470 de şomeri, după închiderea Fabricii de zahăr de la Lieşti

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Continuăm prezentarea mesajelor primite de la cititorii noştri nemulţumiţi de şubrezimea sau abuzurile sistemului bancar românesc. Astăzi avem scrisoarea gălăţeanului Mirel Floricică (care este şi un talentat prozator, despre care aţi putut citi în „Viaţa liberă”, în cronicile cenaclului „Noduri şi Semne”).

„De curând am păţit aceeaşi poveste, asemeni domnului din articolul tău (N.R.: Dl Stoica - căruia hackerii i-au spart contul de le Raiffeisen). În ciuda faptului că plăteam o sumă ceva mai mare decât îmi spuseseră - prin telefon - anumite «voci» de la Raiffeisen, mi s-a părut suspect că mereu apare o sumă minus, nu prea mare, care ar fi fost folosită în cursul lunii. Dar eu nu utilizasem cardul nici la cumpărături, nici pentru extrase.

Apoi, deşi am primit un e-mail mai mult decât suspect (dacă nu citeam înainte cu o zi de pe site-ul băncii, cred că reuşeau să mă păcălească), pe care l-am raportat celor de la Raiffeisen, mi s-a cerut să le dau detalii, ceea ce am şi făcut (dubios era că nu stăpâneau gramatica!!), dar au refuzat să mai dea un răspuns.

Evident, la datele mele nu se putea ajunge decât din interior, şi nu cred că e nevoie să furi 30.000 de euro din prima, dintr-o lovitură. Poţi înşela (după sistemul Orange) pe parcurs. 30 de lei de la unul, 48 de la altul, 12 lei de la altul, nu crezi că se adună?”

Aşa e! Menţionăm că nu este nici prima şi nici singura epistolă de acest gen primită la ziar, deci e cazul ca banca vizată să vadă ce-i de făcut cu siguranţa conturilor clienţilor ei.

Citit 1263 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.