Părinţii vor putea obţine sfaturi prin telefon privitoare la sănătatea copiilor

Părinţii vor putea obţine sfaturi prin telefon privitoare la sănătatea copiilor
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

La Cluj-Napoca va funcţiona, în premieră, din 2014, un telefon special dedicat urgenţelor celor mici. Deşi gândit ca o modalitate de a decongestiona Unitatea de Primiri Urgenţe a Spitalului de Copii din Cluj, call-center-ul va putea fi accesat de către părinţii din toată ţara, potrivit ziuadecj.ro.

Proiectul este derulat de către Spitalul de Urgenţă pentru Copii din Cluj, în parteneriat cu Fundaţia Părinţi din România şi va fi implementat ca proiect-pilot, pe o perioadă de 6 luni, cu avizul Ministerului Sănătăţii, din 1 ianuarie 2014. Call-center-ul este creat din fonduri private. La call-center vor lucra medicii pediatri din cadrul Spitalului de Urgenţă pentru Copii din Cluj. „Părinţii vor putea primi sfaturi, telefonic, de la medici specialişti pediatri de la Spitalul de Copii din Cluj. Call-center-ul va funcţiona 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână, mulţumită unui parteneriat pe care îl avem cu Fundaţia Vodafone România", a explicat directorul medical al Spitalului Judeţean de Urgenţă pentru Copii, medicul Călin Lazăr.

Citit 822 ori Ultima modificare Miercuri, 23 Octombrie 2013 18:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.