A scăzut numărul apelurilor non-urgente la 112
Foto: G4Media.ro

A scăzut numărul apelurilor non-urgente la 112
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) informează că aplicaţia "Apel 112" a fost accesată de un număr uriaş de persoane, cele mai multe descărcări, peste 40.000, fiind înregistrate în ziua de 26 iulie, când a izbucnit scandalul cazului din Caracal.

"Pentru prima dată de la înfiinţarea Serviciului de urgenţă 112, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50 la sută. Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgenţă 112 de la începutul anului până la data de 1.07.2019 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente şi 2.726.473 au fost apeluri non-urgente", se arată într-un comunicat de presă transmis de STS.

Potrivit sursei citate, în perioada 20 iulie - 31 iulie 2019, la numărul unic de urgenţă 112 s-au înregistrat 403.886 de apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente. Un număr însemnat de apeluri non-urgente au fost recepţionate de pe cartele neidentificabile, mai informează STS.

În ceea ce priveşte aplicaţia "Apel 112", aceasata are un total de 145.640 de descărcări, 122.071 fiind făcute în perioada 26-31 iulie 2019.

"Aplicaţia "Apel 112" are în continuare un număr mare de descărcări, cele mai multe fiind în data de 26.07.2019, respectiv, 40.134. Scăderea numărului apelurilor non-urgente se datorează în primul rând cetăţenilor, care au înţeles că este important să sune la 112 doar când au o urgenţă", mai arată instituţia.

Citit 931 ori Ultima modificare Luni, 05 August 2019 20:20

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.