A demarat campania pentru vizibilitatea Galaţiului

A demarat campania pentru vizibilitatea Galaţiului
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

Iniţiativă. Prima întâlnire, de miercuri, 4 decembrie, de la Consiliul Judeţean (CJ), pe picior de egalitate, între reprezentanţii Consilului, Primăriei, muzeelor, teatrelor, Bibliotecii "V. A. Urechia", cu reprezentanţi ai ONG-urilor sau persoane interesate de promovarea istoriei şi personalităţilor noastre, pentru ca Galaţiul să fie oraş deschis turistic şi cultural, vizibil naţional şi, de ce nu, internaţional a reuşit un lucru esenţial: să stabilească termene şi căi permanente de contact.

Pentru campania "Deşteaptă-te, Galaţi!", "primele rezultate" notate de iniţiatorul întâlnirii, colecţionarul şi jurnalistul Cezar Amariei, au fost: "Oricine are un proiect de activitate social-culturală de interes local şi doreşte finanţare îl poate depune până pe data de 10 decembrie pe adresa Primăriei Galaţi (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) sau până pe data de 15 decembrie pe adresa Consiliului Judeţului (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.). În cursul acestei luni va fi făcut public un program care să cuprindă acţiunile social-culturale previzionate pentru 2020. Pentru început, el va fi prezentat pe site-urile primariagalati.ro şi cjgalati.ro. Următoarea întâlnire va avea loc pe 28 ianuarie, ora 14.00, la sediul Consiliului Judeţului Galaţi".

Au fost numeroase propuneri, mulţi s-au putut lăuda cu succese culturale de ONG sau chiar personale, au intervenit şi unii manageri, am remarcat în experienţa şi atenţia de care a făcut uz directorul Agenţiei de Dezvoltare Regională din cadrul CJ, Laura Angheluţă, precum deschiderea şi precauţia directorului Cristi Ochiu, reprezentant al Primăriei, care a recomandat desfăşurarea până la capăt de acţiuni, nu doar pasarea de sarcini altora.

Discuţia, de câteva ore, a fost uneori aprinsă, dar în general aplicată. Au lipsit mai multe ONG-uri decât m-aş fi aşteptat, dar a fost o prezenţă - tot neaşteptat - numeroasă. Oricum, adresele de contact sunt publice. Încă nu este sigur cine va putea duce munca şi costurile unei funcţionări permanente a unei platforme, chiar dacă s-a înţeles că, în cultură şi turism, trebuie susţinută şi o publicitate serioasă, inclusiv naţională. Mai trebuie ţinut cont de anticiparea evenimentelor anilor viitori, căci finanţarea pe care şi-ar asuma-o autorităţile respectă procedurile legale, uneori birocratice!

Citit 2568 ori Ultima modificare Marți, 10 Decembrie 2019 13:12

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.