S-au reluat lucrările la parcarea de TIR-uri, după şapte luni de blocaj

S-au reluat lucrările la parcarea de TIR-uri, după şapte luni de blocaj
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Nu mai puţin de 626.989 de lei va plăti Primăria Galaţi firmei Vega '93 SRL pentru lucrările de terasamente necesare parcării de TIR-uri de pe Drumul de Centura. Negocierea s-a făcut fără anunţ de participare, suma de la care s-a plecat fiind de 627.500 de lei. Aceste lucrări au ţinut pe loc mai bine de jumătate de an investiţia în valoare de 7,1 milioane de lei.
După cum v-am informat, în vreme ce maşinile de mare tonaj se pripăşesc pe unde pot, încurcând circulaţia, o investiţie pe bani europeni, parcarea de TIR-uri de pe Drumul de Centură, a lâncezit până când şi panoul care anunţă lucrarea care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a căzut, ostenit, în cap. Motivul pentru care este nevoie de lucrări suplimentare a fost acela că muncitorii au descoperit, la prima sapă de pământ, ca apa nu era la şase metri - cum scria în proiectul bazat pe studiile geo scoase din sertar de către Institutul de Proiectări Galaţi, ci la numai un metru! Primăria şi constructorul au găsit până la urmă soluţia pentru ca lucrările să fie reluate.
Directorul Vega ’93, Doru Chiper, ne-a declarat că vor fi depuse toate eforturile pentru ca parcarea să fie gata la finele anului. Parcarea, pe care Vega o execută pentru 3,48 de milioane de lei plus TVA, la care se adaugă suma suplimentară, va fi împrejmuită şi iluminată şi va avea o capacitate de 72 de locuri pentru maşini de mare tonaj şi 11 locuri pentru autoturisme. Pentru confortul şoferilor vor fi amenajate grupuri sanitare, un punct gospodăresc, platforme de stingere a incendiilor şi un post de pază, staţie de pompare şi rezervor de apă.

Citit 1958 ori Ultima modificare Marți, 20 August 2013 17:32

4 comentarii

  • postat de un idiot care plateste taxe
    Miercuri, 21 August 2013 22:15
    217.212.230.***
    Nota de revenire:
    Regret ca nu pot posta fotografiile din tmpul proiectarii si cele de astazi!
    0
    0
    Raportează
  • postat de un idiot care plateste taxe
    Miercuri, 21 August 2013 22:08
    217.212.230.***
    Ca de obicei, cu situatii garla identice, salariatii VL sunt cu pluta.
    De ce nu au publicat si parerea al proiectantului? Ca de punct de vedere CORECT, NICI NU POATE FI VORBA! De ce nu cunosc macar numele?

    Iata ce ar fi aflat TOV. POSTACA/SALARIATA DE LA VL:
    - De la data intocmirii proiectului de catre SC PROIECT SA (Ex. IPJ de Galati), onor primaria a uitat sa interzica depozitarea deseurilor din demolari-constructii pe acel teren, iclusiv actualul constructor;
    - Ca atare, nivelul terenului a crescut cu 2,5m;
    - Ca tov. ... Doru Chiper este incompatibil cu denumirea de CETATEAN NORMAL, noi, cei care il stim de zeci de ani, NU NE MIRA. Ne mira insa absurditatea pozitiei slariatei VL care, cum se spune in justitie, IN FORMA CONTINUATA, ignora deontologia minima profesionala de a VEFIRIFICA MACAR PAREREA PARII INCRIMINATE!
    Moda: proiectantul este de vina continua de zeci de ani din comunism!
    Ca Istrate/Vega doreste cu ardoare distrugerea IPJ/PROIECT SA pentru a se ascunde arhiva pentru constructiile ilegale de pe faleza dunarii, este fapt realizat pana si de "specialistii cu biblia" ai DNA de Galati;
    Problema a fost creata de acel popandau de diriginte de santier, Popescu care, pentru prima oara in istoria investitiilor din Romania de ieri se de azi, legala dar aberanta pentru ca nu se poate verifica conformitatea legala si penaliza adevarul, pe romaneste spus: ASA VREA MUSCHII LUI SI AI FIRMEI SALE, DE DUBIOASA AMINTIRE in istoria investitiilor din LUME!

    Orice amanare cu baze pseudo-legale convin constructorului!

    Nivelul apei subterane din zona, fata de proiect, este la MINUS 1,50M; Fata de situatia actuala la minus 3,50m. Parerea tov. Chiper conteaza cat o ceapa stricata in fata uni om normal
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ce se construieste acolo?
    Miercuri, 21 August 2013 19:48
    5.13.208.***
    Daca poza este de pe soseaua de centura in spate ce se construieste? Ce blocuri sunt alea?
    0
    0
    Raportează
  • postat de vezi IP
    Miercuri, 21 August 2013 07:29
    78.96.40.***
    ... si iar ii intreb pe cei de la Politie si de la Vega 93:
    - De ce s-au amplasat semne cu restrictie de viteza la 20km/h pe ambele sensuri, atata timp cat santierul este in vecinatatea drumului si acesta (drumul) nu este afectat de acest santier ? In afara de a incurca circulatia, ce alt rol au acele semne ?
    - De ce daca nu s-a lucrat luni de zile pe acest santier, semnele cu restrictie nu au fost suspendate ?
    - De ce dupa aceste semne de restrictie nu sunt amplasate semne ce anunta sfarsitul restrictiei? Teoretic esti obligat sa-ti continui drumul cu maxim 20 km/h in loc de 70, desi santierul este lasat de km intregi in urma (...poate le dau idei celor cu radarul...).
    - Exista vreo aprobare de amplasare a acestor semne (ca semnificatie, loc si mod de amplasare), sau fiecare pune ce semne vrea, unde vrea si cand vrea?

    si o alta apropo de Vega: Pe Lozoveni, colt cu straduta dinspre Cosbuc si Unirii, Vega a amplasat o baraca chiar pe coltul intersectiei astfel incat, cand vii dinspre Cosbuc si ajungi la intersectia cu Lozoveni, iti este imposibil sa vezi ce vine din stanga, vizibilitatea fiind blocata de acea baraca. La acea intersectie ai semn de "Oprire" si deci obligatia de a nu intra dupa el in intersectie fara sa opresti si sa te asiguri. Respecta soferule legea daca poti !
    0
    1
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.