Carduri blocate la CEC Bank - Gălăţeni, victime ale unor fraude bancare!

Carduri blocate la CEC Bank - Gălăţeni, victime ale unor fraude bancare!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* CEC dă asigurări că disponibilităţile băneşti ale clienţilor sunt în siguranţă *  Visa Europe Romania confirmă declanşarea unei anchete *  Instituţia financiară a refuzat să precizeze câţi gălăţeni au fost afectaţi de compromiterea unor baze de date

CEC Bank a blocat mai multe carduri ale clienţilor după ce a primit notificări că este posibil ca anumite informaţii să fi fost compromise la nivelul unei baze de date internaţionale, a anunţat miercuri banca. "Banca a primit sesizări oficiale conform cărora informaţiile aferente unui număr de carduri emise de instituţii financiare din România şi din străinătate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internaţionale", se arată într-un comunicat al Direcţiei de Marketing şi Comunicare al CEC Bank. Pentru a proteja disponibilităţile băneşti ale clienţilor şi în conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a blocat mai multe carduri şi va reemite altele fără costuri pentru clienţi. "Menţionăm că atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank şi nu se datorează eventualelor vulnerabilităţi ale sistemului operat de bancă. Disponibilităţile băneşti ale clienţilor noştri sunt în siguranţă", se mai arată în comunicat.

Silenţio… banca

Reprezentanţii Sucursalei CEC Bank Galaţi au refuzat să precizeze dacă printre clienţii afectaţi de blocarea cardurilor se numără şi gălăţeni, fiind îndrumaţi la Direcţia de Marketing şi Comunicare a CEC Bank unde ni s-a spus că nu pot fi furnizate mai multe informaţii decât cele puse la dispoziţie prin comunicatul de presă oficial. Dar potrivit unor surse din cadrul instituţiei financiare, printre cardurile blocate se numără şi unele  din Galaţi, fără însă să ni se precizeze şi numărul lor. Prin urmare, dacă au fost gălăţenii afectaţi de compromiterea bazelor de date trebuie să ne contacteze direct pentru a încerca descâlcirea iţelor acestei afaceri.

Cu ochii pe conturi

Comunicatul CEC Bank a fost urmat şi de un comunicat semnat de Cătălin Creţu, directorul general al Visa Europe România, în care posesorii de carduri victime ale unei fraude sunt asiguraţi că vor primi banii înapoi. „Visa Europe a fost informată de probabilitatea unei breşe de securitate în baza de date a unui procesator din Europa. S-a deschis o anchetă în acest sens şi lucrăm îndeaproape cu băncile pentru a ne asigura că posesorii de card sunt protejaţi. Întrucât ancheta este în curs de desfăşurare, nu putem oferi mai multe informaţii în acest moment. În cazuri ca acesta, rolul nostru este de a sprijini investigaţia derulată şi de a proteja deţinătorii de carduri. Posesorii de carduri trebuie să fie atenţi la conturile lor şi să raporteze băncii emitente orice activitate suspectă sau neobişnuită. Posesorii de carduri care sunt victime inocente ale fraudei îşi vor primi banii înapoi, în conformitate cu termenii şi condiţiile băncii care le-a emis cardul ", se arată în comunicatul Visa Europe Romania.

Citit 2995 ori Ultima modificare Miercuri, 14 Decembrie 2011 16:19

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.