Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia

Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Destinaţia internă cea mai vândută rămâne, în continuare, staţiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News în rândul companiilor de turism din România.

,,Litoralul românesc în general s-a vândut vara aceasta în proporţie de 80,3%, în timp ce zonele montane au atras mai puţin public în agenţiile de turism, înregistrând doar 11% din vânzări. Mamaia se menţine în topul aprecierilor, obţinând 52% din preferinţele agenţilor care vând vacanţe în ţară', se arată în comunicatul remis miercuri.

Turismul extern şi-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducând Grecia în fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi şi trei, la foarte mică distanţă una de cealaltă, se află Bulgaria şi Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%.

Spre deosebire de rezultatul obţinut în cazul companiilor aeriene, în care încrederea agenţiilor de turism se polariza în jurul TAROM, situaţia turoperatorilor se prezintă diferit.

,,Existând pe piaţă un număr ridicat de turoperatori, competiţia este foarte strânsă. Christian Tour a primit cele mai multe voturi de încredere, însumând 17% din total. La o distanţă de 4 procente se află agenţia Paralela 45, iar locul al treilea este ocupat de Cocktail Hollidays, cu 10,8%.

TravelTechNews este un portal de ştiri din industria turismului. Sondajul de opinie referitor la activitatea turistică din România realizat în luna iulie a chestionat 517 agenţii de travel, pentru a alcătui, printre altele, un top al celor mai vândute destinaţii interne, respectiv externe şi ai celor mai de încredere turoperatori.

Citit 1660 ori Ultima modificare Miercuri, 21 August 2013 12:32

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.