Doi din zece români care au făcut cumpărături online în ultimele şase luni sunt începători şi au făcut acest lucru pentru că au fost constrânşi de criza Covid-19, care i-a vulnerabilizat atât financiar, cât şi din punctul de vedere al sănătăţii, arată un studiu de piaţă realizat de compania de consultanţă Nielsen. În acelaşi timp, păstrarea noilor categorii de clienţi va fi o provocare în e-commerce. „Recomandăm atenţie sporită faţă de aceşti nou-veniţi pentru că, dacă nu se vor simţi repede comfortabil şi în siguranţă în online, există riscul să revină rapid la obiceiurile de cumpărare din offline", arată experţii.
Expansiunea e-commerce trebuie susţinută Scris de Ovidiu Amălinei
Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
La Tulucești, investiții de 6,7 milioane de euro în școli și grădinițe Estonia vrea dublarea cheltuielilor militare Rețea rusească de spionaj descoperită în Polonia Balenele, drepturi juridice egale cu oamenii Pierderi uriașe pentru firmele străine care s-au retras din Rusia
Mai multe din această categorie: