Program imposibil pentru plata facturilor, la casieriile Electrica

Program imposibil pentru plata facturilor, la casieriile Electrica
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Pentru persoanele care muncesc şi care trebuie să respecte un program fix,  plata facturilor este, uneori, o problemă.  Chiar şi în epoca aceasta superinformatizată, nu toate facturile se pot plăti prin debit direct. Exemplu concret – plata facturii la energie electrică.

Dacă până în ianuarie, programul casieriilor era astfel adaptat încât orice român care începe programul la ora 9.00  şi îl termină la 18.00, putea achita factura la casierie fără să chiulească de la muncă, din această lună, gata!, s-a terminat cu distracţia.

Toate casieriile şi-au schimbat programul, clienţii putând să plătească numai în intervalul orar 9.30-16.30 (!).

Înainte, casieriile funcţionau după un program absolut „uman” – lunea, miercurea şi vinerea, de la 7.30, la 13.00 şi în restul zilelor, de la 14.00 la 18.30. 

Cu noul program, un angajat ar putea să ajungă la casierie să plătească doar dacă ar lucra cam şase ore pe zi, de la 10.00 la 16.00, să se ducă înainte sau după…

Cum astfel de joburi nu sunt (sau poate ori fi, dar au auzit de ele doar cei de la Electrica!), singura variantă pentru a achita factura în programul nou ar fi să tragi o fugă, în timpul programului, de la muncă.

Desigur, sunt şi alte modalităţi de plată – la oficiile poştale, la bancă, pe internet -, dar vorbim de un principiu aici. În plus, dacă toţi ne-am plăti facturile pe la poştă sau bancă, de ce Electrica ar mai susţine financiar casieriile, în această perioadă de criză, când peste tot se vorbeşte de reducerea cheltuielilor?

În încercarea de a afla adresele şi telefoanele casieriilor Electrica din Galaţi, am accesat site-ul oficial. Pe care scrie doar adresele acestora, nu şi telefoanele, că doar site-ul nu este Informaţii Clienţi Romtelecom!

Pentru cei interesaţi, iată adresele: sediul central - str. Basarabiei, nr.47, bl. A10A, parter şi casierii -  str. Victor Vâlcovici, nr.35, bloc M 4 etaj P, (Micro 19-21), str. Ovidiu, nr.8, bloc E 2, etaj P, (Mazepa), str.Traian Vuia, nr.50, bl. J6, etaj P  şi str. Siderurgiştilor nr.29, bloc SD 5 A1, scara 1, etaj P.

Pe site, singurul număr de telefon pe care l-am găsit este  al Agenţiei de Furnizare a Energiei Electrice Galaţi (director Ioan Fânaru):  0236.305900. Număr de telefon la care am sunat îndelung, şi la 11.06 şi la 14.41 şi la care nu ne-a răspuns nimeni.

Există o explicaţie!

Până la urmă, am reuşit să luăm legătura cu directorul Ioan Fânaru (însă pe un număr de telefon mobil, la care simplii consumatori ai unui serviciu pe care în acest moment există monopol, nu au acces, că altfel ar fi fost postat pe site-ul oficial al Electrica).

De la domnul inginer Fânaru am aflat că „programul casieriilor s-a modificat începând cu 1 februarie, am anunţat public, chiar şi în «Viaţa liberă». Am luat această decizie pentru că am încercat să cuprindem ambele intervale ale zilei [poate câte o bucăţică din fiecare ?!], dar şi pentru a ne alinia la programul casieriilor  din alte judeţe, cu care suntem în filială [Ploieşti, Brăila, Buzău, Focşani ,Galaţi, Târgovişte)]”.

Bun, am aflat de când s-a modificat programul, am aflat şi de ce, dar de rezolvat, tot n-am rezolvat nimic; toţi angajaţii care lucrează de la 9 la 18.00, ce fac?

„Programul nu este definitiv. În funcţie de doleanţele clienţilor noştri, putem modifica programul, probabil, de la 1 martie. Ne-am gândit la un program cuprins între 10.00 şi 17.00”, ne-a răspuns directorul Fânaru.

Concluzia? Rămâne cum s-a stabilit, nu se poate! Este adevărat, niciodată nu vei reuşi să-i mulţumeşti pe toţi, însă dacă Electrica îşi face program funcţie de acest principiu, la fel de bine ar putea pune un program cuprins între orele 23.00 şi 4.00. Aşa, să se evite înghesuiala…

Citit 14343 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.