Pune mâna pe Arsene, ca să ai noroc!

Pune mâna pe Arsene, ca să ai noroc!
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

* O duduiță de pe la noi le sugera românilor rezidenți în Italia să facă front comun și să-l prindă pe fugarul Arsene, fostul baronaș de Neamț teleportat la Roma înainte de a fi trimis la facultate. La zi, cu executare, cum ar veni. Individa, o exaltată pentru care nu există decât justiție și deontologie, instigă la încălcarea legii. A îmbătrânit captivă bulei mișcărilor anti-Dragnea, perioadă în care noi, românii, demonstram că ne pasă doar de țeluri înalte. Ce rate, facturi sau inflație? Fleacuri. Așadar, locuiești în Peninsulă și ai chef de ceartă cu carabinierii? Pune mâna pe Arsene, tot un fel de Vasilică, și o să-ți augmentezi norocul!

* Sediul Băncii Naționale a României a fost evacuat acum două zile, după ce din clădire a început să iasă fum. Iată că se văd deja efectele falimentelor bancare de peste Atlantic! Iar "suspensia de particule solide într-un mediu gazos", ca să citez din dicționar, e doar un mesaj codificat. Și trebuie să fie un fel de "nene, numai de Mugur al nostru să nu vă atingeți!"

* FIFA, adică forul mondial care păstorește fotbalul, a confirmat că următoarea Cupă Mondială din Statele Unite, Canada şi Mexic, ediție programată în 2026, va avea 48 de echipe. Și pesimiștii ar fi în stare să-și ardă buricele degetelor că naționala României va avea astfel șansa de a nu mai sta doar la televizor. Totuși, cu specialiștii lui Burleanu în păr, nici măcar calificările la Balcaniadă n-o să mai pupăm.

* "Păcăleală sau idee genială?", se întreba zilele trecute un june scrib, aflat în fața evidenței. O super-campanie de publicitate din Marea Britanie promovează un brand de cereale atribuindu-i numele unor celebrități. Au fost descoperite câteva persoane faimoase doar în buletin, iar povestea se derulează ca atare: "Cerealele lui Ronaldo (dar nu e neapărat acel Ronaldo pe care-l știi)" sau "Serena Williams mănâncă cerealele noastre. E vorba de o studentă din Londra pe care am plătit-o să spună acest lucru, dar asta nu schimbă lucrurile." Obișnuiți cu detergenții cărați pe scara rulantă la mall (cunoașteți paradigma stupidă din calupurile publicitare), consumatorii ocazionali de advertising și-au pierdut reperele. Ăsta e genul de campanie în care mi-aș fi dorit să fiu implicat. Iar la final, ca să nu par arogant, aș fi fredonat celebrul șlagăr "Sanohepatic-colesterol".

Citit 836 ori Ultima modificare Miercuri, 15 Martie 2023 12:10

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.