Centrele de relații cu clienții ale furnizorilor Engie și Disibuție Energie Electrică România (DEER) vor fi închise luni, 9 iunie, în a doua zi de Rusalii, zi liberă legală.
La Engie, va fi indisponibil și serviciul de call-center național. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact, disponibil pe site-ul engie.ro. Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client sau prin itermediul aplicației mobile.
„Angajații din cadrul centrelor de relații cu utilizatorii vor beneficia de zi liberă legală, în timp ce echipele operative DEER rămân în permanență disponibile, pregătite să intervină prompt în cazul apariției unor eventuale disfuncționalități în alimentarea cu energie electrică”, se afirmă într-un comunicat remis de DEER. Utilizatorii gălățeni pot semnala orice întrerupere în alimentare sau alte incidente la următorul număr de telefon, disponibil 24/7, apelabil gratuit prin serviciul Telverde: 0800.500.205. Deranjamentele pot fi sesizate și pe site-ul companiei, utilizând aplicația ChatVolt.
Din 10 iunie, programul va reveni la normal.