Societatea Apă Canal anunţă că, în perioada imediat următoare, vor fi puse la dispoziţia clienţilor mai multe metode de plată electronică. "În reţelele bancare, plata va fi posibilă: la ghişeu, prin virament, la bancomat (ATM), prin direct debit sau internet banking. Clienţii vor trebui să prezinte factura cu codul de bare când fac plata", se anunţă printr-un comunicat postat pe site-ul companiei.
"Băncile care şi-au manifestat intenţia colaborării cu societatea Apă Canal SA Galaţi pentru colectarea creanţelor prin instrumente de cash management, în condiţiile anterior menţionate, sunt: BCR, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank, CEC Bank, Garanti Bank, Eximbank Romania şi Banca Transilvania", mai informează cei de la Apă Canal.
Pe de altă parte, compania nu menţionează data de la care aceste plăţi vor putea fi făcute. "Data efectivă la care aceste noi modalităţi de plată vor deveni operaţionale va fi anunţată în timp util clienţilor, atât pe website, cât şi pe facturile de apă, împreună cu detalii", mai informează compania.