În perioada estivală, Comisariatul Naţional pentru Protecţia Consumatorului are mai multe puncte de lucru pe litoralul românesc, pentru a face faţă reclamaţiilor venite de la turişti. Astfel, pe lângă sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului de la Constanţa, funcţionează comandamente în trei staţiuni de la Marea Neagră. Dacă sunteţi nemulţumiţi de serviciile sau de produsele achiziţionate la Mamaia şi Năvodari puteţi suna la telefon 0241.831.933, la Comandamentul deschis la Hotelul Ovidiu din Mamaia. Dacă sunteţi în Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Costineşti şi 23 August, atunci puteţi sesiza Protecţia Consumatorului de la Sediul BTT din Costineşti, la telefon 0241.734.910. La Hotelul Mioriţa din Neptun, la 0241.731.900, se primesc reclamaţii de la turiştii cazaţi în Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai şi Vama Veche. Comandamentele estivale îşi încheie activitatea pe 31 august.
Probleme pe litoralul românesc? Vezi unde poţi sesiza Protecţia Cosumatorului la mare Scris de Cristina S. Carp


Cristina S. Carp
Articole recente - Cristina S. Carp
LADA DE ZESTRE/ Grupul folcloric din Odaia Manolache găseşte sacrul ascuns în profan (VIDEO) Gălăţenii dezbat acuzaţiile aduse Spitalului Judeţean Peisaje de POVESTE: Cinci destinaţii de vacanţă pentru fanii „Game of Thrones” Caz rezolvat de "Viaţa liberă"/ Vioară nouă pentru fata din casa cu ARTIŞTI Universitatea pune la bătaie peste 1.800 de locuri la buget
Mai multe din această categorie: