GALERIE FOTO / Pericolul de sub asfalt: Potop de surpări pe străzile Galaţiului

GALERIE FOTO / Pericolul de sub asfalt: Potop de surpări pe străzile Galaţiului
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* În zeci de locuri din oraş au apărut gropi şi surpări care pun în pericol siguranţa circulaţiei * "Viaţa liberă" îşi propune să facă o hartă completă a locurilor periculoase * Vă invităm să ne semnalaţi cazurile de acest gen, astfel încât să putem sensibiliza, împreună, autorităţile


În ultimul timp, Galaţiul a devenit un adevărat teren minat pentru şoferii ce se aventurează pe străzile sale. În urma materialului apărut săptămâna trecută, prin care "Viaţa liberă" lansa în mediul on-line o provocare privind ghicirea locului unde va apărea viitoarea mare groapă de pe firmamentul noului Galaţi, cititorii ne-au dat o mână de ajutor. Să o luăm metodic, cu centrul.

Zona portului

Probabil una dintre cele mai rele intersecţii din Galaţi este cea dintre strada Portului şi strada Navelor. De-a lungul timpului au curs litri de cerneală scriindu-se despre această groapă, însă nimeni nu a făcut nimic în privinţa ei până acum, în zonă lucrându-se doar la canalizare. (foto 7).

Tot în apropierea Dunării, pe Bulevardul Marii Uniri, se lucrează de luni bune la astuparea unei alte gropi, din apropierea hotelului Vega. Din acest motiv, una dintre benzile de mers a fost restricţionată pentru circulaţie. (foto 5)

Strada Basarabiei

Probabil cea mai proastă intersecţie din punct de vedere al covorului asfaltic este cea dintre strada Traian şi strada Basarabiei. Reasfaltată de nenumărate ori în ultimii ani, ba chiar reabilitată complet, intersecţia cu pricina se încăpăţânează să distrugă maşinile. (foto 2)

Prelungirea Brăilei

În ultimele luni, o groapă cu potenţial de a se transforma în Gropzilla a apărut în apropierea noului magazin Kaufland, situat pe strada Prelungirea Brăilei. A fost reparată de primărie, în sensul că s-a peticit asfaltul, dar la mai puţin de o lună de la terminarea respectivelor lucrări, se pare că strada se va surpa din nou. Deja au început să apară adâncituri periculoase în asfalt. (foto 3)

Strada Aurel Vlaicu

Artera cu nume de city manager reprezintă un adevărat dezastru. Anul trecut, aici a apărut un geizer artificial. De atunci şi până acum, strada a fost reasfaltată, însă au apărut gropi şi adâncituri în asfalt în zona intersecţiilor cu străzile Odobeşti, Năruja, Focşani şi Vizante, adică practic pe întreaga stradă. (foto 4)

"Vă rog să completaţi lista: mai este o surpare pe strada Vizante, aproape de intersecţia cu str. Aurel Vlaicu, în dreptul imobilului cu nr. 1, unde s-a surpat asfaltul lângă un camin”, a comentat, pe site, utilizatorul "Plătitor de Taxe".

Cartierul Mazepa

Conform cititorilor, lucru confirmat şi în teren, pe strada Armata Poporului, în zona intersecţiei cu strada Română, sunt două gropi. De asemenea, pe strada Ovidiu, în zona bisericii, găsim alte două gropi.

Micro 18

„Urmează o nouă gaură pe strada Oltului, în faţa blocului C13. Gaura este acum mică, dar sub asfalt şi trotuar poate fi una de mărimea celei de anul trecut. Şi cred că pe acestă stradă vor apărea şi altele, pentru că, la ultima ploaie mai mare, canalizarea a fost plină cu apă”, a comentat, pe siteul www.viata-libera.ro, utilizatorul Ion.

Micro 40

Au fost semnalate posibile surpări pe strada Tecuci, lângă parcul Rizer foto (8), pe Radu Negru, pe Dogăriei şi pe Regiment 11 Siret.

De asemenea, unul dintre cititori ne-a trimis câteva poze privind zona unui trotuar de pe strada George Coşbuc, în apropierea blocului M2. (foto 6) „Această gaură este pe trotuar. A fost reparată anul trecut, dar a reapărut”, ne-a transmis Nicoleta.

Lăsând glumele şi comentariile răutăcioase la o parte, majoritatea acestor surpări au apărut exact în locurile în care s-au derulat lucrări prin intermediul programului ISPA. Pentru a remedia toate problemele, Primăria trebuie să aplice strategia pe care a prevăzut-o pentru strada Traian. Adică să decoperteze tot, să schimbe tot ce este de schimbat, pentru ca apoi să pună un covor asfaltic, ce teoretic ar trebui să reziste zece ani. Iar strada cu pricina nu e nici pe departe singura în această situaţie.

Citit 3542 ori Ultima modificare Joi, 11 Iulie 2013 17:57

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.