AVERTISMENT! Supradoza de Imodium provoacă probleme cardiace severe
Foto: Sursa foto: Internet

AVERTISMENT! Supradoza de Imodium provoacă probleme cardiace severe
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)


Autorităţile medicale din Statele Unite ale Americii au lansat un avertisment cu privire la depăşirea dozelor recomandate dintr-un medicament vândut sub numele Imodium, supradoză care poate duce la serioase probleme cardiace. Produsul este indicat în combaterea diareii acute şi a gazelor intestinale şi se eliberează fără reţetă. Medicamentul conţine o substanţă numită loperamid, un opioid care, potrivit US Food and Drug Administration - FDA, la depăşirea dozei recomandate, ar putea determina apariţia unor probleme cardiace serioase. Cele mai multe persoane care au depăşit doza recomandată au făcut-o intenţionat, mizând pe acest opioid în scopul eliminării simptomelor de diaree acută, au mai spus autorităţile americane. Au fost însă şi cazuri în care opioidul a fost combinat cu alte medicamente, în scopul obţinerii unei senzaţii de euforie. Înainte de a lua orice medicament este obligatoriu să cereţi sfatul medicului!

Citit 3270 ori Ultima modificare Miercuri, 15 Iunie 2016 14:58

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.