AFLĂ cum trebuie să arate o ”carte de prezentare”. IATĂ ce aşteptări au ANGAJATORII de la CV-urile candidaţilor
Foto: Sursa foto: Internet

AFLĂ cum trebuie să arate o ”carte de prezentare”. IATĂ ce aşteptări au ANGAJATORII de la CV-urile candidaţilor
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Persoanele care se află în căutarea unui loc de muncă şi vor să-şi convingă posibilul angajator că sunt potrivite pentru slujba dorită trebuie să-şi construiască CV-ul într-un mod profesionist. Acesta este un fel de carte de prezentare şi trebuie redactat ţinând cont de o serie de trucuri, pentru a avea efectele dorite de candidaţii la o ofertă de muncă.

În opinia specialiştilor în domeniul resurselor umane, CV-ul preferat de angajatori este cel care arată foarte bine, atât în ceea ce priveşte conţinutul, cât şi forma. Un CV redactat într-un mod echilibrat, cu alinierile, spaţiile şi semnele de punctuaţie adecvate va fi foarte apreciat. El scoate în evidenţă ideea că persoana aflată în căutarea unui loc de muncă este organizată.

De asemenea, un CV trebuie să conţină multe informaţii despre particularităţile posibilului angajat şi să răspundă la întrebările: "cine eşti?", "ce faci?", "cum faci?".

Totodată, specialiştii precizează că angajatorii resping CV-urile care conţin multe informaţii ce nu evidenţiază aspectele utile pentru jobul solicitat.

De asemenea, nu trebuie trecute informaţii despre o anumită activitate profesională, dacă aceasta nu este însoţită de explicaţii referitoare la abilităţile obţinute.

Citit 4929 ori Ultima modificare Luni, 09 Mai 2016 18:57

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.