Campanie pentru conștientizarea riscurilor depresiei

Campanie pentru conștientizarea riscurilor depresiei
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Realizatorii filmului românesc "Otto Barbarul", a cărui premieră în cinematografe va avea loc pe 24 septembrie, alături de depreHUB, primul hub antidepresie din România, lansează campania "Nu da doar cu SEEN", potrivit viata-medicala.ro. Datele Organizației Mondiale a Sănătății arată că jumătate dintre cazurile de tulburări emoționale apar în jurul vârstei de 14 ani. Prin această campanie, inițiatorii își doresc să atragă atenția publicului asupra problemelor adolescenților, mai ales atunci când aceștia trec prin perioade dificile. Este un îndemn la empatie, la ascultare. Prin linia gratuită de telefon disponibilă pe deprehub.ro, campania îi încurajează pe toți cei implicați - părinți, adolescenți și cadre didactice - să ofere sau să ceară suport psihologic.

Citit 427 ori Ultima modificare Marți, 21 Septembrie 2021 00:17

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.