Evaluaţi acest articol
(11 voturi)
1 comentariu

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA, în calitate de solicitant, a elaborat și depus la finele lunii aprilie aplicația de finanțare pentru proiectul "Consolidare pod DN 2B km 149+841, peste Prut, la Galați - Giurgiulești". Inițiativa CNAIR are în vedere obținerea de finanțare nerambursabilă, alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient.
Practic, intenția autorității contractante este de consolidare a podului pe o lungime de 125,2 metri, cu viteza de proiectare de 90 km/h, ceea ce ar însemna o reducere a timpului de călătorie pentru marfă pe rețeaua rutieră cu minim 5 la sută.
Valoarea totală a proiectului este de circa 7,99 milioane lei și va fi finanțat prin POIM 2014-2020, cu 85 la sută contribuție a Uniunii Europene, din Fondul European de Dezvoltare Regională, adică 5,71 milioane de lei, 15 la sută reprezintă contribuție proprie în valoare de un milion de lei, restul fiind cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA. 

Citit 3029 ori Ultima modificare Joi, 14 Mai 2020 22:44

1 comentariu

  • postat de Tudor V Vineri, 15 Mai 2020 16:04 89.136.0.*** Link la comentariu
    0
    10

    Un pod in zona de frontiera, unde viteza este limitata la 20-30 km/h, vai de mama lui, traversat de tir-uri, care in proportie de 90% sunt supraincarcate (si pe cale de consecinta, taxate la negru de vamesii din toate punctele de frontiera (Romania, Moldova, Ucraina), motiv pentru care asfaltul nu rezista, poate doar betonul dur, daca un specialist adevarat si inginer vrea sa vada si sa rezolve problema! Ce sa mai spunem ca in zona unei bariere auto din punctul de trecere Giurgiulesti, au fost necesari trei ani de zile pentru a turna doua roabe de beton, in gropile care rupeau masini pe sensul de intrare in Moldova! Sau poate acestea erau directivele.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.