Probleme pe litoralul românesc? Vezi unde poţi sesiza Protecţia Cosumatorului la mare

Probleme pe litoralul românesc? Vezi unde poţi sesiza Protecţia Cosumatorului la mare
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

În perioada estivală, Comisariatul Naţional pentru Protecţia Consumatorului are mai multe puncte de lucru pe litoralul românesc, pentru a face faţă reclamaţiilor venite de la turişti. Astfel, pe lângă sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului de la Constanţa, funcţionează comandamente în trei staţiuni de la Marea Neagră. Dacă sunteţi nemulţumiţi de serviciile sau de produsele achiziţionate la Mamaia şi Năvodari puteţi suna la telefon 0241.831.933, la Comandamentul deschis la Hotelul Ovidiu din Mamaia. Dacă sunteţi în Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Costineşti şi 23 August, atunci puteţi sesiza Protecţia Consumatorului de la Sediul BTT din Costineşti, la telefon 0241.734.910. La Hotelul Mioriţa din Neptun, la 0241.731.900, se primesc reclamaţii de la turiştii cazaţi în Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai şi Vama Veche. Comandamentele estivale îşi încheie activitatea pe 31 august.

Citit 1136 ori Ultima modificare Marți, 23 Iulie 2013 17:25

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.