Şcolile, la cheremul nevricalelor politice

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Dacă eşti un director de şcoală care e - ca tot românul imparţial - prin toate partidele şi ai calitatea nemaipomenită de a fi mediocru şi de a nu supăra pe nimeni, ai şanse să rămâi în scaun.
Dacă te pricepi să faci ceva pentru şcoală, te lupţi să găseşti soluţii pentru finanţare, îţi convingi colegii că merită să muncească în plus chiar şi pentru nişte salarii de mizerie, ai toate şansele să fii schimbat din funcţie. Şi toate acestea se întâmplă de cinci ani, de când învăţământul a intrat cu acte în regulă în zodia bunului plac politic. Ca nimeni să nu mai dea explicaţii pentru învârteala profesorilor în scaunele de directori, din 2008, Ministerul Educaţiei nu a mai organizat niciun concurs, refuzând de trei ani să elaboreze metodologia. Astfel, inspectorii generali pot schimba directorii fără să fie traşi la răspundere. Aşa s-a ajuns la situaţii aberante în care oameni valoroşi au fost înlocuiţi din condei, pentru motive care nu ţin de interesul şcolii.

Exemple au fost şi anul trecut şi, din nefericire, situaţia se repetă şi anul acesta. La două dintre şcolile unde progresele se văd cu ochiul liber am avut surpriza ca managerii să fie eliberaţi din funcţie pe motive minore. La Şcoala Nr. 22, fosta directoare a reuşit să dubleze numărul de elevi, a dotat sălile de clasă fără să apeleze la bani strânşi de la părinţi, doar cu finanţarea primită de la Primărie. Anul acesta a încercat să înfiinţeze o clasă de step by step la pregătitoare, dar a fost refuzată de conducerea ISJ. În final, la insistenţele părinţilor, clasa s-a făcut. Motivul oficial invocat de ISJ pentru eliberarea din funcţie a directoarei, a fost faptul că „a promis părinţilor o clasă care nu exista în planul nostru de şcolarizare”. Dar clase care nu existau în planul de şcolarizare s-au înfiinţat şi la alte unităţi de învăţământ, fără să fie schimbaţi directorii. În plus, dacă 40 de părinţi au făcut revoluţie pentru acea clasă, înseamnă că şi ISJ-ul trebuie să ţină cont de aceste nevoi ale comunităţii locale.   

La Şcoala Nr. 7, fosta directoare a reuşit să obţină 20 de miliarde finanţare de la Primărie pentru a renova ruinele lăsate de programul guvernului – Campusul „Cuza”. Cum nu s-au mai alocat fonduri, elevii acestei instituţii învăţau într-o unitate demolată. De cinci ani, nici foştii şi nici actualii guvernanţi n-au promis măcar că vor continua lucrările. Dar iată că Şcoala Nr. 7 arată acum ca o floare, iar elevii pot învăţa în condiţii normale. Drept răsplată, directoarei nu i s-a mai prelungit mandatul. Conducerea ISJ susţine că a schimbat-o pentru că a „obstrucţionat” construirea Campusului „Cuza”. Ca şi cum ar fi plouat cu bani pentru continuarea lucrărilor, iar directoarea le-ar fi dat cu piciorul! E drept că, după câte au tras, cu gropile – adevărate pericole chiar în curtea şcolii, cu boschetarii care s-au aciuat în ruinele neterminate de ani buni, nici profesorii, nici părinţii şi nici elevii, nu numai directoarea, nu şi-au mai dorit acolo vreun campus. Dar în niciun caz decizia finală nu ar fi fost a lor!
Este trist ce se întâmplă. Cu atât mai trist cu cât oameni care se pricep şi chiar vor să facă ceva în învăţământ au rămas destul de puţini şi nu merită să fie trataţi despotic, descurajându-li-se orice bună iniţiativă. Mai ales când nu vii cu cineva mai bun în locul lor.

Citit 3870 ori Ultima modificare Vineri, 30 August 2013 20:26

32 comentarii

  • postat de ELISAV 902
    Marți, 17 Septembrie 2013 01:47
    89.136.3.***
    O coma meschina a cuprins un grup de cadre didactice de la sc nr 7. Este straniu sa vezi ca oamenii care candva aveau sentimente frumoase si iti erau aproape au adus cu foarte mare usurinta un sentiment distructiv si josnic, ura. Dupa multe mizerii scrise , in sfarsit se revine si cu picioarele pe pamant intrebandu-se :" noi ce-i invatam pe copii ?" PAI CE-I INVATAM DOMNILOR PROFESORI? Se tot tipa in urechile elevilor : "spirit de echipa , comunicare , bunatate ...in timp ce realitatea e alta. Atacati in fata copiilor un om pe care ei il iubesc si il respecta. Cum cerem respect fata de cadru didactic elevilor? Se pare ca invidia va demasca lasitatea si caracterul . Multumiti Domnului ca aveti internet si ca va puteti ascunde gandurile in spatele unei bucati de sticla. Adevarul e,ca Doamna Monalisa cu caracterul puternic , cu performantele profesionale cu puterea de a rezolva mii si mii de probleme in interesul elevului, profesorului si parintelui a cam speriat ... De ce nu are nimeni curaj sa-i spuna in fata ca a fost o DICTATOARE ?
    0
    20
    Raportează
  • postat de Adrian Bucur
    Vineri, 13 Septembrie 2013 19:07
    82.137.12.***
    Sunt un parinte din acea faimoasa clasa de Step creata de NOI - PARINTII! Noi am facut cerere , noi am facut sedinta , d-na director doar ne-a sustinut dar nu putea trece peste nu stiu ce sef de la ISJ. Noi am trecut si am ajus la SEFA dar ni s-a spus in fata - PAS! Mergeti la alta scoala ca nu au step cei de la 22. PAi rusine sa va fie - daca noi vrem ca odraslele noastre sa invete carte cu profesorii profesionisti - de la 22 si nu la 17 unde sunt o groaza de rromi, se fumeaza, se drogheaza... sau la 29 unde mi-au cerut 5 milioane la inscriere pentru parchet si nu mai stiu ce imprimanta...Am venit la 22 - unde d-na director nu a cerut NICI UN BAN ! Pai asa director rar prin Romania. Si acum avem gresie , in toata scoala, lambriu pe hol, curtea scolii curata, clasa de step dotata modern si fara banii parintilor. Sa vad alte scoli in care parintii nu dau bani pentru toate...si in care se cer bani pentru auxiliare, concursuri scolare (banii vin si la invatatori, in procente), materiale de predare, calculator, videoproiector, cercurile lor, nu stiu ce intruniri cu cei din inspectorat , protocoale cand e inspectie..! Nu stiu cum se descurca doamna si de unde face rost de bani dar e bine daca nu platim - doar invatamantul e "obligatoriu si gratuit". Sa vedem de acum ce bani ni se cer ca eu ma revolt si ma postez la usa doamnei inspector general!
    2
    3
    Raportează
  • postat de doar un profesor nemultumit
    Marți, 10 Septembrie 2013 16:42
    5.13.237.***
    of, draga silvia ...
    eu anul trecut am suplinit la scoala 7 si nu as mai fi plecat de acolo. am gasit o FAMILIE asa cum este ea, si cu bune si cu rele. mi-am facut datoria la catedra, am iubit acei copiii lipiciosi. nu cred ca vei gasi in nicio cancelarie atata armonie si lucruri spuse frumos, fara cearta, fara invidie. tu, cata frustrare ai strans in tine? vezi in ce fel, onorabil, arata scoala? vezi cati elevi o prefera atat ptr corectitudine cat si ptr cadrele didactice. din ce ai scris tu mai jos, se pare, ca esti la catedra scolii 7. de ce patezi imaginea scolii? daca ai merite profesionale 20% ptr scoala, precum a facut Mona, atunci fii dreapta, semneaza-te CORECT, nu folosi numele unei colege drept paravan. rusine sa-ti fie! si inca ceva, eu cu Monalissa nu am vorbit pe parcursul anului scolar decat de vreo 4 ori, deci nu o cunosc prea bine, dar stiu sa recunosc meritele unui bun manager. uita-te la scolile care nu au elevi, de la care "fug" elevii si profesorii ... tu ai fi in stare sa manageriezi o scoala astfel incat sa nu-ti reprosezi nimic?! gandeste inainte de a "arunca cu pietre". nu merita sa pangaresti imaginea unui om sau a unei scoli inainte de a face ceva ptr scoala respectiva.

    poate ai sa zici "uite inca unul dintre lacheii Monei" dar crede-ma ca nu o cunosc decat in calitate de director al scolii 7 ceea ce am apreciat enorm la ea! buna organizare, eficienta si corectitudine. unde nu exista asa ceva, se "duce" scoala, implicit, noi, cadrele didactice. la mine nu mai e cazul ... dar vazut destule scoli care au suferit datorita managementului ...
    0
    19
    Raportează
  • postat de pentru Silvia
    Vineri, 06 Septembrie 2013 21:05
    5.13.199.***
    Am o sugestie pentru dumneata: semneaza o petitie si spune in ea toate doleantele si frustrarile dumitale.
    Asa au facut marea majoritate a cadrelor didactice si nedidactice din scoala 7: au depus o petitie atat la ISJ precum si la Ministerul Educatiei solicitand mentinerea in functie a d-nei Nica.
    Si inca un lucru: dupa razboi, multi viteji se arata. Pacat ca nu te-ai manifestat in nici un fel inainte ci doar acum,dupa demiterea dansei.
    Curajul de a spune lucrurilor pe nume si nu sub protectia anonimatului este apanajul oamenilor verticali, iar dumneata nu te numeri printre ei !

    Cainele moare de drum lung...d-na Nica va face la ore ceea ce a facut mereu de cand este la sc. 7. Va preda si va fi apreciata si iubita de elevi si parinti asa cum dumneata nu ai de unde sa stii. Daca esti totusi cadru didactic la sc.7 atunci o stii foarte bine si in cazul asta cred ca te roade invidia, nici in visele dumitale nu vei fi iubita si apreciata de elevi asa cum este dansa.

    Noapte buna, vise placute !
    0
    20
    Raportează
  • postat de pentru silvia
    Vineri, 06 Septembrie 2013 20:27
    109.166.129.***
    Mai Silvia,lasa mizeriile astea,ca suntem si noi satui de aceleasi,printr-o gramada de scoli,si nu le fac numai directorii-si am schimbat cativa- le face si gasca care-i sustine si care nu prea are treaba cu profesia.Fiecare raspunde pentru propria persoana; noi insa ce ii invatam pe copii daca ne e frica de un sef care urla?Crezi ca nu meriti ca persoana nici macar sa iei atitudine? Parintii si elevii te vor respecta pentru orele pe care le faci tu,nu pentru orele nefacute de director. Nu cumva contabilizand prea mult urateniile altuia sa neglijam imaginea personala
    0
    17
    Raportează
  • postat de Silvia
    Vineri, 06 Septembrie 2013 19:38
    213.233.92.***
    Dna dir Nica M a fost ca o dictatoare.Sa o vedem acum ce face la ore. Mai stie sa stea la ore? Nu-si facea orele stateau elevii cu bibliotecara, cu un inginer ,cu inv. cu oricine, ca dna dir avea treaba.Ii placea sa faca petreceri in sc nu numai pomeni.tot in sc si-a facut si ea zilele de nastere cu cadouri scumpe cu ziaristi invitati de ea care apoi ii fac articole la ziar!Aduna bani ptr mini revelion ,8 martie,,sfirsit de semestru fel de fel..... ea aduna banii , tot ea pleaca sa "cumpere" ca-i placea sa se plimbe pe banii nostri in timpul orelor la Careffour Braila poate-si mai lua si o pereche de cizme de piele! sau o geanta sau o toaleta!Vrem sa se retraga ca ne era frica de ea , e bolnava de nervi ,urla cind o apuca dracii ca o apucata se credea la ea la mosie Inteleg din ce spun colegii ca lipsesc niste bani, " si din investitiile facute, " zeciuiala"sa vedem cum isi scoate camasa.Are prietene care o sustin pe care i-a ,cununat, botezat, ca sa fie de partea ei, URIT.FIE LA EI!
    20
    0
    Raportează
  • postat de oinacaru georgel
    Vineri, 06 Septembrie 2013 19:09
    213.233.92.***
    Asta e viata functia e trecatoare atunci vezi fata omului.
    0
    1
    Raportează
  • postat de ȘC
    Marți, 03 Septembrie 2013 23:40
    5.13.197.***
    NIMENI NU-I DE NEÎNLOCUIT ! CAND UITI DE CE ESTI DIRECTOR SI CREZI CA ESTI MOȘIER, E BINE SA PLECI IN SALA DE CLASA . DAR DACA ATI LASAT-O PE AIA DE LA SCHELA, VAI DE INVATAMANT !
    9
    1
    Raportează
  • postat de un admirator
    Marți, 03 Septembrie 2013 23:31
    78.97.221.***
    Putini stiu ca doamna director de la scoala 22 este doctor in istorie iar cea de la scoala 7 are cursul postuniversitar de manager ... ei, doamna mare inspector, Laura Marin ... v-a fost teama de ceva??? Frumoase si destepte ...
    6
    10
    Raportează
  • postat de andrei
    Marți, 03 Septembrie 2013 23:07
    78.97.221.***
    Cand ceva merge bine noi distrugem ... suntem multumiti "sa moara" capra vecinului ... daca unii directori buni sunt dusi la catedra, oare se intreaba cineva DE CE?
    4
    8
    Raportează
  • postat de Borosescu Valentin
    Marți, 03 Septembrie 2013 23:02
    78.97.221.***
    Intrati la Scoala 22 si veti fi uimiti ce diferente vizibile vedeti fata de alte scoli ... o adevarata scoala europeana...si asta doar in ultimii 4-5 ani, de cand e doamna director Barbu in functie si domnul Chirila! Eu sunt la liceu acum si am terminat la scoala 22. Bravo acestor directori de toata isprava! Ei sunt unii din acei profesori care fac cinste educatiei galatene!
    7
    5
    Raportează
  • postat de Pândacul
    Luni, 02 Septembrie 2013 09:53
    5.13.217.***
    Apropo de Mona Lisa; TU VIOLETA fata , la pomeni, fripturi, onomastici si altele asemenea sa pricep ca ai fost o participanta fruntasa si acum probabil iti pare rau dupa banii pe care ii dadusesi pe CADOURI? putei sa ii aduci un mizilic, dar tu nu, lingaul la sef = cadou scump. Si cum adica in Oct materia este terminata, se dezintegreaza?
    0
    15
    Raportează
  • postat de Alex
    Luni, 02 Septembrie 2013 08:44
    92.80.179.***
    Eu cred ca dr. Barbu si-a sacrificat functia constient pentru 40 de copii. Ne-am dori un astfel de inspector general.
    10
    8
    Raportează
  • postat de 373
    Duminică, 01 Septembrie 2013 23:34
    5.13.198.***
    Nu mai sariti de fund in sus, ca n-ati dat concurs ptr posturi vreun director din tot judetul , vi s-a terminat delegatia la 31 august si gata ! ce va agitati asa ? mai sunt niste directoare smechere de trimis la ore , ca deja li s-a urcat la capetele seci șefia !
    7
    12
    Raportează
  • postat de Pentru VIOLETA ANDREI
    Duminică, 01 Septembrie 2013 21:06
    89.137.139.***
    Din pacate, din continutul mesajului postat de dvs. nu reiese decat o doza imensa de resentimente la adresa DOAMNEI MONALISSA NICA-DIRECTOAREA SCOLII 7. Sunt un om care am avut sansa sa cunosc un stil managerial absolut democratic, centrat pe performanta si pe un optimism contagios. Am avut sansa sa cunosc un om vertical, documentat cu noutatile legislative si cu care se putea realiza un dialog natural, firesc, fara orgoliile functiei. A avut puterea sa spuna multor lucruri pe lume in fata unor oameni nu foarte dispusi sa "comunice" in general (unii mai mercantili ca altii). Meritul acestei doamne director il reprezinta, in primul rand, efortul sustinut si responsabilitatea de a finaliza un proiect gandit initial absolut nerealist (crearea unui campus scolar in conditiile in care atatea cladiri scolare zac uitate si pentru care se platesc facturi...) cand un om atrage atentia asupra calitatii muncii prestate ...in virtutea unor ore superficiale...apreciati ca fiind batjocura la adresa lor? Atacati un om care a petrecut muuuuulte ore (niciodata nu am reusit sa ne fixam ceasul dupa dumneai!!!) si care a scos o scoala la toate evaluarile institutionale cu calificativul maxim! Tind sa cred ca la ora actuala nu sunt apreciati cu adevarat oamenii care au valoare prin ei insasi (umana, morala, etc); si atata timp cat sunt evaluati de oportunisti, nu vor ajunge niciodata sa aiba un dialog comun si constructiv. Personal, o felicit si o incurajez sa nu renunte sa priveasca drept...!!!
    0
    20
    Raportează
  • postat de bine ati venit la scoala !
    Duminică, 01 Septembrie 2013 20:47
    5.13.198.***
    Roxana Penciu, du-te sa vezi imbunatatirile de 20 de miliarde la Sc 7, acolo nu-i bagata nici jum de suma , hartii de doua parale in loc de lambriuri, majoritatea salilor de clasa sunt la pamant iarasi , SUBSCRIU CU VIOLETA ANDREI !
    La isj sunt vreo 4-5 mamaligi care nu stiu nici pe ce lume se afla si mucegaiesc scaunele sub ei . Laura Marin , ii tii drept dulapuri ?
    13
    1
    Raportează
  • postat de gala
    Duminică, 01 Septembrie 2013 20:46
    5.13.163.***
    Iar profesorii la cheremul nevricalelor directorilor...
    Sunt benefice schimbarile atunci cand directorii uita ca ocupa acea functie temporar.
    5
    10
    Raportează
  • postat de IOLANDA BULGARU
    Duminică, 01 Septembrie 2013 20:42
    92.85.246.***
    PENTRU ,, XXL DIN TG. BUJOR,,

    Sunt cea in numele careia s-a scris comentariul respectiv. Nu-mi apartine, imi pare rau ca alte persoane posteaza in numele meu. Nu imi exprim pe acest site nici bucuriile si nici regretele fata de nimeni. Respect pe toti dnii inspectori, pe Dna Inspector general, tocmai pentru ca stiu cat de mult muncesc si cate mii de responsabilitati au, dar daca voi posta vreodata aici, o voi face cu numele meu. Iar cei care se ascund dupa pseudonime de genul XXL probabil ca au regrete din trecut si le posteaza fara sa aiba curajul sa si le asume. Si...apropo, masura aceasta, XXL, a ramas mare, e de domeniul trecutului!
    7
    4
    Raportează
  • postat de profesor
    Duminică, 01 Septembrie 2013 16:08
    76.97.67.***
    Numarul 7 din decalogul Chomsky spune asa:
    Explicatia cred ca o gasim in Decalogul lui Chomsky:
    "Poporul trebuie obişnuit cu satisfacţii ieftine, care să-i ocupe timpul şi să-l demotiveze în atingerea unor idealuri superioare
    Pentru aceasta: Un sistem de învăţământ corupt şi nefuncţional este instrumentul ideal de a tine cetăţenii în ignoranţă şi a mani***opiniile colective după bunul-plac."

    Noam Chomsky (este un reputat lingvist american, profesor emerit la Massachusetts Institute of Technology ) a identificat şi a explicat, într-o formulare pe înţelesul tuturor, regulile de bază ale manipulării pe care se bazează puterea politică în criza de legimitate şi pe care el le numeşte strategii ale diversiunii. Ele au fost sintetizate în ceea ce poate fi numit “Decalogul Chomsky”.
    1
    14
    Raportează
  • postat de profesor nemultumit
    Duminică, 01 Septembrie 2013 15:14
    5.13.244.***
    Poate ar trebui sa luam atitudine fata de mai marii nostri conducatori locali! Dar ne multumim cu salariul nostru mizer, ne facem ca nu observam rautatile / politele platite de inspectorat (caci aici ma refer la d-na Marin, sunt si oameni valorosi in ISJ-ul nostru care isi iau "bobarnace"). Se tot aude ca vrea sa plece d-na generala pe la minister dar se pare ca pana pleaca isi lasa toti "lacheii si miselii" prin conducerea scolilor. Tuturor scolilor carora incepea sa le mearga bine (nr de elevi / cadre did. responsabile / rezultate olimpiade...), ce credeti ca a facut? A schimbat conducerea! Dar cu cine?! Cu niste cadre didactice care nu ne fac onoare, nu stiu sa tina un discurs public! RUSINE, d-na Marin!!! Candva v-am admirat ... dar ati stricat tot ce incepuse sa mearga in invatamantul galatean (a se vedea sc 29 / sc 22 / sc 17 / sc 7...pedagogicul... lista o puteti completa singura). Norocul nostru ca avem cadre didactice carora nu le pasa cine vine la conducere si muncesc la catedra cu dragoste si daruire! SPER SA PUTETI DORMI NOAPTEA!!!
    1
    10
    Raportează
  • postat de pt.XXL
    Duminică, 01 Septembrie 2013 14:59
    109.166.134.***
    XXL, linisteste-te si bucura-te de duminica;nu esti in birou,nu este control de la ISJ,nu e sedinta cu directorii,calmeaza-te si nu te mai baga in seama ca avem cu totii minte si intelegem ce citim, ba mai cunoastem foarte bine si realitatea . De ce nu stai tu linistita unde stai de 5 ani, si iti manifesti regretele dupa Rezmerita?
    2
    2
    Raportează
  • postat de XXL din Tg.Bujor
    Duminică, 01 Septembrie 2013 14:20
    217.195.176.***
    Sa ne aducem aminte:
    Dl Insp.Gral Resmerita este un om deosebit din multe puncte de vedere. Sunt unul dintre directorii care nu fac parte din PDL. Am participat la zeci de sedinte de 5 ani de cand ocup aceasta functie. Niciodata nu am asistat la politizarea vreunei sedinte. Am avut multe controale in scoala, au venit multi domni si doamne inspectori si toti si-au facut datoria corect. Dl Insp. G-ral a venit in scoala de multe ori, desi nu sunt director de scoala galateana si nici foarte aproape de Galati. Am gasit sprijin in orice problema ivita. Si au fost multe. Intotdeauna si la orice ora. Inainte de toate, Dl Insp. Gral si-a facut datoria, poate 14 ore din 24, fara sa preseze politic si fara sa se poarte ostil cu cei din alte partide. Si, hai sa fim seriosi, ce director de scoala are timp sa faca politica? Respect parerile tuturor, chiar daca nu sunt de acord cu unele dintre ele. Dar e pacat ca politicul se amesteca in invatamant si retrage sprijinul celor care inteleg sa ocupe politic o functie, dar apoi isi fac meseria cu drag, isi sacrifica sanatatea si timpul cautand sa rezolve mii si mii de probleme in interesul elevului, profesorului, parintelui. Cei care arunca cu noroi, ar face bine sa se uite la barna din ochii lor. Sunt onorata ca am lucrat 3 ani impreuna, sunt bucuroasa ca ati facut multe pentru scoala a carui director sunt, imi pare rau ca vi se intampla asemenea mizerii si va asigur de tot respectul si consideratia mea. Si ca mine sunt mult mai multi decat cei care posteaza aici. Si...nu mai transfer nici un microbuz scolar la cealalta scoala!
    4
    2
    Raportează
  • postat de violeta andrei
    Duminică, 01 Septembrie 2013 13:39
    79.116.107.***
    Directorii si inspectorii nu trebuie alesi pe viata,deoarece transforma scoala in propria mosie.A se vedea cazul directoarei de la Scoala 7,Monalissa Nica.A facut abuz de functie umilind atat cadrele didactice cat si cele nedidactice.Femeia de servici i-a facut pomana tatalui ei,pregatind fripturile in curtea scolii.Zilele de nastere ale fiicei erau suportate de firmele de catering.Materia pe care o preda,in luna noiembrie este terminata. Ii plac cadourile substantiale. VIOLETA
    17
    1
    Raportează
  • postat de POPORUL VREA DIRECTORI CU CONCURS CORECT!
    Duminică, 01 Septembrie 2013 11:27
    95.77.96.***
    Rusine USL-ului. 90% din directori sunt incompetenti (alesi dintre cei mai incompetenti profesori din scoala). Putem spune ca directorii pusi de Laura Marin sunt mult mai slabi decat cei numiti de Resmerita.
    De fapt ce au facut ei: au pastrat pleava de la Resmerita si au inlocuit restul de oameni buni cu alta pleava.
    Profesori care acum 2-3 ani erau suplinitori amarati (pentru ca nu erau in stare sa obtina nota 7 la titularizare) s-au aranjat hoteste prin scoli si acum au devenit directori.
    La categoria inspectori nu mai vorbim. Va rog sa-mi spuneti 3 inspectori competenti din ISJ Galati. Dar cu argumente va rog.
    0
    15
    Raportează
  • postat de Maia
    Duminică, 01 Septembrie 2013 10:20
    5.13.132.***
    Cine sunt noii directori de la scolile respective?
    0
    1
    Raportează
  • postat de Marin
    Duminică, 01 Septembrie 2013 09:47
    5.13.153.***
    Urmuz are dreptate. Este greu să fii inspector general şi să-ţi mai aparţii. Îţi trebuiesc principii şi calităţi morale pe care Laura Marin nu le are. A "delegat" la conducerea şcolilor oamenii asemănători ei care au murdărit învăţământul. Obedienţa, invidia şi incompetenţa se transmit ierarhic.
    Mergeţi prin şcoli.Faceţi un serial, doamna ziaristă, cu foşti şi actuali directori şi cereţi-le părerea despre şcoala gălăţeană. Vedeţi ce spun părinţii şi elevii.
    0
    5
    Raportează
  • postat de urmuz
    Duminică, 01 Septembrie 2013 06:31
    5.13.171.***
    Am avut speranţa că, odată ce pică pdl-ul, se va renunţa la vechile obiceiuri de care ne era scârbă. Laura Marin a demonstrat încă din primele zile la Inspectorat că nu este aşa. S-a schimbat rahatul de o calitate cu un altul de aceeaşi calitate. Laura Marin este o mare dezamăgire în formă continuată. Întâi partidul, apoi restul lumii, aceasta fiind răsplata funcţiei primite. Ce pute!...
    0
    9
    Raportează
  • postat de ramona
    Sâmbătă, 31 August 2013 21:48
    92.86.110.***
    Sa nu uitam ca a existat si o plaga numita Resmerita. Asa cum se spune si in articol, de cinci ani, invatamantul a fost bulversat de politic. Cadrele didactice cu vocatie isi fac datoria, indiferent cine este director sau inspector scolar. Dar de cele mai multe ori, acesti incompetenti se poarta despotic. Si atunci dascalului ii lipseste confortul psihic necesar pentru a-si face meseria, macar epsodic.
    Cat despre ce spune dna Mimi Popescu, ca directorii sunt numiti de primari, lucrurile chiar asa stau, daca nu in Galati, in judet, clar.
    2
    8
    Raportează
  • postat de @popescu mimi
    Sâmbătă, 31 August 2013 20:17
    5.13.153.***
    Primaria numeste directorii? Asta ai scris/o la misto sau chiar crezi prostia asta?
    Ori nu cunosti sistemul, si/i dai cu presupusul ca orice bagator de seama? Mergand pe lipsa ta de logica n/ar mai trebui facute concursuri. Numirile se fac prin budoare, se stiu si care , unde cine si cu cine.
    Invatamantul galatean se va aseza odata cu disparitia plagii numita marin.
    2
    3
    Raportează
  • postat de Popescu Mimi
    Sâmbătă, 31 August 2013 18:01
    188.173.206.***
    Scolile sunt la cheremul partidelor,iar directorii sunt numiti de primar dupa cum acestia au cotizat în campanie sau muncit în campanie iar ISJ execută.Nu contează ce ai făcut se aplica principiul pupic_________.Mulți dintre ei sunt incompetenți,fără scrupule interesați doar de titlu.
    Nu mai spuneți de concurs oricum câștigă cine trebuie! Credeți că concursurile vor fi corecte? Vor fi de formă.
    1
    8
    Raportează
  • postat de Pândacul
    Sâmbătă, 31 August 2013 01:31
    5.13.221.***
    Curios, am scris T I G A N I A D A , o stiti de Budai D iar site-ul mi- a sters cuvintul tigan, hopa o sa scriem rrom .. de Budai D
    2
    10
    Raportează
  • postat de Pândacul
    Sâmbătă, 31 August 2013 01:23
    5.13.206.***
    Mai RAP, buba e mai sus, de exemplu sunt inspectori pe viata, vezi habar nu ai.
    Explicatii: anumiti inspectori din ISJ au rezistat indiferent cine sau ce partid conduce, sunt de neinlocuit, cum a fost Dumitru de la contabilitate.
    De exemplu Laura Marin a plecat, ca de a dat-o Razmi, a venit cu urmatorii, bun, dar anumiti inspectori pe viata hotarasc soarta, invatamantului din Galati, platesc polite, influienteaza conducerea ; de ce? pentru ca se poate, unii vin, pleaca, altii stau pe scaunele lor o viata . vrei un fir rosu? de exemplu STEFANICA si nu e singurul, una sta pentru ca are barbatu la universitate, samd
    Scrie si tu rromaniada pentru ca nu am voie sa scriu TIGANIADA (de Budai Deleanu) din inv galatean, poate faci si o statistica cine a rezistatmai mult pe functie in inv gl
    1
    12
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.