Dreptul la o călătorie decentă

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Drepturile pasagerilor  în faţa companiilor şi asociaţiilor din domeniul transporturilor au fost susţinute de eurodeputata Adriana Ţicău (PSE, PSD) în cadrul unui seminar la care a fost prezent şi  comisarul european pentru transporturi, Antonio Tajani. Deputata europeană consideră că nici o companie de transport nu are de ce să se teama să îşi asume răspunderea în cazul întârzierilor.

"Obiectivul comun al legislativului european şi al companiilor este ca întârzierile să fie reduse la maxim, iar pasagerilor să le fie respectat dreptul la o călătorie decentă. Un pasager mulţumit va reveni şi va folosi  cu drag serviciile companiei de transport pe care a ales-o. Şi  compania şi  pasagerii au doar de câştigat" a declarat Ţicău.

În dezbatere a intrat şi asumarea de către companiile aeriene a răspunderii pentru întârzieri sau refuz la îmbarcare. Regulamentul privind drepturile pasagerilor în transportul aerian a fost pus în practică de către companii, dar va trebui găsită modalitatea de a-l îmbunătăţi, de exemplu prin anunţarea pe aeroporturi a întârzierilor mai mari de două ore şi distribuirea gratuită a unor broşuri cu drepturile pasagerilor.

Citit 848 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.