Cum repoziționăm turismul românesc

Cum repoziționăm turismul românesc
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Brandul de ţară şi sigla realizate în mandatul fostului ministru al Turismului, Elena Udrea, sunt valabile, însă nu sunt folosite şi ar fi "o nebunie" să se ia de la zero realizarea altuia, a declarat vineri, la Braşov, ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu. "Din păcate, conotaţia negativă a unui ministru care a fost implicat a omorât acel ceva. Din ce ştiu, brandul şi sigla sunt valabile, însă nu sunt folosite", a afirmat Cadariu.

În context, el a menţionat că "ministrul din prima jumătate a anului trecut de la Economie, Antreprenoriat şi Turism (Claudiu Năsui - n.r.) nu a fost de acord să se dea o sută şi ceva de euro să se păstreze domeniul romanian.travel" şi că a promovat o modificare legislativă la OUG 58/1997 prin care era desfiinţată funcţia de ataşat pe turism al României în străinătate, "deşi, la momentul respectiv, pe cele 40 de posturi, nu era angajat nimeni".

În ceea ce priveşte promovarea externă a României, Cadariu a precizat că ministerul pe care îl conduce pregăteşte două acte normative, care vizează participarea atât la târgurile internaţionale care sunt pe lista sa, cât şi programul pentru celelalte astfel de evenimente.

Pe de altă parte, Cadariu a criticat la Braşov programul "Schi în Carpaţi", din 2002, afirmând că, din păcate, acesta a folosit, de cele mai multe ori, "pentru a da satisfacţie unor administratori locali" şi că s-au construit prea multe pârtii de schi "acolo unde nu au ce căuta", adăugând că, în opinia sa, cu sprijin guvernamental ar trebui realizate doar una, două sau cel mult trei domenii schiabile, care să fie incluse într-un viitor masterplan în turism.

Citit 1132 ori Ultima modificare Vineri, 07 Ianuarie 2022 17:51

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.