Limitarea contactului cu publicul la Consiliul Județean

Limitarea contactului cu publicul la Consiliul Județean
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

La nivelul Consiliului Județean (CJ) Galați s-au stabilit măsuri de protecție prin limitarea contactului cu publicul. Astfel, accesul publicului în instituție este restricționat pe perioada stării de urgență, drept pentru care au fost puse la dispoziția cetăţenilor următoarele căi de comunicare: pentru audiențe, cetățenii pot folosi adresa de e-mail informatii

cjgalati.ro, sau numărul de telefon: 0236/302513, petițiile se pot trimite la adresa de e-mail informatii

cjgalati.ro, pe adresa poștală: Consiliul Județean Galați, str. Eroilor nr. 7, sau la căsuța poștală amenajată la intrarea în sediul CJ, iar orice alte documente, cereri, solicitări etc. se pot trimite la adresa de e-mail conducere

cjgalati.ro, sau pe aceeași adresă poștală.

În situaţii urgente, care nu suportă amânare și care nu pot fi aduse la cunoștință prin modalitățile enunțate mai sus, toate persoanele vor completa la sosirea în instituţie formularul “EVALUARE COVID-19”, prin grija agentului de pază de la sediul unde funcţionează registratura instituţiei (clădirea din sticlă aflată în spatele sediului administrativ al Consiliului Judeţean Galaţi, str. Eroilor nr. 7).

Este interzisă circulaţia persoanelor din afara instituţiei la celelalte sedii ale CJ. Pentru informații suplimentare, vă stă la dispoziție la numărul de telefon: 0236/302513.

Toate spaţiile instituţiei sunt dezinfectate zilnic, de luni până vineri și Consiliul Județean le recomandă tuturor gălățenilor să rămână cât mai mult posibil la domiciliu, să evite spațiile publice aglomerate și să folosească mijloacele de comunicare online sau telefonice.

Citit 1028 ori Ultima modificare Duminică, 22 Martie 2020 18:35

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.