Posturi DEBLOCATE în SPITALELE gălăţene, din ordinul Ministrului Sănătăţii
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Posturi DEBLOCATE în SPITALELE gălăţene, din ordinul Ministrului Sănătăţii
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Aproape 1.200 de posturi au fost deblocate în unităţile sanitare subordonate Ministerului Sănătăţii, a declarat vineri, pentru Mediafax, ministrul Nicolae Bănicioiu. 1.023 dintre posturile deblocate sunt în spitale, iar 106 în serviciile de ambulanţă. Potrivit oficialului, numărul posturilor deblocate este mult mai mare, întrucât multe spitale sunt în subordinea autorităţilor locale.

"De fapt, fiecare unitate sanitară poate să facă cerere pentru deblocare de posturi, dacă acestea sunt deja bugetate. Până la data de 14 august 2014, am aprobat 1.189 de posturi pentru unităţile subordonate Ministerului Sănătăţii", a precizat oficialul. Majoritatea posturilor pentru care au fost făcute cereri de deblocare sunt pentru personalul sanitar cu studii medii.

Şi Direcţiile de Sănătate Publică vor beneficia de noi angajaţi, după ce 60 de posturi urmează să fie scoase la concurs. În sistemul sanitar se pot face, din 2012, angajări pe posturile vacante fără a se mai respecta regula angajării unei persoane numai dacă pleacă alte şapte, aşa cum s-a întâmplat din 2009. Angajările pot fi făcute cu condiţia încadrării în cheltuielile de personal aprobate şi numai după ce spitalele îşi plătesc datoriile.

Urmează ca autorităţile sanitare gălăţene să stabilească specialităţile medicale unde există cea mai mare nevoie de medici şi asistenţi. În judeţul Galaţi funcţionează în prezent nouă spitale publice: Spitalul Judeţean, cel de Copii, de Boli Infecţioase, de Psihiatrie, CFR, Maternitatea, Spitalul din Tecuci, cel din Târgu Bujor şi Spitalul Militar (aflat în subordinea Ministerului Apărării Naţionale - n.r.).

CITEŞTE ŞI: Ce SALARII au cel mai bine plătiţi MEDICI gălăţeni/ TOPUL VENITURILOR în Sănătatea locală

Citit 4187 ori Ultima modificare Luni, 25 August 2014 20:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.