Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
4 comentarii

Aproape 125.000 de pacienţi au fost trataţi, în 2014, în Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Clinic de Urgenţă Galaţi. În aceeaşi perioadă, alţi aproximativ 43.000 de bolnavi au fost internaţi în cea mai mare unitate sanitară cu paturi din judeţ.

Având în vedere numărul imens de pacienţi, inevitabil apar şi nemulţumiri legate de condiţiile din spital sau de calitatea actului medical.

Pe pagina de internet a spitalului, la adresa http://spitalulurgentagalati.ro/, pacienţii sau asiguraţii pot face reclamaţii online, pe baza unui Formular de sesizare.

Butonul prin care acest formular poate fi accesat şi completat se găseşte în partea de jos a paginii principale a site-ului, purtând denumirea "Feed-Back Pacient".

Citit 2342 ori Ultima modificare Luni, 07 Decembrie 2015 15:56

4 comentarii

  • postat de elena Joi, 10 Decembrie 2015 00:30 82.78.255.*** Link la comentariu
    0
    2

    Acum o luna am fost cu o ruda la urgente.
    Am zis sa fiu cu bun simt si educat.
    Adica am intrat la orele 06:35
    La orele 06:45 eram in centrul diagnosticare si internare.
    Cand am vazut ca sa facut orele 10:15 a fost necesar sa zbier la asistentele de acolo ca ce facem asteptam sa moara pacientul pana sa face o fituica cu internarea!
    Am vrut sa reclam dar nu am avut unde!

    Raportează
  • postat de Felcerul comunal Marți, 08 Decembrie 2015 19:21 109.102.89.*** Link la comentariu
    0
    4

    Nenea Basalic, din cate vad, dumneata faci articole despre sanatate la VLG. Daca vrei sa scrii un articol adevarat, mergi si fa o ancheta jurnalistica la Centrul Social de pe Domneasca(fostul Camin de batrani). Vei vedea in ce conditii stau oamenii aceia si vei da dovada de deontologie profesionala!!! Ca sa scrii un articol insipid de la birou, poate orcice utilizator de calculator(doar ca nu are legitimatie de reporter)!!!

    Raportează
  • postat de PreCuriosul Marți, 08 Decembrie 2015 12:34 213.205.251.*** Link la comentariu
    1
    3

    Ce treaba are feedback-ul cu o reclamațiile nu stiu. Una e sa oferi un feedback pentru serviciile oferite si alta e sa faci o reclamație sau sa depui o plângere unde trebuie. Nu cred ca butonul de feedback este bagat in seama de vreo cineva atat timp cat nu exista o înregistrare oficială a sesizării si obligativitatea de a da un raspuns.
    Aveti de facut plângeri? Luați un avocat si va îndruma el.....pana una alta Terminați cu prostiile cum ca feedback-ul va conta. Feedbackul are rolul de a informa viitorii "clienti" cu privire la calitatea serviciilor oferite astfel încât aceștia sa decidă daca apelează sau nu la acel serviciu. Cum poti evita spitalul ........

    Raportează
  • postat de fane Marți, 08 Decembrie 2015 11:36 89.136.6.*** Link la comentariu
    3
    7

    Cine sa mai faca reclamatii daca majoritatea pacientilor ies din spital cu picioarele inainte, pe loc sau mai tirziu.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.