Garajele din Mazepa vor fi demolate/ Începe o nouă etapă a modernizării Galaţiului

Garajele din Mazepa vor fi demolate/ Începe o nouă etapă a modernizării Galaţiului

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
79 comentarii

* În locul lor vor apărea parcări civilizate şi spaţii verzi * Proiectul este supus la vot în următoarea şedinţă de Consiliu Local


Garaje mari şi mici, garaje cu closet şi copac, garaje în pantă ori cu beci, magherniţe de tot felul, construcţii oribile din fier ruginit, betoane şi zidărie, cazemate ale mizeriei urbane, în cotloanele cărora beau alcool ori îşi fac nevoile indivizi dubioşi. În minoritate, Şcoala nr. 28 Mihai Eminescu pare neputincioasă în faţa unui asemenea asalt insalubru. Fie că aţi recunoscut-o sau nu, aceasta este atmosfera dezolantă din Complex Ancora, plasat chiar în buricul târgului, în Mazepa. Toate acestea ar putea deveni o amintire urâtă.
Pe masa consilierilor locali se află deja un proiect care civilizează Complexul Ancora, în zona cuprinsă între piaţa existentă, Şcoala nr. 28, strada Roşiori şi blocuri. Dacă joia viitoare aleşii îşi vor da votul pentru proiectul propus, zona s-ar schimba radical! Amănunte despre ceea ce e şi ceea ce se doreşte să fie ne-a oferit arh. Sergiu Porumboiu, preşedintele Ordinului Arhitecţilor din România - Filiala Teritorială „Dunărea de Jos”, care împreună cu dr. arh. Liliana Buhociu, dr. arh. Dragoş Buhociu şi dr. peisagist Roxana Negrea au realizat studiul de fezabilitate pentru zona Ancora.

91 de garaje, o magazie şi trei magherniţe

În acest moment, în zona cu pricina îşi fac veacul 91 de garaje, trei spaţii ale Apaterm şi o magazie. Legal, doar 70 de garaje au contracte active, dar sunt declarate numai 54 de mijloace de transport! Din cei 21 de gălăţeni care nu au contracte active, 16 nu au autoturisme, în consecinţă 37 de garaje şi o magazie nu-şi justifică existenţa! În ceea ce priveşte coşmeliile Apaterm, nedemne şi pentru un cătun, îşi justifică existenţa, dar numai după o toaletare urbană! Studiul de fezabilitate realizat de cei patru profesionişti în arhitectură şi care a ajuns sub forma unui proiect de hotărâre la mâna aleşilor are în vedere amenajarea unei parcări auto cu 86 de locuri, plus alte 12 pentru biciclete, o micropiaţă, un spaţiu urban de socializare cu iluminat public, spaţii verzi civilizate, cu arbori şi arbuşti, băncuţe şi două fântâni arteziene.

Amenajare parcare Complex Ancora

„Nu e nicio poveste, e trista realitate: betoane, zidărie, tablă şi beţivani. Se rad garajele! Şocant, apar în plus 60 la sută locuri de parcare faţă de ce e folosit acum. Locatarilor le pot fi închiriate locurile de parcare, aşa cum se face în toată lumea şi Primăria câştigă bani. În zona şcolii se circulă după ora cinci cu inima strânsă după ora cinci că-s tot felul de indivizi dubioşi. Construirea anarhică generează un mediu insalubru social în care sunt favorizate infracţionalitatea, consumul de băuturi alcoolice, violenţa infantilă. Dacă proiectul devine realitate, zona de intrare la şcoală va fi cu amenajată civilizat cu băncuţe, copaci, locuri pentru biciclete. Rămâne spaţiul Apaterm, dar să-i dea o faţă că e la stradă, nu putem lăsa porcăria asta! În zona de garaje cu pantă, poate fi zona de tarabe a micropieţei, cu o fântână de apă, copaci. Se poate face, numai să se vrea!”, ne-a declarat arh. Porumboiu.

Avantaje nete

Pe lângă transformarea zonei într-una demnă de un oraş civilizat, investiţia va duce la crearea a 86 de locuri de parcare, faţă de 54 în prezent. La asta se adaugă îmbogăţirea fondului verde al oraşului cu vegetaţie specifică parcurilor, inexistentă în prezent (spaţiul verde creşte de la 610 mp la 1.185 mp), fluidizarea traficului pentru că trotuarele vor fi eliberate şi reparate, salubrizarea urbană în apropierea şcolii, realizarea unui spaţiu comercial de piaţă salubră, acces civilizat către şi dinspre şcoală, crearea unui spaţiu de socializare pentru locuitori, un aspect urban civilizat şi îmbunătăţirea calităţii vieţii şi sănătăţii locuitorilor zonei.
Conform proiectului de pe masa aleşilor, valoarea totală a investiţiei este de 3.736.763 de lei, bani de la bugetul local, iar durata de realizare, 12 luni. Numai să se vrea!

  

Citit 14531 ori Ultima modificare Joi, 23 Ianuarie 2014 22:10

79 comentarii

  • postat de unu Miercuri, 19 Februarie 2014 21:06 5.13.182.*** Link la comentariu
    0
    2

    Imi cer scuze ca am mancat o litera din numele iubitului vostru conducator(fostul)care v-a facut sa fiti ceea ce sunteti in ziua de azi.

    Raportează
  • postat de unu Miercuri, 19 Februarie 2014 20:59 5.13.182.*** Link la comentariu
    2
    1

    Nu sunt proprietar de garaj dar citesc tot ce scrie in ziar despre orice.Imi pare rau sa vad ca exista atata venin in oameni incat mai au putin si isi dau in cap unl altuia.Dupa ce l-ati dat jos pe Ceausecu nu v-a convenit ce s-a intamplat dupa.Acum ati inceput cu altceva.Oare o sa va convina ceva vreodata?Aveti grija cu veninul acumulat in voi,ca o sa aveti probleme grave mai tarziu.Ura aduce boala!

    Raportează
  • postat de crystal Miercuri, 19 Februarie 2014 11:37 89.137.136.*** Link la comentariu
    1
    0

    si cladirea aia "trantita" in primul rand langa sosea, pe schita simularii 3D ce naiba o sa fie ? nu credeti ca or sa apara tot felul de rahati si pisati in spatele ei noaptea ??

    Raportează
  • postat de nitescu Duminică, 16 Februarie 2014 12:19 151.76.241.*** Link la comentariu
    0
    4

    Ma bucur ca aceasta idee a ajuns unde trebuie... SPER DOAR SA NU FIE SI ACEASTA O AFACERE DOAR PENTRU UNII.... IAR PENTRU CEI MULTI O PAGUBA !!!!!!!!!!!!
    Mi-as dori ca zona unde am stat aproape 20 de ani ( falza) sa devina CENTRU DE CARE GALATIUL SA FIE MANDRU!!!

    Raportează
  • postat de IULIAN DAN D. Vineri, 14 Februarie 2014 12:21 92.80.154.*** Link la comentariu
    0
    2

    Publicati numele sau utilizatorilor de garaje si veti gasi multe raspunsuri.

    Raportează
  • postat de del; Luni, 10 Februarie 2014 18:59 213.233.92.*** Link la comentariu
    2
    2

    SI GARAJELE DIN MICRO 19 ASA CUM AI PROMIS DL PRIMAR ACUM 2 ANI DE ZILE LA DESCHIDEREA ANULUI SCOLAR LA SCOALA 29????CINDDDDD????? sau ai prostit mititetii ?????

    Raportează
  • postat de alina Miercuri, 05 Februarie 2014 22:29 84.117.42.*** Link la comentariu
    5
    6

    Daca se darama garajele din mazepa acolo va aparea Lidl sau Penny deci spaga conteaza.

    Raportează
  • postat de tecucianul Joi, 30 Ianuarie 2014 19:06 188.173.201.*** Link la comentariu
    1
    4

    Pe 29 ian am fost placut surprins sa constat ca Primaria orasului Galati a hotarat ca cei care folosesc transportul in comun sa il faca in mod gratis in idea descongestionarii orasului in timpul dezapezirii Frumos din punctul meu de vedere,oare cand va fi si la Tecuci la fel? A,,,, mai intai sa avem transport in comun... In schimb avem garaje...

    Raportează
  • postat de LARRY Marți, 28 Ianuarie 2014 21:02 5.13.190.*** Link la comentariu
    1
    5

    Sper ca in planurile Primariei sa fie pe viitor si garajele din Micro38 de langa Scoala 31.
    Felicitari pentru initiativa. Sper sa aveti puterea si CURAJUL de a finaliza.

    Raportează
  • postat de LU_LU Duminică, 26 Ianuarie 2014 19:37 79.116.100.*** Link la comentariu
    2
    9

    JOS GARAJELEEEE!

    Raportează
  • postat de mutulica Sâmbătă, 25 Ianuarie 2014 12:41 89.136.186.*** Link la comentariu
    1
    11

    Uitati-va la spatiul dintre blocurile G din Mazepa. Intre G1-G2 - un terenuri de tenis, parculet pentru copii, intre G2-G3 - gradinita si o institutie pblica, intre G3-G4 - baterii de garaje care se intind pana la Hotelul Faleza.
    Astea nu vor fi daramate in veci.

    Raportează
  • postat de americano Vineri, 24 Ianuarie 2014 21:52 5.13.233.*** Link la comentariu
    6
    29

    BRAVO domnule primar STAN!!!!!
    O decizie extraordinar de buna.
    Nu vă opriți! Darimati-le pe toate si faceti un oras civilizat!
    Braaavo!
    Nu v-am votat la alegerile trecute, dar la urmatoarele aveti votul meu garantat!

    Raportează
  • postat de guru Vineri, 24 Ianuarie 2014 21:09 5.13.178.*** Link la comentariu
    32
    13

    of. ....Doamne....prosti mai unii...mai ales acei " GALATENI ""parca ar avea sange albastru (niste starpituri) betivi si vagabonzi care s-au nascut in niste cociobe....mari galateni....si acum stau la bloc si vor spatiu verde...el nu planteaza un copac.....dar astea-s lepadaturile nascute in Galati.
    edili nu da apa calda, caldura,,,,impozitele si tazele cresc......viata e dura si grea....iar pe voi va preocupa si va bucura demolarea garajelor si chioscurilor......sunt destule spatii verzi, parcuri, gradini si tot ce vreti.....dar nu le intretineti, aruncati ca mirlanii, chishtoace, pachete goale, cartoane de la pitza , peturi . cutii de racoritoare....rushine sa va fie....in loc sa va uniti fortele si sa dati de pamint cu acesti hoti care au demolat industria ( vezi cum arata IMH)
    galateana....oameni ramasi fara locuri de munca,,,,someri....n-au bani sa plateasca intretinerea......voi nu aveti destul aer curat sa respirati din cauza garajelor....primitivilor.

    Raportează
  • postat de Sergiu Porumboiu Vineri, 24 Ianuarie 2014 21:05 89.136.4.*** Link la comentariu
    2
    25

    1. Pentru "DURU":
    Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare şi pot angaja răspunderea civilă şi/sau penală a autorului acestora.

    2. Pentru cine vrea sa stie adevarul:

    A. Pe teren exista 95 de constructii oribile
    (91 de garaje, 3 spatii APATERM, 1 magazie) (100%)

    Construirea anarhica, genereaza un mediu insalubru social fiind favorizate infractionalitatea, consumarea de bauturi alcoolice, violenta infantila si un aspect neurban.

    Doar 70 de garaje au contracte active dar sunt declarate numai 54 mijloace de transport

    Din 91, nu au contracte active 21, iar 16 nu au autoturisme.
    Adica: 37 garaje+1 magazie nu justifica existenta (41.30%)

    concluzii:
    1. sunt doar 54 de garaje utilizate legal (58.70%)
    2. spatiile APATERM trebuiesc desfiintate pastrand eventual doar punctul termic dupa o necesara toaletare urbana


    B. Avantajele solutiei propuse prin studiul de fesabilitate

    1. executia investitiei va duce la crearea a 86 locuri de parcare, fata de 54 in prezent (+59.26%)
    2. imbogatirea fondului “verde” al orasului cu vegetatie specifica parcurilor, inexistenta in prezent
    3. fluidizarea traficului, trotuarele vor fi eliberate, reparate si oamenii vor putea circula normal
    4. salubrizarea urbana in apropierea scolii
    5. disparitia cotloanelor care favorizeaza infractionalitatea
    6. realizarea unui spatiu comercial de piata salubra
    7. asigurarea unui acces civilizat catre si dinspre scoala
    8. crearea unui spatiu de socializare pentru locuitori
    9. loc de parcare pentru biciclete
    10. colectarea apelor pluviale
    11. iluminarea corespunzatoare a zonei studiate
    12. realizarea unui aspect urban civilizat
    13. imbunatatirea calitatii vietii si sanatatii locuitorilor zonei

    Raportează
  • postat de opinia civica Vineri, 24 Ianuarie 2014 20:23 5.13.198.*** Link la comentariu
    3
    22

    garajele trebuiesc demolate pentru ca orasul nostru sa arate mai civilizat mai frumos. In locul lor se pot face in functie de spatiu: locuri de joacapentru copii nostri, parcari cu plata,spatii verzi etc. Nu avem nevoie de garaje, magazii,cotetze, locuri de gratar... vrem un oras aerisit, curat.... asa cum arata orasele din afara.

    Raportează
  • postat de gigi Vineri, 24 Ianuarie 2014 20:03 5.13.198.*** Link la comentariu
    1
    17

    bai FLO. Mars la tazzara ma!!!asta ptr exprimarea ta de incult, acolo in 400 de metri patrati sunt 12 garaje din care unul saudoua garaje sunt magazii. in locul lor s-ar putea face o parcare de cel putin 30-40 de locuri. oricum daca ai fi galatean ai fi stiut cum arata aceasta zona inainte de a fi construite aceste garaje. ( de fapt din cate vad tie iti place ca zona asta sa arate ca in micro 40,cred ca esti un taliban chiar daca stai in mazepa)

    Raportează
  • postat de Doamne ajuta Vineri, 24 Ianuarie 2014 19:53 5.13.229.*** Link la comentariu
    3
    21

    Da da ,va asteptam si in tiglina 2 in jurul scolii 13 , spatiul ce odata era parc sau teren spotiv pt elevi acum zace sufocat de garaje infecte sufocand cartierul

    Raportează
  • postat de DURU Vineri, 24 Ianuarie 2014 19:30 5.13.178.*** Link la comentariu
    30
    2

    Alo....Porumboiule......ai grija cu proiectul tau....ca maninci bani publici di n taxele si impozitele pe care le platesc posesorii de garaje si chiscuri.......cred ca o sa ai cosmaruri ....la cat de multa lume te va binecuvinta....
    nu-ti crea bucuria (salariul ) pe nefericirea altora......Dumnezeu vegheaza permanent.

    Raportează
  • postat de eusebio Vineri, 24 Ianuarie 2014 19:23 81.196.140.*** Link la comentariu
    13
    6

    un peny, lidl ceva?

    Raportează
  • postat de Ghicitoare Vineri, 24 Ianuarie 2014 19:17 81.12.150.*** Link la comentariu
    2
    6

    Primele garaje din Galati, construite pe spatiu public MULT INAINTE de rascoala de la '89 si naiba stie in proprietatea cui se afla terenul cum si ce impozite se platesc pe el sunte cele ale lui, cele ale lui?... Hai sa vedem cine stie raspunsul!

    Iar garajele acelea, imprejmuite cu zid, cu poarta de acces si paznic, va garantez ca n-o sa le vedeti demolate, pariu! Si nici pe cele construite in preajma lor, de privati la vremea aceea, adica inainte de '89. Pariu?

    Raportează
  • postat de LA+LA Vineri, 24 Ianuarie 2014 19:08 5.13.229.*** Link la comentariu
    12
    4

    LU+LU esti LA+LA avem destule taxe mai dam si pe PARCARE 1000 DE 12 ORI PE AN =12.000 .
    DACA TU DISPUI DE BANI MULTI MAJORITATEA ABIA ISI POT PERMITE SA-SI CUMPERE CATIVA LITRI DE COMBUSTIBIL PE LUNA. IN TOTI ACESTI ANI TU DE CE N-AI PLATIT PARCAREA MASINII LA PRIMARIE CA DOAR AI TINUT-O IN FATA BLOCULUI PE TERENUL PRIMARIEI SI DACA TOT AI BANI DUTE SI PLATESTE DE CAND AI MASINA . IN TOTI ACESTI ANI EU AM PLATIT BANI PRIMARIEI PENTRU LOCUL PE CARE A STAT GARAJUL SI MASINA .

    Raportează
  • postat de Un galatean de buna credinta. Vineri, 24 Ianuarie 2014 18:56 5.13.134.*** Link la comentariu
    20
    4

    Este usor sa demolezi,mai usor decit sa construiesti.Dar problema trebuie gindita sub multe aspecte.NU FITI RAUTACIOSI si nu strigati in cor "jos garajele",ca la revolutie jos. . . . Fiecare caz in parte trebuie studiat si analizat. Sint proprietari de garaje,oameni simpli,gospodari care au facut imprumuturi de bani pt a cumpara garajul respectiv si care la venitul lor nu a fost usor pt.ei Terenurile sint proprietatea Primariei care primeste o chirie frumoasa an de an pt.terenul de sub garaj.Acest proprietar foloseste garajul pt.adapostitul autoturismului.In contractul de inchiriere cu Primaria Galati se specifica ca " in cazul in care se incalca obiectul contractului,acesta va inceta,Primaria urmind sa notifice acest aspect ". Realitatea este ca primaria este vinovata de aspectul degradant al unor garaje din Galati,de atmosfera urita creata in jnurul acestora,pentru ca nu si-a indeplinit aceasta obligatie de a controla macar odata pe an scopul in care sint folosite garajele si a anula contractele de inchiriere la cele care incalca conditia stipulata in contract-numai pt.gararea autoturismului personal. asint situatii cind garajele sint inchiriate de posesorii lor (PRIMARIA STIE ACEST LUCRU). Deci mai multa constiinciozitate,corectitudine in respectarea atributiilor primariei cu privire la contractele de inchiriere incheiate .Ginditi si aspectul despagubirilor in cazul demolarii unor garaje care apartin de ex.cetateanului de mai sus.Puneti-va in situatia acestuia,; a av ut incredere in Perimarie si acumcu ce se alege.?Deci intii desfiintaaticontractele de inchiriere pt.garajele care nu respecta obiectul acestuia,facind in prealabil controalele care nu le-ati facut niciodata,si astfel puneti capat atmosferei necivilizate din jurul lor si vedeti cu ce ramineti. Sint multe de spus .Nu va ginditi in primul rind la demolare,pt.ca poate sint situatii cind cu mai putini bani (ai nostri ) se pot face amenajari,reamenajari etc.Retineti ca vinovat pt.situatia de mizerie din garaje si din jurul acestora nu este altcineva decit Primaria,care nu a vegheat ,nu a controlat la ce ste folosit garajul.

    Raportează
  • postat de marius Vineri, 24 Ianuarie 2014 18:56 109.166.139.*** Link la comentariu
    1
    13

    E un lucru bun...dar eu ma intreb: poate oare primaria sa construiasca in parteneriat privat sau de una singura cateva parcari etajate in puncte cheie ale orasului? Aceste parcari sunt sigur ca vor fi inchiriate de locatari din zona...dau si un exemplu...pe timpul progamului de lucru la parcul de soft si langa palatul navigatiei toata lumea parcheaza peste tot. Daca tot le daram hai sa facem locuri mai multe in locurile posibile.

    Raportează
  • postat de ion Vineri, 24 Ianuarie 2014 18:15 91.216.52.*** Link la comentariu
    3
    16

    Din '90 ttrebuiau darimate bateriile de garaje iar in locul lor construite niste cladiri care sa aiba doua trei nivele de parcari subterane si la etaj locuinte cu 4 6 etaje. In felul acesta in 5 locatii se puteau construi 1000 de locuri de parcare si 500 de apartamente. Astfel nu mai chinuiam bietii oameni prin lunca Siretului, de sunt acum ai nimanui (nici galateni dar nici braileni) si nici nu cheltuiam miliarde de lei.
    Dar politichia e grea.

    Raportează
  • postat de Lu_Lu Vineri, 24 Ianuarie 2014 17:40 79.116.100.*** Link la comentariu
    5
    13

    Daca primaria ar construi parcari pazite n ar fi mai bine? Parcare mare, cum este cea de la LMK imprejmuita cu gard, cu 4 proiectoare in cele 4 colturi, la intrare cu bariera, iar pe timpul noptii 2paznici. S-ar crea si locuri de munca la cate parcari, sunt in galati iar propietarii nu si-ar face griji de masina pe timpul noptii, totul pentru 50-100 ron pe luna. Ce ziceti merge?

    Raportează
  • postat de Bravo, vă așteptăm cu încredere ți-n Țiglina 1 și 2, garajele ne sufocă, distrug ambientul spațiului public. Vineri, 24 Ianuarie 2014 17:01 109.98.98.*** Link la comentariu
    6
    20

    Bine Stan, bine Primăria Galați....vă așteptăm cu demolarea garajelor și-n Țiglina Unu și Doi....ne sufocă viețile, trec pe alei, printre copiii ce se joacă sau ies sau intră la școală, grădiniță. Felicitări pentru decizie.

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Vineri, 24 Ianuarie 2014 16:58 213.218.53.*** Link la comentariu
    5
    15

    este o normalitate, pentru ca in UE15 nu exista garaje decat pe terenul proprietate privata
    (ori terenul unui cetatean, ori pe terenul unui imobil - condominiu - bloc dar care are terenul respectiv in proprietate si s-a votat de toti proprietarii ca sunt de accord, care este cu totul altceva fata de situatia din Galati)

    Adevarul este ca un garaj ocupa mai mult decat un singur loc de parcare, si NU AR FI NUMAI ASTA PROBLEMA ci mai ales alcoolul produs, depozitat, vandut si BAUT de toti indivizii care ajung sa ridice criminalitatea si violenta de toate felurile, plus ca devin epave sociale, fara loc de munca.. .


    Nu m-as grabi sa laud Primaria Galati pentru ca acest lucru reprezinta O NORMALITATE, si vine foarte tarziu !!!
    (dupa 1 an de zile si mai mult de la investire ! e foarte mult)

    Raportează
  • postat de un platitor de impozite fidel Vineri, 24 Ianuarie 2014 16:03 5.13.219.*** Link la comentariu
    24
    7

    DOMNULE LINGAU NOI CU CEILANTI LINGAI CARE DE 25 DE ANI AM DARAMAT CLADIRILE UNDE LUCRAU GALATENII SI ODATA CU ACESTEA AM ADUS POPULATIA GALATIULUI IN SARACIE LUCIE ACUM DACA DARAMAM GARAJELE BLOCURILE CAD DE LA SINE DEOARECE SUNT VECHI SI NEINTRETINUTE SI VOM FACE TEREN ARABIL UNDE O SA LUCREZE GALATENII .SUCCES !! TE VA VOTA SI MATUSA DIN ETERNITATE
    APROPO PRIMARIA CAND MAI IZOLEAZA BLOCURILE
    SI DACA MAI RAMANE LOC DE LA GARAJE SA-MI DAI SI MIE UNUL PE 99 ANI SA-MI FAC O VILA CU GARAJ IN CURTE SA MOARA VECINII SA LE IAU CAPRA.

    Raportează
  • postat de Cristian Vineri, 24 Ianuarie 2014 15:48 89.136.186.*** Link la comentariu
    3
    22

    Bravo Stan pe cand si o sistematizare a aleilor si eliminarea garajelor din Tiglina 1 sau nu vrei sa-l superi pe Bacalbasa ? Sunt nascut si crescut in Galati , Proiectul de sistematizare a cartierului Tiglina 1 a fost unul foarte reusit la vremea cand s-a facut , dupa revolutie s-a ales praful de sistematizare. Sper ca sistematizarea din Mazepa sa fie inceputul desfiintarii garajelor individuale. In nici un oras din tara nu sunt garaje peste tot ca in Galati . Pentru acesta situatie anticivilizatie trebuie sa-i multumim din inima tovarasului Durbaca !

    Raportează
  • postat de Ala fara datorii Vineri, 24 Ianuarie 2014 15:21 89.121.200.*** Link la comentariu
    3
    18

    @ Auto
    Foarte buna ideea cu parcarea suspendata. Ba as merge mai departe, exact cum e in Bucuresti, sa se plateasca o taxa pe parcare, dupa ora 16:00 ... Fie ea si 50 lei pe an. Se incaseaza taxa si banii intra in bugetul local ( ca sa nu tipe cei cu garaje ca platesc taxa si de asta nu vor mai fi bani la buget ... ce gluma buna ). Sunt multe locuri printre blocuri unde s-ar putea construi astfel de parcari ... s-ar elibera strazile de masinile parcate "unele peste altele" mai ales seara.
    Sa fie intr-un ceas bun :D

    @Ella
    Ai zis niste adevaruri, dar cu garajele nu ai dreptate.

    Raportează
  • postat de Cipros Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:40 5.13.219.*** Link la comentariu
    4
    22

    Toata lumea stie ca mai bine de 50 % din garaje sunt folosite de propietari care nu mai au masina de mult si sunt pe post de magazii... Iar alte 25 % propietarii isi tin masina in parcare ca e mai lejer. .. La sc 28 se creaza ambuteaje la orile de varf din lipsa locurilor. Deci creiatzi parcari domnule primar si sanctionatzi dur pe cei ce parcheaza pe interzis si vetzi educa populatzia pt ca noi romanii ne educam repede daca ne umblatzi la buzunar o data ..deci concluzia....... Oferitzine loc de parcare .. Statzionare.

    Raportează
  • postat de AUTO Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:35 89.136.0.*** Link la comentariu
    1
    16

    BRAVO!!!hAI SA NE GANDIM SI LA GARAJE ETAJATE.CRED CA DACA S-AR CONSTRUI UNUL IN ZONA ARMATA POPORULUI AR INCAPEA TOATE AUTO DIN MAZEPA I SI II

    Raportează
  • postat de ella Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:32 95.77.107.*** Link la comentariu
    30
    8

    Sa moara si capra vecinului, e cit se poate de autentica la acest moment.Sintem o tara de cacat...si de aceea ne merge asa de bine.A fost inpuscat un om, un terorist cum spun mirlanii acestui popor.Vreau sa vad ce au cistigat acesti mirlaniin23 de ani.Numai ura si invidie.Acum au inceput sa/l regrete pe inpuscatul.ACUM stati in frig,dar platiti caldura,aveti galantarele pline, dar nu aveti bani sa cumparati,tinerii termina facultati, dar nu au locuri de munca,bine ca se darima garajele.Vreau sa stiu daca sinteti satui cu aceasta satisfactie.Sa va dea dumnezeu dupa inima.PROSTI SINTETI,PROSTI MURITI.

    Raportează
  • postat de Miha Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:25 5.13.168.*** Link la comentariu
    5
    27

    Frumoasa initiativa! Imi place si cea cu demolarea chioscurilor, chiosculetelor etc. Incepe sa se mai aeriseasca si orasul asta. Cei care vor garaje si gradini in care sa isi construiasca fel de fel de cosmelii sa se duca in mediul rural. Vrei sa stai la bloc? Atunci te limitezi la spatiul pe care il ai si la o parcare civilizata in fata blocului. In legatura cu toti cei care isi fac atatea griji pentru hoti: sunt atatia oameni in Galati care isi tin masinile in parcare si nu le-a mai furat nimeni nimic. Daca vroiau vi le furau si din garaj stati linistiti. Destupati-va mintea si ganditi mai progresiv: muraturile vi le puteti tine si in debara, reparatii puteti face la masina si in parcare; si nu e nimeni invidios pe cei care au garaj pentru ca nu ar avea de ce.
    O zi frumoasa tuturor!

    Raportează
  • postat de Florian Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:24 5.13.133.*** Link la comentariu
    6
    18

    perfect ,...asta da reorganizare in Mazepa ! Sa vedem si-n Tiglina 1 (la tribunal unde locuiesc), datorita marilor smecheri de avocati ,...si alte neamuri din" fauna" respectiva este un CALVAR ! Cand se va apuca de treaba domnu'primar , ca nu se mai poate ! Pur si simplu rezidentii de aici nu au locuri de parcare iar de jur imprejurul tribunalului chioscurile lu'Durbaca ,garaje GOALE,...ca sa nu mai vorbim de ce fel este sugrumata circulatia in zona de masinile lasate aiurea pur si simplu pe interzis !
    Domnule Primar, eu personal si toata familia mea te votam pe viata si la presedentie daca vrei daca reusesti sa darami garajele si chiscurile care strica pur si simplu fata acestui oras din Galati!

    Raportează
  • postat de doar eu Vineri, 24 Ianuarie 2014 14:05 5.13.140.*** Link la comentariu
    28
    12

    Pt cei care doresc demolarea garajelor;cati dintre voi sunt detinatori? In locul garajelor va fi o mare groapa de gunoi; ramasitele darmaturilor...pentru ca asa se face treaba la noi....Parcuri in Galati sunt foarte multe...mai bine le-ar amenaja pe cele ramase in paragina si-atunci sa vedeti ce frumos va fi Galatiul. Bine ca darmati chioscuri si garaje si lasati cladirile darapanate de pe Cosbuc.Acelea sunt mai frumoase.Este evident ca motivul este altul...dar se pare ca edilii ne iau in considerare de "inocenti".Ma mir ca mai sunt atatia creduli.

    Raportează
  • postat de gelu Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:29 80.96.3.*** Link la comentariu
    3
    22

    in zona micro 17 colt cu oltului /vadeni in zona bl/C9 langa case un smecher din primarie isi tine masina afara si in garaj are muraturi ,,,vecin cu garajul lui Vlasie

    Raportează
  • postat de Solomon Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:28 86.124.200.*** Link la comentariu
    4
    25

    Jos garajele!
    Să se facă pe terenuri private, nu pe domeniul public!

    Raportează
  • postat de un galatean care nu are garaj , dar are minte Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:20 5.13.205.*** Link la comentariu
    33
    6

    Mai oameni buni stati strimb si judecati drept , aceste garaje trebuiesc inventariate ,vazut cine are acte si cine nu , cine respecta proiectul si cine nu si apoi trebuiesc luate masuri radicale . Cei care sunt in regula nu au facut aceste garaje de capul lor , ci in urma unor aprobari date de niste autoritati de la vremea respectiva , omul simplu , platitor corect de taxe si impozite nu are nici o vina ca politicienii se razboiesc si vor sa strice cel de acum de la putere , ceea ce a facut cel care era la putere niste ani in urma , gasiti o solutie care sa afecteze cit mai putin cetateanul platitor de taxe , taxe de care depind si salariile voastre care nu sunt deloc de neglijat . Astfel , parerea mea ca cetatean al acestui oras este sa ginditi de doua ori inainte de a lua decizii care pot afecta linistea atitor oameni . Reflectati , si apoi luati masuri , de la caz la caz .

    Raportează
  • postat de marele pesimist Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:19 89.211.82.*** Link la comentariu
    2
    17

    Smecherii isi vor pastra garajele in continuare asa cum si-a pastrat pescaria neatinsa nea Ocneanu din piata 39. In timpul "modernizarii" acesteia pescaria a functionat intr-o rulota, acum ea este perfect integrate in noua arhitectura. Halal. Autoritatile si presa a avut orbul gainilor (autoritati platite din impozitele noastre) in tot acest timp.
    Legea in Romania este doar pentru prostii care trebuie sa voteze si sa creada intr-o "vesnica schimbare".

    Raportează
  • postat de Galatean... Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:13 5.13.155.*** Link la comentariu
    3
    13

    Ar fi cel mai indicat ca in locul ,,maghernitelor'' sa se construiasa o piata adevarata caci in acea zina stau precupetii pe trotuare si pe la colturi...!!!

    Raportează
  • postat de pesimistul Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:04 89.211.82.*** Link la comentariu
    2
    14

    Eu cred ca se va face treaba doar pe jumatate. Smecherii isi vor pastra in continuare garajele iar prostii vor spune ca munipalitatea a inceput sa faca curatenie. Sper sa ma insel. Sper ca odata inceput acest lucru sa dispara bodegile de langa parcurile de copii iar acestea sa fie largite. (vezi parcul de copii din piata 39). Cred ca sper degeaba. Piata aceea a fost "modernizata" de curand dar de pescaria "La ocheanu" nu s-a atins nimeni. Treaba romaneasca. Toata vara pescaria a functionat intr-o rulota iar autoritile noastre au avut orbul gainilor. (platite cu salarii grase din impozitele noastre) Galatenii vor o schimbare de mentalitate a politrucilor si nu o spoire de fatada a orasului.

    Raportează
  • postat de Lucius Verus Vineri, 24 Ianuarie 2014 12:18 5.13.177.*** Link la comentariu
    5
    19

    Mai terminaţi cu studiile de fezabilitate şi puneţi ADP-ul să facă, în cartierele de blocuri, sensuri unice pentru toate mijloacele de transport. Jumătate de carosabil parcări marcate oblic, cealaltă, sens unic marcat corespunzător, iar în primele 2 săptămâni poliţia locală să fluidizeze circulaţia.După care montaţi camere video, cine nu respectă sensul, amendat. Să vedeţi bani adunaţi la primărie. Deasemenea cei care au maşini de marfă, maxi-taxi,mare tonaj, obligaţi să le parcheze în locuri special amenajate, iar ale firmelor , la sediul acestora. Şi atunci să vedeţi o "brumă" de ordine cât de cât în oraşul acesta. Se pare că sunt cam idealist.

    Raportează
  • postat de Nobel Vineri, 24 Ianuarie 2014 12:02 89.122.189.*** Link la comentariu
    5
    21

    Frumos! Asteptam o rezolvare si cu garajele din cartierele mai marginase. (vezi Micro 20, langa scoala 43 - sunt si magazine facute in unele garaje :D )

    Raportează
  • postat de IATAN DORIN Vineri, 24 Ianuarie 2014 11:37 89.137.224.*** Link la comentariu
    5
    34

    Bravo!!!!!!in locul garajelor ar trebui sa fie verdeata si flori!!!!!Sunt o mizerie!!!!!!Majoritatea sunt: CRAME...PIVNITE...ATELIERE....DORMITOARE....MAGAZII...BORDELURI.....TOT ce vrei...dar nu garaje!!!!!Ma ingrozesc ,cand va veni vremea calda!!!!!!Se trag chefuri....muzica la maxim.....strigaturi....tipaturi..injuraturi.....ziua dar mai ales seara!!!!!!M-am saturat sa ma cert cu ei!!!!Va rog daramati rapid garajele din TIGLINA 1....Cred ca este zona cu cele mai multe garaje...te sufoca!!!!!!!!Este vorba de STR. REGIMENT 11 SIRET....BLOCURILE..E 1...E 2...E 3...E 4.....etc....etc......este prapad!!!!Daca veti face asta ...sunteti MARE...DOMNULE PRIMAR!!!!!SUCCES SI DOAMNE AJUTA!!!!!!

    Raportează
  • postat de Galatean cu masina Vineri, 24 Ianuarie 2014 11:25 178.23.65.*** Link la comentariu
    5
    40

    Tovarasi, veniti si in Micro 17 cu buldozerele. Sunt posesori de garaje care isi parcheaza masina in parcare(si asa supraaglomerata), iar in garaj tin muraturile. Jos cu garajele.

    Raportează
  • postat de Akbar Vineri, 24 Ianuarie 2014 11:06 86.127.208.*** Link la comentariu
    5
    31

    Un singur cuvant: Felicitari !

    Raportează
  • postat de Surveyor Vineri, 24 Ianuarie 2014 10:56 82.137.9.*** Link la comentariu
    3
    33

    Aloooo!Salvareaaaaa!Dar cu garajele din parcarea de pe str. Armata Poporului, ce faceti? Pe acelea cui le lasati??Din 1997 acestea ocupa abuziv 35 de locuri de parcare. S-a muscat abuziv dintr-o parcare cu aproximativ 85 de locuri, pt. a aduce "garaje" care sunt de fapt, spatii de depozitare a gunoaielor provenite din renovarea apartamentelor, depozite de vin, tuica, muraturi si a altor nimicuri.Includeti si zona acestei parcari, in cadrul proiectului de modernizare a cartierului.

    Raportează
  • postat de fifi Vineri, 24 Ianuarie 2014 10:43 89.137.137.*** Link la comentariu
    37
    12

    Bucuria hotilor si ciorilor care vor putea fura in voie masini si oglinzi,roti si alte alea. De fapt Primaria vrea sa mulga mai multi bani si pentru studiul de fezabilitate din care nea Stanica are cel putin un milion de euro,partea leului. Nu va ginditi ca se face ceva spre binele omului .

    Raportează
  • postat de warza Vineri, 24 Ianuarie 2014 10:32 5.13.235.*** Link la comentariu
    8
    36

    Trebuie sa recunoastem ca aceste garaje mutileaza fata orasului si primul pas care trebuie facut este daramarea lor.O mare parte din aceste garaje sunt facute inainte de `89 din materiale FURATE de pe santier si corniere din LBR.Dupa revolutie a mai facut iug-ul cateva garaje pe care le amplasau cu macaraua acolo unde dorea clientul,bineinteles ilegal, ulterior unii au obtinut aprobarile necesare.Daca garajistii fac putori ,pe aceia care nu au garaje pt. ca nu s-a mai putut fura materiale,atunci ei sigur sunt hoti.Cine sunt acesti posesori de garaje,pai secretari de partid,directori ,militeni,cucoane de la alimenara,de la avicola,abator si ici colo cate un maistru din combinat cu pile.O parte dintre ei le-au vandut si acum au un alt propietar ...in mare cam asa stau lucrurile cu garajele "harnicilor cetateni" si mari "intreprinzatori"ai orasului Galati.

    Raportează
  • postat de Marius Stan Vineri, 24 Ianuarie 2014 10:16 89.121.200.*** Link la comentariu
    19
    5

    Sunt de acord, doar cu o conditie:
    - Investitiea fiind din bani publici (banii nostrii) sa nu se perceapa taxe pe servicii, parcarea,etc. (taxe tot din banii nostrii de buzunar).
    Deci mai bine ne adunam noi cei din zona, si ne facem noi spatiile noastre verzi si parcari amenajate fara sa ne coste dupa, sa darmam si sa tragem 3 linii stim cu totii, nu prea merge la construit in schimb.. asa cum nu le merge nici lor

    Raportează
  • postat de antimanipulare Vineri, 24 Ianuarie 2014 10:08 79.116.100.*** Link la comentariu
    12
    6

    politica nu trebuie facuta in galati nici cu analfabeti nici cu medici care iau spaga niciodata acest oras nu va avea o traiectorie solida atata timp cat este condus de lideri manjiti, platiti din bani publici, pana ce populatia nu va intelege ca din bani publici nu se platesc oameni corupti sau cu istoric nu poti promova in functii publice analfabeti si spagari destinele acestui oras sta in mana a doi oameni ce nu au profil european libertatea nu inseamna puterea de a incalca legea au trecut 1.5 ani de mandat al celor doi iar rezultatul e absolut dezastruos

    mi-e rusine ca sunt contemporan cu o adunatura de prosti care isi sacrifica viitorul si al celor multi in interes personal meschin indus de manipulare

    Raportează
  • postat de Sandu Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:28 92.85.136.*** Link la comentariu
    17
    9

    Daca tot vrea omul asta sa faca ceva in Mazepa si nu numai ,mai bine ar face niste parcari supraterane.Oare cineva a facut si un studiu de impact.Se vrea a fi cheltuiti multi bani insa efectul lor in bugetul local in ceea ce priveste recuperarea acestei investitii va fi improbabil greu de recuperat , ma refer la noile garaje prevazute in proiect.In zona mai stau inca oameni care au facut in trecut ceva pentru acest oras si ma indoiesc ca ei sau urmasii lor vor ceda in fata ofensivei de initiative megalomanice vezi tunel pe sub Dunare si altele ale acestui primar care a fost bun in domeniul fotbalului insa de condus nu a condus nimic in trecut si nici meseria sa de baza nu a fost practicata.Intoarcete la Otelul ca acolo iti este locul si ai dovedit ca ai calitati.

    Raportează
  • postat de eu Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:14 92.80.159.*** Link la comentariu
    54
    6

    Invidiosii care nu au garaj si masina vor darmarea lor si pe locul garajelor ce o sa puneti? Nu veti face mai mult spatiu ca nu avem unde de parca masinile! Acum o sa fiu nevoit sa imi apar masina de hoti si iarna puneam masina la caldura in garaj! Putorilor care nu ati facut nimic in viata decat sa distrugeti! Daca ar face o parcare suberana sau etajata as fi de acord dar in rest nu! Platesc impozit la garaj! Daca le demolati nu mai incasati nici un ban!

    Raportează
  • postat de Fresnescu Ionel Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:12 79.117.168.*** Link la comentariu
    36
    6

    Balalau de l;a Galati are copiii cocosati .Poate nu stiati , ca din partea acestor balalai galateni originari din buricul targului Galati ,cartier Mazepa, a venit propunerea ,ca legatura Galatiului cu Dobrogea sa se faca printr-un tunel aerian lung de 3 Km. Aceasta este cea de-a doua varianta a legaturii Galatiului cu zona Dobrogei. Cea de-a treia varianta de legatura a Galatiului cu Dobrogea , este constructia a doua prasti ,una in Galati si alta in Dobrogea , care sa lanseze calatori atat din Galati cat si din Dobrogea simultan ,iar la aterizare se va folosi o parasuta . Acest transport de calatori v-a fi cel mai original transport de calatori din lume. Si uite asa intra Galatiul in cartea ciudateniilor din lumea lui BALALAU- galateanul.

    Raportează
  • postat de normal la cap Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:11 92.80.159.*** Link la comentariu
    51
    8

    Ai dreptate Mariana. Numai prostii, invidiosii si nebunii se bucura de darmare.
    Invidiosii care nu au garaj si masina vor darmarea lor si pe locul garajelor ce o sa puneti? Nu veti face mai mult spatiu ca nu avem unde de parca masinile! Acum o sa fiu nevoit sa imi apar masina de hoti si iarna puneam masina la caldura in garaj! Putorilor care nu ati facut nimic in viata decat sa distrugeti! Daca ar face o parcare suberana sau etajata as fi de acord dar in rest nu! Platesc impozit la garaj! Daca le demolati nu mai incasati nici un ban!

    Raportează
  • postat de noname Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:10 89.121.200.*** Link la comentariu
    0
    30

    N-am inteles de ce ne rezumam iar la niste parcari amarate.
    De ce nu se incearca o parcare etajata , ca sa absoarba si masinile parcate la str brailei si pe stradutele laturalnice.
    Sa se mai fluidizeze traficul , cu mai putin masini parcate pe o banda.
    E o idee buna ,dar tot in stilul romanesc , facem ceva acum si pe viitor mai vedem noi.
    Daca tot se apuca de o treaba sa o faca sa tina 50ani, noi ne facem ce trebuia sa avem in ani '90, mai bine s-ar face sacrificiu pentru un proiect care nu trebuie refacut peste cativa ani.
    Din ce vad prin alte parti s-a putut si mai bine.
    http://www.reporterntv.ro/stire/parcare-supraetajata-cu-300-de-locuri-in-apropierea-spitalului-de-urgenta-constanta-update

    Poate nu 4 etaje , dar un demisol , si un etaj , ar aduce vreo 200 locuri.
    Un loc pazit sau supravegheat video cu taxa , ar avea succes.

    Raportează
  • postat de pentru cei care se pripesc in gindire si se hranesc cu iluzii Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:06 5.13.143.*** Link la comentariu
    39
    13

    Voi cuJOS GARAJELE trebue sa intelegeti ca primariea nu investeste fara a cistiga si daca se darima garajele se pierd bani destul de multi ce vor fi inlocuiti cu o taxa de parcare care v-a costa cel putin un leu pe zi la toate locurile de parcare , adica 365 roni cu mult mai mult decit taxa la un garaj si primariea va cistiga triplu.Sunt printre voi cetateni care nu au masina dar poate copii vostri o sa aiba mai ales ca o masina veche costa si sub 1000 de euro si cele 365 de roni o sa se adauge la impozit, (50 pentru un hirb de Dacie) asigurare- 180,taxa de drum 120 , reviziea tehnica 1/2 pe un an 100, in total fara sa-i dai o chee 765 roni . Cei care au bani si pensi tin garajele dar voi cei multi o sa mai tine masinile?? Parcare comuna este sub Piata Centrala duceti-va si intrebati cit costa , sint locuri cit vreti.
    De bodegi si de oameni care nu au nimic comun cu educatiea trebue sa se ocupe autoritatile , nu darimam un bloc din 40 ca nu ne plac tiganii asa cum vret sa se faca cu garajele in anumite zone

    Raportează
  • postat de flo Vineri, 24 Ianuarie 2014 09:04 86.127.215.*** Link la comentariu
    37
    3

    Bai gigi , iesi acassss mah !!!! Construiesti tu vreun parc pe maxim 400 mp cati sunt acolo ? :))

    Raportează
  • postat de gigi Vineri, 24 Ianuarie 2014 08:36 85.120.166.*** Link la comentariu
    3
    38

    Sper sa se rezolve aceasta problema si in Mazepa 2, strada Vlad Tepes intre blocurile A1 si A2 unde tot spatiul verde a fost distrus, fiind construite garaje si magazii. Doamne-ajuta sa se intample asa!

    Raportează
  • postat de Grigore Vineri, 24 Ianuarie 2014 08:29 5.13.150.*** Link la comentariu
    13
    31

    Partea proasta este ca in urma unor astfel de demolari isi vor face aparitia alte cladiri (marketuri, benzinarii) ale unor afaceristi care au saracit Galatiul gen Durbaca sau Paslaru... Scopul nu este infrumusetarea orasului ci goana dupa spatii care inseamna bani intrati in unele buzunare...

    Raportează
  • postat de adrian Vineri, 24 Ianuarie 2014 08:24 86.127.208.*** Link la comentariu
    25
    13

    Se vor demola ca si chioscurile mizere din complex Ancora,care sunt bine mersi si astazi dupa declaratiile de un an de zile ale primariei .Sa fim seriosi .Numai promisiuni mincinoase

    Raportează
  • postat de vivi Vineri, 24 Ianuarie 2014 08:12 79.116.111.*** Link la comentariu
    10
    41

    " cazemate ale mizeriei urbane " faceti curatenie si Tigline si restul cartierelor macar atata lucru bun sa faceti pt. orasul asta

    Raportează
  • postat de V. O.S Vineri, 24 Ianuarie 2014 07:49 86.35.180.*** Link la comentariu
    6
    41

    si zona din cartierul aviatie sa fie demolate garajele

    Raportează
  • postat de un galatean get-beget Vineri, 24 Ianuarie 2014 07:45 92.85.242.*** Link la comentariu
    6
    50

    Jos bodegile de cartier care dau bautura pe datorie(evaziune fiscala in floare),jos asa-zisele garaje care arata groaznic si sunt de fapt magazii, jos toate dughenele din orasul asta care a devenit un "exemplu" de insalubritate si inestetic.Faceti ceva,promiscuitatea ne omoara...

    Raportează
  • postat de vio Vineri, 24 Ianuarie 2014 07:21 109.166.140.*** Link la comentariu
    7
    49

    felicitari pentru initiativa,,,,,dar sunt inca circumspect....masura trebuie luata la nivel de oras nu numai in mazepa...locurile de parcare au devenit insuficiente....nr.masinilor a crescut si creste in continuare...

    Raportează
  • postat de BRAVO Vineri, 24 Ianuarie 2014 07:15 5.13.172.*** Link la comentariu
    5
    54

    Sper sa urmeaza cat mai repede micro 19!

    Raportează
  • postat de MARK Vineri, 24 Ianuarie 2014 06:22 5.13.155.*** Link la comentariu
    8
    60

    JOS GARAJELE, JOS BODEGILE DE CHIOSCURI (SA SE MUTE IN SPATII AMENAJATE CIRESPUNZATOR).

    Raportează
  • postat de galateanul cu memeorie de peste Vineri, 24 Ianuarie 2014 05:54 79.116.100.*** Link la comentariu
    9
    12

    Share

    Eu, Marius Stan, nu promit mai mult decât ştiu că pot face!

    Sunt un om al dialogului şi vă invit să veniţi să-mi spuneţi, ca şi până acum, problemele voastre şi împreună vom găsi soluţiile optime.

    Sunt omul care vă ascultă şi vă înţelege! La mai toate întâlnirile pe care le-am avut în această perioadă, problemele ridicate sunt cam aceleaşi, în toate cartierele: lipsa locurilor de muncă, curăţenia oraşului, spaţiile de joacă pentru copii, mai multă siguranţă pe străzi, stadion modern, pod peste Dunăre, reabilitarea instalaţiilor termice, iluminat public, să se închidă şi să se interzică magazinele de vise (etnobotanicele) şi foarte important: Primarul să-şi menţină promisiunile după ce este "pus" în funcţie.

    Aşa cum vă spuneam: nu promit mai mult decât ştiu că pot face!

    Eu cunosc bine această realitate. Eu ştiu că dumneavoastră aţi devenit nişte judecători severi ai celor care ne prezentăm, din 4 în 4 ani, pentru a fi învestiţi cu încrederea de a vă reprezenta interesele comunităţii şi nu vă cer să fiţi indulgenţi.

    Vă rog doar să gândiţi şi să analizaţi cu mintea! Nu vă lăsaţi păcăliţi de vorbe îmbrăcate în straie de catifea, priviţi cu atenţie în jur şi alegeţi realizările, investiţiile, alegeţi pentru viitorul copiilor, pentru prezentul tinerilor absolvenţi care vor să-şi construiască un viitor aici, la Galaţi, dar nu-şi găsesc un loc de muncă, nu îşi pot lua o locuinţă.

    Eu nu vă promit iluzii, vă ofer şansa să veniţi alături de mine, să construim împreună oraşul pe care îl meritaţi, să punem în practică proiecte viabile, cum ar fi, de exemplu, locuinţe pentru tineri "modelul Mazăre". Sunt sigur că-l putem "importa" şi la Galaţi, cu acelaşi succes. Şi poate ne inspirăm şi din alte zone, nu e cazul să inventăm noi apa caldă.

    În programul meu, cetăţeanul şi interesele lui sunt pe primul plan! În primul rând avem nevoie de o dezvoltare economică, altfel dezvoltarea urbanistică rămâne o simplă iluzie. Avem nevoie de un plan realist, coerent și conceput pe termen lung.

    Cetăţeanul ne cere să ne facem datoria faţă de El, dincolo de spectacolul politic plin de orgolii, de lupte pentru putere şi bani, de interese de grup, de şmecherii politicianiste.

    Cetăţeanul vrea Implicare, Seriozitate, Consecvenţă şi Respect!

    Daţi-mi 10 minute din timpul dumneavoastră, pe 10 iunie, şi vă dau 4 ani din viaţa mea!

    Cu sinceritate şi respect,
    Cetăţeanul Marius Stan

    Raportează
  • postat de Bravo Stan, așa da !!! Vineri, 24 Ianuarie 2014 04:54 92.86.69.*** Link la comentariu
    9
    63

    Uraaaaaaa !!! Să dea Domnul să se întâmple...JOS GARAJELEEEE.....Păi ăsta-i plan urbanistic cu garajele astea mizerabile, cotețe de porci??!!??/Bravo Domnul Stan, dărâmați și-n Țiglina Unu și Doi, fac nmai mizerie, noroaie, nu au ieșire la drumul public, ies din garaje cu autoturismele peste spațiul verde, pe aleile pietonale ce sunt măcinate, distruse, gropi, noroaie. Bravoooo !! Jumătate sau mai mult nici nu sunt garaje, au ajuns beciuri cu murături, magazii, ateliere și chiar bufete.

    Raportează
  • postat de clar Vineri, 24 Ianuarie 2014 04:01 5.13.134.*** Link la comentariu
    56
    15

    Nu asta e problema principala a Galatiului.

    Raportează
  • postat de Triumpf Vineri, 24 Ianuarie 2014 01:13 79.116.96.*** Link la comentariu
    12
    43

    Maria Pun pariu ca lucrezi bugetara printr-o institutie publica pusa pe post de comunistul de Durbaca ! Mie si la restul de pe aici ne este scarba de tine !

    Raportează
  • postat de satul de oras mizer Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:48 5.13.234.*** Link la comentariu
    9
    55

    @VALI ai mare dreptate...daca face asta domnu primar merita in primul rand tot respectul nostru si sincer cred ca meritam un oras curat si civilizat si sa nu uitam chioscurile de pe trotuar domnul primar si miile de javre

    Raportează
  • postat de Rau pt Mariana Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:45 2.36.57.*** Link la comentariu
    10
    66

    Din cauza persoanelor care gandesc ca dumneavoastra,Galatiul a ajuns o ghena de gunoi.

    Raportează
  • postat de mariana Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:40 84.117.42.*** Link la comentariu
    86
    18

    Invidiosii care nu au garaj si masina vor darmarea lor si pe locul garajelor ce o sa puneti? Nu veti face mai mult spatiu ca nu avem unde de parca masinile! Acum o sa fiu nevoit sa imi apar masina de hoti si iarna puneam masina la caldura in garaj! Putorilor care nu ati facut nimic in viata decat sa distrugeti! Daca ar face o parcare suberana sau etajata as fi de acord dar in rest nu! Platesc impozit la garaj! Daca le demolati nu mai incasati nici un ban!

    Raportează
  • postat de felix Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:39 89.137.222.*** Link la comentariu
    5
    62

    Odata cu garajele saltati-l si pe porkul Durbaca care a aprobat construirea lor

    Raportează
  • postat de bodak Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:18 5.13.205.*** Link la comentariu
    7
    54

    Doamne-ajuta sa se intample asa!

    Raportează
  • postat de Marmota de pe garaj Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:14 5.13.207.*** Link la comentariu
    4
    74

    Una din zonele care ar trebui neaparat curatate este cea intre Scoala Nr. 29 si Biserica Sf. Ana. Sunt enom de multe garaje. Si foarte multi si-au inchis si portiunea din fata garajului si si-au facut tot felul de curti. Este teroare.

    Raportează
  • postat de Vali Vineri, 24 Ianuarie 2014 00:08 5.13.227.*** Link la comentariu
    14
    77

    Domnule Marius Stan, eu personal si toata familia mea te votam pe viata si la presedentie daca vrei daca reusesti sa darami garajele din Galati!
    Sa fie intr-un ceas bun!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.