Iată cum arată LOGO-ul oraşului Galați. Ce părere ai?

Iată cum arată LOGO-ul oraşului Galați. Ce părere ai?
Evaluaţi acest articol
(14 voturi)

Reprezentanţii I.V. Future S.R.L, firma care încasează 38.000 de lei (fără TVA) de la municipalitate pentru a crea oraşului un concept de identitate vizuală, pentru ca Galaţiul să devină un brand şi să se promoveze profesionist în ţară şi în străinătate, a lansat, vineri, 30 iunie, logo-ul oraşului, împreună cu un manual de identitate vizuală.

„A defini o identitate vizuală ţine de o strategie mai amplă. Dacă acea identitate vizuală nu este încadrată într-un curs de acţiuni foarte bine definite, care să afirme Galaţiul în plan naţional şi internaţional, ne va fi foarte greu. Identitatea vizuală este doar primul pas şi considerăm noi că ulterior trebuie să venim cu o strategie de promovare mai amplă şi un set de acţiuni. Municipiul Galaţi are un potenţial enorm de dezvoltare. Primii care au venit în România cu o identitate vizuală sunt cei din Alba Iulia. La trei ani de la lansarea identităţii vizuale, şomajul a scăzut, au fost atrase foarte multe fonduri internaţionale, sunt organizate festivaluri şi nu numai. Judeţul Mehedinţi, după doi ani, este prezent la toate târgurile de promovare a ţării, are o platformă foarte bine definită, se prezintă foarte bine online, are un nou suflu. Consider că este o iniţiativă demnă de urmat”, a spus Iulia Bors, designer web.

Logo-ul municipiului Galaţi este compus din trei nivele care conţin o serie de elemente ce fac trimitere la arhitectura oraşului, dar şi câteva simboluri care-l definesc - cei doi peşti, crucea Sfântului Andrei, elicea şi vaporul pe Dunăre.

La pachet cu noul logo şi manualul de identitate vizuală, care conţine, printre altele, un set de reguli de utilizare a elementelor de identitate vizuală, Primăria va avea un nou site disponibil atât în varianta desktop, cât şi în varianta pentru mobil. „Urmează o etapă de mentenanţă în care vom încerca să susţinem Primăria în tot ce ţine de iniţiativele de aplicare a acestui brand. Noi mai avem un manual pe care l-am predat cu o strategie de promovare. De acum înainte, se vor face aplicaţii pentru diverse tipuri de evenimente pentru a putea fi folosite pe viitor”, au spus reprezentanţii firmei.

Aceştia au recomandat municipalităţii să folosească varianta color a logo-ului pe materiale de promovare (târguri, festivaluri, evenimente culturale etc) şi atunci când logo-ul este aplicat pe suprafeţe mari. Varianta monocromă este recomandată pentru materiale de comunicare internă, papetărie, când dimensiunea este mai mică de 50x100 de milimetri, iar varianta alb-negru – pentru materiale oficiale şi când logo-ul va fi folosit la dimensiuni mici.

Citit 11797 ori Ultima modificare Luni, 12 Iunie 2023 07:35

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.