Spiritele dau în clocot la Universitatea „Dunărea de Jos”

Spiritele dau în clocot la Universitatea „Dunărea de Jos”
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Actualul rector se teme că Ministerul Educaţiei „face cărţile” pentru unul dintre candidaţi * „Zvonuri”, susţin reprezentanţii candidatului acuzat * Se reiau alegerile la Senat? * Şi dacă se reiau se decalează alegerea rectorului? *


 

Jocuri politice pentru „cine trebuie”?
Alegerile la Universitatea „Dunărea de Jos” ar putea fi reluate de la zero în cazul în care nu iese rector „cine trebuie”. Aceasta este previziunea-şoc a actualului rector al universităţii, Viorel Mînzu, care se bazează pe faptul că nici până la această dată corpul de control al ministrului Educaţiei nu a înaintat vreo hârtie oficială ca urmare a verificărilor desfăşurate la Galaţi în urmă cu zece zile. „Nu am primit până acum niciun fel de document, în ciuda faptului că cei din corpul de control ne-au pus în vedere, verbal, să refacem alegerile la Senat. S-ar putea să aştepte rezultatul alegerilor pentru funcţia de rector şi abia apoi, în funcţie de rezultat, să acţioneze. E posibil să ne ceară să reluăm alegerile de la început. Eu aşa cred”, a declarat actualul rector, Viorel Mînzu.

Acesta s-a ferit, totuşi, să spună ce înseamnă „în funcţie de rezultat”, preferând să nu îl nominalizeze pe candidatul pe care, în opinia sa, Ministerul Educaţiei l-ar prefera. Însă, după toate probabilităţile, Viorel Mînzu s-a referit la profesorul Iulian Bârsan, ştiută fiind apartenenţa politică a acestuia la PDL, partid care l-a făcut pe Daniel Funeriu ministru al Educaţiei. Cu alte cuvinte, aşa cum reiese din spusele lui Viorel Mînzu, dacă iese Iulian Bârsan alegerile vor fi validate, iar dacă va câştiga altcineva atunci va apărea şi nota constatativă, care să forţeze reluarea alegerilor de la zero.

„E doar un zvon”
Contactat telefonic, profesorul Iulian Bârsan, a refuzat să comenteze pe marginea acestui subiect, însă unul dintre susţinătorii săi, decanul de la „Inginerie Alimentară”, Petru Alexe, a negat vehement acuzaţiile. „E doar un zvon. Ei au mai lansat, de altfel, un zvon, cum că cei din corpul de control care au venit la Galaţi ar fi fost demişi...”, a spus profesorul Petru Alexe. Acesta este, însă, convins că alegerile pentru Senat vor fi reluate, nota constatativă urmând să ajungă la Galaţi înainte de alegerile pentru rectorat. „Din sursele pe care le am, am aflat că rezoluţia corpului de control a fost clară: reluarea alegerilor la Senat. Nu ştiu de ce nu a ajuns încă această informare la universitate pentru că eu ştiu că a fost trimisă. Eu cred că va ajunge astăzi (vineri, n.r.). Oricum, trebuie să o primesc şi eu în calitate de petent. Când o voi primi o să v-o pun la dispoziţie”, a mai spus profesorul Petru Alexe.

Se amână alegerea rectorului?
Dacă spusele decanului de la „Ingineria Alimentelor” se vor adeveri şi rezoluţia corpului de control va fi reluarea alegerilor la Senat, întregul proces electoral de la „Dunărea de Jos” va fi în ceaţă. Două sunt variantele. Pe de o parte, este posibil ca alegerile să fie reluate de la zero, de la nivelul departamentelor, şi abia apoi să fie ales rectorul, totul urmând a fi decalat. Şi asta pentru că din actualul Senat fac parte şi studenţi, care participă la alegerile pentru rectorat tocmai în virtutea calităţii lor de senatori. Dacă se va dovedi că acest Senat este constituit ilegal, ar putea însemna automat că actualii studenţi senatori nu au dreptul să voteze pentru funcţia rector. Pe de altă parte, varianta lui Petru Alexe este că alegerile pentru Rectorat se vor desfăşura indiferent de rezoluţia Ministerului pe tema alegerilor de la Senat. „Eu aşa am înţeles. Că alegerile pentru funcţia de rector continuă şi se vor reface apoi doar alegerile pentru Senat”, a precizat Petru Alexe.

Se aşteaptă hârtia, iar luni este Senat
Aşadar, foarte importantă în această ecuaţie devine nu doar conţinutul, ci şi data la care va ajunge la „Dunărea de Jos” rezoluţia Ministerului Educaţiei pe tema alegerilor de la Senat. Contactat telefonic, Biroul de Presă al Ministerului Educaţiei a precizat care este procedura în astfel de situaţii. „Dacă acel raport nu a ajuns la Galaţi înseamnă fie că nu a fost finalizat, fie nu a fost semnat de către domnul ministru. Oricum, există un termen de 30 de zile în care raportul trebuie să fie trimis, termen în care acesta se încadrează”, este răspunsul telefonic oficial al Biroului de Presă al Ministerului Edcuaţiei. Până una – alta, câte ceva se va mai putea lămuri luni, când este programată o şedinţă de Senat la Universitatea „Dunărea de Jos”. În mod cert, vor fi luate în discuţie şi aceste probleme, urmând să aflăm, printre altele, dacă alegerile pentru funcţia de rector vor avea sau nu loc miercuri, 25 ianuarie.

Citit 7352 ori Ultima modificare Vineri, 20 Ianuarie 2012 17:49

43 comentarii

  • postat de Gelu
    Joi, 26 Ianuarie 2012 20:14
    Adevarul este ca toti isi urmaresc interesul propriu in primul rand dar gasca portocalie este cea mai rea cea mai flamanda si cea mai incompetenta. De ce ar trebui sa-i votam pe astia ..mai bun e oricare altul
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mircea
    Joi, 26 Ianuarie 2012 19:31
    Repet intrebarile pe care portocalii le se fac ca le ignora
    1. Este avantajos in momentul de fata sa alegem o echipa unicolora in locul uneia multicolore sau apolitice
    2. Este echipa dlui Barsan competenta din punct de vedere managerial si stiintific, eu inclin sa cred ca nu este si am destule argumente pe care daca vrei le putem discuta
    3. Este domnul Barsan o persoana reprezentativa ca interfata pentru universitate, eu iar inclin sa cred ca o persoana si o echipa manageriala cu o cultura tehnica si lingvistica ne-ar fi mult mai utila
    4. A fost modalitatea domnului alexe de a protesta antrenand universitatea in acest vartej care ne bulverseaza pe toti corecta si morala..eu cred ca raspunsul este evident ca a fost si incorecta si imorala fiindca el personal a votat toate regulamentele si noul senat a candidat si cand a pierdut a inceput sa improaste cu noroi
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andrei
    Luni, 23 Ianuarie 2012 18:13
    Matei, am vazut ca ai postat mesajul la toate articolele legate de UDJG. Incerc sa comentez doar aici. Intr-adevar cine a vrut sa se expuna, s-a expus, felicitari! Ai dreptate, in univ sunt oameni inteligenti si tocmai de aceea s-au generat aceste discutii, fiindca unii ne cred PROSTI ! Totul era calm, pana s-a facut reclamatia. Cine a reclamat trebuia sa stea in banca lui si nici macar sa nu candideze ca senator. Cand a facut reclamatia stia legea, cand a candidat nu o avea spre studiu? Asta este problema si preocuparea noastra - legea este aceeasi pentru toti sau se interpreteza dupa cum este bine unora. Daca esti un TALIBAN degeaba vorbesc, daca esti onest atunci nu se poate sa nu-ti pui astfel de intrebari.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Matei
    Luni, 23 Ianuarie 2012 00:26
    Profesorii sunt destul de inteligenti pentru a vedea ca sunt atrasi intr-un joc murdar. Se incurajeaza astfel escaladarea dezordinii si a haosului. Toti cei patru profesori sunt profesionisti adevarati, au relatii de colaborare deosebite si fiecare dintre ei merita sa fie apreciat. Fiecare a avut curajul sa-si asume riscul acesta De ce nu au facut-o si cei care comenteaza? Sunt colegi, se respecta, au format o echipa si vor mai forma. Este jenant sa-i supuneti oprobiului public. Ce doriti sa demonstrati? Astfel de metode psihologice de manipulare sunt deja cunoscute. Lasati profesorii sa-si rezolve problemele lor acolo, la ei in scoala.
    Ati generat o balacareala ieftina, pentru a compromite orice institutie. Cine e interesat sa faca lucrul acesta? Interventia adminisrtatorilor se vede clar tendentioasa. "Dezbina si stapaneste!", Suna cunoscut, nu?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Tudor Neacşu
    Luni, 23 Ianuarie 2012 00:07
    Unul dintre utilizatorii site-ului insistă făcând postări repetate în care anunţă ca ar deţine IP-urile celor care comentează. Este vorba despre un utilizator care foloseşte pseudonimul "haker". PRECIZĂM CĂ ACESTE DATE SUNT SECURIZATE ŞI CĂ ESTE IMPOSIBILĂ AFLAREA UNOR ASTFEL DE INFORMAŢII.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Super User
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 23:59
    Unul dintre utilizatorii site-ului insistă făcând postări repetate în care anunţă ca ar deţine IP-urile celor care comentează. Este vorba despre un utilizator care foloseşte pseudonimul "haker". PRECIZĂM CĂ ACESTE DATE SUNT SECURIZATE ŞI CĂ ESTE IMPOSIBILĂ AFLAREA UNOR ASTFEL DE INFORMAŢII.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Paula
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 18:37
    Sase fetelor ca domnul Birsan a inceput sa faca liste. Vrea sa ne dea gradatie. Treceti-ma sipe mine va rog uite strig HAI PDL!
    0
    0
    Raportează
  • postat de maria pentru Haker
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 17:52
    haker intri in afaceri cu Carmen Hara? vrei sa-ti faci si tu vila, nebunaticule? du-te in zone mai bogate, nu la amarati din univ...daca aveam bani crezi ca stateam sa comentez, aveam grija sa-mi inmultesc banii nu sa-mi dau cu parerea.
    0
    0
    Raportează
  • postat de functionar pentru pache
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 17:43
    pache, spune-mi si mie despre listele astea, ca doar una se cunoaste clar, restul pe la colturi! sincer eu am auzit ca mai toti decanii actuali (totusi traim intr-un spatiu destul de mic, fosti colegi de generala, liceu, etc, se aude...)au primit oferete de prorectori de la Barsan, cati prorectori vom avea de fapt daca iese el? Apropo, vile au multi din univ, tot cu salarii de la stat...
    0
    0
    Raportează
  • postat de i-liga-list
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 16:57
    alo! domn Cotet. ce e bre cu autobuzu ala de studenti care vine acuma la votare? iese numaru pentru catindatu tau?
    0
    0
    Raportează
  • postat de bastos
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 14:25
    Eu nu cred ca Basescu are vreo vina pentru ce se intampla in tara asta, el ne vrea doar binele si ne ciuruie din greseala ..de fapt Burebista este vinovat deci noi pe daci trebuie sa fim suparati si nu pe pdl
    0
    0
    Raportează
  • postat de PERIS
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 14:23
    ODA „CUDALBEANULUI” PCR-ist.

    Din spuma marii s-a ivit
    Pruncul Barsan neprihanit
    Desi nu este competent
    El candideaza permanent
    Si de putere e avid
    Avand in spate un partid
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru gina
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 12:33
    gina draga ne-ai rupt!
    Nu ne intereseaza de Cseke Attila si nici de CJ din Brasov! Miercuri sunt alegeri fata draga! Noi cu cine votam? avem un om sincer, bun manager, gospodar, care sa conduca corabia? Un om care sa puna lucrurile pe roate si sa dezvolte ceea ce functioneaza si nu sa darame asa cum a fost daramanta toata Romania pe motiv ca nu este rentabil nimic si nimic nu este bun! asta cautam: tu cei cauti pe aici?
    0
    0
    Raportează
  • postat de gina
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 12:08
    Foarte multi oameni de buna credinta se intreaba ce naiba se intimpla?! Atit in strada, cit si in culisele politicii, in presa sau la Cotroceni?! S-o luam pe rind! E clar ca varianta USL+PC nu are niciun viitor, nu are zvic, nu are solutii si nici planuri serioase, deci nu are sanse sa ajunga la guvernare. O stie si Ion Iliescu dar si altii mai din umbra iar teama lor e ca mai sint doar citeva luni pina la alegeri. S-o luam pe bucati. Arafat este omul liberalilor, instalat ministru secretar de stat pe vremea lui Nicolaescu, in 2007, cind de fapt nenea Raed conducea ministerul. Ba chiar si pe vremea lui Cseke Attila, tot Arafat tragea sforile, o stiu de la sursa. Da, liberalii au fost puternic implicati. Atit in Bucuresti, prin lideri de rangul 2-3, cit si in orase unde liberalii sint puternici. Cancescu este presedinte CJ la Brasov, la Iasi este Fenechiu cu o organizatie tare si bani multi, la Sibiu este prietenul Klauss Johannis, la Timisoara, mai tineti minte, Ciuhandru a ramas tot prieten. cred ca Iliescu, pe la spatele lui Ponta, a batut palma cu Felix, exaltatul Crin, niste parlamentari UDMR pe care i-a contactat Gioni Popescu, Ponta joaca la doua capete, el fiind insa singurul care s-a delimitat de violentele stradale. De ce nu e mai agresiv procurorul?! final, cum explicam oare mani *editat* rea ieftina a mii de romani de buna credinta din strada, dar si a sute de mii de romani, poate milioane, mani *editat* ti si ei dar care nu au iesit, inca, in strada?! Ei bine, autorii mani *editat* rii au fost experti si au avut timp sa pregateasca operatiunea.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pache
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 11:43
    Stiati ca Rectorul, cel care este in echipele celor 3 candidati opozanti ai lui Barsan:
    Este membru UNPR, deci potrocaliu?
    Isi construieste casa cu firme care au castigat lucrari de construnctii in universitate?
    Veniturile personale declarate sunt mai mici decat cheltuielile?

    Poate cei care comenteaza vor analiza programele candidatilor nu tinte false.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Poetul
    Duminică, 22 Ianuarie 2012 08:44
    Fiindca daca vin Pdlistii astia la putere o sa trebuiasca sa dedicam osanale conducatorului iubit eu deja am inceput ca sa ma pun bine cu conducerea:
    Din spuma marrii s-a ivit
    Pruncul Barsan neprihanit
    Desi nu este competent
    El candideaza permanent
    Si de putere e avid
    Avand in spate un partid
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ingrijoratul
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 23:01
    Stt! Liniste, acum se calculeaza procentele pentru a se stabili frauda la votare.
    Se estimeaza ca se va fura prin metoda deja experimentata (Suveica), se vor face presiuni asupra colegilor, vor fi santajati studentii, se vor reface listele, se vor da pui in piata, poate chiar galeti, votul va costa intre 2-2,5lei, se vor anula chiar alegerile, va veni o delegatie de la Bucuresti, poate chiar ministrul, un reprezentant de la Parlamentul European, de ce nu, chiar Obama, PreaFericitul si chiar spiritele celor mai de seama evanghelisti vor veghea pentru niste ageleri "curate".
    Sariti! Romani, vi se pregateste ceva. Vine frauda! Doamne, si pe vremea asta, traficul e asa de greu.....!
    0
    0
    Raportează
  • postat de electron
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 22:20
    se vor intreba senatorii de ce cu 2 zile inainte de alegerea de rector pe lista studentilor apar vreo zece unspe alegatori in plus? asta e maaaaare smecherie. cu cine o fi trbuiind sa voteze aia unspe? pentru asta se aduna senatul luni
    0
    0
    Raportează
  • postat de maria
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 22:20
    Observator, ai mare dreptate, trebuie sa fim tari si sa nu ne speriem. daca unii au taria si stau in strada, bravo lor! (chiar daca unii cred ca primesc bani), macar sa facem si noi ceva cu calculatorul
    0
    0
    Raportează
  • postat de un fost profesor
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 22:16
    Stimati fosti colegi, fiti foarte atenti ce votati! Nu vedeti unde am ajuns! O stiu pe Mirela de mic copil, este o persoana educata si un om de nadejde, merita votul vostru. Ii urez succes!
    0
    0
    Raportează
  • postat de un om preocupat
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 22:10
    Uaaaau!!!! in sfarsit universitarii, studentii, si cei care sunt intersati de educatie au mai iesit din amortire. Bravo, spuneti ceea ce aveti de spus in ciuda amenintarilor care vad ca apar, rolul lor este sa mai tempereze spirtele care par incinse. Am ultimele articolele aparute in ziar, sunt interesat ce va fi cu noi!!!! orice om de bun simt nu poate sa nu constate ca PDL-istii au transformat dreptul nostru de a vota, intr-un circ! Dl Alexe, cum puteti avea tupeu sa contestati ceva, cand chiar dumneavoastra sunteti in culpa. Daca ieseati prsedintele senatului mai faceati reclamatie la minister, sau atunci totul era OK? Totul este incorect cand nu iese cine trebuie (si am vazut suficient in ultimii ani, ajunge!), atunci de ce sa nu credem ce spune Dl Manzu. Da stimabililor, orice ati spune voi, Dna Praisler si echipa din jurul ei sunt mai de incredere! Nu sunt perfecti, dar par cei mai de incredere. Lasati lumea in face, nu ne mai ametiti alegeri? nu au iesit in senati oamenii vostri ca sa-l aleaga pe Alexe si dea ceea vreti sa reluati totul, RUSINE!
    0
    0
    Raportează
  • postat de matur pentru qwerty
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 21:48
    pari cam imatur qwerty daca esti in stare sa scrii asa ceva,nu stiu cat ai iesit tu in strada, dar sunt multi care au iesit in strada cand era asa zisa revolutie, au murit tineri nevinovati, pentru ce? O VIATA MAI DECENTA
    ai o viata decenta? se dau bani pentru ca sa iasa la proteste...chiar la atati oameni si de atatea zile?
    de ce sa nu comentam, ca nu-ti pplace ce ce se comenteza, esti si tu TERMINATOR
    in univ sunt oameni DECENTI care nu pot duce o viata DECENTA.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pt Neutru
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 21:37
    Asa e toate mesajele PDListilor contin cate o amenintare mai mult sau mai putin mascata. Astia nu pot decat sa ameninte si sa santajeze ..adica astea sunt metodele lor binecunoscute.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru OM
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 21:29
    are dreptate ARAFAT!
    100% pentru domnul profesor Georgescu!
    Singurl candidat care a dovedit ca este un excelent manager!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Observator
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 21:25
    Poate ca ne spune ceva si daca ne uitam la comentarii. Marea majoritate sunt ingrijorate de presiunile facute de pdl si de faptul ca o persoana cu profilul profesional al dlui barsan ar putea prelua conducerea universitatii. toate insa sunt destul de decente si mai ales coerente. Acum vedeti si cele 3 sau 4 comentarii pdliste sunt pline de ura si venin.
    Fratilor cam asta ne asteapta daca vin astia la putere!
    0
    0
    Raportează
  • postat de ARAFAT
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 21:17
    Pe doctorul Arafat de ce l-au destituit fiindca era un bun profesionist. PDListii astia cum vad unul care este competent si nu e membru pdl imediat il rad. Poftim nu vor sa fie minzu fiindca au ceva cu el, dar de ce nu il lasa pe Lucian Georgescu care a dovedit ca este un excelent manager sa fie rector. De ce trebuie sa fie musai barsan care de departe este cel mai slab pregatit dintre cei 4 candidati si care nu va fi in stare sa implementeze nici un proiect european in universitate. Nu vedeti ce crispati sunt hamesitii astia de pdlisti, uitativa la alexe este plin de venin si santajeaza si ameninta pe toata lumea. Pun pariu ca cel care se intituleaza mai jos TERMINATORUL este chiar barsan care in sfarsit a fost si el sincer adica asta este rolul lui sa termine universitatea asa cum astia termina tara
    0
    0
    Raportează
  • postat de qwerty
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 20:48
    Vorbiti ca prostii, doar din bagajul de cunostinte pe care il aveti de la Oua TV , Antena x sau Canal B.Iesiti voi in strada prostimea tarii , lenesa de a munci ceva. Noroc voua ca sanatate au avut si cei de pe Titanic.
    Eu am mai iesit in strada, o sa ies in continuare, dar nu atunci cand se fac liste si se ofera 50 lei pentru a protesta.sunteti sclavii tarii toti care ati comentat pe acest subiect, eu devenid unul din moment ce m0-am bagat in satra.sa va fie rusine, plecati la mamele voastre poate va mai lumineaza mintea bolnava.
    0
    0
    Raportează
  • postat de apolitic
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 20:46
    Amestecul politicului in viata universitara,ca si in multe alte domenii,nu va aduce decat haos.Acum incearca sa manipuleze si studentii prin tot felul de promisiuni,facute liderului lor.Rusine!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de un curios
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 20:39
    In toata tara vedem cum studentii simpatizeaza cu manifestatiile de strada anti-PDL,nu vi se pare suspecta aceasta liniste totala care s-a asternut peste liga studentilor Galati?Ei au treburi mult mai importante,trebuie sa-i gaseasca un post caldut presedintelui lor Cotet
    0
    0
    Raportează
  • postat de Neutru
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 20:39
    Minzu nu are vila? Una dintre cele mai micute vile ale sale se afla la Sendreni :) dragi domni profesori,manipulatori de mase,nu-l mai denigrati pe Barsan, nu-l mai ingropati pe Minzu.Nu isi are rostul decat daca sunteti hamesiti si confuzi ca nu stiti pe langa cine trebuie sa va mai dati pentru a avansa in posturi. majoritatea care scrieti aici stim cine sunteti. nu este singurul loc unde v-ati expus punctele de vedere.iar voi studenti , alegeti cu cap. nu imbunatatiti cu nimic viitorul, actualilor si al viitorilor fosti studenti, decat daca deciziile voastre sau implicarea morala in situatia de fata va avea o finalitate pozitiva.
    0
    0
    Raportează
  • postat de student sarman
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 20:29
    dom,cotet spune-ne bre si noua ce post ti s-a promis,ca sa stim si noi ptr. ce votam!tradare tradare dar s-o stim si noi!vorbeste poa ne da si noua vreun post ceva ca la foamea ceo avem!hai traiasca pdl-ul baga-ne si pe noi in senat!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Constructivul
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 11:39
    Oricine mai face si greseli fiindca nimeni nu e perfect, evident nici minzu. Dar a condus universitatea cu echilibru in conditii destul de grele, a obtinut rezultate bune la clasificari si banii ne-au venit mereu la timp, nu si-a facut nici o vila ca multi altii (inclusiv barsan). Nu s-a agatat de scaunul de rector ......desi putea, nu s-a agatat de scaunul de sef al senatului ...desi putea.
    De ce credeti? Fiindca nu a vrut sa bage universitatea in niste aventuri din care sa sufere oamenii. Acum minzu este rau fiindca trebuie sa vina TERMINATORII PDListi, nu vedeti au si inceput cu amenintarile, ne CIURUIESC pe toti (vor ciurui evident si universitatea asa cum Base ciuruie tara). Astea sunt binecunoscutele lor metode securiste amenintari, santaj, etc., ei nici nu sunt in stare de altceva. O sa ajungem sa ne fie frica sa mai si vorbim unii cu alti nu o sa putem spune decat Hai PDL.
    Cam asta este diferenta intre TERMINATORI si CONSTRUCTIVI
    0
    0
    Raportează
  • postat de TERMINATORUL
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 11:19
    Afurisiti mai sunt astia doi PDL-listi. Ei doi si voi, PSD-eii, PNL-eii si ce-oti mai fi restul si nu reusiti sa-i anihilati? Mai, scoateti munitie si trageti in ei! Alimentati, ca trag eu! Mama lor! Mai, dar aveti grija unde v-adapostiti ca dau rateuri.
    0
    0
    Raportează
  • postat de daniel
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 11:17
    e penibila incercarea asta de a alipi pe Birsan cu un partid politic. Curat-murdar dupa cum ar spune domnul Minzu care a trecut si pe la APR si pe la PSD si pe la UNPR si a incercat sa intre si in PDL. Dar aruncatul asta cu noroi este gestionat cu mare grija ziarul dumneavostra care scrie articolele la comanda Rectorului Minzu......
    0
    0
    Raportează
  • postat de TERMINATORUL
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 11:13
    Afurisiti mai sunt astia doi PDL-listi. Ei doi si voi, PSD-eii, PNL-eii si ce-oti mai fi restul si nu reusiti sa-i anihilati? Mai, scoateti munitie si trageti in ei! Alimentati, ca trag eu! Mama lor! Mai, dar aveti grija unde v-adapostiti ca dau rateuri.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Teologul
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 10:07
    Cred ca si biserica ar trebui sa se implice mai mult. In fond rolul bisericii nu este sa apere morala? iar preasfintia sa Cassian parca era profesor onorific la universitate. Daca nu poate sa faca nimic direct macar sa dea niste acatiste ca sa ne scape de pdlistii astia si sa-i afuriseasca poate mai capata si ei un pic de bun simt.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Virgil
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 10:01
    PDListii astia au un tupeu extraordinar. Toata tara striga sa plece si ei vor si mai mult. De asta se duce tara asta de rapa fiindca se depun eforturi uriase ca sa poata sa ia carma universitatii un grup fara nici o valoare si fara pic de caracter sau rusine in loc sa fie lasat locul unor oameni competenti ca Georgescu sau Praisler. Daca stai sa te gandesti bine chiar si Ioana e mai credibil decat Barsan.
    0
    0
    Raportează
  • postat de preparatorsarac
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:43
    pdl si barsan vor sa ne ariunce in mocirla. cum sail votam pe acest ins daca colegii nostri stau in strada si pentru noi sa scapam de PDL. ar rade o tara intreaga denoi ce votam noi!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de senator
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:14
    PDListii astia sunt in stare de orice. La faculatatea lui alexe au fost convocati la senat doar sustinatorii lui, ceilalti nici nu stiu despre sedinta de senat fiindca nu au fost anuntati. Probabil ca asa este la toate facultatile portocalii, senatorii care nu le sunt obedienti nu vor fi convocati. La sedintele cu candidatii de la industrie alimentara Barsan a vorbit o ora si praisler a fost lasata doar 5 minute. MANIPULARE, FRAUDE si DIVERSIUNI.
    ASTA VREM SA AVEM DE ACUM INAINTE? ECHITATE PEDELISTA!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Veronica
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 08:56
    Asa cum Basescu e in stare sa distruga tara doar ca sa stea el la putere si gasca asta pdlista e gata sa distruga universitatea numai ca sa vina ei la butoane. De fapt cred ca asta se si urmareste distrugerea universitati ca sa ramana doar universitatile mari si atunci sunt folosite niste cozi de topor ca alexe si barsan.
    0
    0
    Raportează
  • postat de alexe
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 08:44
    Eu cred ca Minzu a ramas cam stresat fiindca i-au facut-o PDListii. Fiti linistiti in scurt timp PDLul pleaca (pana si biserica a inceput sa-i critice) si vin ailalti si toti cei care au fost alesi abuziv vor fi destituiti. Birsan se va muta la cahul impreuna cu alexe cred ca o sa fie un menaj frumos.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Victoria
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 08:33
    Orice om cinstit ar trebui sa recunoasca ca nu s-a mai intamplat niciodata asa ceva. PDLul a reusit sa intreaca cu mult si cele mai aberante abuzuri pe care le facea pe vrenuri PSD. Domnul Alexe este de o ipocrizie de neimaginat. El are 4 mandate dar el poate fi presedinte la senat....altii nu. Totusi ma gandesc cu groaza....va puteti imagina cum o sa fie in Universitate daca vin astia la putere. Nu o sa fie nevoie sa ne dea afara fiindca o sa preferam singuri sa plecam.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Adrian
    Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 08:21
    Eu inclin sa cred ca sunt destul de reale previziunile lui Minzu fiindca este evidenta imixtiunea politicului. Cu toate lipsurile lui, Minzu a fost totusi un om gospodar, a construit mult si mai ales s-au luat salariile la timp. Tineti minte cand era Epureanu ca nu mai erau bani. Nu este un om razbunator spre deosebire de ceilalti. Concluzia PDL este clara, acest om trebuie eliminat dar era mai simplu cu cianura decat toata tevatura asta ca sa daramam universitatea.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.