Studiu de fezabilitate, la licitaţie/ 24,2 milioane de lei pentru AUTOSTRADA Buzău - Brăila - Galaţi

Studiu de fezabilitate, la licitaţie/ 24,2 milioane de lei pentru AUTOSTRADA Buzău - Brăila - Galaţi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) caută o firmă care să elaboreze studiul de fezabilitate pentru autostrada Buzău-Brăila-Galaţi. Contractul scos la licitaţie are o valoare estimată de 20.528.519 de lei fără TVA, dar CNADNR ia în calcul şi achiziţionarea ulterioară de noi servicii similare, tot de la firma câştigătoare, aşa că valoarea estimată totală se ridică la 24.260.068 de lei fără TVA.
Pentru aceşti bani, compania câştigătoare va trebui nu doar să elaboreze studiul de fezabilitate pentru autostrada în lungime de 120 de kilometri, ci şi să pregătească documentaţia necesară în vederea transmiterii aplicaţiei de finanţare din fonduri structurale. Tot ea va pregăti şi documentaţia de atribuire pentru contractele de lucrări aferente proiectului autostrăzii şi va asigura asistenţa CNADNR pe durata licitaţiei. Proiectul va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile şi cofinanţat de la bugetul de stat al României.
Pentru a participa la licitaţie, firmele trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pentru anii 2011, 2012 şi 2013 în valoare de minim 18.000.000 de lei şi să facă dovada ca au prestat şi dus la bun sfârşit în ultimii trei ani trei studii de fezabilitate sau proiecte tehnice pentru o construcţie nouă ori pentru reabilitarea, modernizarea sau lărgirea unei străzi, drum naţional, expres ori judeţean în valoare totală cumulată de minim 6.500.000 de lei fără TVA.
Ofertele vor fi deschise pe 18 iulie, iar cea cu preţul cel mai scăzut va fi desemnată câştigătoare. Durata contractului este de 12 luni, din care patru luni elaborare studiu de fezabilitate şi opt luni asistenţă.
Toate bune şi frumoase, numai că linkul indicat de CNADNR pentru descărcarea documentaţiei tehnice a elaborării studiului de fezabilitate trimite fix la Studiul de Fezabilitate al drumului expres Brăila-Galaţi, realizat în 2008, de SC Consitrans SRL, şi care tot de-atunci zace fără speranţă prin sertare.

Citeşte şi: ANALIZĂ VL/ Infrastructură ce n-a văzut Galaţiul! Pe hârtie, avem ba drumuri-expres, ba autostrăzi

Citit 3965 ori Ultima modificare Miercuri, 11 Iunie 2014 17:55

6 comentarii

  • postat de Valentin_Braila
    Joi, 12 Iunie 2014 17:16
    188.24.198.***
    Hai Frenescu ! :D .......te lasi prea mult asteptat
    0
    1
    Raportează
  • postat de Ce naiba nu este fezabil în România???!!!?? Bani arucați pentru a electoratului manipulare și apoi lăsați cu ochii în Soare, normal, după alegeri votare.
    Joi, 12 Iunie 2014 13:29
    92.86.46.***
    Fezabilitate în sus, fezabilitate în jos, toată România se găsește într-o fezabilitate propagandă pentru a electoratului învolburare-dezorientare, bani pierduți aiurea prin a programelor mult visate, bucățică de zahăr aruncată electoratului amețit de promisiuni mult visate. DEX=FEZABILITATE=Însușirea de a fi fezabil, caracter REALIZABIL al unui lucru.....Studiu de fezabilitate=studiu al unui PROIECT sau al unei INVESTIȚII din punct de vedere al POSIBILITĂȚILOR TEHNICE DE REALIZARE ȘI AL RENTABILITĂȚII. Deci niște bani pierduți pe apa sâmbetei pentru a unor studii ȘI GATA !! Băăăă, vă mai bateți joc de noi sau ne luați de proști după 25 de ani de o continuă fezabilitate programe deșănțate....la muncă, la fapte, lăsați fezabilitatea...comuniștii erau de mult dispăruți cu a voastre programe de fezabilitate capitaliste, bani furați de la contribuabili....doare capul rău sau nu duce capul??!!??
    1
    8
    Raportează
  • postat de LIBERAL REFORMAT,DACA NU E FUZIONAT!
    Joi, 12 Iunie 2014 12:45
    5.13.151.***
    ASATA ERA INAINTE DE FUZIUNE!! DAR , DUPA FUZIUNE CUM V-A FI OARE??
    IN ACEST 24 DE ANI S-A FACUT DE TOATE!!! POD PESTE DUNARE!, AEROPORT!
    0
    6
    Raportează
  • postat de Georgescu
    Joi, 12 Iunie 2014 12:25
    81.12.149.***
    Are importanta si firma care realizeaza acest studiu de fezabilitate, pentru ca in functie de acest proiect se vor realiza si lucrarile practice!
    Un proiect bun poate naste si o lucrare buna, dar un proiect slab nu va scoate niciodata o constructie de calitate!
    Firmele de proiectare duc lipsa, din nefericire, de specialisti buni, iar cei putini nu sunt platiti cum trebuie.. si de aici compromisuri care duc inclusiv la studii de proasta calitate, realizate in mare masura de firme de apartament sau de firmele unor acoliti ai politicienilor nostri, cu interese meschine!
    Greseala este a noastra, a societatii civile, care trebuie sa se implice mai mult in deciziile politice bazate pe interese personale si nu pe interes public, care trebuie sa fie transparente si nu ascunse, cum vrea acum sa faca dl. Dragnea!
    Asadar, Romanie, trezeste-te!
    P.S. Aceasta autostrada, pe tronsonul Braila-Galati, va trebui sa fie ca o centura ce inconjoara cele doua orase, ceea ce nu prea se vede din desenul alaturat. Daca e vorba de acel drum expres Braila-Galati, el poate fi si ca o artera principala ce uneste cele 2 orase, desigur interna, ce va trece prin centrele celor 2 orase, dar nicidecum ca o autostrada ce va trebui sa ocoleasca aceste orase!
    0
    3
    Raportează
  • postat de giji
    Joi, 12 Iunie 2014 09:48
    95.76.33.***
    Vega 93, nu se stie,meleoanele in cont si in hoteluri si Falezogauri si lucrari ca la IVAS la tot pasul.
    1
    9
    Raportează
  • postat de valll
    Joi, 12 Iunie 2014 06:33
    92.80.179.***
    Pai, studiile de fezabilitate si chiar licitatiile sunt la ordinea zilei. Astea mananca banii romanilor de cand tranzitia. Problema e sa apara si soseaua! Ca de la aruncarea banilor in vant pe studii de fezabilitate si licitatii ni se trage saracia.
    1
    23
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.