Alţi gălăţeni au rămas fără biletele deja achitate la Bene Travel

Alţi gălăţeni au rămas fără biletele deja achitate la Bene Travel
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ieri, în jurul orei 14,30, în faţa agenţiei de turism Bene Travel, din staţia din Ţiglina 1, era agitaţie mare. Mai multe persoane aşteptau să îşi primească înapoi banii achitaţi pentru bilete de avion, bilete pe care nu le-au primit.

„Am plătit două bilete pentru Newcastle. Trebuia să plec ieri (n.r. duminică), dar când am ajuns la Bucureşti am aflat că nici măcar nu exista acel zbor. M-am întors în Galaţi şi am vebit de dimineaţă la fima Bene Travel pentru a-mi recupera banii. Îmi tot spun că este o problemă la bancă şi că nu îmi pot da toţi banii astăzi. Eu trebuia să fiu la muncă. Risc să îmi pierd locul de muncă pentru că ei nu mi-au cumpărat bilet”, ne-a spus Valentin Dinu.

Am luat bilet pentru logodnicul meu, să vină de la Roma. Am plătit 105 euro pentru un bilet. Când a ajuns la aeroport nu avea bilet şi nici rezervare. Am venit la agenţie şi mi-au spus să vin mâine după bani”, ni s-a plâns şi Ramona Mirică, o altă păgubită a firmei Bene Travel. 

Deşi toată lumea vocifera afară, managerul agenţiei, Ioan Olaru, şi fiul său, stăteau de vorbă cu alţi clienţi în sediu. Am intrat şi am încercat să stăm de vorbă cu Ioan Olaru, să ne clarifice situaţia. Deşi reticent la dat declaraţii, managerul firmei ne-a spus că „o parte din problemă s-a rezolvat azi. Restul se va soluţiona mâine. Le-am dat astăzi o parte din bani, de la mine din buzunar, urmând ca mâine să îmi recuperez de la bancă toţi banii şi să le dau şi diferenţa”, ne-a spus Ioan Olaru.

La începutul lunii septembrie am scris pentru prima dată despre firma Bene Travel, iar atunci Iulian Olaru ne-a promis că ne va furniza documente care să ateste că vina nu aparţine agenţiei, ci că a fost o problemă de transfer bancar între agenţie şi firma de transport aerian. Nu numai că acesta nu a venit la redacţie, dar între timp au apărut şi alte sesizări. La prima dintre ele era vorba despre un bilet de avion care ar fi trebuit cumpărat la Blue Air.

Acum se pare că păgubiţii de ieri trebuiau să călătorească cu Wizz Air. Dacă este vorba despre o simplă coincidenţă sau dacă este o practică nu ştim să vă spunem. Cert este faptul că noi am scris deja despre patru persoane care au rămas fără biletele rezervate prin firma Bene Travel.  Concluziile le puteţi trage fiecare dintre dumneavoastră.

Citit 2012 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.