Inspectorii OJPC, fără telefoane de serviciu

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Miercuri dimineaţă, 25 februarie, în contul Inspectoratului Regional pentru Protecţia Consumatorului – Galaţi au intrat primele sume de bani, după o pauză de două luni. Cu banii astfel primiţi, inspectoratul a putut achita facturile telefonice.

Nu de alta, însă în ultimele zile, cei care au dorit să reclame la OJPC sârma din pâine sau sfoara din salam au auzit, la capătul celălalt al firului, doar  „număr nealocat”. De ce? Pentru că inspectoratul nu a mai primit, din 20 decembrie 2008, nici un leu în plus, în afară de drepturile salariale.

„Noi nu ştim care este cauza pentru care nu am primit bani. Măcar e bine că i-au dat şi pe aceştia, e vorba de aproximativ 2.000 de lei, pentru că am avut clienţi care au venit să ne întrebe dacă ne-am schimbat numerele de telefon”, a spus Marioara Gătej, şefa Inspectoratului Regional.   

Mai exact, telefoanele mobile de serviciu ale inspectorilor OJPC din Galaţi, Vaslui, Bacău şi Vrancea au fost scoase din reţea, începând cu 22 februarie, după ce, în perioada 15-22 au avut posibilitatea doar să primească apeluri, din cauza neplăţii abonamentelor.

„Şi acum am primit fonduri doar pentru cheltuielile pentru care avem facturi. Pentru restul, de pildă rechizite, tonere, hârtie de imprimantă, nu avem fonduri în continuare”, a mai spus Marioara Gătej.

Tot din cauza lipsei fondurilor bugetare, inspectorii plătesc din buzunarul propriu serviciile Poştei Române, în caz de urgenţe.

Citit 795 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.