PRIMĂRIA GALAȚI vrea un LOGO de 113.000 de lei, dar greşeşte documentaţia

PRIMĂRIA GALAȚI vrea un LOGO de 113.000 de lei, dar greşeşte documentaţia
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

Nu mai puţin de 113.000 de lei fără TVA este suma pe care Primăria o pune la bătaie pentru „Branding şi Identitate vizuală a municipiului Galaţi”. Concret, îşi doreşte contractarea „unei societăţi comerciale, Agenţie Design şi Web, cu scopul realizării unei noi identităţi vizuale (LOGO) pentru municipiul Galaţi”, şi aşteaptă ofertele până pe 23 mai.

„Prin această achiziţie, autoritatea îşi doreşte să ofere publicului ţintă o imagine atractivă, dar şi corectă asupra oportunităţilor oferite de Galaţi”, explică Primăria utilitatea demersului.

Câştigătorul achiziţiei - care are drept criteriu de atribuire preţul cel mai scăzut - va trebui să-i ofere Primăriei un „Manual de comunicare pentru heraldica existentă a municipiului Galaţi” (reconstrucţia în sistem vectorial a heraldicii existente), „Identitate vizuală brandig şi moto reprezentativ” pentru oraş şi un nou design pentru website-ul propriu.

Având în vedere scandalul stârnit de logo-ul Bucureştiului, putem spune că Primăria Galaţi este cel puţin îndrăzneaţă lansând o asemenea cheltuială. Mai ales că, din grabă sau nebăgare de seamă, a urcat pe site un caiet de sarcini incomplet: patru pagini din cinci! şi a fost nevoită să revină cu o erată.

Citit 2385 ori Ultima modificare Joi, 18 Mai 2017 18:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.