Trasee mai relaxate şi concedieri. Transurb cere mai puţine autobuze în oraş

Trasee mai relaxate şi concedieri. Transurb cere mai puţine autobuze în oraş

Iulia Kelt
Evaluaţi acest articol
(25 voturi)
34 comentarii

Reducerea numărului de curse pe trasele de autobuz, renunţarea la traseele 14 şi 41, fragmentarea traseului 30, desfiinţarea unui număr de 187 de posturi şi o serie de concedieri, acesta ar putea fi cadoul pe care l-ar putea primi astăzi compania publică de transport SC Transurb SA, nu de la Moş Nicolae, ci de la Consiliul Local.

Aleşii Galaţiului sunt convocaţi astăzi în şedinţă extraordinară pentru a aproba o serie de proiecte care nu suferă amânare. Două dintre acestea vizează activitatea SC Transurb. Prin votul lor, consilierii vor răspunde solicitărilor făcute de operatorul public încă din noiembrie.

Modificarea programului de transport

Conform documentelor care au ajuns pe masa aleşilor, Transurb are nevoie de o "diagramă de circulaţie mai relaxată". Motiv pentru care a solicitat modificarea programului de transport în sensul reducerii numărului de curse de autobuz (în medie două curse pe zi) şi desfiinţarea a două trasee care s-au dovedit nerentabile din cauza numărului redus de călători şi a încasărilor din biletele vândute.
Compania propune desfiinţarea traseului 14 (Micro 19 - Micro 40), pentru că "vor demara lucrările de amenajare a Drumului de centură şi nu există trotuare sau refugii, ceea ce reprezintă un pericol pentru călători". Traseul de autobuz 30 ar urma să fie fragmentat, "circulând după un grafic adaptat în funcţie de gradul de încărcare orar". Iar traseul de tramvai 41 "nu îşi mai justifică funcţionalitatea, întrucât gradul de încărcare este sub doi la sută".
În condiţiile în care din parcul de 109 autobuze, circa 30-40 sunt defecte, Transurb cere reducerea numărului de curse. Astfel, conform documentelor, pe Traseul 105 numărul de curse ar urma să scadă 97 la 80, iar frecvenţa să crească de la 10 la 13 minute, pe Traseul 11 - de la 113 curse la 96, iar frecvenţa, de la opt la zece minute, pe Traseul 18 - de la 74 la 61 de curse, iar frecvenţa de la 12 la 16 minute, iar Traseul 26 - de la 66 la 59 de curse, iar frecvenţa de la 15 la 17 minute.

Scade numărul de posturi

Operatorul atrage atenţia asupra situaţiei în care se află: "La data de 30 septembrie, se înregistrează o pierdere în cuantum de 10,2 milioane de lei, motivat de faptul că preţul pe kilometru decontat este mai mic decât preţul pe kilometrul parcurs efectiv. Pierderea reprezintă diferenţa între preţul real, per kilometru, şi cel aprobat prin hotărâre de Consiliu Local". Tocmai de aceea, Transurb a solicitat majorarea tarifului în baza căruia se face decontarea tarifului la 7,20lei/km.
Operatorul propune o nouă organigramă şi un stat de funcţii corespunzător. Documentul prevede desfiinţarea a 187 din totalul de 958 de posturi prevăzute în organigrama aprobată în octombrie 2016, din care 800 de posturi sunt ocupate. "Din totalul de 187 de posturi desfiinţate, 158 sunt vacante, iar 29 sunt ocupate", se arată în argumentaţia Transurb. Din totalul de 771 de posturi care ar urma să rămână, 69 sunt cu activitate permanentă TESA, 122 - personal operativ şi 580 - personal muncitor.
Rămâne de văzut dacă aleşii vor fi de acord cu toate aceste modificări.

Citit 12856 ori Ultima modificare Vineri, 07 Decembrie 2018 00:52

34 comentarii

  • postat de Popica Sâmbătă, 08 Decembrie 2018 06:24 188.24.219.*** Link la comentariu
    0
    2

    Nu se doreste transport civilizat gen Cluj Napoca s-au ca in orasele din Ardeal , la ei se construieste facilitand si multumind calatorii cu autobuze noi , la noi se arata muschii din primarie zicand ca lumea si-a luat masina mica si autobuzul merge gol ,,Transporta aer ,,

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita (pentru Maxim) Vineri, 07 Decembrie 2018 20:30 95.76.36.*** Link la comentariu
    3
    3

    @Maxim = cautati solutiile la primarie. Eu nu sunt bun dupa licenta si master in admin. pub, cu licenta pe transport public ecologic. Imi pare rau. Nu indeplinesc criteriile primariei de lingau in cur si papusica politica. Mi s-au cerut 9 ani de experienta pe post de conducere in conditiile in care am 6 ani de la terminarea primei facultati (2012-2018).

    Cand scriu cate o solutie si se pune in practica, au grija sa se laude. Cand scriu probleme sau alte lucruri, au grija sa rada si sa-si puna coteii sa ma injure. Au impresia ca ma afecteaza cu ceva. Eu nu-s egoist, desi pot merge cu masina in loc sa mai stau sa astept transurb, implicit sa nu-mi mai pese de transportul public, dar nu pot sa fiu nepasator.

    Cand am propus ca transurb sa devina operator regional pe modelul Ploiesti, Pitesti, Slatina, Bacau, Cluj-Napoca, Arad, Craiova etc, s-a ras de mine si mi s-a spus ca nu trebuie sa dam peste privati..... Asta e una dintre solutii, transurb operator regional. Investitii masive, repunerea tramvaielor de pe unde-au fost scoase si extinderea troleibuzelor..... Transformarea biletului de o calatorie in bilet de o ora (asta mi-au acceptat-o desi am propus-o in 2020) si marirea pretului la 2.5 lei biletul (o sa ma injurati, dar marirea se justifica in conditiile scumpirii intretinerii si a carburantului si mai ales s-ar justifica in momentul in care am avea 24 de tramvaie moderne, 30 de troleibuze moderne si 80-100 de autobuze moderne).


    AVETI CEEA CE MERITATI!

    Raportează
  • postat de Maxim Vineri, 07 Decembrie 2018 11:35 5.13.250.*** Link la comentariu
    0
    6

    @ Raabis-Stefan Badita : domnule, noi vrem o solutie pentru prezent, ACUM nu putem sa ne deplasam prin oras, suntem umiliti zilnic calatorind in conditii neciviliate.

    Dupa ce se va rezolva transportul din prezent vom putea vorbi si de planuri pe termen mediu si lung.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Vineri, 07 Decembrie 2018 00:41 95.76.36.*** Link la comentariu
    1
    10

    Pentru astia care injura tramvaiul, poftiti o lista cu sisteme de tramvai inaugurate dupa 2000 (oras si tara)>

    1. Insulele Mauritius (tramvai interurban cu inaugurarea programata in 2020)
    2. Nigeria = 3 orase cu metrouri inaugurate in 2018 si un oras cu monisina (monorail) tot in 2018
    3. Coasta de Fildes = 5 linii de metrou ce vor fi inaugurate-n 2022 in Abidjan
    4. Etiopia = sistem de metrou usor gen tramvaiul 41 din Bucuresti, inaugurat in 2015 in capitala Adis-Abeba!!!!!!!!
    5. Maroc = singura retea de troleibuze in Marrakech, inaugurata in 2017. Tramvai in Casablanca si Rabat, sisteme inaugurate prin 2011....
    6. Franta = In zona metropolitana Bordeaux (da, orasul ala care-i in oglinda GALATI) si care deja e resedinta celei mai mari regiuni franceze (Noua Aquitanie), are tramvai inaugurat dupa 2000.....
    7. Algeria = Constantin, Alger, Setif, Ouargla (oras in desert), Sidi Bel Abbes, Oran.... toate au sisteme de tramvai inaugurate dupa 2010.....
    8. Spania = Parla si Madrid au sisteme de tramvai inaugurate dupa 2000. Madridul beneficiaza de 3 linii de metrou usor iar Parla care-i comparabil cu Tiglina 3 din Galati are din 2007 o linie circulara de circa 8km.


    NU VA MAI SCRIU ALTELE CA VA APUCA CIUDA.... N-am vazut in alta tara vizitata de mine (si-am vizitat peste 30) si nici in alte state despre care m-am interesat pentru vizite viitoare o dusmanie impotriva tramvaiului..... Nici in statele foste comuniste, nici in vestul Europei, nici in fosta URSS, nici in Coreea de Nord. DOAR IN ROMANIA!..... MAI PRECIS IN MOLDOVA SI MUNTENIA......

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Vineri, 07 Decembrie 2018 00:25 95.76.36.*** Link la comentariu
    2
    8

    repet, NU TREBUIE READUSI PRIVATII CU MICROBUZE SAU AUTOBUZE! TRANSURB TREBUIE SA AIBA MONOPOL, ASTA DACA VREM SA MAI AVEM AUTOBUZE, TRAMVAIE SI TROLEE NOU-NOUTE. STITI DOAR CA ORICE PRIVAT INTRA, NU-SI VA DECLARA INCASARILE SI AJUNGEM CA-N 2015-2016 CAND DUBARII SE PLANGEAU CA NU-S CALATORI, DESI UMBLAU ARHIPLINI.


    transurb are nevoie de o conducere noua si 100% neafiliata politic. de oameni care cunosc importanta tramvaiului si troleibuzului in detrimentul autobuzului.

    Raportează
  • postat de Malone Joi, 06 Decembrie 2018 23:53 5.13.242.*** Link la comentariu
    0
    6

    Doamna Maria nu e de vina Transurb ci Consiliul local in frunte cu Tovarasul primar, el propune, consiliul voteaza ,TRANSURB apartine consiliului local , ei taie si spinzura peste tot cu ajutorul tovarasului primar, Ei s-au urcat o singura data intr-un troleu si acela de ochii lumii la inaugurare cu esarfa tricolora , se deschide iarasi portite catre operatori privati , pentru primar unitatea Transurb e o piatra de moara ca Calorgalul si nu vrea sa mai aiba batai de cap prea mari

    Raportează
  • postat de Sandu Joi, 06 Decembrie 2018 21:11 5.13.154.*** Link la comentariu
    3
    9

    Sunt prea putine autobuze in oras. Calatorim ca sardinele! Rusine PSD!

    Raportează
  • postat de George Joi, 06 Decembrie 2018 20:51 89.136.76.*** Link la comentariu
    1
    5

    Galatean noi om avea autobuze mai frumoase ca voi dar avem si noi incompetenta. Site-ul BRAICAR e facut cu curul si la fel si orarul sunt afisate orele de plecare din cap de linie doar la unele tyrasee dar nu se respecta nici macar alea.

    Raportează
  • postat de Ela moise Joi, 06 Decembrie 2018 20:06 82.137.12.*** Link la comentariu
    4
    6

    Când ați scos maxitaxi nu ne-a întrebat nimeni daca vrem, vi ați asumat răspunderea, că o să faceți fața sa înlocuiți cursele. Pe langa că nu va respectați orele de ajuns în stații, mai vreți să și scoateți din curse? Da ce înseamnă pt voi rentabil? Și așa mergem că sardelelor iarna sau vara, vreți să ne urcăm și pe autobuz? Sa fim 200 într-unul? Sa va bata Dumnezeu să umblați numai cu autobuzul pt restul zilelor voastre, sa gustați din propria otrava! Tu primarule, ești de toată jena! Ești și tu tot o marioneta? Vă mai alege naiba

    Raportează
  • postat de Anonima 112 Joi, 06 Decembrie 2018 19:27 86.124.201.*** Link la comentariu
    2
    14

    Într o țară civilizată, abonamentele nu sunt gratuite! Înțeleg, elevii și studenții au prioritate, dar nu și băbăciunile.. Autobuzele sunt pline doar de băbăciuni, cărora le fug ochii precum girofarele când se urca în autobuz. Nu cumva să le ocupe altcineva locul! Nu sunt de acord, ei doar se plimba zi de zi ca n au ce face, pe când elevii au nevoie indispensabilă de autobuze pt a ajunge la școală!

    Raportează
  • postat de Marchis Elena Joi, 06 Decembrie 2018 17:33 5.2.205.*** Link la comentariu
    1
    8

    Buna seara.
    Rog Consilierii Locali sa circule o saptamana cu transportul in comun,sa se convinga ca nu avem transport in comun ci curse sau ,,rate"Cred ca ar putea fi obligatoriu si pentru toti salariatii Transurb si fara inlesniri la plata.
    Sunt convinsa ca dupa o saptamana vor prefera sa achite abonamente sau bilete fara sa le foloseasca-dar societatea va avea incasari
    Si asa se sta 20-40 minute in statii pentru anumite trasee ,cat ar trebui sa fie timpul de asteptare ?
    Daca nu poate sa asigure un trafic fluent si o deplasare in conditii civilizate a calatorilor ,daca nu poate sa afiseze un grafic de transport in statii (vezi statia de la mall) cred ca ar trebui spart monopolul.. Nu era vina celor de la maxi -taxi ca faceau evaziune ci a celor ce trebuia sa verifice,sa-si faca treaba pentru care erau platiti.

    Raportează
  • postat de Maxim Joi, 06 Decembrie 2018 17:32 5.13.250.*** Link la comentariu
    1
    7

    Traseul 11 este foarte aglomerat, pleaca plin din Piata si abia reusesc sa cobor la Papadie, exact ca in comunism. Acum ziceti ca le rariti ... imi veti plati hainele rupte la coborare?

    Raportează
  • postat de Teo Chirvase Joi, 06 Decembrie 2018 17:25 5.13.189.*** Link la comentariu
    7
    7

    Pupa-i pe PDS, nea ..Corect?
    Teo Chirvase

    Raportează
  • postat de UBSD (Una Bucată Social-Democrat) Joi, 06 Decembrie 2018 16:23 95.76.3.*** Link la comentariu
    20
    12

    Uneori mă întreb de ce mă îmbie curiozitatea să citesc secțiunea de comentarii... Multe sunt... cum sunt. Din nou, vina primarului, a instituțiilor conduse de PSD-iști, a votanților... Înainte de a trece la subiect, aș dori să menționez un lucru. Am văzut, acum ceva timp, un documentar pe National Geographic în care un rover rămâne blocat în solul de pe Marte. Știți a cui e vina?? Haide, nu fiți timizi și nu vă faceți că nu știți!! E vina PSD-ului și a votanților care au făcut pact cu... PSD-iștii pentru ouă, lapte, brânză și ce alimente vă mai vin în minte. XDD

    Acum la miezul problemei! O cauză foarte importantă și evidentă pentru care s-a ajuns în situația asta este acordarea de gratuități / reduceri substanțiale unor categorii sociale care nu prea ar avea nevoie... În loc de 1 Leu / lună la elevi și studenți, puteau pune 10 sau măcar 5, dar NU 1 Leu!! Bineînțeles că trebuie să ajutăm tinerii care sunt viitorul patriei (un viitor destul de sumbru dacă remarci cum gândesc și se comportă majoritatea...), dar dacă au bani să-și cumpere haine și gadget-uri scumpe, pot da 5-10 Lei / lună la transportul public.

    Alt motiv care merită amintit este combinația fatală de management prost + schimbare la nivel de conducere, care aduce cu sine schimbarea repetată a viziunii + lipsa unei strategii de modernizare a flotei operatorului care să atragă mai mulți călători.

    Astea ar fi cele esențiale. Acum, aș dori să amintesc 2 lucruri:
    1) Pentru a nu știu câta oară, NU e vina primăriei pentru că strada Basarabiei nu va mai avea cale de rulare pentru tramvaie. Da... tramvaiul este un tren intraurban fascinant mai ales pentru pasionați, eficient, ecologic, dar care are câteva dezavantaje. Totodată, nu de puține ori s-a întâmplat să se găsească vreun "inteligent" care să-și parcheze bolidul de așa manieră încât tramvaiul să nu poată trece. Iar dacă cele două linii de tramvai ar fi fost separate prin bordură, așa cum mai este în Galați pe porțiunea nereabilitată, ar fi rămas o bandă pentru autovehicule. Vă imaginați ce distracție pentru șoferi. După aceea, era înjurat primarul că de ce a mai pus șină de tramvai, că deh... numai un PSD-ist putea avea o asemenea idee cretină.
    2) Există o strategie a primarului și a altor membri ai administrației publice de a achiziționa autobuze noi, prietenoase cu mediul, confortabile, fiabile. Din păcate, sunt multe proceduri de urmat, iar astea iau timp. Bineînțeles că mulți nu înțeleg acest lucru, ca și multe altele, și se rezumă la a mani***zicând că toate se fac numai în campanie și așa... de ochii lumii... Tot aici, ar fi de menționat categoria celor care gândesc că tot ce s-a făcut, se face și se va face e gândit de fostul primar...

    ÎNTREBARE: Vă place sau nu, vă convine sau nu, e suportabil sau nu, în urma scrutinului din 2016 a ieșit câștigător Partidul Social Democrat. Prin urmare, cred că ar trebui să fim uniți, să-i susținem pe social-democrați atât cât ne lasă inima și să ne rezumăm la critici constructive, fără a fi manipulați de unii sau de alții. Deci... vreți să încetăm acest război stupid româno-român și să ne unim, astfel devenind mai puternici, sau vreți să ne jucăm / șicanăm ca Tom & Jerry??

    Raportează
  • postat de Melinte Marian Joi, 06 Decembrie 2018 16:12 86.124.202.*** Link la comentariu
    8
    21

    Un Galați distrus dtpdv de PSD .
    Un oraș în care într o săptămână patru oamenii au murit de frig,iar al cincelea în autobuz!
    Pentru cinci oameni Moș Nicolae nu a mai venit ,pt că restul gălățenilor sunt nepăsători iar mafia politică face ce vrea ea.

    Raportează
  • postat de Anodino Joi, 06 Decembrie 2018 15:52 37.251.223.*** Link la comentariu
    17
    15

    Domnule Primar , puneti Galatiul in miscare. Pe biciclete. Ecologic,sănătos si economic. De la un capăt la altul , durează aproximativ 30 minute. Nu exista vreme nepotrivita , doar tinuta neadecvata.

    Raportează
  • postat de Danyel Joi, 06 Decembrie 2018 15:51 193.231.197.*** Link la comentariu
    9
    13

    Transportul gratuit este un moft, nicaieri in Europa civilizata nu exista asa ceva (cu mici exceptii, in anumite orase). In schimb Transurbul trebuie regandit de la temelii pe cateva principii: 1) nu e musai sa ai autobuz in fata blocului; 2) orele de circulatie trebuie respectate la minut; 3) nu e musai sa existe autobuz intre orice 2 puncte, e bine sa ai combinatii cu 2 sau maxim 3 schimbari (si incurajat abonamentul lunar pe toate liniile + biletul cu 1 calatorie valabila 40-60 de minute indiferent cate autobuze schimbi). Astfel, traseul 105 mi se pare inutil (este suficient 102 + mai multe 29). De asemenea, traseul lui 29 trebuie schimbat, nu are ce sa caute prin zona portului (sa fie exact cum a fost pe vremuri). Cine vrea sa ajunga in port, face combinatie cu alt traseu (eventual poate sa mearga 1 statie pe jos, 5 minute nu-i mult daca schimbul nu se face in exact aceeasi statie). Traseele trebuie scurtate si puse pe ruta cea mai simpla intre 2 puncte iar calatorii sa schimbe si cate 2 sau 3 autobuze pentru a ajunge la destinatie. In acest fel toate mijloacele de transport in comun vor fi ocupate in mod eficient, nu unele arhipline iar altele goale. Si musai respectat programul astfel incat omul sa stie dinainte cand sa plece de acasa si cand trebuie sa ajunga in statie. In plus, n-ar fi rau de eliminat cateva statii situate la nici 200 metri una de alta (ex: Cimitir Catusa urmata de Gradinita Prichindel sau Autogara urmata de Gara CFR). Pe bune? Vorbind de optimizare, la capete (ex: Micro 19 sau Parc CFR) autobuzele isi pot schimba numerele astfel incat sa intre pe orice traseu in functie de ce trebuie sa plece primul de acolo (conform graficului). Astfel se reduce timpul de stationare la capete, un autobuz nu trebuie sa astepte 10 minute pentru a intra in cursa (asta daca nu vrea soferul sa ia o pauza motivata). Si toti soferii trebuie sa stie toate traseele!

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Joi, 06 Decembrie 2018 15:29 86.34.180.*** Link la comentariu
    4
    7

    pt@New Era...Vorbesti in dodii ! La Londra costa 3 lire cu metroul pt 5 statii, dar probabil faci referire la alte state , nu stim noi astia ce-ti citim povestile, nu-i asa?

    Raportează
  • postat de Anodin Joi, 06 Decembrie 2018 14:41 213.233.101.*** Link la comentariu
    13
    12

    Domnule Primar , incurajati mersul pe bicicleta. Cu vouchere , cu stiu eu ce . Face bine la sanatate si la bugetul personal.
    Daca eu pot , la 58 ani, pot si ceilalti. ,, Miscarea este aurul, dieta argintul si medicamentele bronzul"

    Raportează
  • postat de Aronnax Joi, 06 Decembrie 2018 13:40 82.76.11.*** Link la comentariu
    37
    26

    Nu maI bine bagati iar maxi-taxi?Chiar si mai putine decat erau.Chiar ne-ar ajuta sincer!

    Raportează
  • postat de florin Joi, 06 Decembrie 2018 13:21 109.166.129.*** Link la comentariu
    18
    26

    Dersfiintarea Transurb ca societate locala se impune.Transurbul trebuie privatizat si o data cu privatizarea trebuie acordate licente si altor transportatori!Monopolul trebuie urgent sa dispara!Daca nici cind esti singur pe piata nu faci fata atunci trebuie sa dispari!!!!PSD-UL TREBUIE SA-SI ASUME ACEST ESEC!PE LINGA MULTE ALTE ESECURI IN ADMINISTRAREA ACESTUI ORAS!!!!!!

    Raportează
  • postat de maria Joi, 06 Decembrie 2018 13:05 82.76.110.*** Link la comentariu
    9
    38

    Pe cei care platesc bilete si abonamente ia intrebat cineva daca sunt de acord cu propunerile Transurbului.Cand aţi desfiintat maxi taxi Transurb a spus sus si tare că poate face faţă nevoilor călătorilor fără să stai 15.20,50min în statii , unele fără refugii.Acum propune trasee relaxate?
    Câţi din cei care fac astfel de propuneri au mers macar odata cu autobuzul pe vreme rea ?Să vă fie RUSINE transurb care faceţi propunri sa vă fie bine vouă pe banii nostri.Aţi cumpărat toate rablele si acum nu aveţi cu ce sa faceţi ce aţi promis. RUSINE !!!!!!

    Raportează
  • postat de Vlad T.I. Joi, 06 Decembrie 2018 10:54 89.121.200.*** Link la comentariu
    4
    27

    Transurb are nevoide de restructurare si de o schimbare de mentalitate.

    Are nevoie de colaborare eficienta cu Primaria si Cosiliul Local, de eficientizarea activitatii si de management profesionist care sa se abtina de la jocuri politice.

    In viitor, Transurb trebuie sa renunte la actiuni prostesti, procatoare gen lasarea de licitatie pentru harburi, pe ascuns, fara stirea primarului.

    Noile troleibuze Skoda sunt un exemplu bun de trasport local, civilizat, cu mijloace de transport decente.

    Ar trebuie ca acest exemplu sa fie folosit si pentru achizitia de autobuze!

    Raportează
  • postat de HAHAHA Joi, 06 Decembrie 2018 09:54 194.105.20.*** Link la comentariu
    11
    35

    Si tot asa, din scadere in scadere, o sa ajungem la 5 trasee pe care sa circule 3 autobuze dn 6 in 6 ore !!! MONOPOLUL distruge calitatea (vezi si la guvernare = monopolul unui singur partid distruge calitatea guvernarii si poate duce si la DICTATURA)

    Raportează
  • postat de George Joi, 06 Decembrie 2018 09:02 89.136.76.*** Link la comentariu
    7
    27

    DIRECTORUL TRANSURB si cei din consiliul local TREBUIE DATI JOS URGENT

    Raportează
  • postat de Suzana Joi, 06 Decembrie 2018 08:58 82.137.11.*** Link la comentariu
    13
    9

    Dacă MĂRITI Timpul de așteptare și faceți Reformă prin restructurarea femeilor de serviciu angajate pe vremea lui Durbacă măriți și tarifele de trei ori la6-7 lei că la Gigacalorie Așa SCĂPAȚI de toate criticile formulate de OPOZIȚIE CARE CICĂ Luptă să vă ia dulciurile de Moș Crăciun și Mielul pascal /Dați Afară și șoferi că să cumpărați mai puține mașini? FACEȚI transportul că la Luxemburg ./ Gratuit/

    Raportează
  • postat de Se adeverea ce spunea Mos Craciun Joi, 06 Decembrie 2018 08:20 5.13.242.*** Link la comentariu
    3
    13

    Si bagarea pe usa din dos pe traseie a celui care isi freaca mainile de bucurie ca sa ajuns la asa ceva ,cine este? Oare Transurbul va ajunge gen Calorgal 2? si primarul va scapa pina la urma de aceasta belea de pe capul lui? Cred ca da. ca doar in Estul tarii se poate face asa ceva . incet si sigur

    Raportează
  • postat de New Era Joi, 06 Decembrie 2018 08:19 100.117.49.*** Link la comentariu
    21
    17

    În țările civilizate, transportul public este gratuit!
    Rugăm primăria să facă demersuri în acest sens!

    Raportează
  • postat de Moustache Joi, 06 Decembrie 2018 08:07 213.233.85.*** Link la comentariu
    6
    19

    Edilul municipiului Galați, nu are nici-o viziune privind
    viitorul transportulului în comun și acest aspect nu surprinde având in vedere ce societate a ,,pāstorit". Incet și sigur societatea de transport local devine un al doilea ,,Ecosal". Același personaj își dorește achiziționarea de tramvaie in contextul in care parcul actual este suficient pentru infrastructura rămasă după modernizarea unor străzi. De fapt cred că cerem prea mult de la domnia sa și a celor cere îl sprijină, care au dovedit faptul că nu conştientizează necesitatea lărgirii str. Brăilei, pe segmentul reabilitat recent, asigurându-se astfel fluidizarea traficului rutier care este intr-o continuă creștere.
    Gălățeni, s-aveţi sănătate și un primar care să vă reprezinte !

    Raportează
  • postat de Alfa Joi, 06 Decembrie 2018 07:32 100.117.35.*** Link la comentariu
    3
    23

    Din gandirea filozofica a D-lui primar Pucheanu: mersul pe jos face piciorul frumos!

    Raportează
  • postat de Ulise Joi, 06 Decembrie 2018 06:53 82.137.11.*** Link la comentariu
    12
    8

    FACEȚI că l a Căldură (Gigacaloria mărită de 3 ori la700 lei) biletul să fie 6-7lei că la Bruxelles Domnul Vals a constatat când a venit la Primărie că la un Șofer sunt 3 Grași care sug bănuți Alegători după doi anișori de la Alegeri indiferent cine este la PUTERE întotdeauna ALEȘII NOȘTRI DRAGI Năpârlesc / ADICĂ SOCIAL DEMOCRAȚII+DEMOCRAȚI LIBERALI SUNT MAI DEOCRATI CA LIBERALII /care scapă in anul TREI mai are șanse la o viață normală Adică care Scapă , scăpa care nu Crapă Așa CUM ALEȘII Noștri Dragi au un Ciclul al Promisiunilor tot așa și Alegătorii au un Ciclul al Necazurilor Nu vă fie Frică dații Înainte Tovarășilor Democrați până la victoria finală Adică până POCNEȘTE BUZUNARUL Restructurarea se lasă cu Concedieri colective și cu Salarii Compensatorii sau ȘOMAJ și ADIO MAMĂ

    Raportează
  • postat de Galatean Joi, 06 Decembrie 2018 06:36 5.13.142.*** Link la comentariu
    4
    30

    Incompetență !!

    Asta e! Transurb, Primărie.
    La Galaţi.


    Cum se face că la Brăila au autobuze mai frumoase??? Şi cele albe, cele verzi şi sunt NOI!
    Sau cum se face că la Brăila au de acum muuuuulți ani automate de bilete ????

    Şi Brăila are veniturile mult mai mica decât a Galaţiului !!


    Cum se poate aşa ceva?? Dacă nu incompetență crasă???


    RUŞINE!

    Raportează
  • postat de Calator cu autobuzul Joi, 06 Decembrie 2018 02:22 92.80.160.*** Link la comentariu
    9
    23

    Chiar pe nimeni nu duce capul ca pentru rentabilizare trebuie autobuze mai mici? Amintiti-va cat de des circulau maxi-taxi in care intrau in majoritatea timpului 8-9 calatori si foarte rar 2-3. Normal ca ditamai hudubai de autobuze nu vor fi folosite la capacitate maxima niciodata si atunci ce facem, rarim cursele si marim pretul biletului, nu-i asa? Halal de gandirea pe care o aveti, Transurb si Consiliu Local!

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Joi, 06 Decembrie 2018 00:23 95.76.36.*** Link la comentariu
    14
    11

    In loc sa faca:

    1. Traseul 18 circular
    2. Traseele 19, 102, 104, 105 prelungite pana in Bariera Traian
    3. Traseul 104 extins pana in rondoul de la Dedeman
    4. Scoaterea traseului 9 de pe R. 11 Siret

    Se ocupa cu tampenii......

    Traseul 14 era pana acum laudat, deodata au descoperit ca nu e bun? Si cu traseul 30 ce vor sa faca? Unde sa-l sparga? :))))

    Traseele 11 și 18 sunt printre cele mai circulate :))) si mereu pline. Cum dracu sa tai cursele la asa ceva. Traseul 26 e mai mult fantoma dar asigura legatura intre gara mare si nordul orasului. Mai au putin si-l scot si pe asta. Sa astepti 17 minute un traseu care leaga Mall, Patinoar, Bariera, M. 39/38, Gara Mare, Studentimea etc, mai bine te caci in el! Daca ar fi facut 18 circular, atunci nu mai comenta nimeni cu privire la 26.....


    SE PARE CA SE FAC EFORTURI URIASE DE A SE READUCE PRIVATII PE TRASEE.... NU LE ESTE BINE CU INCASARILE CELOR DIN PRIMARIE...

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro