Şi cu banii pierduţi, şi cu reclamaţii zadarnice/ O gălăţeancă spune că a fost înşelată de un centru de telefonie mobilă

Şi cu banii pierduţi, şi cu reclamaţii zadarnice/ O gălăţeancă spune că a fost înşelată de un centru de telefonie mobilă
Evaluaţi acest articol
(11 voturi)

O gălăţeancă, care a revenit în ţară pentru câteva luni, susţine că a fost victima unui centru de telefonie mobilă. Dorindu-şi să achiziţioneze o cartelă cu opţiunea internet, femeia a rămas fără o sumă semnificativă de bani, precum şi fără serviciul solicitat.

„Am achiziţionat dintr-un Centru de telefonie mobilă, din apropierea Spitalului Judeţean, un dispozitiv cu cartelă, la recomandarea consultantei. În acel dispozitiv mi s-a introdus o cartelă SIM, încărcată cu 15 euro, dar fără nicio ofertă de trafic pe internet, deşi asta solicitasem. Angajata de la centrul de telefonie mobilă mi-a spus că este o problemă la tableta mea, dar am verificat-o şi era în regulă. Pentru acest dispozitiv şi cartelă am achitat 380 de lei. Fusesem trimisă la un alt magazin al aceluiaşi operator, unde, nici consultantul de acolo nu a reuşit să-mi activeze oferta Internet. În cele de urmă, la un centru din Carrefour, unde am solicitat ajutorul, mi s-a comunicat că acea cartelă este prevăzută cu un simplu număr, care costă zero euro. Astfel, a reieşit că trebuie să încarc respectiva cartelă din dispozitiv, deşi eu plătisem pentru încărcarea electronică”, ne-a mărturisit Lucia Lupu. 

Consumatorul, în pagubă, şi de această dată 

Precizăm că gălăţeanca a făcut această sesizare la redacţia noastră la începutul lunii iunie, însă am urmărit, în acest timp, rezultatul anchetei efectuate de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Galaţi. Totodată, Lucia Lupu a precizat că la Centrul de telefonie mobilă de unde achiziţionase dispozitivul respectiv nu i-au fost restituiţi banii, deşi a vrut să întoarcă produsul achiziţionat, care era în termen de garanţie.

Deşi gălăţeanca spera că acel magazin din care achiziţionase produsul va fi sancţionat, comisarii de la CJPC susţin că nu au avut motive întemeiate pentru a recurge la astfel de măsuri.

"În urma verificării sistemului electronic de prelucrare a datelor, a reieşit că s-a făcut trafic pe internet de pe acea cartelă în perioada în care fusese achiziţionată", a precizat Eusebiu Diaconu din cadrul CJPC Galaţi.

În ceea ce priveşte obligaţia unui operator economic de a primi produsele returnate, Eusebiu Diaconu ne-a comunicat că  "de vreo trei săptămâni, legea nu obligă operatorul economic să primească un produs care nu este defect. Marii operatori economici au o politică individuală de returnare a produselor".

Citit 5115 ori Ultima modificare Vineri, 05 August 2016 18:48

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.