Încasările Transurb au crescut de patru ori/ Grafice şi staţii noi în transportul local

Încasările Transurb au crescut de patru ori/ Grafice şi staţii noi în transportul local
Evaluaţi acest articol
(33 voturi)

Potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei de Primăria Galaţi, după o săptămână în care transportul public s-a făcut exclusiv cu autobuzele, troleibuzele şi tramvaiele Transurb, încasările zilnice ale societăţii au crescut de aproape patru ori, de la 21.000 lei la 80.000 lei. Primăria consideră că s-a acopit mulţumitor întregul program de transport public, însă reprezentanţii administraţiei locale şi cei ai Transurb se vor întâlni săptămânal pentru a analiza evoluţia situaţiei operative din transportul public. Iată ce măsuri a stabilit municipalitatea, ca urmare a sugestiilor şi sesizărilor venite de la călători:
În primul rând, va fi echilibrat numărul capacităţilor de transport pe anumite trasee, în funcţie de necesităţile identificate. De asemenea, vor fi recalibrate graficele de transport, acolo unde s-au identificat probleme. Vor fi întocmite, în regim de urgenţă, graficele de transport pentru perioada de vară.
Primăria mai anunţă că vor fi înfiinţate două staţii noi pe strada Moruzzi (tur-retur) pentru traseul 24 (la solicitarea călătorilor).
Vor fi modificate afişajele electronice pe mijloacele de transport public, astfel încât călătorii să fie informaţi corect şi se analizează oportunitatea eliminării vânzărilor de bilete în mijloacele de transport.
Primăria municipiului Galaţi promite că va informa populaţia săptămânal cu privire la eventualele modificări apărute în programul de transport public, precum şi la noi măsuri ce se vor impune pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor de transport.

Citit 13624 ori Ultima modificare Luni, 16 Mai 2016 17:45

30 comentarii

  • postat de Ioan
    Joi, 26 Mai 2016 13:50
    89.136.1.***
    E jale ,am inceput sa revad cum se calatorea inainte de 1994 ,inghesuiala ,stai cate 15 -20 minute pana vine un autobuz !!!! Jumatate dintre calatori nu perforeaza biletele .La iarna cand sunt mai multe haine vor perfora bilete si mai putini !!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de AntiTRANSURB
    Joi, 19 Mai 2016 23:54
    79.116.98.***
    Normal ca omul alegea maxi taxi in locul transurbului...nu stateai 10 min pana venea,nu asteptai sa treaca 3-4 vehicule pentru a putea urca (ca de stat jos slabe sanse in autobuze,jumatate dintre pasageri fiind pensionari plicitisiti de realitatea tv,antena 3,etc iar acum ca urmeaza vara va duhni a transpiratie de fosila)
    0
    1
    Raportează
  • postat de zona uitata - Transport civilizat?!?!
    Joi, 19 Mai 2016 08:55
    94.177.145.***
    Stimata redactie,
    Dupa nenumarate sesizari trimise catre Primarie si Transurb (facute personal si de multi alti colegi; prieteni, vecini rude sau cunsotiinte)- dar fara a primi nici un raspuns; as dori sa transmit un mesaj care sper sa ajunga si "unde trebuie" prin intermediu "societatii civile" - respectiv redactia Viata Libera. De ce nu se adauga un traseu care sa inlocuiasca fostul microbuz 61? Este un dezastru sa ajungi in Damen din zona micro 19-20-21; autobuzele 102, 105 ,troleibuzul 105 - care pleaca din statie intre orele 6-8 dimineata sunt foarte aglomerate iar "legatura" cu traseul 24 de la "BCR/Agentia CFR/Potcova"- nu mai incape in discutie ca sa ajungi la locul de munca trebuie sa stai lipit de usi, fiind deja incarcate pana la refuz; tranvaiul nu are nici legatura cu realitatea;cu trasee care nu ajuta cu nimic pe cei care vor sa ajunga in Damen sau societatile aferente din cadrul santierului naval sau din imprejurari pentru un program normal de lucru care incepe de obicei 6:30;7:00;7:30;8:00. - si care se termina pe la 16:00-16:30-17:00-17:30 Chiar nu se pot adauga 4-5 autobuze care sa ajunga ajunga din 30 in 30 de minute in santier. As mai adauga ca idee generala ca autobuzle de conventie sunt destinate exclusiv angajatilor Damen; restul comapniilor conexe si anexe santierului nu au acces la aceste (dar care sunt si asa pline cu angajati Damen); In speranta "ca se pot face auzite" doleantele sutelor de "calatori/muncitori"din aceasta "zona uitata" din Galati va urez o zi buna
    0
    3
    Raportează
  • postat de Sandu Marcela
    Miercuri, 18 Mai 2016 11:04
    5.2.205.***
    Pe cand traseu CENTRU-BARIERA TRAIAN!!!!!! Oare este chiar atat de greu??????
    0
    1
    Raportează
  • postat de Bilete si abonamente obligatorii
    Miercuri, 18 Mai 2016 00:01
    5.13.208.***
    Ar fi crescut si mai mult daca unii dintre soferi nu ar fi fost atat de nesimtiti incat si la autobuzele care au compostoare electronice, incearca sa-ti faca un 'discount' de 50 de bani ptr a baga ei in buzunar 1 leu, spunandu-ti ca nu e control, ptr ca logic, au si ei telefoane si se anunta intre ei cand este duba cu controlori pe traseu. Si daca in aceste autobuze, nu ar avea acces toti boschetarii si gunoierii, inclusiv muncitorii de la Ecosal care ar trb transportati separat, ar fi mai ok.
    0
    2
    Raportează
  • postat de maria
    Marți, 17 Mai 2016 22:48
    86.127.75.***
    E o prostie cu autobuzele pierdere de timp vin foarte greu ajungi foarte greu la destinație mreg ca melcu
    2
    1
    Raportează
  • postat de vali
    Marți, 17 Mai 2016 19:11
    5.13.240.***
    Sa vedeti ce se vor inmulti strazile ciuruite......deja a inceput numaratoarea...........Bafta.......
    8
    4
    Raportează
  • postat de parere personala
    Marți, 17 Mai 2016 16:54
    95.76.32.***
    daca cititi cu atentie realizati ca diferenta de la 80000roni la 21000roni/zi incasari transurb inseamna ca maxi-taxi incasau zilnic 59000 roni, adaugati banii celor ce inainte plateau la maxi si acum cit le mai merge merg moaca cu autobuze, citiva la taxi din fostii clienti maxi-taxi si realizati citi bani se faceau zilnic pe maxi-taxi, cred ca pe la 70000roni/zix30=2100000roni/luna pentru care se dadeau citeva sute de bilete cind era control de care stiau toti soferii. inmultiti suma asta cu 12 luni si o sa aveti o suma colosala ce nu era inregistrata ca incasari nicaieri pentru ca nu se dadeau bilete. diferenta de la banii incasati ce erau in scriptele finantelor si realitatea erau bani neinregistrati, nimeni nu stia de fapt cit sint si numai buni de manevrat. bani negri. si atunci ne miram de ce maxi-taxi a fost una din afacerea de aur de dupa '90.......
    3
    19
    Raportează
  • postat de Gica Contra de Galati
    Marți, 17 Mai 2016 16:37
    89.136.1.***
    Nu va inbatati cu apa rece !!!In prima saptamana oamenii au cumparat cate 10-15 bilete o data pentru ca acele chioscuri pentru vanzarea lor sunt f.f. putine !!! Azi am fost cu 2 tramvaie si un autobuz Am vrut sa cumpar 10 bilete si m au refuzat cu raspunsul "EU SUNT VATMAN NU CHIOSC" !!!!
    7
    6
    Raportează
  • postat de Maxim I
    Marți, 17 Mai 2016 15:28
    79.116.100.***
    @dd : hahaha vrei sa ne intoarcem la anii 70-80 cand lumea e in 2016
    2
    7
    Raportează
  • postat de Maxim I
    Marți, 17 Mai 2016 15:26
    79.116.100.***
    @dd : asta-i acum, vrei doi angajati de fiecare autobuz, dar esti dispus sa platesti dublu biletul?

    Nu mai angajati vanzatori de bilete domnilor, ca nu suntem in anii '90, lasati biletele la sofer , faceti contracte cu chioscurile de ziare pentru vanzari de bilete, montati automate de bilete, bagati plata cu telefonul, cardul.
    4
    26
    Raportează
  • postat de Ion
    Marți, 17 Mai 2016 14:41
    5.13.232.***
    Ce aveau maxi-taxi-urile? Culmea, rablele astea mari incurca mai rau traficul, mai ales pe strazi cu o banda:Domneasca, etc, traficul a devenit mai dificil! Poluarea se simte ca e mai mare, pute doar a motorina peste tot de la acest rable. Drumurile se vor tasa si carosabilul se va strica mai usor. Car-s avantajele? Transport civilizat? Va e rau? Asta-i transport civilizat, in niste rable aduse din vest?
    43
    15
    Raportează
  • postat de dd
    Marți, 17 Mai 2016 14:09
    89.121.200.***
    E de bine! eliminarea vanzarilor de bilete in mijloacele de transport de catre conducatorii auto! Nu sunt gestionari asa cum o fac de ani buni...dar platiti pentru un post, nu pentru doua...Poate se reinventeaza posturile de taxator cum era
    in 1970-1980, daca tot sun pe profit in doar 2 saptamani... Numai de bine!
    7
    14
    Raportează
  • postat de Elena
    Marți, 17 Mai 2016 12:34
    81.196.199.***
    Traseu Centru Bariera Traian!!
    Iau 2 bilete pe zi dus si 2 intors sa ajung la serviciu la Spital in Bariera Traian!
    Va rog prelungiti un traseu pana la bariera, rezolvati situatia!
    1
    19
    Raportează
  • postat de Miha
    Marți, 17 Mai 2016 10:20
    5.13.235.***
    Cum sa elimine vanzarea biletelor in autobuze? Ei stiu ca nu sunt case de bilete in toate statiile? 3 star, albatros, lva ar fi cateva exemple. De unde cumpara bilete oamenii daca nu de la sofer?
    0
    25
    Raportează
  • postat de Miu
    Marți, 17 Mai 2016 10:13
    109.103.162.***
    Multumitor pentru cine? Ca pentru mine nu este multumitor, m-am intors in urma cu 20 de ani cand mergeam in picioare, ingramadit. Nici un pic de progres de acum 20 de ani. Cat despre bilete, de ce nu faceti un parteneriat cu cei cu chioscurile de ziare? Sa le gasim peste tot, nu doar la sofer?

    Nici traseele nu ma multumesc, cei cu maxi-taxi identificasera traseele utile dar nu va pasa, la Auchan nu poti ajunge decat daca schimbi, deci astepti de doua ori, platesti de doua ori. La Carrefour e si mai rau, nu merge nici un autobuz pana langa Mall, trebuie sa mergi cu sacosele pline pana in strada.
    23
    15
    Raportează
  • postat de calator
    Marți, 17 Mai 2016 09:56
    213.177.13.***
    De ce sa fie eliminata posibilitatea vanzarii biletelor in mijloacele de transport ? Si cei care nu au posibilitatea sa cumpere un bilet in zona in care se afla, ce va face? Sa mearga doua statii pe jos, sau sa se urce in mijlocul de transport si sa i-a amenda?
    Cum merge ceva bine, cum apare o minte "luminata" care strica totul!
    0
    25
    Raportează
  • postat de Cristian
    Marți, 17 Mai 2016 09:47
    5.13.227.***
    Daca tot sunt incasari, sa mai cumpere masini, sa angajeze soferi, sa faca si ei o harta amarata cu traseele!
    0
    26
    Raportează
  • postat de Carla
    Marți, 17 Mai 2016 09:29
    89.121.206.***
    Ajutati-ma si pe mine cu un numar de contact primarie, sesizari legate de transport.Vrem si noi cei din cartierele Micro 17, 18, transport catre Intfor, Damen, nu se poate ca numai cei din partea cealalta a orasului sa beneficieze de autobuze.Autobuzului 10 i s-a modificat traseul, face statie doar la tur la Intfor la intoarcere nu mai face.De ce?Si noi platim taxe si impozite, chiar si abonament pe transurb pe doua trasee si degeaba, tot nu avem cu ce ajunge la munca.
    0
    10
    Raportează
  • postat de Gl
    Marți, 17 Mai 2016 09:23
    5.13.240.***
    Intai si intai de toate faceti curatenie in ele. Sunt autobuse care au scaunele aseite de negreala si mizerie nu mai zic de peretii autobusului, gemuri, bare de sustinere. O mai mare runsine sa nu existe femei de servici ca la o perioada de timp sa fie spalate, curatate cu diferiti detergenti si cu masina de spalat sub presiune.
    5
    16
    Raportează
  • postat de titi
    Marți, 17 Mai 2016 09:19
    82.208.137.***
    lasati posibilitatea calatorilor de a achizitiona bilete din mijloacele de transport!!! daca veti elimina acest avantaj sa fiti siguri ca vor scadea incasarile la legitimatiile de transport, galatenii fiind nevoiti sa mearga pe jos pana la prima statie unde pot gasi bilete. Si uite asa, in loc sa fie preluati de mijloacele de transport TRANSURB, galatenii vor merge pe jos, lasandu-se pagubasi in a le utiliza. Ca sa nu mai vorbim de incurajarea blatistilor si a mersului fara bilete...
    1
    19
    Raportează
  • postat de funcky
    Marți, 17 Mai 2016 09:09
    5.13.214.***
    unde putem gasi harti cu noile trasee,un site ceva..
    1
    11
    Raportează
  • postat de calator cu autobuzul
    Marți, 17 Mai 2016 09:03
    213.218.53.***
    Acum e acum. Sa vedem si daca se face ceva de pe urma cresterii incasarilor.
    As vrea sa se faca controale la orele de varf (n-am vazut nici unul acum de cand cu schimbarile astea). Am abonament (platit si nu primit gratis de la nimeni), si nu am inca loc sa intru in autobuz( nu mai zic de stat jos), asta cand doar cativa oameni cumpara bilet si composteaza. Si asta nu e ca fac pretentii ca trebuie sa intru in primul autobuz venit, ca nu intram nici inainte, dar in al doilea sau al treilea reuseam, si mai puteam si respira. Azi am intrat in al 6-lea si tot inghesuita am stat, insarcinata fiind, pentru ca asta e, unii oameni trebuie sa ajunga si la servici la timp (nu intereseaza pe seful nimanui ca tu nu ai avut loc in autobuz, si ca alt mijloc de transport nu-ti mai permiti).
    Asadar faceti controale dragii mei, in special in autobuzele aglomerate.
    Ganditi-va la o solutie pentru traseele care stiati ca sunt aglomerate la orele de varf, pentru ca acum sunt si mai aglomerate (cu mult).
    Reganditi traseele pana la Auchan sau alte supermarketuri; Merg autobuzele pe un sfert, sau in cel mai bun caz pe jumatate ocupate acolo, cand puteati achizitiona un microbuz care sa faca traseul respectiv, si sa repartizati autobuzul pentru alte trasee hiperaglomerate.
    Sincer, nu stiu ce capacitate ar trebui sa aiba un autobuz, insa tind sa cred ca depasesc capacitatea de persoane pe care ar trebui sa le transporte, si fereasca sfantul de vreun accident, ca nu stiu cati oameni vor supravietui atunci. Hai sa ne gandim si la un sistem in care sa impunem o limita de oameni care poate sa urce in autobuze.
    Primul pas a fost facut, am aerisit traficul lucru pentru care sunt fericiti si soferii de autobuze, si soferii cu masini personale. Dar acum hai sa facem ceva si pentru calatorii ce folosesc autobuzele pentru ca ei sunt direct afectati de toate schimbarile facute pana acum, si ei sunt pana la urma cei ce contribuie la incasarile transurb (nepunandu-i la socoteal pe cei ce merg clandestin).
    Asteptam imbunatatiri!!
    2
    36
    Raportează
  • postat de alex
    Marți, 17 Mai 2016 08:55
    5.13.128.***
    Graficele sa contina ora cand soseste in statie autobuzul.Numarul de calatori ar creste in acest caz precum si increderea in TRANSURB.
    Eliberarea de bilete in autobuz este o masura buna .
    Inlocuiti compostoarele pentru ca soferii sa nu mai bage in buzunar bilete folosite
    0
    24
    Raportează
  • postat de elena
    Marți, 17 Mai 2016 08:49
    5.13.219.***
    Din centru in bariera tot nu se rezolva? De ce sa iau 2 bilete dus si 2 intors pana la serviciu?
    2
    14
    Raportează
  • postat de pepeman
    Marți, 17 Mai 2016 08:36
    213.177.6.***
    O staţie necesară pe traseul 24 ar fi şi undeva la fostul sediu Apaterm, pe direcţia Damen - Carrefour. Ea există doar pe partea cealaltă, cum vii dinspre Carrefour şi, aşa cum se prezintă lucrurile acum, Sofin - Lic. 10 este, probabil, cea mai lungă staţie din toată reţeaua Transurb.
    0
    10
    Raportează
  • postat de ION
    Marți, 17 Mai 2016 08:28
    5.13.176.***
    Au crescut incasarile.? Daca punem in balanta motorina consumata , salariile soferilor mobilizati pentru aceasta miscare electorala,plus reparatiile cred-ca TRANSUB IESE CU MULT IN MINUS.
    21
    11
    Raportează
  • postat de curios
    Marți, 17 Mai 2016 06:16
    5.13.216.***
    Incasari de 4 ori mai mari, dar cheltuielile de cate ori s-au marit?
    19
    9
    Raportează
  • postat de frumos
    Marți, 17 Mai 2016 05:55
    95.76.32.***
    cetatenii plateau la maxi-taxi fara sa vada ce-i ala bilet iar consiliu local aloca subventii transurb-ului, evident tot din banii cetatenilor din taxe si impozite. frumos......
    7
    20
    Raportează
  • postat de Jenica
    Marți, 17 Mai 2016 05:43
    84.117.40.***
    Incasarile TransOrb au crescut de 4 ori, dar cheltuielile de 8 ori, deci dupa alegeri, ca sa nu intre in faliment firma noastra vor trebui dublate preturile la bilete pe autozuz.
    20
    10
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.