Cine câştigă din lupta ascunsă dintre televiziuni

Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

În curând... Toate posturile de televiziune se bat în a atrage cât mai mulţi telespectatori, iar asta pentru că audienţa aduce şi bani la bugetul trustului respectiv. Şi cum publicul se atrage cu diversitate, mai toate posturile naţionale anunţă, cu surle şi trâmbiţe, tot felul de emisiuni. Unii au furat startul, precum Kanal D, care a lansat mai multe emisiuni încă din luna ianuarie. Alţii, gen Pro Tv şi Antena, au preferat să facă promo cât mai mult şi să lanseze emisiunile pe rând, în cursul lunii februarie. Să vezi bătălie pe audienţă, mai ales că o parte dintre emisiuni au deja vechime pe piaţa media. Astfel, conform reclamelor, în curând vom vedea „Românii au talent”, „Asia Express” sau „i-Umor”. De asemenea, Pro Tv-ul introduce în grilă şi o emisiune nouă, care se va numi „Imperiul leilor”, titlul şi formatul emisiunii amintind de o alta, difuzată în urmă cu mulţi ani, de TVR. Totodată, ţinând cont că Pro Tv a lansat deja o nouă serie a deja celebrului serial „Las Fierbinţi”, Antena 1 a contracarat şi lansează la rându-i partea a doua din „Mangaliţa”. Iar din lupta pentru audienţă a televiziunilor, publicul este cel care are de câştigat, având din ce în ce mai multe opţiuni de petrecere a timpului în faţa micilor ecrane.

Citit 1589 ori Ultima modificare Miercuri, 05 Februarie 2020 20:30

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.