Evaluaţi acest articol
(7 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Ecosal codifică punctele de colectare a deşeurilor menajere din cartiere, pentru a fi idenficate mai uşor în cazul în care cetăţenii vor să facă o sesizare privind modul de colectare sau orice incident ce ţine de pubelele în cauză.

„Acest cod va fi inscripţionat pe partea frontala a containerului, vizibil ochiului liber al cetăţeanului. Scopul este eliminarea detaliilor inutile din cadrul discuţiilor referitoare la punctele de colectare în momentul în care se semnalează o neregulă, acte de vandalism sau alte sesizări. Metoda codificării a fost aleasă întrucât denumirea oficială a unui punct de colectare este mai greu de stabilit şi de multe ori era nevoie de mai multe informaţii, pentru ca în final să se înţeleagă despre ce punct este vorba”, ne-a spus reprezentantul Biroului de Presă al Ecosal, Toma Dumitrescu.

Pentru a semnala orice problemă legată de colectare sau de punctele de colectare din cartiere, gălăţenii pot apela la unul dintre numerele de telefon ale Dispeceratului Ecosal Secţia Menaj: 026312282 sau 0374927292. Potrivit reprezentantului Ecosal, odată cu sesizarea trebuie să specificat şi codul de pe eurocontainer.

„Echipa Ecosal va identifica mai uşor şi intervenţia se va face într-un timp mai scurt. Ca exemplu: din Micro 20, dacă se va transmite o sesizare referitoare la punctul de colectare cu codul M20 P1, acesta va fi identificat cu locul securizat de colectare a deşeurilor din strada Furnaliştilor aferent blocului D1 din apropierea restaurantului Doi Cocoşi”, a mai explicat reprezentantul Ecosal, Toma Dumitrescu.

Citit 3019 ori Ultima modificare Luni, 07 Martie 2016 19:32

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.