Absurd de Galaţi / "Capcanele" lucrărilor publice

Absurd de Galaţi / "Capcanele" lucrărilor publice
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Bun găsit în Galaţiul situaţiilor absurde, unde o lucrare începe prin a fi ceva şi se încheie cu mult mai târziu decât era programat, prin a fi cu totul altceva! Şi situaţiile de acest gen abundă, nu alta! Iată de exemplu asfaltarea străzii Brăilei, din vară, din zona Potcoava de Aur. Ceea ce a început ca o simplă asfaltare, s-a transformat într-un şantier prin care s-a schimbat conducta de apă (magistrală), avariată. Iar calendaristic vorbind lucrarea n-a fost finalizată aşa cum se anunţase iniţial, până la jumătatea lunii iunie, nici până la finele lunii, cum s-a rectificat apoi termenul, ci de-abia pe 18 iulie! Sau parcarea de TIR-uri care a demarat la începutul anului apoi a zăcut în moarte clinică şapte luni pentru că muncitorii au descoperit, la prima sapă de pământ că apa nu era la şase metri - cum scria în proiectul bazat pe studiile geo scoase din sertar de către Institutul de Proiectări Galaţi, ci la numai un metru! Şi a fost nevoie de lucrări de terasamente, alţi bani, altă distracţie! Ultima din top, dar nu cea din urmă, este strada Basarabiei, care va trebui să aştepte primăvara pentru a fi terminată. Aşa cum v-am anunţat, porţiunea dintre intersecţia cu strada Anul Revoluţiei 1848 şi intersecţia cu bulevardul George Coşbuc rămâne închisă din cauza şinelor de tramvai care trebuie înlocuite. Deşi conform normativelor ar fi trebuit să reziste 40 de ani, iar în acte are 13 anişori, în realitate arată de parcă ar avea 60! Iar schimbarea presupune o licitaţie care durează şi costă. În plus în loc de „modernizare”, lucrarea de pe Basarabiei a devenit „reabilitare”. Absurd, dar adevărat.

Citit 760 ori Ultima modificare Miercuri, 11 Decembrie 2013 17:46

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.