Află cum funcţionează serviciile medicale de urgenţă în intervalul 1 - 7 mai

Află cum funcţionează serviciile medicale de urgenţă în intervalul 1 - 7 mai
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Serviciul Judeţean de Ambulanţă Galaţi va funcţiona după programul normal în perioada următoare. „Deşi ne aşteptăm la o creştere a numărului de solicitări în zilele de Paşti, avem pregătite suficiente echipaje pentru a face faţă”, a explicat dr. Mihai Polinschi. Şi echipajele Serviciului Mobil de Urgenţă Reanimare şi Descarcerare (SMURD) vor fi pregătite pentru intervenţii specifice în acelaşi interval de timp.

Linii de gardă

Unităţile de Primire Urgenţe (UPU) ale spitalelor vor asigura linii permanente de gardă în perioada sărbătorilor. La Spitalul Clinic de Urgenţă „Sf. Andrei” Galaţi, indiferent de tipul de urgenţă medicală, există câte un medic de gardă pentru fiecare specialitate. Pentru că Ambulatoriul de specialitate al spitalului este închis în intervalul 1 – 6 mai, internările se vor face doar prin UPU.

La Spitalul de Copii „Sf. Ioan” există trei linii de gardă, care asigură permanenţa în caz de urgenţe medicale. „Din experienţa ultimilor ani, ne aşteptăm ca şi de data aceasta serviciul de urgenţă să fie suprasolicitat, însă sperăm că lucrurile vor decurge normal”, spune directorul medical al instituţiei, dr. Ginel Baciu. Şi la Maternitatea „Bunavestire” va exista o linie de gardă permanentă.

Centrele de permanenţă au program normal

Cele opt centre de permanenţă din judeţul Galaţi vor funcţiona normal în perioada sărbătorilor de Paşti. După ce în luna martie a fost închis din cauza unor nereguli, Centrul de permanenţă de la Brăneşti se redeschide pe 1 mai. Alături de cel de la Brăneşti, în judeţ mai funcţionează centre de permanenţă la Tudor Vladimirescu, Băleni, Cudalbi, Corod, Bereşti, Cavadineşti şi Bălăbăneşti.

La DSP, doar sesizări electronice

Secretariatul Direcţiei de Sănătate Publică Galaţi va fi închis în perioada 1 – 6 mai. „Am stabilit un grafic de permanenţă la domiciliu, pentru asigurarea eventualelor urgenţe. Astfel, chiar dacă în mod normal răspundem doar sesizărilor scrise depuse la secretariat, în această perioadă cei care vor să depună sesizări în format electronic au la dispoziţie numărul de fax 0236.464.060 şi adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.”, a explicat directorul instituţiei, dr. Valentin Boldea.

Citit 1274 ori Ultima modificare Luni, 29 Aprilie 2013 17:24

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.