Consumatorii au trimis peste 4.750 de cereri de negociere cu băncile şi IFN-urile, în 2020 şi până în prezent, relevă o statistică a Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Conciliatorii au făcut băncilor mai multe recomandări pentru creşterea numărului de negocieri încheiate cu împăcarea părţilor. Printre altele, băncile nu trebuie să facă diferenţe majore între cererile venite din partea consumatorilor care întâmpină probleme de sănătate sau probleme sociale şi cele care invocă unele clauze din contracte, comisioane, moneda creditului sau alte probleme tehnice.
Cereri de renegociere a contractelor bancare Scris de Ovidiu Amălinei


Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
Se pot depune cereri de plată pe schemele de silvomediu Românii şi-au redus cheltuielile la strictul necesar Tot ce trebuie să știi despre cauzele și tratamentul migrenelor Ce este terapia cu lumină roșie şi ce beneficii are Mănăstirea ”Sf.Trifon” va găzdui un muzeu dedicat agriculturii
Mai multe din această categorie: