Shopping City Galaţi, inaugurat astăzi / Ce promoţii te aşteaptă la deschiderea noului mall (FOTO)
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Shopping City Galaţi, inaugurat astăzi / Ce promoţii te aşteaptă la deschiderea noului mall (FOTO)
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Noul mall, Shopping City Galaţi, situat pe bulevardul Coşbuc, reuneşte comercianţi de renume, plus un hipermarket Carrefour, care vă aşteaptă cu promoţii şi cu o tombolă


Shopping City Galaţi, cel mai mare mall din oraş, îşi deschide astăzi porţile, la ora 10,00. Peste 70 de branduri, între care unele prezente în premieră pe piaţa gălăţeană, vor funcţiona sub acelaşi acoperiş al dezvoltatorului New Europe Property Investments (NEPI).

Galerii comerciale, zonă de agrement şi restaurante

Lista chiriaşilor cuprinde nume precum H&M, C&A, Otter, Allshoes, Intersport, Puma, DM, Yves Rocher, Optiblu, Kendra, B&B, Splendor, Sevda, Top Shop, Animax, Atmosphere, Jolidon, Noriel, Benvenutti, Sabon etc. Evident, la toate acestea se adaugă şi hipermarketul Carrefour, primul de această dimensiune din Galaţi. Centrul comercial Shopping City Galați este dezvoltat pe un teren în suprafaţă de aproximativ 12 hectare, cu 1400 de locuri de parcare, galeriile comerciale acoperind aproximativ 18.000 metri pătraţi. Pe lângă magazine, dezvoltatorul NEPI a inclus şi o zonă de agrement, care cuprinde cazinouri, bowling, săli de jocuri şi restaurante. De menţionat este faptul că tot începând de astăzi, pe piaţa gălăţeană intră pentru prima dată şi celebrul lanţ de restaurante fast-food KFC.

Tombolă la Carrefour

Noul hipermarket Carrefour are o suprafaţă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi, în care pot fi găsite peste 30.000 de articole. "Sărbătorim alături de gălăţeni deschiderea primului hipermarket Carrefour din oraş şi îi invităm să descopere surprizele pe care le-am pregătit special pentru ei, de la preţurile cele mai mici din zonă, la tombolă, activităţi pentru copii sau delicii pregătite de către patiserii noştri! Ne bucurăm, de asemenea, că prin această nouă deschidere putem fi un factor de dezvoltare economică pentru regiune, atât prin creşterea puterii de cumpărare a clienţilor noştri, dar şi prin angajările realizate şi parteneriatele pe care intenţionăm să le încheiem cu producătorii locali", a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour România. Potrivit unui comunicat de presă al retailer-ului, toţi clienţii Carrefour Galaţi pot participa la o super tombolă prin care, pentru orice cumpărături efectuate în perioada 21 noiembrie – 11 decembrie 2013, primesc un talon de participare prin care intră în cursa pentru câştigarea marelui premiu - un autoturism Peugeot 301.




Citit 33410 ori Ultima modificare Vineri, 22 Noiembrie 2013 15:30

69 comentarii

  • postat de Preda Mirela
    Joi, 06 Martie 2014 00:40
    178.167.254.***
    Are dreptate Catalina!pai traim in trecut !era mai bine inainte cand erau cateva magazine cu marfa buna nu ca acum!
    Toata lumea e patron de magazin acum!au urcat in autocar,s-au dus la Istanbul,au copiat adevaratii comercianti care au investit ani de zile in firme facand comert si au deschis tot felul de spatii mici si urate fara design,cu marfa de calitate mult mai proasta si preturi mai mici .S-a umplut orasul de acesti vanzatori care nici nu stiu sa vorbeasca si au mag la Mall.Mai conteaza si de la cine si de unde cumperi!Catalina,ai uitat de mag Mariano! Putem vorbi acum despre ,,a fost odata"asa este...au fost odata 2 mari magazine cu stil in Gl...unul de care precizezi tu si Mariano.Ce vedem acum este ce vedem pe strada: combinatii de haine proaste si scumpe,fakeuri de genti,hainele de firma musai treb sa aiba o eticheta ceva care sa se vada,masini de figuri conduse de proprietari ,care nici nu au visat vreodata cand erau ei mici copii ,prin nu stiu ce sat ca vor avea macar o Dacia...in sfarsit,deci cine are bani in buzunar poate deschide mag la Mall!nu ai nevoie de experienta,nu trebuie sa fii un nume in comert,nu treb sa ai firma de minim 10ani,nu ai nevoie de un CV cu alte cuvinte...succes!
    0
    1
    Raportează
  • postat de ada
    Vineri, 24 Ianuarie 2014 13:01
    89.137.231.***
    Ce va mai place sa traiti in trecut si sa mancati rahat gen....prezident si casa vanda.......
    0
    0
    Raportează
  • postat de Catalina Cataragiu
    Duminică, 12 Ianuarie 2014 02:35
    178.167.254.***
    Mare mall ...lumea se duce acolo ptr Carrefour...mancare,fratilor...asta e baza!sau din plictiseala,la plimbare...cine este destept si stie sa isi vanda marfa ,inchiriaza un spatiu comercial cu o chirie mult mai mica ,investeste in el,aduce marfa frumoasa,isi angajeaza vanzatori care stiu sa vanda,care stiu sa zambeasca si ,,sa ia clientul de la usa" ...asa cum era odata PRESIDENT... Mare firma Zara sau X si Y...materiale proaste si ieftine ,incaltamintea cea mai incomoda posibila,imitatii din piele ,numai numele vinde!si acum deschid usa de la sifonier si dau tot de hainele de la President din micro 19!vindea mag ala de la Casa Vanda,dar niciodata nu gaseai 2 produse la fel si nu aveai socul de a te duce la vreo petrecere si sa mai vezi o clona!sunt f suparata!ala e mall?perindaj de pitipoance?tinere,dragute cu urati cu bani si masini de lux?cei care au bani si sunt destepti ,acum isi cumpara bilet de avion si se duc la cumparaturi oriunde numai in Galati la Mall nu!scuze dar sunt falimentari toti in afara de cei care au restaurante!cand,vreodata o sa auzi :next!next! ???asa cum auzi in alte tari in magazine???Galatiul nu mai este ce a fost odata la cap shopping asta e clar!ru,una ,am facut furori in Bucuresti cativa ani buni,pana acum vreo 3 ani,cu hainele si incaltamintea mea din Gl.orasul meu natal!e doliu mare in comert in gl va zic eu...cei mai buni au murit si niciodata nu vor mai fi altii la fel!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Galatean
    Marți, 10 Decembrie 2013 10:55
    5.13.203.***
    Nu se poate spune ca Mall-ul este construit in plin oras .....Acolo unde s-a construit, este o zona marginasa unde, inaine de a fi construit, era o paragina de tot plansul ! Numai pt. ca s-a infrumusetat zona si tot e bine.....! Apreciez si ideia de a fi construit Kauflad-ul din groapa Tiglinei, de la inelul de rocada ! Altadata mi-era rusine sa trec pe acolo, cu vreun prieten, aflat in vizita in Galati . Pentru cei care sustin ca e construit prea in centrul orasului, ii trimit sa vada Mall-ul Vitan, din Bucuresti ( si mai sunt exemple ), sa vada unde este amplasat ! Oricum, este vorba despre un comert civilizat iar daca nu-ti place, nu te duci si iti cumperi ce-ti trebuie de la chioscul din coltul blocului ca si asa........nu-ti da bon fiscal !!! In rest, numai de bine !
    1
    3
    Raportează
  • postat de crystal
    Sâmbătă, 07 Decembrie 2013 13:26
    89.137.136.***
    daaaaa, umpleti orasul cu malluri , lasa ca putere de cumparare in romania o are bunica din mormant cu saracia care e...Primarul ar fi trebuit sa faca mai multe fabrici, sa creeze mai multe locuri de munca ptr toti si mallurile pot sa apara mai tarziu ca urmare a ridicarii nivelului de trai.
    Si mallul asigura locuri de munca dar de care? numai vanzatori si supraveghetori.
    Baza clientilor la un supermarket tot e de la romanul de rand care vine sa cumpere strictul necesar ca persoana fizica, chiar si ptr un litru de ulei,si nu pe legitimatie cum practica multe marketuri.
    La noi e invers, in loc sa facem o fabricuta mai bine ridicam un mall . Nu ar fi mirarea ca si asta sa aiba cate un client odata in paste in viitor si sa fie nevoita firma sa scumpeasca produsele ptr cumparatorii persoane juridice reflectandu-se mai tarziu asupra pretului unui pachet de biscuiti cumparat de la consignatia din colt.Si atunci patronul consignatiei nu mai are vanzari si da faliment, si uite asa se raresc cumparatorii cu legitimatie ( patronul) la tejgheaua mallului.E cu efect de bumerang, de vina nu e mallul ci saracia.Si pe o saracie lucie numai malluri cu duiumul ne lipsesc.
    A devenit Romania o tara de bisnitari cu acte in regula ( resellerul e un bisnitar cu acte in regula) .Nu mai producem si exportam mai nimic, doar hoti si corupti.De ce continua sa plece romanii in afara ? de prea mult bine nu.
    1
    3
    Raportează
  • postat de Luminita
    Joi, 28 Noiembrie 2013 00:20
    84.164.137.***
    De ce se face tot timpul reclama in viata Libera cand se deschide un Mall si pentru magazine (deci nu chioscuri) mici unde se munceste mult, pe bani putini nu se spune nimic? Se vorbeste numai de H&M, C&A, Zara, Diesel etc dar isi pune cineva intrebarea cum supravietuiesc magazinele mici din aceste Mall-uri? De ce nu incercam sa sustinem si pe cei de-ai nostrii si nu numai pe cei straini.
    Poate ar fi o idee pentru redactia de la Viata Libera, din cand in cand sa prezinte si cate un magazin romanesc din aceste Mall-uri. Atata timp cat mai reusesc sa supravietuiasca si sa nu fie inghititi de cei mari.
    4
    4
    Raportează
  • postat de violet
    Marți, 26 Noiembrie 2013 09:31
    89.136.65.***
    Sunt din Brăila și vă felicit pentru deschiderea acestui mall. Era normal ca un oraș ca Galați să aibă un centru comercial mare. Eu încă nu l-am văzut, dar voi veni de curiozitate cu familia, într-o zi.

    Am citit fugitiv și multe comentarii și am văzut nemulțumirea unora că acest mall s-a deschis în oraș. Aici sunt de acord. Nu intru acum într-o dezbatere, nu are sens. Cert este că în oraș trebuie să existe locuințe, iar centrele comerciale își au locul la capătul orașului. Brăila este primul și singurul oraș în care Metro a deschis un magazin lângă scara blocului, și mai mic decât celelalte din țară. În Galați s-a deschis mall tot printre case. Mă rog...

    Toate cele bune gălățenilor le doresc!
    0
    15
    Raportează
  • postat de adept mall
    Luni, 25 Noiembrie 2013 12:26
    5.13.211.***
    Mic,urat,iluminat foarte prost,in interior etc.etc.Dezamagire totala.Din punctul meu de vedere,trebuia finalizata constructia celui de la gara.Acela se putea spune ca este un adevarat MALL.Asta este o porcarie si o bataie de joc la adresa galatenilor.Din pacate cel de la Braila este mult peste al nostru.
    1
    10
    Raportează
  • postat de Eu
    Duminică, 24 Noiembrie 2013 23:24
    109.166.129.***
    Felicitari Carrefour pentru tentativa de a deschide ochii retarzilor de la Galati spre o lume mai civilizata.
    Neluand in calcul prostia si imensa lene a bastinasilor, dupa ce am vazut de la deschidere pana astazi, cand a pornit alarma de evacuare nu pot decat sa ma crucesc in fata stupiditatii si haosului ce stapaneste peste 90% din locuitorii acestui jeg de oras.

    Vreti civilizatie, fiti civilizati.
    1. Nu va mai bagati si scoateti in public in morti' vostri, nu intereseaza pe nimeni limbajul vostru de kkt, si in nici un caz nu castigati respectul altora asa;
    2. Daca ati venit intr-un mall doar sa fiti vazuti in mall, faceti loc altora care poate vor sa si cumpere ceva, si nu au loc sa treaca;
    3.Respectati traficul din parcare, si miscati-va in morti' vostri mai repede( ne pisam pe masinile voastre daca ati venit sa fiti admirati cum conduceti voi cu 1 la ora ingreunand traficul tuturor)....

    .....
    Sunt multe de reprosat, dar pentru inceput, atat.
    8
    3
    Raportează
  • postat de dr.adrian tatu-royal mossad
    Sâmbătă, 23 Noiembrie 2013 14:01
    109.102.92.***
    ===es7e o afacere ilegala moni7oriza7a specific si de s.r.i.gala7zi===falimen7area fabricii i.s.c.l.gala7zi a fos7 ilegala ca si priva7izarea a.s.o.===proprie7arul cons7ruc7iei deja a fos7 informa7 ca imobilul si 7erenul va fi na7ionaliza7===ciao m p2\ave===pe acel 7eren va fi cons7rui7 un parc===succese n.o.m.
    http://www.facebook.com/royal.mossad.5
    1
    1
    Raportează
  • postat de EU
    Sâmbătă, 23 Noiembrie 2013 08:24
    86.124.201.***
    Dragii mei, pana acum eram suparati ca nu avem si noi asa ceva in orasul nostru,acum suntem carcotasi...cine naiba sa ne mai inteleaga?
    1
    3
    Raportează
  • postat de Inca nu
    Sâmbătă, 23 Noiembrie 2013 01:26
    79.116.97.***
    @Robert pe 5 decembrie deschid, asa scria acolo.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Robert
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 21:00
    5.13.161.***
    H&M e deschis?
    0
    0
    Raportează
  • postat de mary72
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 17:40
    5.13.232.***
    Prefer sa gresesc la scris, sa nu pun pauza dupa virgula, puct, etc... dar sa gandesc logic si sa nu arunc cu noroi in cei ce mai investesc in tara asta pentru a crea locuri de munca. La stat, daca nu ai pile, nu te angajeaza nimeni. E praf in ochi ca nu vor tinerii sa se duca la stat ca-s salarii mici, o... nu... nu au bani pentru spagi. Nu sunt profesori... nu sunt doctori...ha...ha...ha... dar daca te duci si le ceri sa te angajeze, nu au locuri. Si... apropo... lucrez intr-un astfel de mall si cei care vin frecvent la cumparaturi ( si cheltuie serios, iti garantez ) sunt exact cei care tipa ca au salarii de mizerie. Asa ca lasati comentariile si daca nu va place mall-ul, e simplu, nu cumparati de acolo...nu va da faliment din cauza voastra. Am scris corect acum?
    2
    6
    Raportează
  • postat de un pensionar, sau o casnica, sau un functionar la stat....
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 16:01
    89.122.189.***
    @americano: tu in ce categorie te incadrezi? La pensionari, casnice sau functionari ai statului? De fapt ai spus ca "majoritatea celor care posteaza aici ..." asa ca e posibil sa nu te incadrezi in categoriile de mai sus. In schimb, sigur te incadrezi la cei cu "postarile lor agramate.." tinand cont ca ai scis ca "„Articolele” fii in fapt .." . Dar probabil ca noi, pensionarii, casnicele si functionarii, suntem mai carcotasi. In schimb, pe Mary o sustineai, dar poate o inveti sa foloseasca si pauza cand scrie (dupa virgule, dupa punct... etc).
    1
    0
    Raportează
  • postat de Catalin
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 15:55
    89.137.227.***
    Isi are si asta rostul lui, multi comentati de parca sunteti obligati sa cumparati de acolo. Sunt ceva locuri de munca, prost platite, dar in conditii mai bune decat in alta parte. Eu, in urma scurtei vizite, am ramas socat de cati t.i.g.a.n.i sunt (inca) in Galati. Credeam ca au plecat in franta... Si pe sapun dam o gramada de bani, cand avem atata materie prima... (e o gluma, da?)
    1
    8
    Raportează
  • postat de americano
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 12:22
    79.116.105.***
    Te enervezi degeaba Mary

    majoritatea celor care posteaza aici sunt oameni care nu pricep nimic din logica economica, deoarece este vorba despre:

    - pensionari decrepiti, cu filon comunistoid
    - casnice doritoare de harta si cu intretinerea neplatita
    - mici functionari ai statului care o freaca la servici

    Oamenii cu capul pe umeri comenteaza la obiect, nu cu ficatul, cum fac postacii de serviciu.

    P.S: m-am tavalit de râs când am citit vreo doua commenturi in care niste neni (dupa mentalitate erau trecuti de 60 de ani) erau mândri nevoie mare ca-s postaci. Ba chiar se gratulau intre ei ca, vezi Doamne, ce „articole” scriu ei. „Articolele” fii in fapt postarile lor agramate. Mare-i gradina DOmnului!
    3
    7
    Raportează
  • postat de mary72
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 11:53
    79.116.97.***
    Tot citesc aici ca galatenii nu au bani.Fratilor voi stiti ce scrieti?Probabil voi nu aveti bani.Daca nu ar fi bani in Galati, nu ar fi 3 Kauflanduri,nu stiu cate Flanco, Altex, Leonardo,Lidl....si alte firme scumpe. Voi credeti ca ei nu fac un studiu de piata,le-ar conveni sa deschida magazine,deci sa investeasca bani,ca apoi sa dea faliment?Credeti ca sunt tampiti? Sau credeti ca vor sa faca profit peste noapte...ca romanul?Nu baieti,ei investesc pe termen lung,chiar sunt sustinuti de filialele 'mama',din alte tari pana merg pe profit.Din toti cei care ati comentat aici ca v-a da faliment,ca galatenii sunt saraci(si o paranteza....cate Dacii mai vedeti prin oras si cate limuzine,restaurante de lux care nu au dat faliment...)cati au cunostinte de ecomomie ca sa comenteze?
    1
    13
    Raportează
  • postat de mary72
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 11:52
    79.116.97.***
    Tot citesc aici ca galatenii nu au bani.Fratilor voi stiti ce scrieti?Probabil voi nu aveti bani.Daca nu ar fi bani in Galati, nu ar fi 3 Kauflanduri,nu stiu cate Flanco, Altex, Leonardo,Lidl....si alte firme scumpe. Voi credeti ca ei nu fac un studiu de piata,le-ar conveni sa deschida magazine,deci sa investeasca bani,ca apoi sa dea faliment?Credeti ca sunt tampiti? Sau credeti ca vor sa faca profit peste noapte...ca romanul?Nu baieti,ei investesc pe termen lung,chiar sunt sustinuti de filialele 'mama',din alte tari pana merg pe profit.Din toti cei care ati comentat aici ca v-a da faliment,ca galatenii sunt saraci(si o paranteza....cate Dacii mai vedeti prin oras si cate limuzine,restaurante de lux care nu au dat faliment...)cati au cunostinte de ecomomie ca sa comenteze?
    1
    9
    Raportează
  • postat de mary72
    Vineri, 22 Noiembrie 2013 11:50
    79.116.97.***
    Tot citesc aici ca galatenii nu au bani.Fratilor voi stiti ce scrieti?Probabil voi nu aveti bani.Daca nu ar fi bani in Galati, nu ar fi 3 Kauflanduri,nu stiu cate Flanco, Altex, Leonardo,Lidl....si alte firme scumpe. Voi credeti ca ei nu fac un studiu de piata,le-ar conveni sa deschida magazine,deci sa investeasca bani,ca apoi sa dea faliment?Credeti ca sunt tampiti? Sau credeti ca vor sa faca profit peste noapte...ca romanul?Nu baieti,ei investesc pe termen lung,chiar sunt sustinuti de filialele 'mama',din alte tari pana merg pe profit.Din toti cei care ati comentat aici ca v-a da faliment,ca galatenii sunt saraci(si o paranteza....cate Dacii mai vedeti prin oras si cate limuzine,restaurante de lux care nu au dat faliment...)cati au cunostinte de ecomomie ca sa comenteze?
    0
    10
    Raportează
  • postat de liviu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 23:57
    95.77.107.***
    Cocalarii si-au luat 10 lei in buzunar, treningurile si adidasii si au venit in mall sa vada minunea, apoi desigur nu puteau lipsi celebrele pitioance gata oricand sa ocheasca un tip cu bani si cu masina, apoi desigur multa lume casca gura care se uitau la parfumuri si bijuterii ei neavand bani sa plateasca abonamentul la internet si caldura. Astept sa vad in cat timp va da faliment acest mall!
    7
    8
    Raportează
  • postat de satul de.mizerie
    Joi, 21 Noiembrie 2013 23:02
    5.13.164.***
    E varza mallu le peste...fara cinema si altle zone de distractie nu mai calca nimeni..prea multi hoti si boscheti am vazut.pe viitor firma de paza sa.si faca treaba si sa.i goneasca
    4
    4
    Raportează
  • postat de Tudor
    Joi, 21 Noiembrie 2013 22:46
    5.13.171.***
    Nu am vrut sa comentez pana sa-l vad. L-am vazut si sunt cam dezamagit. Se pare ca inca nu este terminat, unele branduri inca nu au deschis, altele de care se vorbea nu au venit, nu am vazut sali de distractie, cazino+bowling...poate am fost chior dar in ingramadeala aia nu am vazut, pare cam mic. Nu l-am vazut pe cel de la Braila, dar am fost in cele din Bucuresti care...sa fim seriosi...alea sunt mall-uri adevarate. Au mai mult etaje, ma multe branduri, patinoar, multe sali de cinema, AFI Palace Cotroceni are si un mini montagne russe in interior !!!
    Totusi, e bine ca a fost finalizat si a infrumusetat zona aia mizerabila. Sper ca pe viitor sa se reia lucrarile la cel din gara ca acela pare a mall mai adevarat.
    Am auzit ca ar face in viitor aici cinema...dar unde are loc? Alea care au sali de cinema sunt mai inalte...
    0
    11
    Raportează
  • postat de .
    Joi, 21 Noiembrie 2013 22:37
    89.137.225.***
    w*w*w/ro.stiri.yahoo.com/îmbulzeală-la-promoții-oamenii-au-călcat-în-picioare-113515220.html
    0
    0
    Raportează
  • postat de Elena
    Joi, 21 Noiembrie 2013 21:42
    70.187.129.***
    Mai oameni buni, într-un oraș sărac n-o sa vina niciodată un brand scump, asta e valabil in orice tara. Si nu mai vorbiti voi astia care va luați o haina o data la 2 ani de la Zara, si aia la reducere, ca sunteți dezamagiti. Păcat ca nu au deschis si un cinema.
    0
    14
    Raportează
  • postat de Andrei
    Joi, 21 Noiembrie 2013 20:12
    5.13.186.***
    Lucruri de remarcat despre acest mall:
    - cand se lucreaza la privat, la patron strain... dorel al nostru din palmas e meserias.
    - interiorul e curat (inclusiv toaletele), sunt multe magazine si probabil mai apar pe parcurs.
    - parcare foarte mare (e normal ca in prima saptamana sa fie full).
    - sper ca nu apara prea multi "combinatori" cu fufele la plimbare cum vezi la vecinii nostri.
    0
    9
    Raportează
  • postat de florin
    Joi, 21 Noiembrie 2013 19:33
    89.137.223.***
    Un mall inseamna inainte de toate comert civilizat si cel mai important, FISCALIZAT ! Ca produsele sunt sau nu sunt de calitate, ca preturile sunt mari sau mici, nu conteaza; nu esti obligat sa cumperi! Hainele sau mancarea de calitate inalta nu se vand in mall-uri, mall-urile sunt pentru mase. Marele castig pentru Galati este realizarea unei zone civilizate intr-un oras tern si, sper din tot sufletul, un cinematograf.
    0
    12
    Raportează
  • postat de Doru
    Joi, 21 Noiembrie 2013 18:29
    178.89.70.***
    Suntem total dezamagiti......deschidere de ceva......nu conteaza ce,,,,,fara galeti de plastic moka, scaune pliante si mixTere, polizoare sau macar ceva sarmale, fasole cu carnati, ceva palpabil si fara bani?
    Avem atatea probleme cu omiterea platilor la intretinere si voi nu oferiti nimic?
    Pai daca pe terenul astora de pe Cosbuc se cultiva arpagic, vindea primarul mai tarziu produsul finit si din banii obtinuti avea si lumea caldura....Sau mai bine se faceau ANL-uri cu banii nostril comuni, veneau cateva familii compatibile, restul spagagii sau sustinuti ....si dupa cca 3 ani = stupoare......iar nu se da apa calda si caldura in zona din cauza datoriilor...
    Tot auzim de ''orasul rosu'' - de fapt nu este vorba de cine conduce, e vorba de mentalitatea celor care ataca verbal :parcurile noi, strazile care au inceput sa arate mai bine, luminile de pe strada care toate arata ca putem trai si altfel...

    E usor sa arunci cu vorbe grele - sub anonimat - nu cred ca cei care blameaza noutatile chiar nu au ce sa manance dar isi permit un laptop si un abonament de internet asa ca .....incepeti sa lucrati cu voi insiva si nu mai dispretuiti aparitia normalitatii!
    0
    13
    Raportează
  • postat de oarecare
    Joi, 21 Noiembrie 2013 17:41
    5.13.166.***
    S-a terminat cu Mall-uul din Braila. galatenii il mai tineau, acum e pe duca...
    7
    21
    Raportează
  • postat de Nicu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:59
    79.116.105.***
    Eu sunt Nicusor de la Braila si o sa vin si aici pretenasi sa fac un ban pentru punga si bronz si o apa plata ma.
    6
    8
    Raportează
  • postat de costi
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:57
    82.208.163.***
    Vad ca inca mai sunt retardati care cer socoteala primarului ca nu a facut ANL-uri in zona respectiva, fara a intelege ca mall-ul a fost construit de o forma straina...sau retardati care se intreaba de ce s-a construit mall intr-un oras sarac, dar nu i-au vazut dimineata pe sutele de galateni care alergau cu 1, 2 sau chiar 3 televizoare full HD in carucioare. Eu ma bucur ca se mai civilizeaza cartierul de indieni care se afla in spatele mall-ului, s-au creat 300 de locuri de munca, si le-au dat o lectie galatenilor despre cum munceste Dorel zi si noapte cand are patron strain, noi fiind obinsuiti cu cei care dorm la umbra utilajelor.
    5
    39
    Raportează
  • postat de antiusl
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:56
    109.166.129.***
    Grupul INDITEX(ex. Zara...) are aceleasi preturi in toate tarile UE, vezi conversia valutara de pe eticheta cu pret.Ca reducerile sunt mai bune in afara e alta mancare de peste.Vorbesc fomistii de Diesel, Tommy, CK etc dar din Galati pana si Kenvelo a plecat.Pentru moment e o investitie buna , civilizata care a creat spre 1000 de noi locuri de munca in acest oras rosu terminat de somaj.Daca o sa se raporteze profituri mari , sigur o sa vina si firme mult mai mari.
    3
    6
    Raportează
  • postat de SuJi.o
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:17
    5.13.131.***
    Acest mall este o investitie buna dar fara firme al caror raport calitate /pret sa fie decent ,gen Bershka , Zara ,ramane doar un depozit modern C&a H&M DM gasesti si in Real poate chiar si in Kaufland ... Bn ca pt taranii din Galati care si-au facut cumparaturile pana acum din piata Micro 19 e ceva wow , dar pt cei care au mai iesit din orasul asta falimentar in tara sau inafara tarii nu e ceva spectaculos. Mall-uri sunt la Cluj Bucuresti Constanta Iasi...mai iesiti din case ca si asa nu aveti caldura muritorilor de foame.
    28
    11
    Raportează
  • postat de SuJi.o
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:16
    5.13.131.***
    Acest mall este o investitie buna dar fara firme al caror raport calitate /pret sa fie decent ,gen Bershka , Zara ,ramane doar un depozit modern C&a H&M DM gasesti si in Real poate chiar si in Kaufland ... Bn ca pt taranii din Galati care si-au facut cumparaturile pana acum din piata Micro 19 e ceva wow , dar pt cei care au mai iesit din orasul asta falimentar in tara sau inafara tarii nu e ceva spectaculos. Mall-uri sunt la Cluj Bucuresti Constanta Iasi...mai iesiti din case ca si asa nu aveti caldura muritorilor de foame.
    22
    6
    Raportează
  • postat de V
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:08
    82.137.14.***
    Lumea in general ar vrea sa aiba si un afurisit de cinematograf in ditamai orasul asta, unde sa poata vedea un film in conditii decente! Dar in continuare, vom merge pana la Braila pentru asa ceva? Eu unul nu calc pe la minunea de mall pana nu o sa aiba cinematograf.
    13
    20
    Raportează
  • postat de @kkkt
    Joi, 21 Noiembrie 2013 15:04
    5.13.154.***
    E cea mai buna veste pt galateni din ultimii ani si ar trebui sa ne bucuram toti...Atat d.pd.dv al locurilor de munca create cat si a ceea ce inseamna comert civilizat...
    4
    15
    Raportează
  • postat de TomaAlexandra
    Joi, 21 Noiembrie 2013 14:57
    89.137.224.***
    Cand nu era toata lumea striga " vrem mall in Galati"...acum ca s a deschis numai reprosuri...bucurati va de ce aveti!
    4
    23
    Raportează
  • postat de galatean
    Joi, 21 Noiembrie 2013 14:29
    88.158.19.***
    cititi acest articol"http://www.zf.ro/zf-24/premierul-chinei-vine-in-romania-insotit-de-sefii-a-200-de-companii-11710791",si veti intelege de ce este nevoie de aceste malluri,sunt de acord cu comertul civilizat,dar ce facem cu firmele romanesti care nu au unde sa-si vanda marfa,vedem zilnic stiri,incepand de la legume fructe,si pana la haine,incaltaminte,toate FABRICATE IN ROMANIA,nu au loc in marile malluri,e normal un produs vine din China la un pret care este mai mic si cu 80 % fata de cel fabricat la noi.alte tari mai destepte au restrictionat importule de marfa,au impus marilor comercianti marfa de zona sau din tara.ce facem cu copii nostri,vor fi toti lucratori comerciali?
    5
    4
    Raportează
  • postat de Eu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 14:29
    89.122.189.***
    @postat de Galateanul din Braila : Daca ai gandi nitel, te-ai prinde ca ptr ANL-uri se da spatiu "de la stat" (adica cel al primariei) iar ptr Mall a fost cumparat de proprietar, pe bani grei. Cumpara tu atatea hectare in centru si vezi la ce pret ajunge. Eu zic ca daca tot primesti o casa prin ANL, sa nu ai si pretentia sa fie in buricul targului. Sunt foarte multi care nu au prins nici acolo, si dau bani grei in fiecare luna pe chirie. Poate vrei si metrou pana acolo...
    Hai sa ne bucuram acum de ceea ce avem, ca ani de zile a strigat fiecare ca vrea Mall, ca vrea Carefour, cinema, KFC.. etc. Acum ca s-au facut, (cei drept unele inca nu sunt gata, dar sunt pe teava) tipam ca sa ne flam in treaba.
    Unora poti sa le faci si scara la cer si tot e degeaba.
    4
    19
    Raportează
  • postat de DY TOTO GL
    Joi, 21 Noiembrie 2013 14:05
    94.164.104.***
    ACEASTA INVESTITIE E BUNA DESIGUR,50% DIN ACESTE FIRME SUNT IN LOCURI MARI- CHEIE DIN STRAINATATE,SPANIA-BARCELONA,ITALIA-ROMA,TORINO,MILANO,FRANTA-LYON SI ALTII.GALATIUL ARE NEVOIE DE INVESTITII MASIVE,BUNE,SIGURE,INSA BANII DIN AFACERI,PARTE DIN SUMA,TREBUIE REINVESTITA TOT IN GALATI. CIVILIZATIA LA NOI E ??? CLAR,DAR SI IN STRAINATATE E TOT VARZA,O VEDEM NOI ALTFEL,NE CONSIDERAM MEREU INFERIORI,DAR VORBIM DE MENTALITATEA ROMANULUI!!! VORBESTE UNUL CARE UMBLA PRIN STRAINATATE DE 15 ANI. CRED DESIGUR, CA ROMANII, CARE MUNCESC IN STRAINATATE SI TRIMIT CEVA--- MILIARDE IN ROMANIA----,BANI,BUNURI SI ALTELE,FAC CEVA PENTRU ROMANIA,CA SUNT ROMANI NECIVILIZATI SI UITA DE UNDE AU PLECAT ,PENTRU 100 DE EURO,ISI FAC TARA DE RAHAT, DAR MULTI STIU SA MUNCEASCA,SI SUNT ROMANI ADEVARATI. ----ORICUM ACEST CAPITAL DE MILIARDE DE EURO,DOLARI (5-6-7) PENTRU ORICE TARA INSEAMNA MULT,NU CA LUAM IMPRUMUTURI DE LA --- FMI,BANCA MONDIALA,BANCA EUROPEANA SI RESTITUIM DOBANZI PE 100 DE ANI,PE SPATELE TUTUROR ROMANILOR. NOI ROMANII TREBUIE SA INVATAM DIN GRESELILE TARILOR DIN VEST.NU AVEM NEVOIE DE MONEDA EURO,DACA ECONOMIA NU E PREGATITA,POATE DUPA 2021!!! NU AVEM NEVOIE DE REGIONALIZARE,PUTERE PENTRU BARONII LOCALI NU!!!. ROMANIA ARE NEVOIE DE INVESTITII CLARE,CONTRACTE SEMNATE CU STATUL PE BUNE,TRANSPARENTE,NU GEN ---BECHTEL--- SI ALTI SACALI, STATUL SA GESTIONEZE BINE BANUL -TAXELE ROMANULUI!!! CA SLAVA DOMNULUI NOI SUNTEM MUNCITORI SI SERIOSI. GALATIUL ARE NEVOIE DE INVESTITII MASIVE. SANATATE TUTUROR GALATENILOR& ROMANILOR ADEVARATI.
    1
    12
    Raportează
  • postat de Valentin_Braila
    Joi, 21 Noiembrie 2013 13:34
    188.24.194.***
    E mai frumos decat cel de la Braila ?
    5
    2
    Raportează
  • postat de Valentin_Braila
    Joi, 21 Noiembrie 2013 13:33
    188.24.194.***
    E mai frumos decat cel de la Braila ?
    6
    2
    Raportează
  • postat de Galateanul din Braila
    Joi, 21 Noiembrie 2013 13:24
    89.237.188.***
    Nu v-ar fi rusine. Pe 12 hectare construiti mall, in mijlocul orasului, cu toate facilitatile, si pe 3 hectare construiti ANL-uri pt amarati, la mama dracului, peste Siret, in judetul Braila, sau la gara, in trepidatiile trenurilor, sau pe centura, in trepidatiile tirurilor.
    RUSINE.
    29
    18
    Raportează
  • postat de stronex
    Joi, 21 Noiembrie 2013 11:59
    89.137.136.***
    Ce idiot esti ...daca ai umblat prin .lume ai fi stiut ca marcile cu renume nu vin nici o data inca de la deschidere.
    4
    7
    Raportează
  • postat de galatean normal la cap
    Joi, 21 Noiembrie 2013 11:29
    79.116.105.***
    Citesc comentariile si mă crucesc!

    Nu credeam ca la Galati exista atitia oameni cu vederi comuniste și cu atîta furie inutilă în ei.

    Un mall care a costat câteva zeci de milioane de euro si a creat 300 de locuri de muncă nu este o intimplare. Cei de la NEPI au studiat foarte atent piata inainte de a cheltui banii si au concluzionat ca la Galati vor aparea in curind si investitii in productie. Ei fac magazine, intotdeauna, unde exista bani sau exista informatii certe ca vor fi bani.

    Văicărelile comuniste că se fura profitul (ha/ha/ha), ca nu e căldură sau că se fura la Primărie, nu au nicio legatura cu aceasta investitie extraordinară. Doar mintile bolnave pot căuta paralele.

    Să vă dea Dumnezeu minte, frustratilor!
    8
    66
    Raportează
  • postat de @cristi
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:42
    5.13.161.***
    Ai dreptate cristi!!! Se platesc o groaza de taxe, plus ca orice nimic cumparat de acolo este fiscalizat, nu ca la chioscurile de cartier care fac evaziune fiscala.
    Ca merg si niste bani afara, nu vad problema grava. Daca ar merge la un patron roman, nu stiu cu cat incalzeste un salariat de rand.
    1
    28
    Raportează
  • postat de sgs2
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:24
    86.124.200.***
    dacam ai ultimul tip de Mercedes nu scuipi pe jos nici nu te imbraci de la Zara :)))
    9
    7
    Raportează
  • postat de sgs2
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:23
    86.124.200.***
    dacam ai ultimul tip de Mercedes nu scuipi pe jos nici nu te imbraci de la Zara :)))
    8
    7
    Raportează
  • postat de Hai să nu mai umblăm cu capra vecinului, este o investiție curajoasă într-o zonă mizeră, fără apă caldă și căldură.
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:15
    92.86.69.***
    Să fim sinceri acum, să faci o investiție de anvergură într-o Românie permanent în recesiune, cea mai săracă din Europa, în Orașul Galați aflat în cea mai săracă regiune unde șomajul și ''viața casnică'' este o profesie, oraș neîncălzit și fără apă caldă gălățenii intrând în incapacitate de plată, este un act de curaj pentru Hipermarket Carrefour. Deci respect pentru curajul celor ce au investit și gânduri bune, bine că ne mai bagă cineva în seamă că noi tot cu capra vecinului umblăm, doar suntem mioritici de baștină la suflet și mai ales la cap adunătură.
    3
    27
    Raportează
  • postat de cristi
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:14
    81.181.145.***
    cand va aud, ca pleaca toti banii in afara de la mall, voi nu ati auzit de tva, de chirie pe acel teren, salarii platite la romani, aia nu sunt bani care raman in tara? da asa este romanul, mai prost de felul lui
    8
    26
    Raportează
  • postat de FELICIA
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:03
    5.13.218.***
    PENTRU DESCHIDEREA ACESTIU MALL S-A MUNCIT FARA OPRIRE.LUCREZ CA SI LUCRATOR COMERCIAL IN CARREFOUR,ANGAJATA A UNEI FIRME COLABORATOARE.ANGAJATII VENEAU DIMINEATA SI PLECAU SPRE MIEZUL NOPTII PE UN SALARIU MIC.DAR AU UN LOC DE MUNCA CARE L-AU OBTINUT CU GREU.SA SPERAM CA DUPA DESCHIDERE SE VA REVENI LA UN PROGRAM NORMAL DE LUCRU,DAR NU CRED ,CA URMEAZA SARBATORILE SI IARASI NU MAI AVEM CASE.
    3
    30
    Raportează
  • postat de Pentru a ajunge la supermarket Carrefour.
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:02
    92.86.69.***
    Cum se ajunge la Hipermarket Carrefour? Tastați ,,carrefour hipermarket galați'' și aveți răspunsul, orar, telefon-fax și transport în comun; autobuze-12,17,26,34/ tramvaie-36.39,42,44/ maxi taxi-63,68,76,77,79.
    1
    6
    Raportează
  • postat de unu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 10:00
    82.137.8.***
    Da, mare parte a banul din supermarket se exporta. Dar voi astia fitosi care ati fost pe afara cu ce contribuiti la economia tarii, ati studiat gratis in tara si ati plecat afara, platiti taxe afara, cheltuiti banii in supermarket, care exporta banii tot afara, voi ce faceti pentru tara?A, AM uitat voi aveti numai drepturi. Cand platiti si voi impozit si contributii sociale pentru tara?
    Degeaba ati fost in tari occidentale, daca nu ati invatat nimic bun de acolo.
    Nu haina il face pe om, omul o face pe haina.
    Degeaba ai ultimul tip de Mercedes si haine de la Zara, daca nu esti civilizat, parchezi masina pe trecerea de pietoni, scuipi, arunci chistoacele pe jos, mananci la fast food si pana acasa faci dara de mizerie. Iti cumperi caine care deranjeaza tot blocul, pisa peretiii scarii, aleile sunt pline de cacat de caine.
    Degeaba ai fost afara cu nevasta la strada si furat, iar cand veniti acasa sunteti printi si printese,
    Stergeti-va mucii de la nas, ati uitat cand rupeati depozitele din micro 39, cumparati numai chinezarii, acuma va spargeti in figuri, de firma.
    V-a lasat copii de izbeliste, au iesit niste idioti. Ce pretentii sa mai avem de la voi?
    CAND EVOLUATI?
    6
    49
    Raportează
  • postat de Remus
    Joi, 21 Noiembrie 2013 09:29
    89.136.185.***
    Domnu danutz molu in general este pentru cei care au mai mult capital in buzunar nu deal de 40 care o sa fie plin pe acolo cu 1 tigara si o apa plata si sta toata ziua sau mai stiu eu ce face:)
    8
    5
    Raportează
  • postat de teo
    Joi, 21 Noiembrie 2013 09:28
    89.137.136.***
    cu ce mijloc de transport in comun se poate ajunge?
    1
    5
    Raportează
  • postat de marin
    Joi, 21 Noiembrie 2013 09:22
    89.136.1.***
    Cand va aud de zara si bershka imi dau seama cat de putin educati suntem ca popor. Firmele alea 2 au asa succes in romania, la suprapret, deoarece romanaul e fitos. In restul tarilor europene acele 2 fime sunt acolo cu Kenvelo si C&A adica jos. La noi un sacou zara e 3 mil, prin italia acels sacou nu sare de 30 de euro, la pantaloni la fel, pe afara e 10 15 euro, la noi 2.5 - 3 mil. :)) ne meritam soarta.
    2
    32
    Raportează
  • postat de Akbar
    Joi, 21 Noiembrie 2013 09:19
    86.127.208.***
    Ca investitie e OK. Macar ne mandrim ca intram si noi, dupa atata amar de vreme, in clubul, cica select, al oraselor cu mall-uri. Apar si ceva locuri de munca, probabil cu salarii de Galati, dar e ceva si asta. Parcare generoasa.
    De acord cu "danutzu" ca banutul strans de prin mall-uri se exporta. Marfurile romanesti, cate mai sunt, merita promovate in aceste aglomerari urbane. Ideea cu patinoarul in incinta mall-ului era de succes. Cineva, persoana importanta, si-a bagat nasul. Ca romanul.
    3
    13
    Raportează
  • postat de Nicu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 07:02
    5.13.132.***
    @ Serei
    Nu ne lasa sa te oprim ...
    0
    10
    Raportează
  • postat de anonim
    Joi, 21 Noiembrie 2013 03:53
    5.13.192.***
    se aud zvonuri ca ar vrea sa faca si patinoar si actualul patinoar sa fie transformat in sala polivalenta
    6
    11
    Raportează
  • postat de danutzu
    Joi, 21 Noiembrie 2013 01:42
    5.13.148.***
    Ar fi ideal sa va dati cu parerea dupa ce il vizitati.
    sunt de acord ca era nevoie de un astfel de mall in oras, cel de la braila fiind vizitat de foarte multi galateni.
    totusi , nu sunt de acord cu acest praf in ochi. Aceasta nu este o investitie sa fie clar pentru toti cei ce stiu sa citeasca/. Un Mall este un capriciu pentru fitosi si cei cu bani. Daca vrei sa iti iei o haina de firma pe bani multi poti sa iti iei de oriunde, nu e nevoie sa te duci in mall. Pentru Galati, defapt , este inca o sursa de a capta cat mai multi bani si a-i exporta. Banii nu raman ci vor pleca in zonele unde are NEPI conturile si nu este in ROMANIA, daraminte in Galati.
    Exemplu clar. Dai 10 lei pe un produs.
    1 leu este taxa
    1 leu se plateste salariul
    8 lei pleaca in alte zone, cu alte cuvinte, Galatiul va saraci.
    Cand votati , este bine sa nu mai tineti seama de acesta " investitii si prafuri in ochi " si sa va stergeti bine pe ochi inainte de a merge inainte.
    Toate cele bune ...
    13
    37
    Raportează
  • postat de Este de bine.
    Joi, 21 Noiembrie 2013 01:28
    109.98.99.***
    Foarte bine, s-a salvat un teren ce nu scotea nimic decât mizerie, impozit pe teren pentru comunitate este, mână de lucru angajată și impozitată este, TVA este, o parte ajungând la Primărie, concurență este...deci este de bine. Cu transportul în comun mai greu până acolo, doar tramvaiul 39 este mai la îndemână. Deci este de bine.
    12
    23
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 21 Noiembrie 2013 01:11
    79.59.136.***
    1) Premierul a venit la Ciorani, unde a fost construita o statie de energie electrica, in urma unei investitii de 3,5 milioane de euro, insotit de presedintele Consiliului Judetean (CJ) Prahova, Mircea Cosma, fiind asteptat de parlamentari, autoritati locale si reprezentanti ai firmei Eximprod Grup, care a dezvoltat proiectul, si ai Electrica Muntenia Nord.
    Seful CJ Prahova i-a dat explicatii premierului despre Parcul Agroindustrial de la Ciorani, aflat la opt kilometri de autostrada A3 si l-a anuntat ca pana in septembrie 2014 autoritatile din Prahova vor construi din fonduri din bugetul local o bretea de intrare si iesire pe A 3 in localitatea Ciorani.
    data ? octombrie 2013

    2) Insarcinatul cu afaceri al Ambasadei SUA in Bucuresti, Duane C. Butcher, a declarat miercuri, cu ocazia deschiderii fabricii de utilaj petrolier Lufkin din comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova, ca investitia pe care Lufkin Industries a facut-o in Romania este cea mai mare din istoria companiei,
    data ? iunie 2013

    3) Grupul international Tenaris a investit 62 milioane dolari la fabrica Silcotub Zalau intr-o noua linie de productie pentru tevi cu conexiuni premium, utilizate de companiile petroliere in medii dificile, informeaza Agerpres. Tenaris a investit 300 milioane dolari in Romania in opt ani, iar pe plan mondial are 25.000 de angajati si vinde anual de peste 10 miliarde dolari.
    Avand o capacitate de 35.000 tone pe an, linia proceseaza tevi cu conexiuni premium utilizate de companiile petroliere in operatiuni in medii dificile precum offshore, la mare adancime, corozive, in puturi cu temperaturi si presiuni ridicate.
    Pana in prezent, 66 de oameni au fost angajati si instruiti pentru a lucra in noua activitate de productie.
    Inaugurarea acestei facilitati de productie vine la un an dupa punerea in functiune, dupa alta investitie de 60 de milioane de dolari, a unei linii pentru finisarea tevilor cazane cu o lungime de pana la 26 de metri si, de asemenea, la un an dupa achizitionarea unei facilitati de productie a prajinilor de pompare din Campina. Din 2005 si pana acum Tenaris a investit peste 300 milioane de dolari in operatiunile sale din Romania.
    data ? noiembrie 2013

    4) Compania turca Eko Insaat Ve Tic AS a fost desemnata de catre Compania Nationala de Autostrazi drept castigatoare a licitatiei pentru constructia variantei de ocolire a municipiului Bacau (30 km)
    Centura Bacau - prima bucatica din viitoarea autostrada A7 ce va traversa de la Nord la Sud Moldova
    Contractul prevede realizarea unei centuri ocolitoare in lungime de peste 30 de km si care sa uneasca DN 11 (in Vest), DN2 (In Sud), DN2 (in Nord) si DN 15 (in Nord).
    data ? noiembrie 2013

    5) Compania suedeza SCA, producatorul Zewa, urmeaza sa deschida investitia de 120 de milioane de euro la Sebes, judetul Alba, dupa ce consilierii locali au aprobat, in cele din urma, vanzarea unui teren necesar noii linii de productie, noua hotarare aprobata mari de CL Sebes prevede ca se aproba vanzarea, prin licitatie publica deschisa a terenului de 3,5 hectare din apropierea fabricii Pehart, aflat in domeniul privat al municipiului, pe strada Energiei,
    Compania Svenska Cellulosa Aktiebolaget ar urma sa achite 700.000 de euro municipalitatii Sebes in schimbul terenului de 35.000 mp, situat langa fabrica de hartie Petresti. Investitia companiei suedeza specializate produse santitare ar urma sa se realizeze in urmatorii doi ani si sa creeze 100 de noi locuri de munca.

    6) Rombat Bistrita, companie preluata in 2012 de sud-africanii de la MetAir, a anuntat inceperea productiei la noua sa fabrica ce va putea livra anul 700.000 de baterii pentru masini cu tehnologia start-stop. Situata in Bistrita, noua capacitate de productie Rombat reprezinta o investitie de 83,4 milioane de lei din care 32,8 mil lei cu finantare guvernamentala nerambursabila. Hala de productie are o suprafata totala de aproximativ 5.000 de metri patrati impartiti in trei ateliere de productie
    data ? septembrie 2013

    ..... si altele....

    acestia sunt investitori reali care produc ceva.
    Nu ca nu am avea nevoie si de Mall, dar fara investitii care sa creeze locuri de munca, degeaba se fac Mall-uri care vor ajunge poate in faliment.
    1
    42
    Raportează
  • postat de mitza biciclista
    Joi, 21 Noiembrie 2013 01:10
    89.137.223.***
    Parte din magazinele enumerate in articol cu emfaza isi vand la noi solduri vechi, urate si scumpe. Bine totusi ca s-a construit, chiar daca noutatea e doar la primul drum. Oricum ne cheltuim salariul minim pe nimicuri de care nu avem nevoie, desi suntem restanti la intretinere.
    10
    30
    Raportează
  • postat de xxx
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:44
    176.9.203.***
    Mall pentru sarantoci, nici una din firmele renumite gen Zara, Bershka, Massimo Duti (grupul Inditex) nu vine in mizeria asta de mall. Nu mai amintim de Tommy H, Diesel, Pepe, Calvin Klein etc
    Cand sunt prezenti macar astia de mai sus poti spune ca e un mall, ce s-a deschis pe Cosbuc e de fapt o galerie comerciala gen Carrfour sau Promenada Braila, unde combinistii rupti de foame vor veni sa isi cheltuie leafa pe un meniu KFC si pe promotiile din supermarket.
    Bine ca nu are cinematograf ca ar fi dat faliment, leafa sarantocilor de Galati nu le-ar mai fi ajuns si pentru un bilet de film
    59
    17
    Raportează
  • postat de xxx
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:41
    37.130.227.***
    Mall pentru sarantoci, nici una din firmele renumite gen Zara, Bershka, Massimo Duti (grupul Inditex) nu vine in mizeria asta de mall. Nu mai amintim de Tommy H, Diesel, Pepe, Calvin Klein etc
    Cand sunt prezenti macar astia de mai sus poti spune ca e un mall, ce s-a deschis pe Cosbuc e de fapt o galerie comerciala gen Carrfour sau Promenada Braila, unde combinistii rupti de foame vor veni sa isi cheltuie leafa pe un meniu KFC si pe promotiile din supermarket.
    Bine ca nu are cinematograf ca ar fi dat faliment, leafa sarantocilor de Galati nu le-ar mai fi ajuns si pentru un bilet de film
    63
    15
    Raportează
  • postat de Dan
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:39
    5.13.176.***
    Foarte frumos ca avem si noi in Galati asa ceva.....dar in purul stil romanesc in prima zi se va intampla inevitabilul: toti pensionarii isi vor da coate sa prinda o oala si un scaun la promotie sau cine stie poate chiar gratis.
    Si in sfarsit pitipoancele o sa aiba locatia perfecta ca sa se etaleze si nu oriunde ci in cel mai aglomerat loc din Galati unde o sa fie cele mai vazute.
    15
    36
    Raportează
  • postat de Krebss
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:39
    5.13.203.***
    Serei, nici macar nu a fost inaugurat si deja stii ca e o porcarie. Ia si suge o ceapa ;)
    8
    54
    Raportează
  • postat de Serei
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:29
    5.13.163.***
    Tot la Braila ma duc ! Acest mall este o porcarie !
    84
    9
    Raportează
  • postat de GALATEAN
    Joi, 21 Noiembrie 2013 00:07
    109.102.89.***
    Sa fie cu noroc pentru toti galatenii. Sa aiba toti posibilitatea de a-si face cumparaturi de aici.
    6
    50
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.