Afaceri în familie: Soţia directorului ECOSAL şi-a deschis restaurant

Afaceri în familie: Soţia directorului ECOSAL şi-a deschis restaurant
Evaluaţi acest articol
(34 voturi)

După modelul altor oameni din administraţia publică, soţia şefului Ecosal, Ionuţ Pucheanu, şi-a deschis restaurant, dar nu la Galaţi, ci la Bucureşti. De aici s-a ajuns ca partenerii din viaţa privată să devină parteneri şi în afaceri. Firma care administrează restaurantul, C House Lounge Cafe SRL, şi la care soţia şefului Ecosal, Mirela Pucheanu, deţine 33 la sută din capitalul social, a încheiat un contract pentru recondiţionarea unor uşi cu Ecosalul.

„Într-adevăr, poate din punct de vedere moral ar fi trebuit să evit o astfel colaborare între o societate în care soţia are nişte părţi sociale şi o instituţie pe care eu o conduc. Singurul lucru pe care, într-adevăr, Ecosalul l-a realizat, pentru că a existat o relaţie comercială, a fost îndepărtarea vopselii de pe 10 uşi şi aplicarea uneia noi. Pentru toate acestea există deviz de lucrări, există factură, chitanţă, care să poată demonstra că din această relaţie comercială Ecosal nu a ieşit în pierdere, ba, mai mult, a înregistrat profit”, ne-a declarat Ionuţ Pucheanu. Contractul încheiat între membrii familiei Pucheanu are o valoare de 2.798 de lei.

Întrebat de unde a avut familia Pucheanu banii necesari deschiderii unui restaurant în centrul capitalei, având în vedere că salariul şefului Serviciului nu ar depăşi 3.000 de lei şi nici salariul unei educatoare (profesia soţiei) nu e prea mare, potrivit directorului Ecosal, investiţia a putut fi realizată prin intermediul părinţilor acesteia.

„Familia soţiei este una cu o stare financiară destul de bună. Dacă dumneavoastră sau un alt organ de anchetă vrea să i se pună la dispoziţie provenienţa şi modul în care a fost finanţată o astfel de investiţie, cu dragă inimă vi le pun la dispoziţie. Sincer, banii sunt dintr-o donaţie de la părinţii soţiei. A găsit de cuviinţă, a vrut să intre în antreprenoriatul privat. Asta înseamnă că s-a retras din învăţământ”, ne-a declarat directorul Ecosal, Ionuţ Pucheanu.

Citit 17522 ori Ultima modificare Luni, 07 Decembrie 2015 01:06

64 comentarii

  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 22:59
    82.233.33.***
    un tanar :
    "Tu incerci sa ne convingi ca SERVICIUL PUBLIC Ecosal e ceva societate comerciala. Nu e. La fel cum SERVICIUL PUBLIC de Asistenta Sociala nu e societate comerciala. La fel cum multe alte servicii publice nu sunt societati comerciale. Dar tu trage tare in continuare."

    raspunsul meu :
    "Operatori pot fi:
    autoritatile administratiei publice locale sau o structura proprie a acestora cu personalitate juridica;(ASTA PROBABIL VRETI SA SPUNETI DUMNEAVOASTRA DAR NU STITI CUM)
    asociatiile de dezvoltare comunitara;
    societatile comerciale infiintate de autoritatile administratiei publice locale sau de asociatiile de dezvoltare comunitara, cu capital social al unitatilor administrativ-teritoriale;
    societatile comerciale cu capital social privat sau mixt; "
    DECI DACA NU E SOCIETATE COMERCIALA ECOSAL INSEAMNA CA E autoritate a administratiei publice locale sau o structura proprie a acestora cu personalitate juridica;(ASTA PROBABIL VRETI SA SPUNETI DUMNEAVOASTRA DAR NU STITI CUM)
    Pe de alta parte Ecosalul nu e ONG sau asociatie de utilitate publica sau altceva cum credeti dvs

    "De cate ori trebuie sa-ti explic ca Ecosalul intra sub legea serviciului de salubrizare si nu sub legile pe care le gasesti tu cand cauti "lege conflict de interese" pe Google?" Nu exista legea serviciului de salubrizare exista Legea serviciilor comunitare de utilitati publice, legea 51/2006: In intelesul prezentei legi, serviciile comunitare de utilitati publice, denumite in continuare servicii de utilitati publice, sunt definite ca totalitatea activitatilor de utilitate si interes public general, desfasurate la nivelul comunelor, oraselor, municipiilor sau judetelor sub conducerea, coordonarea si responsabilitatea autoritatilor administratiei publice locale, in scopul satisfacerii cerintelor comunitatilor locale, prin care se asigura urmatoarele utilitati:
    a) alimentarea cu apa;
    b) canalizarea si epurarea apelor uzate;
    c) colectarea, canalizarea si evacuarea apelor pluviale;
    d) productia, transportul, distributia si furnizarea de energie termica in sistem centralizat;
    e) salubrizarea localitatilor; !!!!!!!!
    1
    2
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Luni, 07 Decembrie 2015 21:58
    79.116.99.***
    @nb: Si ca sa subliniez... Tu incerci sa ne convingi ca SERVICIUL PUBLIC Ecosal e ceva societate comerciala. Nu e. La fel cum SERVICIUL PUBLIC de Asistenta Sociala nu e societate comerciala. La fel cum multe alte servicii publice nu sunt societati comerciale. Dar tu trage tare in continuare.

    Apropo.. Nu vorbi de nume mari... Habar nu ai cum se scriu numele universitatilor, dar le aduci in discutie.. Las-o mai moale...
    1
    3
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Luni, 07 Decembrie 2015 21:47
    79.116.99.***
    @nb: Dupa cum am spus.. Primatele astea.. De cate ori trebuie sa-ti explic ca Ecosalul intra sub legea serviciului de salubrizare si nu sub legile pe care le gasesti tu cand cauti "lege conflict de interese" pe Google?

    Off... Ai inceput sa repeti injuraturile... Devii plictisitor... Mai mult nu poti?
    1
    3
    Raportează
  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 21:27
    82.233.33.***
    Gigel, ia-o sus:
    LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004
    privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice
    EMITENT: PARLAMENTUL
    PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 1.105 din 26 noiembrie 2004
    ART. 4
    Termeni
    In intelesul prezentei legi, expresiile si termenii de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) personal contractual ori angajat contractual - persoana numita intr-o functie in
    autoritatile si institutiile publice in conditiile Legii nr. 53/2003, cu modificarile ulterioare;
    b) functie - ansamblul atributiilor si responsabilitatilor stabilite de autoritatea sau
    institutia publica, in temeiul legii, in fisa postului;
    c) interes public - acel interes care implica garantarea si respectarea de catre institutiile
    si autoritatile publice a drepturilor, libertatilor si intereselor legitime ale cetatenilor,
    recunoscute de Constitutie, legislatia interna si tratatele internationale la care Romania
    este parte, precum si indeplinirea atributiilor de serviciu, cu respectarea principiilor
    eficientei, eficacitatii si economicitatii cheltuirii resurselor;
    d) interes personal - orice avantaj material sau de alta natura, urmarit ori obtinut, in
    mod direct sau indirect, pentru sine ori pentru altii, de catre personalul contractual prin
    folosirea reputatiei, influentei, facilitatilor, relatiilor, informatiilor la care are acces, ca
    urmare a exercitarii atributiilor functiei: AI BAGAT LA CAP ASTA?

    e) conflict de interese - acea situatie sau imprejurare in care interesul personal, direct
    ori indirect, al angajatului contractual contravine interesului public, astfel incat afecteaza
    sau ar putea afecta independenta si impartialitatea sa in luarea deciziilor ori indeplinirea
    la timp si cu obiectivitate a indatoririlor care ii revin in exercitarea functiei detinute;
    AI CITIT?

    f) informatie de interes public - orice informatie care priveste activitatile sau care
    rezulta din activitatile unei autoritati publice ori institutii publice, indiferent de suportul
    ei;
    g) informatie cu privire la date personale - orice informatie privind o persoana
    identificata sau identificabila.
    2
    2
    Raportează
  • postat de Gigel
    Luni, 07 Decembrie 2015 20:55
    89.136.187.***
    @nb:

    Esti in eroare, vezi ca angajatii Ecosal nu sunt asimilati functionarilor publici, ei sunt personal contractual.
    Prin urmare conflictul de interese e doar in capul tau.
    1
    2
    Raportează
  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 20:52
    82.233.33.***
    Stimate domnule un tânar, esti exagerat de destept, destept. "Spre surpriza dumitale, Ecosal nu exista doar in Galati", pai am zis eu ca exista doar in Galati? :)))
    Ecosalul unde e director dom' Pucheanu este inregistrat la Oficiul comertului cu C.I.F.: RO23973046. De acum când spunem Ecosal ne referim la asta, de acord?
    http://www.onrc.ro/ . El este un operator conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice, legea 51/2006
    Art. 2 litera g
    http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_servicii_comunitare_utilitate.php

    operator - persoana juridica romana sau straina care are competenta si capacitatea recunoscute prin licenta de a furniza/presta, in conditiile reglementarilor in vigoare, un serviciu de utilitati publice si care asigura nemijlocit administrarea si exploatarea sistemului de utilitati publice aferent acestuia.
    Operatori pot fi:
    autoritatile administratiei publice locale sau o structura proprie a acestora cu personalitate juridica;(ASTA PROBABIL VRETI SA SPUNETI DUMNEAVOASTRA DAR NU STITI CUM)
    asociatiile de dezvoltare comunitara;
    societatile comerciale infiintate de autoritatile administratiei publice locale sau de asociatiile de dezvoltare comunitara, cu capital social al unitatilor administrativ-teritoriale;
    societatile comerciale cu capital social privat sau mixt;

    CE SA INTELEGEM DE AICI? Ca Ecosalul e autoritate a administratiei publice locale sau structura proprie a acestora cu personalitate juridica, nu?. Ca asta TOT spuneti, ca nu ar fi societate comerciala Ecosalul!.Ce sa mai întelegem pe lânga asta? Ca domnul Pucheanu nu e functionar? Am vazut ca este functionar si ca intra sub incidenta legii ca orice functionar.
    "Contextul serviciului public Ecosal nu e acelasi cu contextul institutiei administrative locale, Primarie, spre exemplu" Complet fals, o sustineti cu ceva?
    Daca Primaria facea o licitatie si delega unei societati comerciale serviciul public de ecologizare atunci era altceva. La maxi-taxi Primaria a delegat serviciul public de transport pe anumite rute unor operatori privati, prin licitatie. Dar nu e cazul Ecosalului, pentru ca ecosalul e autoritate a administratiei publice locale sau structura proprie a acestora cu personalitate juridica. Deci Pucheanu e functionar, pentru ca lucreaza la autoritatea sau structura Primariei. Sigur ca patronul de firma de maxi-taxi face afaceri cu cine vrea el, poate sa faca afaceri cu o alta firma a neveste-si de exemplu pentru el nu este functionar! el nu e angajat la Primarie! el nu conduce o structura a Primariei! El presteaza un serviciu public de transport dar care i-a fost delegat, el are un alt statut.
    Deci statutul lui Pucheanu de manager de societate/autoritate/structura publica nu ii permite sa faca afaceri cu rude de gradul 2 pe banii acestei societati/autoritai/structuri! "Fapta funcționarului public care, în exercitarea atribuțiilor de serviciu"!!!!. Deci Pucheanu poate sa isi faca o firma in Cipru care sa faca afaceri cu firma lu' nevasta-sa tot din Cipru, de exemplu, dar asta nu trebuie sa se faca "în exercitarea atribuțiilor de serviciu" pentru ca el e functionar. Deci poate face afaceri cu nevasta-sa sau fii-su dar pe banii lui de salariu, nu il impiedica nimeni (asta daca nu il impiedica vreo alta lege) dar in orice caz nu pe banii statului. Ce spui dumneata cu bena ala e exemplu pueril, in care pleci de la premiza ca toti functionarii au facut contracte cu statul de nevoie, ca deh, le trebuia bena si nu aveau altfel cum ca alta firma nu face asa ceva. "legea ii obliga sa faca o mica "afacere" " Serios? "Legea se da dupa context" serios? asa ziceau si alde Bunea Stancu si au înfundat puscaria. Legea e lege pentru toti ca va place sau nu.Domnul Pucheanu poate sa si demisioneze de la Ecosal si a doua zi poate foarte frumos sa cheme bena. Dar cu siguranta ca legea nu e proasta si probabil ca a prevazut si cazul dumneavoastra (habar nu am, dar nici timp sa caut legi pentru toate situatiile care trec prin mintea dvs plina de imaginatie si ulei). Dar stim cu totii ce contracte si abuzuri fac multi functionari, eu nu am auzit de conflict de interese pentru o furnizare de bena de câteva sute de euro, desi probabil ca e ilegal si asta. Dar, înca o data : poti demisiona in orice moment. Tu esti acolo in slujba cetateanului si nu putem sacrifica pentru interesul unui functionar care e inlocuibil, interesul tuturor cetatenilor si a banilor lor, publici. Asta e, ai multe avantaje ca functionar, dar asta e dezavantajul meseriei. E normal, asa e peste tot : ca medic lucrezi duminica si noptile, ca soldat trebuie sa anunti când parasesti tara, ca parlamentar trebuie sa faci declaratie de avere si sa te supui legii (dar asta e un inconvenient minor pe lânga celelalte avantaje: masina de serviciu, imunitate, bani de protocol etc ). Asta e meseria, când o alegi trebuie sa si asumi ceea ce alegi! si legea este lege pentru toti. asta nu v-a intrat in cap deloc, si asta încearca sa va faca sa intelegeti DNA-ul. v-a intrat in cap datul dupa cires, "contextualizarea".
    Hai sa fim seriosi! Multi fac contracte de milioane si nu e "de nevoie", pentru ca firma X are monopol si alta firma nu este. Hai sa nu o dam în comedii si in avocatul diavolului. Stim cu totii cum stau lucrurile si pentru câte milioane de euro sunt arestati Sova, Ponta, Udrea si chiar mai aproape : Bunea Stancu.
    "legea ii obliga sa faca o mica "afacere" " Serios? Domnul Pucheanu poate sa demisioneze de la Ecosal oricând.

    Art. 301 (Conflictul de interese) alin. (1) din Codul penal
    „(1) Fapta funcționarului public care, în exercitarea atribuțiilor de serviciu, a îndeplinit un act ori a participat la luarea unei decizii prin care s-a obținut, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soțul său, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv sau pentru o altă persoană cu care s-a aflat în raporturi comerciale ori de muncă în ultimii 5 ani sau din partea căreia a beneficiat ori beneficiază de foloase de orice natură, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică”.

    "Nu sunteti decat un alt roman plecat la munca in afara. Punct. Cred ca toti cunoastem cate unul". De acord, dar nu stiu câti cunoasteti români care au plecat din tara si au studiat la Harvard, Oxford, Sorbona si care au si statut de cadru la Airbus, L'Oréal, BNP Paribas, Société Générale. Aici nu puteti sa spuneti "toti cunoastem cate unul". Câte un zidar, da, sigur, câte un instalator, da, cu miile.
    "Si ca daca ati fi scos din elementul internetului, nu ati mai avea cuvinte la dumneavoastra" ba am intervenit si la televiziuni in Franta.
    In concluzie Ecosal SP inseamna s*** p****
    2
    1
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Luni, 07 Decembrie 2015 17:59
    79.116.99.***
    @nb: Si apropo, draga domnule.

    http://www.listafirme.ro/ecosal-societate-ecologica-de-salubritate-srl-6945909/ - ECOSAL SOCIETATE ECOLOGICA DE SALUBRITATE SRL din Bucuresti

    Spre surpriza dumitale, Ecosal nu exista doar in Galati. Doar ca in Galati nu e SRL. In Galati a fost S.A. candva. Astazi lucreaza sub legea serviciului public de salubrizare a localitatilor. Adica e un fel de... Serviciu Public. Stiti.. ii spune Ecosal SP (nu S.A., nu S.R.L., nu nimic). SP vine de la Serviciu Public. Adica initialele cuvintelor Serviciu si Public. S de la serviciu si P de la public. Adica Ecosal SP inseamna Ecosal Serviciu Public. Intelegeti? E o lege speciala pentru serviciile astea pe care nu le intelegem dupa prima cautare pe Google.

    Nu are sens sa intru si mai mult in detalii, ca va pierdeti.
    1
    2
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Luni, 07 Decembrie 2015 17:52
    79.116.99.***
    @nb: Draga domnule. Stiti ce se intampla daca punem o mitraliera in mainile unei maimute? Incepe sa traga in tot ce misca. Similar cu ce faceti dumneavoastra cu limbajul articulat. Chiar e nevoie de jigniri? Chiar nu va puteti exprima civilizat?

    Pana una alta, dupa cum spuneti dumneavoastra, domnul director daca se hotaraste a-si renova apartamentul... Sau tatal sau... Sau sora/fratele/bunicul... Au interdictie prin lege. Pentru ca in acelasi timp, legea ii obliga sa faca o mica "afacere" cu Ecosalul. Anume trebuie sa mearga fiecare din cei mai sus mentionati, sa solicite o bena pentru moloz, ca orice alt cetatean al orasului. Lucru care costa, care se achita si care se atesta legal prin factura. Daca nu solicita o bena, nu isi poate executa lucrarile prin casa. Ar fi ilegal sa arunce moloz in pubelele de cartier. Adicatelea, cat timp e director, nu doar domnul in cauza e constrans la a nu isi moderniza casa, ci toata familia asa. Pentru ca in fiecare din circumstante, toata lumea e potrivnica legii. Ceea ce e o aberatie, din multe puncte de vedere. Contrar parerilor dumneavoastra, legea care reglementeaza conflictul de interese se interpreteaza dupa context. Contextul serviciului public Ecosal nu e acelasi cu contextul institutiei administrative locale, Primarie, spre exemplu.

    Deci, dragul meu domn, cu privire la legile care planeaza asupra anumitor institutii.. Stati jos, aveti nota 4. Si nu, cautarile pe "Google" nu se pun. Cu privire la ce faceti, unde locuiti, unde platiti... Ma credeti daca va spun ca ma lasa rece. Nu sunteti decat un alt roman plecat la munca in afara. Punct. Cred ca toti cunoastem cate unul. De fapt, la situatia in care se afla tara asta, cred ca toti avem in familie cate unul. Totodata, asta nu ne da dreptul sa ne comportam ca niste primate de pestera. Sau sa ne batem cu pumnul in piept ca avem cea mai mare dreptate. Tot ca primatele de altfel.

    Sunt convins ca si de data asta o sa imi raspundeti tot cu o jignire. Tin sa va spun ca ma amuza. Jignirile dumneavoastra, presareate cu presupuneri extrem de eronate, imi intaresc convingerea ca sunteti doar un razboinic de tastatura. Un postac de diaspora. Si ca daca ati fi scos din elementul internetului, nu ati mai avea cuvinte la dumneavoastra. Pentru ca Google si pentru ca anonimat. Nu?

    Inca o data, o seara minunata.
    2
    2
    Raportează
  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 13:35
    82.233.33.***
    un tanar zice asa: "Totodata, dumneata reprezinti cam tot ce e in neregula cu societatea romaneasca si totodata motivele pentru care tara asta functioneaza cum functioneaza."
    bai baiatule ce nu întelegi ca eu nu sunt in Galati si nici in România de 10 ani? daca tara functioneaza cum functioneaza nu e din cauza mea. dar e si din cauza alora ca tine care sunteti acolo. eu din Paris nu am cum sa votez la alegeri locale cum faci tu :)) si sa stii ca sunt orase unde lucrurile merg bine si sistemul functioneaza gen Sibiu, Cluj, Brasov-unde Airbus o sa produca elicoptere etc. sunt lucruri care merg bine in România, nu multe, dar in orice caz putine in zona Galati-Braila. eu platesc impozite in România pe apartamentul meu, trimit bani si atât. da, am fost la proteste de sustinere la rosia montana, dar cam atât. eu nu ma implic cu nimic in functionarea sistemului. si chiar si asa cotizez mai mult decât miile de bârladeni si mastacaneni care iau ajutor social si il beau non-stop la cârciuma.
    2
    2
    Raportează
  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 13:23
    82.233.33.***
    Un tânar. Uite ce prost esti si cum te dai expert in ceea ce nu stii. O sa te râda tot Galatiul. Ai zis bine ce ai zis tu, dar ti se aplica tie care te crezi expert in orice
    uite ce zici tu si ce zice legea :
    Art. 301 (Conflictul de interese) alin. (1) din Codul penal
    „(1) Fapta funcționarului public care, în exercitarea atribuțiilor de serviciu, a îndeplinit un act ori a participat la luarea unei decizii prin care s-a obținut, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soțul său, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv sau pentru o altă persoană cu care s-a aflat în raporturi comerciale ori de muncă în ultimii 5 ani sau din partea căreia a beneficiat ori beneficiază de foloase de orice natură, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică”.
    Art. 308 (Infracțiuni de corupție și de serviciu comise de alte persoane) alin. (1) din Codul penal
    „(1) Dispozițiile art. 289-292, 295, 297-301 și 304 privitoare la funcționarii publici se aplică în mod corespunzător și faptelor săvârșite de către sau în legătură cu persoanele care exercită, permanent ori temporar, cu sau fără o remunerație, o însărcinare de orice natură în serviciul unei persoane fizice dintre cele prevăzute la art. 175 alin. (2) ori în cadrul oricărei persoane juridice”.

    Uite ce spui tu :
    "Este inexistent aici. Intrucat Ecosal nu e o institutie administrativa ci Serviciu Public"(boule,1 Ecosalul nu e serviciu, Ecosalul e societate care e detinuta de primarie si care asigura un serviciu public -uite dovada ca ecosal e societate:
    http://www.listafirme.ro/ecosal-societate-ecologica-de-salubritate-srl-6945909/
    e ca si cum ai spune ca transurb nu e societate, trasurbul e transport public:))) dupa mintea ta :)))
    2 in lege nu e vorba de ce fel de firma este aia administrata, e vorba de functionar, iar Paducheanu e functionar, ptr ca e angajat la stat, la o societate detinuta integral de stat, prin autoritatile locale)- "Serviciu Public care prin natura in care a fost conceput, poate intretine relatii comerciale cu absolut oricine" (serios? ce zice legea? face afaceri cu cine vrea el dar nu cu rude de gradul 2 si nici cu o persoana din partea căreia a beneficiat ori beneficiază de foloase de orice natură. 1 deci nu faci afaceri cu rudele de pâna la gradul II si 2 nu faci afaceri cu cineva care ti-ar da ceva tie personal ca functionar, ca e o plimbare cu masina, bani, o poseta etc ). "Chiar sa fi fost o institutie publica" (nu e institutie e o societate, o firma, detinuta integral de autoritaile locale), "conflictul tot inexistent ar fi fost, incat sotia domnului director detine 33% din actiuni. Ceea ce o face un actionar minoritar" (serios? ia mai citeste in lege! daca sotia lui are de câstigat din treaba asta, si are, da, e conflict de interese, poate avea si 1% din actiuni si poate câstiga si 1 ban, tot conflict de interese este, nu zice legea ca trebuie sa fie minoritar sau majoritar. si bine face legea pentru ca sotia poate fi minoritar, face afaceri cu statul pâna se tripleaza cifra de afaceri a firmei si dupa aia devine majoritar :)))) ). "Dar, sa zicem ca ar fi fost actionar majoritar, cu 50% + 1 din actiuni, tot nu ar fi existat un conflict de interese, sotia nefiind administrator."(esti bou de-a binelea si ai luat-o pe aratura complet).
    Prin urmare nu ai cum sa fii atât de dobitoc decât daca vrei musai sau ti s-a dat un kil de ulei sa comentezi, ceea ce foarte probabil e cazul tau. Viata Libera are dreptate sa semneleze astfel de cazuri. Nu e de vina PNL-ul ca Ciuca a angajat-o pe sora-sa la cabinet. Daca presa scrie despre asta si bine face nu înseamna ca a dat PNL-ul bani ca sa se afle de asa ceva. Si oricum se afla din alte ziare ca ANI il cerceteaza pe ciuca si ANI emite comunicate publice cu stadiul anchetei. ce ar trebui sa facem? sa invinovatim pe cei din alte partide ca ciuca se sterge cu legea la fund si presa scrie despre asta? Presa scoate la lumina ce poate si când poate, pe masura ce afla, ea publica. la fel Durbaca i-a dat teren de la primarie lu' fiica-sa. Cum nu e de vina PSD-ul ca VP Dobre de exemplu e cercetat pentru abuz în serviciu. Cum nu e de vina PRM-ul sau Partidul ecologist ca Marius Stan nu a facut mai nimic in mandat. Dupa cum se vede nimeni nu e pus pe treaba, niciun partid de la A la Z, acuma articolul e despre unul din ei, care întâmplator apara interesele cuiva. Asta nu înseamna ca nu o sa le vina rândul si altora, cum a si fost cazul dealtfel. Dar tu ai luat-o pe ulei
    1
    2
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Luni, 07 Decembrie 2015 09:15
    82.137.13.***
    @nb: Draga domnule, dumneata inca de la primul comentariu ai inceput cu jigniri. Eu abia am facut o constatare (treaba cu intelectul). Totodata, dumneata reprezinti cam tot ce e in neregula cu societatea romaneasca si totodata motivele pentru care tara asta functioneaza cum functioneaza.

    Ca sa fiu mai clar... Dumneata, ca 99% dintre cetatenii romani, ai impresia ca le stii pe toate si esti calificat in a judeca orice. Sunt convina ca in orice domeniu, fie ca discutam de fotbal, fie ca discutam de aeronautica sau medicina, parerea dumneata e cea mai calificata si cea mai valida. Chiar peste a unuia cu studii in domeniile discutate (oricare ar fi domeniul). Iar asta se datoreaza unei proaste intelegeri a democratiei si a dreptului la opinie proprie si libera ei exprimare, pe care aceasta le garanteaza. Insa, e de retinut ca abilitatea de a te exprima, nu te face automat nici inteligent si nici nu te califica in a emite pareri in absolut orice.

    Acestea fiind spuse, as vrea sa subliniez faptul ca respect punctul de vedere al fiecaruia si dreptul oricui la a-si exprima parerea. Iar faptul ca nu suntem de acord, nu inseamna ca vreo unul din noi e mai prost sau mai destept. Insa, absenta civilizatiei in exprimare, manifestata prin jigniri pur si simplu gratuite, e ceva ce eu personal diger greu. Nu ca unuia ca dumneata i-ar pasa prea mult de cum diger eu ce.

    Referitor la legi si conflictul de interese... Este inexistent aici. Intrucat Ecosal nu e o institutie administrativa ci Serviciu Public, care prin natura in care a fost conceput, poate intretine relatii comerciale cu absolut oricine. Chiar sa fi fost o institutie publica, conflictul tot inexistent ar fi fost, incat sotia domnului director detine 33% din actiuni. Ceea ce o face un actionar minoritar. Dar, sa zicem ca ar fi fost actionar majoritar, cu 50% + 1 din actiuni, tot nu ar fi existat un conflict de interese, sotia nefiind administrator.

    Ceea ce incerci dumneata sa insinuezi, e fals. Nefondat. Bazat pe o cunoastere defectuoasa a tuturor aspectelor problemei. Si a nu se intelege ca eu cunosc toate aspectele si detin adevarul suprem. Dar in baza celor prezentate deja, a documentelor cu acces public si a celor declarate, eu personal nu vad ce ar fi in neregula.

    Daca planeaza atata suspiciune, in loc sa se comenteze atat de mult aici, se pot depune sesizari in numeroase institutii. Dupa care problema va fi analizata de entitati abilitate in sensul asta. Sub nici o forma nimeni de aici nu are competenta sa analizeze, sa judece si sa dea un verdict, daca vreo ceva intr-adevar e in neregula.

    Articolul asta e unul comandat, cel mai probabil, menit sa discrediteze si atat. Peste asta se adauga postacii opozitiei si parerologii care au simtit sange si s-au adunat repede, sa sfasie tot ce misca.

    Daca in loc sa ne agitam atat cu tot ce ni se pare noua suspect, daca in loc de asta am contribui fiecare macar 1% la societate, am trai in cu totul altfel de tara. Si sa ne intelegem, a fi razboinic de tastatura sau parerolog profesionist nu e o contributie. Ci din contra.

    Sunt convins ca urmatorul comentariu tot o jignire va fi, doar pentru simplul fapt ca am alta parere. Dar, asta e, personal sunt invatat cu aspectul asta. O zi minunata tuturor!
    4
    4
    Raportează
  • postat de nb
    Luni, 07 Decembrie 2015 01:50
    80.215.202.***
    Un tanar frumos si paros si ofticos. Tu ai inceput cu atacuri la persoana, crezi ça daca tu votezi pe un kil de faina toti intra in categoria ta si toti au motivatiile tale de fomist. Sunt din Galati asa ça am dreptul sa intru pe site la vl si sa imi dau cu parerea despre ce se intampla in gl. Am apartament in gl, platesc impozite la stat ça toti ceilalti, ba chiar cred ça dau mai multi bani la bugetul romaniei decat oricare de pe la chiraftei care stau pe venitul minim garantat si bea non stop. Ma uit deci in curtea mea. Cât despre intelectul meu nu il certifici nici tu nici ciné vrei tu. Il certifica Sorbona si orice universitate din vest unde examenele nu se iau pe miei si damigene. Ce sa iti dovedesc tie? Ça aia e afacere care pute à conflict de interese? Ia legea si citeste sa vezi daca se inacadreaza acolo sau nu. Sa vedem ce zice si DNA-ul si tribunalul. Iar daca mai vrei dovezi si exemple ia presa si citeste: astfel de practici sunt la ordinea zilei in Galati (vezi ciuca cu sora angajata la cabinet parlamentar, durbaca cel care vinde din primarie teren lu' fiica-sa etc.)Imi pare bine , am plecat din gl, mai ale cand vad cati prosti ça tine sunt.
    2
    6
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Duminică, 06 Decembrie 2015 16:44
    79.116.99.***
    @nb: Daca tot locuiesti in Franta, poate ca ar fi mai bine sa vezi ce-i prin "curtile" alora, nu? Intelectul tau, sau mai bine spus absenta lui, este exprimata clar de incapacitatea ta de a te exprima civilizat, fara sa jignesti. Eu astept sa dovedesti tot ce ai spus tu acolo, despre unul sau altul. Pana atunci, nu faci decat sa arunci cu vorbe. Sa ai o seara minunata
    6
    2
    Raportează
  • postat de un om de afaceri de care nu ai motive sa-ti fie sila Pucheanule
    Duminică, 06 Decembrie 2015 15:39
    89.137.225.***
    1. Pucheanul poate fi ''speranta" PSD ptr Primaria Galati...si atunci ne intereseaza profilul moral al personajului. In seara in care galatenii au iesit in numar mare pucheanu a lansat un manifest in care se solidariza cu ''revoltai strazii"...evident uitand ca e in sistem de 7 ani (fapt amintit de cateva persoane chiar la comentariile acelui manifest )..In acest manifest considera cel mai mare rau al orasului sunt OAMENII DE AFACERI imbogatiti peste noapte care si-ar vinde si sufletul sa mai corupa un director ceva,chiar el se afla in acea situatie reusind cu greu sa scape,in timpul manifestarilor din strada ,de cativa care ii propuneau diverse aranjamente.Evident nu politicieni (stg dreapta centru )sunt vinovati ,ei sunt presati cu spagi de oamenii de afaceri care neavand ce face cu banii arunca spre murdarirea imaculatilor oameni de afaceri.Parea un tanar sincer revoltat,parea o persoana care nu intelege nimic ca alti tineri din politica care te fac sa spui urgent:NICA,DOBRE,TOADER si DURBACA sunt fete mari.Voerbesc de cei 3-4 privilegiati si promovati;...cei ce se recomanda la 30 de ani politician de profesie,cei care cer scoaterea urgenta a securistilor din administratie uitand ca indemnizatia de turnator a tatalui o aducea acasa,cei care considera oamenii de afaceri raul primordial.....de aici simpatia si curiozitatea fata de faptele lui.
    teni
    2. Referitor la carciuma sunt mai multe aspecte de lamurit,prin facturi,data facturi,emitentul,beneficiarl,semnatarul,pagina de fb a restaurantului din bucuresti care ne arata ca primea aprecieri de la 11 galateni(care au mancat acolo) inca din luna august.....vedem care-i atitudinea viitoare a lui si a postacilor 3.ptr Dana....vezi sa nu aibe viata fostului lor prefect,este prea arogant ,nu intelege multe si e si foarte folosit de niste baieti chiar destepti de deasupra lui...tainuirea este o fapta penala ......pagina de fb evident e conservata/copiata,facebook-ul e spatiu public
    7
    6
    Raportează
  • postat de nb
    Duminică, 06 Decembrie 2015 15:34
    80.215.228.***
    Pentru un tanar liber si frumos si mucos si cu ouale pe jos: curtea de care vorbeam e un exemplu, s-a intamplat sa fie firma de data asta, à lu nevasta-sa. Oficial toti au un singur apartament, dar daca îi ia DNA la puricat nu au cum sa justifice ce au in el. Ça sa nu mai vorbim de conturile offshore, elvetia; ça sa nu mai vorbim de conturile si masinile si casele puse pe numele copiilor si nepotilor care nu au muncit o zi in viata lor si la 18 ani conduc masini de jdemii de euro. Eu locuiesc in franta de 6 ani asa ça nu pun botul la o sticla de ulei ça tine. Haï ciao!
    4
    9
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Duminică, 06 Decembrie 2015 11:50
    79.116.99.***
    Domnul care a postat sub numele de "nb" este dovada vie ca exista comentarii la comanda, cu rol de dezinformare, fara gram de adevar (si sunt convins ca marea majoritate sunt asa). Domnule "nb", poate ne spuneti si noua despre ce curte vorbiti (subiectul discutiei locuieste in apartament, nu casa) si despre ce masina vorbiti. Eu personal sunt curios.

    E tragic cum au sarit postacii PNL-ului la atac, ca in eventualitatea in care omul asta chiar candideaza la primarie sa fie deja vanat pe tibie.
    14
    10
    Raportează
  • postat de Dan D
    Duminică, 06 Decembrie 2015 11:33
    89.137.230.***
    Băi "jurnaliștii" lui pește. Ati șters cel puțin jumătate din comentarii. Înțeleg, pe cele ce conțin expresii triviale, înjurături, dar cu celelalte? De ce umblati cu mizerii de acest gen? Și mai aveți pretenția că sunteți impartiali, echidistanti? O rușine, asta sunteți.
    2
    19
    Raportează
  • postat de nb
    Duminică, 06 Decembrie 2015 10:47
    80.215.198.***
    "Sunt facturi sunt rahati" pe cine ia de prosti paducheanu? Noi nu stim cum fac ei afaceri cu statul? Ecosalul îi face curat acasa, îi spala masina si curtea cu detergentul cu care trebuia sa spele strazile in galati, îi presteaza de 1000 de euro si îi factureaza apoi 50. Vi se pare cunoscut? Companii de stat falimentare prost gestionate care cersesc banii pe la primarie ça nu se descurca? De-alde transurb, cfr, hidroelectrica, metrorex, capusate... Asa zicea si Ponta ca e acoperit de facturi de la sova pana a intrat DNA-ul in ei. Asta trebuie sa faca DNA Galati, sa il ia la puricat pe paducheanu...
    7
    17
    Raportează
  • postat de nbcgtre
    Duminică, 06 Decembrie 2015 10:38
    80.215.198.***
    Avem impresia ca daca ecosalul nu face nimic in oras automat si sefii de pe acolo nu fac mai nimic. Aiurea, ei misca lucrurile foarte bine, dar pentru ei, trag sfori si e suficient sa le vedeti declaratiile de averi cum cresc exponential de la an la an. La intrebari superficiale de la presa zic ça au banii de la matusa tamara, de la bunica, de la sulica. Asa incepe totul: o mica afacere cu statul, un mic conflict de interese care nu e ilegal, dar la limita moralitatii cum ne spunea domnul paducheanu. Si tot asa incet-incet pana isi anagajeaza familia la firmele lor si cabinetele lor parlamentare desi unii sunt juristi si stiu legea cu ochii inchisi. Niste mizerii, la ce figuri au tot fost si sunt prin gl de la ce sa te astepti?
    7
    14
    Raportează
  • postat de mutulica
    Duminică, 06 Decembrie 2015 10:24
    89.136.5.***
    De unde ati dedus ca restaurantul este in Bucuresti? Adresa din factura este in Galati, firma este din Galati (Reg com J17/...).
    Probabil ca in realitate au amenajat tot spatiul, dar au facturat "la sachi" reconditionare usi.
    5
    11
    Raportează
  • postat de muguri de stat degeaba
    Duminică, 06 Decembrie 2015 09:41
    5.13.185.***
    aseara la imprimeria nationala cine credeti ca tiparea bani domnul mugur, mugur isarescu, tiparea bani in nestire sa plateasca statul degeaba

    l-am intrebat domnule mugur cum de ati rezistat atator sisteme corupte?

    raspuns:
    ehe baietii mei este o arta sa faci pe plac tututror sistemelor corupte si inca sa fi in functie
    2
    9
    Raportează
  • postat de S.O.S
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 20:00
    95.76.34.***
    Mai sunt lideri PSD la Galati? Daca da, unde au fost de 1 Decembrie, nu ar fi trebuit sa fie la manifestatie, alaturi de cei ce i-au ales? Le este frica si rusine sa mai iasa, ii ia tinerii la intrebari.
    Postacii dau vina pe articol, gasesc scuze directorului ECOSAL care , sigur, e descoperit cu afaceri oneroase. O institutie de stat nu face afaceri cu familia si tocmai unde....la Bucuresti, sa li se piarda urma.
    Viata Libera, sa mai scrieti articole demascatoare, de la voi mai aflam cam pe unde se duc banii nostri.
    Pentru Gigel.... faci prea multe dezacorduri pentru cate propozitii ai scris.
    9
    20
    Raportează
  • postat de crs
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 18:54
    5.13.231.***
    E clar ca articolul e facut la comanda. Care e problema ca prestat un serviciu pentru o societate chiar daca sotia are 33% din acea societate? Asta a adus bani in Ecosal nu a scos.
    Pentru cei care se intreaba cat a costat transportul oamenilor la Bucuresti oare nu se vede in factura adresa benefeciarului care e in GALATI?
    22
    10
    Raportează
  • postat de ss
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 18:49
    5.13.138.***
    Daca exista o factura de Y lei bani platiti de sotie catre firma de stat unde sef e sotul puteti sa fiti convinsi ca serviciile au avut valoare de 10 x Y, asa se fac banii in Romania! Jenanti pupincuristii care isi ofera numele si se arata idignati de cum se pateaza nume care sunt monumente de corectitudine.....asta pana la aparitia DNA-ului!
    4
    23
    Raportează
  • postat de ss
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 18:43
    5.13.138.***
    Camelia ce sa vedem in ce priveste administarea orasului de peste 2 decenii, e ceva bun?!!!!!!
    4
    16
    Raportează
  • postat de ss
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 18:41
    5.13.138.***
    Si uite asa bugetarii (oropsiti, loviti de soarta, cu salarii ciuntite, etc) devin patroni! Ceva nou? Asta e calea!
    6
    18
    Raportează
  • postat de Camelia
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 17:57
    213.233.101.***
    Privesc în jurul meu si tot ce vad e doar invidie, răutate, barfa. Pe bune,hai sa lăsăm toate comentariile astea de prost gust. Toate articolele de genul. Exact cum.spunea cineva mai jos, hai sa ii vedem activitatea ca si director al unei institutii publice, ca pe noi asta ne interesează de fapt, ce se întâmplă cu orasul,nu ce face in viata privată.
    Referitor la articol, e vorba de 10 usi. Vreau sa cred ca am invatat sa citesc la scoala.. Nu ca ptr o usa s-a plătit 2800 lei pe o usa. Si daca doamna a ales Ecosalul ce? A dat în cap? Poate nu a vrut sa mai piardă timp căutând firma si ptr "problema" asta. Sa ma ierte prietenii mei jurnalisti, dar sunteti de o nesimțire, de nedescris. Aveti asa un stil de a înflori totul, o imaginatie bogata.. se vede ca va placut româna in timpul scolii.
    24
    12
    Raportează
  • postat de Lucian Stanciu
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 17:25
    92.80.161.***
    Si care este pana la urma escrocheria? ... omul a platit pentru serviciile ECOSAL, exista factura, exista dovezi ca si-a deschis restaurantul din banii lui...NU inteleg de ce se face atata tam-tam pe un subiect fara nici o noima...adica daca cineva ocupa o functie publica nu are voie sa aiba si castiguri poprii?....O STIRE DEMNA DE TOATA RUSINEA IN CARE SE VEDE CLAR CA ESTE FACUTA LA COMANDA PDL-PNL
    25
    12
    Raportează
  • postat de Mircea
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 16:54
    5.13.234.***
    Primul lucru pe care la facut "tanarul asta capabil" cand a venit la ecosal e sa cheme toate firmele cu care lucre ecosal si care nu au cotizat au fost inlocuite imediat cu altele. Dovada sunt contractile de 3, 4 sau 5 ori mai scumpe incheiate pentru aceleasi servicii cu noile firme. Asa ca stim de unde sunt banii.
    7
    21
    Raportează
  • postat de de ce le e frica nu vor scapa
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 16:51
    89.136.231.***
    pe linga "pistolarii platiti" ce spun incruntati ca nu-i bine ceea ce spui si trebuie sa ai grija ce vorbesti mai sint si trubadurii ce cinta oda stapinilor. asta-i galatiul la 26 de ani dupa REVOLUTIE.
    0
    14
    Raportează
  • postat de de ce ti-e frica nu scapi
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 16:36
    89.136.231.***
    pe site-urile locale, pe orice site local ce are cit de cit audienta si pe care aplica galateni si care spun ceva despre tovarasii ce conduc acest oras si judet de la '90 incoace si care s-au imbogatit ei si neamul lor, au aparut unii gen "bau-bau"....vedeti ce spuneti, aveti dovezi? daca nu, aveti grija".....cred ca e raspunsul la caderea guvernului si frica ca unii vor infunda puscarii daca faptele lor vor fi dovedite. stati fara nici o grija, chiar daca goleneala de partid sau de mediu de afaceri oneroase nu vrea sa cedeze, romania e membra ue si nato, asa ca greii cu smecherii vor cadea, incet, incet.....e doar chestiune de timp pentru ca sint in numar urias in fiecare judet. mai ales in alea sarace, ca doar de aia sint saraci locuitorii. reprezentantii lor si angajatii lor politic au supt tot, toata averea si banul. acum s-au angajat pistolari ca-n far west-ul american din anii 1880 pe site-uri ca sa sperie pe orice deschide gura sau nu spune "cum trebuie". asta inseamna ca le e frica.
    0
    11
    Raportează
  • postat de jan
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 16:21
    79.116.99.***
    Despre domnul Pucheanu, in general de bine. Este un tanar de perspectiva. Cam vulgar si naiv in cercurile restranse. I-am spus sa aiba grija la cei de langa el si sa nu aiba incredere prea multa. A facut si lucruri bune dar acestea nu sunt scoase in evidenta. Sunt totusi curios cum a ajuns acea factura la Viata Libera. Domnule Pucheanu acum vreo 2 ani ai vrut sa dai afara un director. Stii pe cine. Acum iti primesti rasplata. Dai in acel om si reactioneaza toti. Gandeste-te cate neamuri, sotii, amante, foste sotii, nepoate, nepoti, soti si sotii de-ai acestora, dupa caz sunt in Ecosal si au fost angajate de acea persoana. Si pe posturi dintre cele mai inalte ca doar nu dau cu tarnul. Casca ochii si ai grija ca vine zapada si este posibil sa ai surprize.
    8
    15
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 15:41
    82.137.10.***
    @crystal: Cum le stii tu pe toate... Si cum ai tu mai multa dreptate decat cei care au alta parere decat a ta. As putea sa jur ca esti PNL-ista. Scaunul meu nu e din puf. E din lemn, cand e. Si cand e, e pentru putin timp. De regula meseria imi impune sa stau in picioare. Si tin sa precizez ca sunt platit cu minimul pe economie. Nu cu triliarde de euro. Mi-ar fi placut sa ai dreptate, macar partial, si sa o fi dus eu macar pe sfert din cat de bine banuiesti tu ca o duc. Dar tu fii convinsa in continuare ca ai gasit lumina si doar tu detii cheia adevarului in univers. Pana una alta, eu mi-am dat cu parerea, raportat la cum vad eu lucrurile. Te-am contrazis, dar nu te-am atacat. Reiau ce am zis mai sus: munceste si deschide-ti si tu o afacere. Si cu asta basta. Si vezi sa nu uiti de aviz de la ISU.
    10
    3
    Raportează
  • postat de crystal
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 15:11
    95.76.32.***
    @Un tanar liber si frumos!
    Incercarea dumitale de a propovadui corectitudinea din clasa politica romaneasca asupra noastra,a plebei, este egala cu 0.
    Este usor din scaunul dumitale cu puf sa le tii partea la hoti atat timp cat ai de-a face direct sau indirect cu acesti indivizi. Indivizi e prea dplomat spus. Poti sa strigi pana la luna ca nu exista mafie politica la galati si ca nu se spala bani si ca nu se deturneaza fonduri ca nu te crede nimeni. Atat timp cat se da bufuri de milioane de euro la administratia centrala iar astia mai mici de la local fura si ei mai mult decat e etic nu se va schimba nimic in tara asta pentru ca DNAul este ca pompierii, vine prea tarziu si numai cand este solicitat si pentru ca oameni ca dumneata se aduna in parlament si oriunde si fac front comun sa apere hotii. Dupa ce ca ajung sa castige zeci de milioane pe luna mai si fura dar le trebuie restaurante si societati comerciale ca sa spele banii. De prea mult bine nu iese romanul in strada. S-o vedem si pe asta ca politicienii si directorii de regii protesteaza pe strazi ca au prea multi bani si nu mai stiu ce sa faca cu ei..
    3
    11
    Raportează
  • postat de Diana
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:41
    109.166.128.***
    Am citit articolul articolul cu atentie. Il simt si il percep ca pe un afront personal la adresa unui figuri publice galatene. Daca familia Pucheanu este dispusă a pune la.dispozitie acte doveditoare precum ca totul este.ok, nu vad unde mai e problema. Din articol nici nu reusesc sa îmi dau seama ce deranjeaza : ca si-a deschis afacere, ca are bani de la socri, sau ca a înlesnit o relatie de afacere intre ecosal si un restaurant? Mai urmează sa il intrebati ce hartie igienica foloseste. Daca e cu trei straturi, trebuie luat la intrebari de ce isi permite si de unde are bani.
    13
    11
    Raportează
  • postat de GALATI
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:21
    5.13.146.***
    incredibil,ce au ajuns ziaristii?....atata timp cat ECOSAL ofera servicii si incaseaza banii,toata stima..presa in loc sa laude ca o companie de stat face rost de banii ptr dezvoltare,nu stiu decat sa barfeasca ca tatele..trb reinoirea presei,o altfel de presa ptr comunitate
    13
    13
    Raportează
  • postat de nu aveti stiri
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:20
    5.13.140.***
    Bai ce aveti? cate comentarii la o suma de 2700 lei:))))) (care daca era sa fie furt nu exista factura:)) altii fura cu sacul si va legati de saracul om. (...)
    13
    12
    Raportează
  • postat de Tampenie absoluta
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:12
    5.13.234.***
    A inceput idiotenia cu articole la comanda anti PSD! Absolut minunat, un articol impartial din toate punctele de vedere. Miroase de la o posta ca e in articol scris la comanda. RUSINE. Trebuia sa va lase gunoiul care l-ati produs la sarbatorile Galatiului sa numai aveti unde parca masina si imi doresc sa va stea gunoiul de sarbatori la nas ca sa aveti ce sa comentati nu acum ca are nu stiu ce afacere noua. Mai scutiti-ne de articole de genul asta. Dar un articol in care sa il laudati .ca face treaba buna la Ecosal si .ca nu iti mai sunt maturati pantofii pana la ora 10 nu scrieti.
    14
    13
    Raportează
  • postat de Tampenie absoluta
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:12
    5.13.234.***
    A inceput idiotenia cu articole la comanda anti PSD! Absolut minunat, un articol impartial din toate punctele de vedere. Miroase de la o posta ca e in articol scris la comanda. RUSINE. Trebuia sa va lase gunoiul care l-ati produs la sarbatorile Galatiului sa numai aveti unde parca masina si imi doresc sa va stea gunoiul de sarbatori la nas ca sa aveti ce sa comentati nu acum ca are nu stiu ce afacere noua. Mai scutiti-ne de articole de genul asta. Dar un articol in care sa il laudati .ca face treaba buna la Ecosal si .ca nu iti mai sunt maturati pantofii pana la ora 10 nu scrieti.
    14
    8
    Raportează
  • postat de gigi
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:09
    89.137.138.***
    si-au scos penelistii postacii la inaintare si mint fara rusine.Nu mai poate conduce un tanar capabil o institutie ca ii sar gainarii in cap.Intrebare...ce au facut liberalo basistii pentru Galati in afara de a arunca laturi in capul altora?nimic
    14
    10
    Raportează
  • postat de Nicidecum
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 14:06
    5.13.140.***
    Mi Se pare ciudat cum se tot comenteaza aiurea faptul ca a apelat la propria societate. Multa lume ar face exact la fel. Daca exista facturi ...atunci Ce este gresit? Daca era alta firma care vopsea era ok? Articolul este fara noima Si mi se pare ca aceasta vanatoare de vrajitoare este fara baza legala Si poate fi din motivul ca Nu se intampla nimic in galati.
    12
    9
    Raportează
  • postat de Gigi
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 13:04
    46.102.175.***
    (...) Da cand face cate ceva bine nu vad nici un articol. A intrebat cineva vreodata cu cati angajati trebuie sa faca curat in tot orasul? NU ATI VREA VOI SA IESITI DIN MENTALITATEA ASTA (...) IN CARE STRIGAM DOAR HUA? A verificat cineva de unde vin banii ... poate fata chiar are resursele necesare. Daca e sotul in o pozitie publica gata ... ia sa vedem mananca salam sau muschi "dinala scump" ... aaa e dinala scump, deci fura ...
    Sau sa fie un articol comandat politic???
    14
    14
    Raportează
  • postat de Penibil articol!
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 12:41
    46.102.175.***
    Mie-mi miroase a comand politica acest articol ... Din ce stiu eu omul asta va candida la Primarie ... Este un tanar care a facut totusi ceva in aceasta mocirla de oras si poate era o solutie buna pentu oras! Asa ca hai sa-i dam la geoale din timp ... Un articol care nu face cinste VL!
    15
    15
    Raportează
  • postat de Indignat
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 12:37
    46.102.175.***
    Asa si? S-a interesat cineva din ce familie provine fata asta? Poate "are cu ce"! Neaparat daca este sotia lui Pucheanu trebuie sa fie o stigmata?
    Si mai e un aspect ... din ce stiu eu baiatul asta nu era un "muritor de foame" inainte sa intre in politica!
    14
    14
    Raportează
  • postat de organizatie corupta
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 12:02
    5.13.185.***
    la ora actuala statul roman este cred, cea mai corupta forma de organizare din istorie, poate se aseamana cu perioada radu cel frumos
    4
    9
    Raportează
  • postat de Eu
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 11:53
    109.166.135.***
    @ o lamurire:

    In principiu ai dreptate, doar ca esti intr-o mica eroare. Acest serviciu, are posibilitatea si asa a si fost conceput ca o societate comerciala. El poate intra in relatii comerciale cu orice persoana fizica sau juridica. Vezi prestatiile de serviciu pe care ECOSALUL, le are cu agentii economici pt colectarea deseurilor, pr asfaltari sau pt orice alte activitati care intra in aria de activitate a acestui serviciu. Cat despre situatie de lucrari sau deviz, stai linistit, exista si astea te asigur.
    Nu mai incercati sa faceti un caz dintr-un nimic.
    9
    9
    Raportează
  • postat de Uratceseintampla
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 11:35
    5.13.246.***
    Acest articol a doamnei Nicoleta Onofrei este pur si simplu penibil.se vede si din avion ca este un articol anti ionut pucheanu.presa ar trebui sa informeze cetateanul corect nu sa faca campanie.este dezgustator si scandalos ca un ziar de asemenea nivel poate sa faca asemenea lucruri.
    10
    17
    Raportează
  • postat de O lamurire
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 11:35
    5.13.241.***
    Dlor ,tot comentariul ar trebui sa plece de la ce trebuie sa faca Ecosal,institutie de stat finantata din bani publici ,cu atributii clare ,impartite pe trei sectiuni: 1) Servciciul de salubrizare ; 2)Serviciul de administrare a domeniului public; 3)Alte servicii legate de colectarea si depozitarea deseurilor.Nu apare si nu are voie sa presteze alte servicii pentru institutii,persoane fizice sau juridice si cu atat mai mult pentru nevasta-sa.Si daca tot a facut lucrul asta,factura se intocmeste in baza unui deviz de lucrari din care sa reiasa pretul manoperei,costul materialelor si pieselor folosite,precum si utilajele , mijloacele de transport si sculele folosite,in detaliu cu cost, taxe, tva, etc.Din lista activitatilor si utilajelor,unitatea are personal specializat precum si personal necalificat.Dati-va seama ca reconditionarea usilor,indiferent unde s-a facut,numai transportul (ori a usilor,ori a muncitorilor in capitala),costa mai mult de jumatate din suma prezentata.Fata de cati hoti avem in clasa politica si din alte unitati de stat ,omul a imbracat activitatea( pe care legal nu avea voie sa o presteze) de mai sus intr-o factura, facuta asa de ochii lumii.Deci,el nu are nici o treaba cu Bucurestiul ,trebuie sa presteze servicii PUBLICE si numai PUBLICE pentru Galati.
    6
    12
    Raportează
  • postat de Sandu
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 11:28
    109.166.135.***
    Pt ultimul comentator:

    Mai bine taceai. Asta ai inteles tu din tot articolul? Ca o usa a costat 2800 ron? E vorba de valoarea lucrarii in sine. Ba mai mult folosesti suma in lei vechi, doar, doar cineva se va ingrozi...
    14
    10
    Raportează
  • postat de Are băiatul bani de aruncă 28 000 000 lei vechi pentru recondiționarea unei uși. O fi poleită cu foițe de aur?
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 11:08
    178.138.63.***
    Are băiatul bani, dacă dă pentru recondiționarea unei uși 28 000 000 lei vechi...ce mama ei de ușă, era ușa lui Ștefan cel Mare de la castel? Și apoi, în tot Bucureștiul cu peste 2 milioane de locuitori, nu găseai o firmă adecvată și vi cu ușile în spate, ca Păcală, tocmai de la București în Galați, la Ecosal?
    10
    18
    Raportează
  • postat de Un tanar liber si frumos!
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 10:58
    79.116.99.***
    Sa o luam cu inceputul, ca-s multe de zis.

    @G-man: Aia este o factura pentru prestari servicii. S-a prestat serviciul de reconditionare. S-a prestat un serviciu. Nu se factureaza fiecare usa in parte, pentru ca in esenta s-a facturat manopera si nu produsul asupra caruia s-a actionat. Deci cat e ciupeala si cat nu e, se poate pune sub subiectivismul fiecarui cititor. Lasand asta la o parte, nu inteleg care e problema daca Ecosal a incasat niste bani pentru un serviciu... Daca ieseau bani din Ecosal, in loc sa intre, as fi inteles de unde problema. Iar logica ta ca, domnle o usa e 258 de lei... Repet.. Banii au intrat in Ecosal, nu invers. Deci am putea spune cel mult ca tanarul director a iesit in pierdere, prin miscarea asta. Si dupa ce ca a iesit in pierdere, a mai si bagat bani in bugetul societatii.

    @Uite de aia n-are ursul coada: O sa incep prin a-ti spune ca jignirile si atacurile la persoana sunt cea mai josnica modalitate de a iti exprima un punct de vedere. Iti mai spun si ca se scrie "le vorbeste unor imbecili". Acum sa trecem la partea pe care vrei sa o atingi. Parerea mea e ca habar nu ai exact cu ce arie de activitati se ocupa Ecosal, gandindu-te ca Ecosal nu inseamna decat strangerea gunoaielor. Dar e ok, trebuie sa intelegem pe toata lumea. Pentru mine personal, comentariul tau e un pic fara sens. Eu zic asa. Documenteaza-te foarte clar despre ce insemna un Serviciu Public, despre cum functioneaza ele si cu ce bani si pe urma cere tot ce ceri tu acolo. Ca pana una alta, ce-ai facut tu, a fost sa ceri o galeata de lapte unei paduri de copaci. Adicatelea esti nitel paralel, dar ai pareri si vrei sa le exprimi.

    @crystal: Ma bucur sa vad inca un tanar frumos si liber. In vremurile astea este la moda ca daca cel de langa tine o duce mai bine, sa ii sari la gat, sa ii indemni si pe altii sa ii sara la gat si sa incerci sa arunci cu tot felul de mizerii in toate directiile, poate poate il nimeresti pe cel din miezul subiectului. Din fericire, nu mai suntem pe vremea cand daca vecinul manca salam, puteai sa-l torni la securitate si sa-i faci probleme. Nu te impiedica nimeni sa iti deschizi si tu un restaurant sau o afacere de orice alta natura. Poti face un credit, te pot ajuta parintii (cum de altfel au facut in cazul sotiei din discutie). Sau, poti merge dupa capsuni. Posibilitati sunt. Dar bineinteles ca este infinit mai usor sa comentezi un articol de presa, din spatele unei tastaturi, digerand usor o doza de bere, avand la final impresia ca le stii pe toate, dar ai prea putin timp ca sa le arati tu tuturor cum se face de fapt. Stai linistit, nu esti singurul. Iti jur ca sunt multe alte milioane ca tine, doar intre granitele noastre. Mult mai multi si in afara lor. In final, tot respectul pentru asocierea fina intre restaurantul din discutie (subliniez RESTAURANTUL) si clubul Colectiv (subliniez CLUBUL). Sa continuam acelasi stil de mare porc, si anume de a politiza o tragedie. Sa ii dam inainte! Avem de schimbat o tara, nu?

    @statul corupt: E clar ca nu ai habar cati bani se pot face din fotbal. Vezi Becali. Vezi Copos. Vezi multi multi multi altii. Nu il apar eu pe Marius Stan, mai ales in situatia in care consider ca nu prea mai are ce cauta la Primarie. Dar daca tot vrem sa namolim ceva/pe cineva, macar sa "faca niste sens".

    E usor de observat, cum in ziua de azi, daca ai obtinut o functie, esti supus unor mizerii de nedescris. Nu mai poti avea o afacere. Nu doar ca nu o mai poti avea tu, nu o poate avea nimeni inrudit cu tine, pentru ca sigur sigur ai furat tu ceva ca lucrurile sa fi decurs bine. Daca te ajuta parintii, nu e bine. Daca ai muncit tu, pe barba ta, iar nu e bine, ca nu o sa creada nimeni. Sigur ai furat. Daca apelezi la un serviciu public, contra cost, fara sa furi, nu e bine. Indiferent ce faci, nu e bine. Daca te mananca sa iti construiesti o viata, sau daca il mananca pe cel de langa tine sa-si construiasca o viata, primesti interogatorii, primesti jigniri, primesti apelative, primesti desfiintarea vietii private.

    In incheiere, imi aduc aminte de un experiment cu maimute. 10 maimute puse intr-o cusca, cu o scara la mijloc. Deasupra scarii atarnau banane. Cand o maimuta urca sa ia o banana, restul de jos erau curentate usor. N-a durat mult pana cand toate au invatat ca nu e bine sa te intinzi dupa banane. Ulterior au scos o maimuta din cele 10 si au bagat una noua, care nu avea idee despre ce e vorba. In momentul in care maimuta noua s-a intins dupa banana, n-a apucat s-o atinga. Celelalte i-au incins o mama de bataie buna. Evenimentul s-a repetat pana cand si maimuta noua a invatat ca pur si simplu mai bine nu pune mana pe banana. Fara sa stie care sunt consecintele. Ulterior, rand pe rand, a ramas o singura maimuta care stia ce se intampla de fapt daca se pune mana pe banana si alte 9 maimute care nu stiau decat ca nu e bine. Intr-un final, au scos ultima maimuta care stia ce-i cu banana si au bagat una noua. Maimuta noua, recent introdusa in cusca, instinctiv a urcat dupa banana. Celelalte noua au luat-o la bataie. Habar nu aveau ce se intampla daca cineva pune mana pe banana. Habar nu aveau daca de fapt se intampla vreo ceva. Stiau doar ca cine intinde mana dupa banana trebuie sa ia bataie.

    Cam asa si cu scumpul popor roman. Mai ales cu tinerii liberi si frumosi... Nu conteaza cine administreaza bananele... Conteaza ca nimeni, dar absolu NIMENI, nu trebuie sa puna mana pe ele. Si daca da dracu' si le atinge, e groasa si grav pentru cei care si-au permis.

    O zi faina tuturor! Si ghete pline cu sanatate, diseara!
    15
    16
    Raportează
  • postat de gica
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 10:26
    109.166.133.***
    Sloganul acestui articol pare sa fi fost din prima " stricați imaginea acestui tânăr politician" din simplul motiv ca soția acestuia deține o afacere, dacă aruncam o privire generala nu exista om politic sa nu dețină o afacere mica sau mare. Însă acest articol a fost conceput clar în scopuri politice! Viața libera, nu văd niciun articol pe acest site în care sa văd acțiunile ecosalului, spun ăsta pentru ca îi văd în oraș participând la asfaltare la reabilitarea trotuarelor și curatenie ! Pai sa fim serioși, ce fel arata Galațiul acum ceva timp și ce fel arata acum!
    20
    27
    Raportează
  • postat de politicieni bolanvi mintali
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 09:24
    5.13.185.***
    marea majoritate peste 90% din angajatii statului si mediului privat sunt angajati prin spagi, trafic de influenta, nepotism, clientelism si practica in continuare astfel de obiceiuri ceea ce nu justifica premierea prin mariri de salariu a unor astfel de specimene
    6
    19
    Raportează
  • postat de statul corupt
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 09:18
    5.13.185.***
    pai si sotia lui marius sta-li-n (...), are deschis restaurant

    nonsens tamara exista e printre noi

    voi credeti ca sta-li-n putea sa-si faca vila, restaurant sa conduca masina de 50000 de euro din fotbal??? sau poate de asta au disparut banii de la otelu


    politica , statul, e plin de paraziti, de lichele, hoti, viermi intestinali angajati pe spagi si trafic de influenta
    4
    27
    Raportează
  • postat de crystal
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 09:02
    95.76.32.***
    mafie politica mai mare ca la galati o sa gasiti prin oltenia si putin in nordul moldovei.
    Aici sunt banii sacilor de peturi confiscati amaratilor care cauta in gunoaie din cauza saraciei.
    In vremurile astea nu poti sa iti deschizi restaurant din salariu normal sau din pensie decat daca furi ca la cules capsuni in spania vreo 20 de ani nu cred ca au fost plecati.
    Cum sta cu aprobarile ISU acel local?
    4
    22
    Raportează
  • postat de State
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 08:56
    5.13.255.***
    Din ce am mai citit prin presa zilele astea am aflat ca Ionut Pucheanu este canditatul PSD-ului la primarie. Aici imi miroase a anti-campanie...e clar ca acest articol a fost conceput pentru a ii strica imaginea, cel mai probabil la cererea unuia dintre contracandidati sau a unui partid advers. Sincer nu vad cu ce il linseaza asa mult pe acest director al ecosalului care dupa parerea mea nu a facut nimic ilegal. Toti au societati in familie...macar el a platit acest ajutor din partea ecosalului, altii se folosesc in interes personal si fac abuz de functiile lor fara sa deconteze.
    29
    16
    Raportează
  • postat de Nedumeritul
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 08:44
    109.166.135.***
    Bine bine, am citit, am luat la cunostinta si acum stau ca prostul si ma intreb, unde e senzationalul?
    Nu o fi baiatul asta poate cel mai bun, dar unde-i partea ilegala?
    19
    16
    Raportează
  • postat de Andreea
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 08:38
    5.13.255.***
    G-man ești singurul care înțelege greșit. Sau nu prea ești obișnuit sunt facturările. Când te duci pe undeva să -ți recondiționezi ceva îți face un singur pachet. Și covoarele din casă când le trimiți la spălat la fel ți le facturează.
    Nu văd decât comentarii și articole de prost gust.
    6
    10
    Raportează
  • postat de buderus
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 08:32
    5.13.255.***
    (...)
    În cazul articolului acesta nu-l vad decât un subiect politic în care încep atacurile intre candidați (...).
    Orice om e liber să facă ce afacere vrea. Iar faptul că a recondiționat niște uși PE BANI care e problema? ??????
    19
    13
    Raportează
  • postat de Galatean
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 08:02
    86.125.117.***
    @ Pucheanumincinosul:

    Victore, mănânci c.....at. Tu știind prea bine cam câți bani v-au rămas in urma colectei.....
    3
    10
    Raportează
  • postat de Gigel
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 07:54
    86.125.117.***
    @ uite de asta nu are ursul coada:
    Cum le stii tu pe toate, eu zic sa ai grija ce iti dorești. Cine știe, poate ăștia de la Ecosal cu ai lor muncitori necalificați, chiar ajunge sa-ți facă hidroizolația.
    Sa fie in bafta ta.....:)))
    9
    8
    Raportează
  • postat de Uite daia n-are ursul coada
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 06:32
    82.76.8.***
    Dupa ceea ce spune cumatrul director, si aici exista o matusa Tamara,care ce sa vezi a finantat totul. Apropo,vreau si eu ca Ecosal sa-mi puna niste cozi de topor (tot 10 buc),si sa-mi refaca hidroizolatia pe bloc, bineinteles cu contract,si daca tot si-a terminat treaba pentru care toaca banii nostrii ,ai galatenilor, invit toata populatia orasului sa solicite cate un serviciu la unitatea bugetara sus amintita ( sa nu spuna ca refuza ca-l dam in judecata}.Nea Puteanu,asta are impresia ca le vorbeste la niste imbecili,nici macar nu-l duce capul sa-si dea seama ca totul este cusut cu ata alba.Asta iarna,imi amintesc, tot acest personaj,ne mintea ,cam cata zapada a carat el cu niste masini inchiriate,de la firme private,ca si cum era director la acele firme,ca sa justifice cum a tocat el banii nostrii pe evacuatul zapezii de pe o suprafata insignifianta a orasului.Asta pe ce criterii a fost numit director la gunoaie,pentru ca-i paralel cu toate.Dl primar,poate ii faceti o fisa a postului(lipseste un r),si ii explicati cam ce rost are Ecosalul asta pentru Galati,si daca isi face treaba pentru care toaca bani de la buget,sa-si diversifice activitatea,asa cum cu semetie sustine.
    7
    38
    Raportează
  • postat de Tudor Mihai
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 00:45
    5.13.207.***
    1.Prietene daca ai avea minim cunostinte de viata (nu contabile) ai intelege ca 1 se refera la un serviciu efectuat de ecosal pentru sotia directorasului.
    2. Deja imi miroase a campanie electorala ptr locale.
    3. Daca ai co^e, cand lasi un msj de atac la persoana, da-ti macar un nume sa pari mai credibil, altfel ai putea fi interpretat ca un adversar politic.
    4. Orice venit la bugetul societatii unde Primaria e patron, e bine venit.
    5. Conform deontologiei profesionale de jurnalist, sfatul meu, e ca ar fi trebuit identificata adevarata valoare si intindere a lucrarii, nu doar factura de justificare pentru faptul ca angajatii ecosal s-au deplasat la bucuresti
    29
    12
    Raportează
  • postat de G-Man
    Sâmbătă, 05 Decembrie 2015 00:14
    5.13.252.***
    sunt singurul care vede ca pe factura la numarul de bucati scrie 1 (unu), ceea ce inseamna ca reconditionarea pentru O usa a fost de 2700 lei? In conditiile in care o usa noua la Dedeman de tip eco r80 wenge 860 e 258 lei/buc (TVA inclus)! dedeman.ro/ro/amenajari-interioare/usi-si-ferestre/usi-pentru-interior/usi-celulare-decor/usa-eco-r80-wenghe-860-dr.html
    Nu e mare ciupeala dar tot ciupeala se numeste frate iar asta-i boala grea la noi ...
    7
    38
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.