Consumatorii au trimis peste 4.750 de cereri de negociere cu băncile şi IFN-urile, în 2020 şi până în prezent, relevă o statistică a Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Conciliatorii au făcut băncilor mai multe recomandări pentru creşterea numărului de negocieri încheiate cu împăcarea părţilor. Printre altele, băncile nu trebuie să facă diferenţe majore între cererile venite din partea consumatorilor care întâmpină probleme de sănătate sau probleme sociale şi cele care invocă unele clauze din contracte, comisioane, moneda creditului sau alte probleme tehnice.
Cereri de renegociere a contractelor bancare Scris de Ovidiu Amălinei
Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
O ”cârtiță” rusească, arestată de ucraineni "Constructorul podului peste Dunăre se joacă cu focul!" Sfântul Gheorghe, ocrotitor spiritual al Tecuciului Directiva "dreptului de a repara", votată în Parlamentul European Infrastructura energetică rusească, lovită de drone
Mai multe din această categorie: