Cei interesaţi să devină administratori cu patalama nu mai au decât douăsprezece zile lucrătoare la dispoziţie pentru a depune dosarele de înscriere, la Primărie. Examenul se va desfăşura la sediul Universităţii Danubius, pe data de 9 martie (proba orală) şi pe data de 20 martie (proba scrisă).
Primirea dosarelor se desfăşoară, începând cu 3 februarie, până pe data de 3 martie, la sediul Biroului de control financiar asociaţii de proprietari din Str. Fraternităţii nr. 1.
Dosarele trebuie să conţină o cerere de înscriere, CV-ul, copii după actele de stare civilă, diploma de bacalaureat, certificatul de calificare în meseria de administrator, cazierul judiciar, certificate medicale (unul eliberat de medicul de familie şi celălalt de medicul psihiatru), o copie după chitanţa de achitare a taxei de 20 lei la casieria primăriei Galaţi şi eternul dosar cu şină.