Evaluaţi acest articol
(20 voturi)
36 comentarii

Prin votul consilierilor locali reuniţi în şedinţă extraordinară, timpul de aşteptare a autobuzelor în staţii va creşte cu două sau chiar patru minute - pentru că numărul curselor efectuate de Transurb scade - trasele de transport 14 şi 41 vor fi desfiinţate, iar traseul 30 va circula doar între Micro 19 şi Borcan. Aceasta este, potrivit primarului Ionuţ Pucheanu, doar prima etapă a transformării din temelii a transportului public local.

"Mărim timpii de aşteptare în staţii la câteva trasee pe care eu le cunosc ca fiind importante: 11 şi 105. E frig, e iarnă!", a deschis discuţia singurul consilier local PNL prezent la şedinţă, Onuţ Atanasiu. "Ne asumăm această defazare între a ajunge în staţie la opt minute şi a ajunge la zece minute. Nu cred că este un capăt de ţară!", a replicat directorul Transurb, Mihai Cadinoiu.

Primarul Ionuţ Pucheanu a remarcat, ironic, că atunci când eşti în opoziţie, este, dar Onuţ Atanasiu a răspuns că şi la putere, dacă stai în staţie, simţi la fel frigul! Edilul urbei a întrerupt tirul întrebărilor pregătite de Onuţ Atanasiu pentru a explica de ce este nevoie de modificarea programului de transport.

Autobuzele nu sunt maxi-taxi!

"Din punctul meu de vedere, atunci când au fost scoase de pe traseele municipiului Galaţi acele maxi-taxi s-a produs o mare greşeală: într-un mod total eronat, numărul de kilometri pe care îl realizau acele acestea a fost translatat în sarcina Transurb. Dacă până în 2016 realiza maxim 6 milioane de kilometri, imediat după momentul eliminării maxi-taxi, numărul de kilometri în sarcina Trasurb a depăşit 9 milioane. Dacă la momentul respectiv Consiliul Local ar fi analizat mai bine situaţia, ar fi văzut că nu era nevoie, pentru că o mare parte din autobuze, şi atunci, şi la momentul la care vorbim noi, transportă aer! Ad literam!", a explicat primarul. În condiţiile în care preţul pe kilometru, decontat de Primărie, nu acoperea costul real, compania de transport a ajuns într-o situaţie financiară dezastruoasă. Edilul este convins că prin diminuarea numărului de kilometri parcurşi de Transurb şi prin decontarea unui cost real, se vor elimina pierderile.

Se pregăteşte marea schimbare

Modificarea programului autobuzelor este doar prima etapă din schimbarea din temelii a transportului local, în vederea rentabilizării lui: "Din punctul meu de vedere, trebuie regândit întreg sistemul de transport din Galaţi. Pe zona cuprinsă între Inelul de Rocadă şi Păpădie se suprapun 17 trasee. Este inadmisibil! Nu ar trebui să existe trasee care se suprapun - de tramvai cu autobuz, de troleibuz cu autobuz - pentru că nu e la cheremul oricui să te trezeşti dimineaţa şi să îţi pui întrebarea dacă te simţi astăzi de autobuz sau de tramvai! Transportul în comun, oriunde în lume, înseamnă conectarea tuturor zonelor unui oraş. Să vină autobuzul să te ia din faţa scării înseamnă taxi. Nu toate străduţele trebuie să aibă transport în comun!", a spus Pucheanu.

În opinia acestuia, din momentul implementării sistemului de ticketing, transportul se va transforma din temelii.

Ce s-a votat

Cu 18 voturi "pentru" şi unul împotrivă, noul program de transport a fost adoptat şi urmează să intre în vigoare luna aceasta, cel mai probabil din 15 decembrie. Aşa cum v-am informat, conform documentelor, pe Traseul 105 frecvenţa ar urma să crească de la 10 la 13 minute, pe Traseul 11 - de la opt la zece minute, pe Traseul 18 - de la 12 la 16 minute, iar pe Traseul 26 - 15 la 17 minute.

Operatorul de transport va trebui să concedieze 29 de salariaţi şi să desfiinţeze posturile neocupate, rămânând cu o organigramă de 771 de posturi din care 69 - TESA, 122 - personal operativ şi 580 - personal muncitor.

Citit 8889 ori Ultima modificare Sâmbătă, 08 Decembrie 2018 00:19

36 comentarii

  • postat de co co Duminică, 16 Decembrie 2018 04:56 188.24.219.*** Link la comentariu
    0
    2

    Ce; mai destept om de pe planeta , un fel de guru al orasului , ,toata lumea greseste , el doar indreapta lucrurile strimbe dupa cum bate vintul .

    Raportează
  • postat de X Duminică, 09 Decembrie 2018 07:19 78.96.80.*** Link la comentariu
    2
    4

    Cand circulau maxi-taxi intradevar nu se astepta in statii ca acum cand avem autobuze, nu aveam grija ca nu voi ajunge la timp, insa tot aglomerate erau.
    Autobuzele nu respecta graficul, 17 circula din an in pasti, o zi trece la ora 15, doua zile "pauza"! Din micro 17 din zona cimitirului nu merge nici un autobuz spre Damen, stiu persoane care schimba 2 autobuze ca sa ajunga la serviciu, asta la 5-6 dimineata! De ce autobuzul 28 nu merge pana la Metro? Aceeasi problema din micro 17 nu ajunge nimik pana la Metro!
    Este inadmisibil ca intr-un oras de marimea Galatiului sa fii nevoit sa schimbi doua autobuze ca sa ajungi la serviciu! Sa nu mai spun ca pretul biletului este mai scump decat in Bucuresti!
    A era sa uit de conditiile din autobuz: fumul de la esapament care este vizibil in autobuz si asta nu odata s-a intamplat!
    Am mers cu unul odata, la fiecare statie i se oprea motorul!
    Despre caldura din autobuze ce sa mai povestim...daca esti nevoit sa parcurgi orasul dint-un capat in celalalt risti sa ajungi sloi de gheata, tre' sa umbli cu plicu de fervex in buzunar.
    Compostoarele acelea care imprima data uneori imprima o data gresita, mereu am grija sa arat soferului data gresit ca sa verifice, ca altfel e jale!

    Raportează
  • postat de cetatean Sâmbătă, 08 Decembrie 2018 22:02 109.103.134.*** Link la comentariu
    1
    6

    Luati ca exemplu ORADEA - adevarat oras in Romania. Galatiul este un CATUN!!!!!

    Raportează
  • postat de IONEL Sâmbătă, 08 Decembrie 2018 07:02 188.24.219.*** Link la comentariu
    1
    5

    Bravo Andreea adevarat ai spus , nu cumva se doreste sa intre si respectivul privat? inlesnindu-i intrarea pe usa din dos in asa fel Tovarasul primar scapa de o belea si batai de cap ,numit Transurb , asta-i doar inceputul. Nu s-a dorit modernizarea flotei in timp ca nu putem compara Timisoara Arad Cluj Brasov Bucuresti Pitesti etc cu Galatiul

    Raportează
  • postat de sergiu Sâmbătă, 08 Decembrie 2018 01:29 84.117.40.*** Link la comentariu
    0
    8

    E o afacere super rentabilă, devenită o gaură neagră.
    Trebuie radical regândită, alți oameni, manageri adevărați nu habarniști.
    Premisa de la care se pleacă este MOBILITATEA CĂLĂTORULUI, acesta este principiul de bază.

    Raportează
  • postat de Anonima 112 Vineri, 07 Decembrie 2018 19:46 86.124.201.*** Link la comentariu
    0
    13

    Autobuzele sunt pline, și nu mai spun că se mai întâmplă să vină un traseu unul după altul și apoi un alt autobuz pe aceeași rută! Avem nevoie de autobuze, iar voi le scoateți! Fiți organizați și conciși pentru că nu toți au mașină în parcare!

    Raportează
  • postat de Sebi Vineri, 07 Decembrie 2018 18:40 89.136.0.*** Link la comentariu
    0
    13

    Galatiul are o problema si anume, aproape toate autobuzele circula pe str Brailei. Pe strada Basarabiei nu circula decat tramvaiul.
    Transurb a ratat transportul cu tramvaiul intre Domneasca si cartiere . Aici este marea greseala de straregie. Cat timp toti factorii de decizie din Galati nu circula cu transportul in comun nu se pot lua decizii corecte.
    Trebuie deschisa o a 2 a axa de transport intre centru si Piata Energiei,
    Si trebuie renuntat la gratuitati pentru elevi, studenti si pensionari. 50% este un pret corect .
    Domnul primar trebuie sa vina cu un proiect de dezvoltare pentru str Basarabiei , Tecuci, Aurel Vlaicu, Doja, Mihail Kogalniceanu( in prelungirea strazii Doja) care sa prevada expropieri si largirea acestor strazi astfel incat sa poata prelua fluxul de transport la orele de varf.

    Raportează
  • postat de Sandu Vineri, 07 Decembrie 2018 16:39 5.13.154.*** Link la comentariu
    0
    19

    E o ingramadeala in autobuze de te sufoci plus ca vin foarte rar! M-am saturat!

    Raportează
  • postat de Andreea Vineri, 07 Decembrie 2018 15:18 213.233.103.*** Link la comentariu
    1
    41

    Ce presupune "ne asumăm această defazare..."? Recunoașteți că incompetența voastră a cauzat toate neajunsurile și veți lua măsuri în consecință? Masuri care să vă afecteze pe voi, nu pe cei ce plătesc bilete și abonamente? Bineînțeles că nu. Voi nu circulați cu autobuzele.

    Domnule Pucheanu, tot așa ironic vom remarca și noi la alegeri că în momentul în care ești candidat te prefaci interesat de soarta cetățenilor. Aveți vreo urmă de rușine? De câte ori ați circulat cu autobuzul? De câte ori ați făcut asta de când sunteți primar? Și nu în cadrele voastre formale în care chemați presa să vă fotografieze în postura de "primar umil". Nu, eu mă refer dacă ați ieșit vreodată de unul singur. Să vedeți cum se circulă în autobuze la orele de vârf. Ore la care vreți să băgați și mai rar autobuzele pe traseu. De câte ori ați circulat iarna să vedeți cum e să stai 20-30-40 minute în frig după un autobuz? Pentru că orarele nu sunt mereu fixe. Iar în unele cazuri nu vin autobuzele de relicve ce sunt. Ați făcut vreodată asta? Bineînțeles că nu. Vă vom vedea în campanie când o să ieșiți prin tot orașul, cu pliante în mână, cerșind voturi și prefacandu-vă atât de interesat de problemele pe care le auziți.

    Și aceleași întrebări legate de transport le-aș adresa și directorului de la Transurb.

    Iar acele mari orașe la care faceți referire, care sunt? Că tare vă mai place vouă să comparați România și orașele din România cu țările și orașele din afară. Nu doar la capitolul transport, ci în general.
    Înțeleg că nu poți să mergi cu același autobuz dacă vorbeam de o distanță de 15km. Dar nu ați vrea ca pentru un traseu micro 19 - parc CFR(vreo 6-7km) să schimbăm 3 autobuze? Unu micro 19- rondou, apoi rondou-centru și centru-parc CFR. Eventual cu diferență de timp de așteptare de 15 minute între fiecare autobuz.

    Sunt conștientă de faptul că sunt multe lucruri în orașul acesta care nu sunt efectiv responsabilitatea dumneavoastră. Dar aveți o atitudine atât de mizerabilă la adresa cetățenilor de îmi e rușine de nerușinarea de care dați dovadă. Vă place să răspundeți zeflemitor și vă considerați superior celor care sunt încă în acest oraș. Și măcar de erați numai dumneavoastră așa, dar e sugrumat orașul de asemenea politicieni și funcționari publici.

    Raportează
  • postat de Ana Raluca Vineri, 07 Decembrie 2018 14:43 46.97.20.*** Link la comentariu
    0
    22

    REORGANIZARE acesta este cuvantul, reorganizati traseele, NU ca mariti timpul de ASTEPTARE, incercati sa mergeti ordonat, AZI va dau un exemplu am coborat din traseul 18 iar la jumatate de minut alt autobuz 18 in spatele sau, mai merg 5 pasi vine si traseul 11, toate merg in aceeasi directie.... este normal sa circule unele dupa altele si sa spuneti ca merge cu aer? CINE VERIFICA timpul ca circula fara un grafic bine pus la punct? alandala?
    Nu vrem taxiu la scara, dar sa aiba continuitate si o frecventa a timpului in care sa nu se produca dezechilibre in trafic, angajati oameni sa spele aceste autobuze murdare.

    Raportează
  • postat de Melinte Marian Vineri, 07 Decembrie 2018 13:48 86.124.202.*** Link la comentariu
    8
    35

    Toate astea pt că MAFIA PSD & ALDE a falimentat România .

    Raportează
  • postat de Moldoveanul Vineri, 07 Decembrie 2018 13:24 109.102.62.*** Link la comentariu
    8
    26

    Nu mai dati gratuitati pentru toata lumea. Daca e veteran de razboi inteleg, Dar in rest, orice pensionar sa isi plateasca transportul.Acelasi lucru si la restul de categorii care beneficiaza de reduceri sau gratuitati.
    Asta daca aveti sange, ca sunt sigur ca va e frica de voturi.

    Raportează
  • postat de Boldovina Andrei Vineri, 07 Decembrie 2018 10:33 5.13.134.*** Link la comentariu
    4
    19

    Cand introduceti transport pentru la gara din micro 21?
    Suntem singura zona din Galati fara trasee la Gara!

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Vineri, 07 Decembrie 2018 09:57 86.34.180.*** Link la comentariu
    2
    19

    Doua solutii imediate are Transurb: 1. Cine calatoreste plateste!!! 2. Cat mai multe si variate trasee deservite de autobuze noi, cu capacitati de maxim 20 calatori pe banci.
    Dupa un an mai stam de vorba!

    Raportează
  • postat de Ziceti dinainte ce mai vreti sa distrugeti Vineri, 07 Decembrie 2018 09:44 188.24.206.*** Link la comentariu
    0
    36

    Demisia incompetentilor!!!!Ce cautati bai la conducerea unui oras daca voi sunteti niste tarani care au condus doar carute!!!!Trebuie studii,bai,sa fii primar,nu spaga la partid!!!!Oare cati consilieri merg cu autobuzul,de nu mai conteaza la 8 minute in frig,inca 2?????Rusine DNA!!!!Ati furat tara asta cu totul...acum furati si mijloacele de transport ca sa fugim mai greu din tara!!!!!

    Raportează
  • postat de Proverbe și zicători Vineri, 07 Decembrie 2018 09:44 213.233.101.*** Link la comentariu
    0
    13

    ,,La omul sărac, nici boii nu trag''....și nici lemnele nu ard, zic eu....ghici, cine este săracul și cine sunt boii ?

    Raportează
  • postat de Ida Vineri, 07 Decembrie 2018 09:39 92.84.41.*** Link la comentariu
    0
    24

    "Edilul este convins că prin diminuarea numărului de kilometri parcurşi de Transurb şi prin decontarea unui cost real, se vor elimina pierderile." Iar eu sunt convinsa ca prin diminuarea numarului de kilometri parcursi de Transurb, cei care detin autoturisme nu vor fi incurajati sa foloseasca transportul in comun ci dimpotriva vor aglomera traficul si mai mult. Pentru ca deh, e greu sa ai macar o viziune mai de Doamne ajuta in ce priveste transportul si tot ce inseamna el pentru o comunitate.

    Raportează
  • postat de Iancu Jianul Vineri, 07 Decembrie 2018 09:34 5.13.188.*** Link la comentariu
    1
    32

    Rosiaticii vor sa duca la exterminare Moldova si nu numai... nu sa facut mai NIMIC! Acum in toiul iernii s-aut rezit c-au mult prea mult din vaca Transurb ca si idiotul are care a taiat cauldura in februarie, au murit 2 oameni din cauza tembelului DIRECT! Ieri la urgente pur si simplu nu aveau personal medical... tipau asistentele... trebuia sa plece una si veneau noi bolnavi... nu au oameni.... medic de garda cardiolog nu exista... jalnic! Mori cu zile... 5 ore... daca era mai grav... te rogi la prietenul imaginar sa te scape! Karma Orice!...Prapad... Din expresia ceausita: Munciti Munciti Munciti!... s-a transformat in : Plecati Plecati Plecati!

    Raportează
  • postat de Chips Vineri, 07 Decembrie 2018 09:26 109.166.155.*** Link la comentariu
    9
    16

    Wow, deci inclusiv primarul sustine acele cocioabe sinistre, demne de Maroc, numite maxi-taxi. Nu ne mai place sa avem un oras (mai) aerisit, cu trafic neincomodat de toti oligofrenii care opresc Maxi-taxiurile inainte de semafor si asteapta pana sunt pline. Nu ne mai place un transport reglementat, cu timpi de transport reglementati, oarecum previzibili, preferam sa lasam totul pe mana unor privati care decid de la sine putere cat dureaza sa ajunga din, sa zicem, gara pana in Micro 19. Sigur, intelegem ca nimic nu e gratis, dar poate nu ar fi rau ca primarul sa inceapa sa priveasca inainte, in loc sa se tot uite inapoi, tragand cu ochiul si spre propriul buzunar, evident...

    Si ne mai miram ca Galatiul trage sa moara...

    Raportează
  • postat de Suzi quatro Vineri, 07 Decembrie 2018 09:17 82.137.11.*** Link la comentariu
    1
    24

    După ce ați TĂIAT CALDURA acum chiar ne întrebam ce NENOROCIRE NE MAI PREGĂTI DE CRĂCIUN /BRAVO BRAVISIMO MARITI TIMPUL DE AȘTEPTARE IN STAȚII /NU VA PLĂCUT CENTENARUL/A CĂZUT GREU? BĂI DAR PÂNĂ LA PRIMĂVARĂ ERA PREA MULT? NUMAI RĂMÂNEAU BANI DE PANSELUȚE ȘI DE PRIMA DE MIEL Dar să știți că ne-ați făcut un bine In STAȚII e frig ,, ACASĂ e FRIG deschid Fereastra și-o închid ÎȚI MULȚUMIM DIN INIMĂ PARTID .Nu PUTETi să ne spuneți ce ne PREGĂTIȚI pentru PAȘTI? UNII mai suferim cu CORASONUL și nu Din DRAGOSTE DE PARTID

    Raportează
  • postat de furculision Vineri, 07 Decembrie 2018 09:16 5.13.207.*** Link la comentariu
    1
    11

    FRECVENTÁ, frecventez, vb. I. Tranz. A merge des2, sistematic, cu regularitate într-un anumit loc. ♦ Spec. A vizita deseori pe cineva. – Din lat. frequentare, fr. fréquenter.


    Adica frecventa va scadea....... daca creste timpul dintre...

    Ca la orele de vara si de iarna. Mai mult inseamna mai putin si invers...

    Raportează
  • postat de Ana Raluca Vineri, 07 Decembrie 2018 09:12 46.97.20.*** Link la comentariu
    1
    21

    Nu aveti respect fata de populatia acestui oras, mai bine mergem cu bicicletele, autobuzele sunt pline de microbi, nedezinfectate, adevarate focare de infectie, geamuri nesterse, neintretinute, murdare, orice minut conteaza cand stai in statie, mai ales ca iarna nu este ca vara se strica destule in timpul acestui anotimp, cine ii trage la raspundere ca nu isi fac treaba? Strategii peste strategii sa nu mai existe concurenta!!! care dupa cum se vede cei de la TRANSURB nu se descurca, asa cum au spus atunci la momentul cand au eliminat alte posibilitati prin care se putea circula in oras, trebuie sa tineti cont ca nu transportati conserve ci oameni, si nu trebuie sa ne ingramadim sa ne calcam in picioare, si eu vreau un oras aerisit, este normal sa se faca schimbari dar sa fie rentabil in slujba cetatenilor, invit sa mearga cu mijlocul de transport atat edilul cat si directorul Transurb si apoi sa vorbeasca de frecventa modificarii timpului de asteptare!!!! Traseul 11 -18-26 pleaca toate din Micro 13, credeti ca doar in aceasta parte a orasului este nevoie sa se mareasca perioada? cum s-a ajuns la acesta constatare? ati analizat suficient? mergeti si stati in statie o sa va placa!

    Raportează
  • postat de HAHAHA Vineri, 07 Decembrie 2018 08:46 194.105.20.*** Link la comentariu
    0
    8

    Pai mai bine sa aduca 1 (unu) autobuz de 1000 (una MIE) locuri care sa vina 1 (una ) data pe zi _ deci un singur sofer, hai 2 ca mai sunt si CO , si 10 functionari (ca la orice firma care se respecta) si gata - avem eficienta maxima, si, fiind MONOPOL, cui nu-i convine - sa-si ia masina mica (pe care sa plateasca biruri pana se cocoseaza) -HALAL !!!!

    Raportează
  • postat de Moromete Vineri, 07 Decembrie 2018 08:46 86.125.62.*** Link la comentariu
    1
    18

    SIGUR, toti decidentii (primar, consilieri locali si capii Transurb-ului) NU circula cu mijloace de transport in comun, sa vada si mai ales sa simta pe pielea lor consecintele propriilor hotariri.
    Daca ar fi odata votata legea raspunderii, adica ti-ai luat (sau ai votat) angajamentul ca faci ceva, ai luat (sau ai votat) o hotarire ca sa se faca ceva si NU s-a realizat PLATESTE material si cu scaunul ca NU este nimeni de neinlocuit.
    Dar asa ce va spuneti:
    - Si ce daca, mai incercam odata cu altceva sau altcineva.
    Dar obiectivul "Amenajare artera de legatura intre Bd. Dunarea si Bd. Marii Uniri", cu nr. de contract 47094/13.04.2016, constructor SC LEMACONS SRL Galati si termen de executie 4 luni, care este si astazi 07 decembrie 2018 in stadiul de panou publicitar se va mai realiza odata sau asteptam sa se scurga perioada de gratie si sa se intoarca in domeniul public al statului şi in administrarea Ministerului Administraţiei şi Internelor - Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră. De la vorbe si pana la fapte este o cale foarte lunga, sau poate se astepta niscaiva alegeri locale ???????

    Raportează
  • postat de Alergatorul de pe Faleza Vineri, 07 Decembrie 2018 08:29 94.177.47.*** Link la comentariu
    1
    26

    Prima data ni s-a spus ca, desi Transurb detine monopolul, este nevoie sa creasca pretul biletului. S-a facut acest lucru, desi nu se imbunatatise nimic in sistem care sa explice urcarea pretului biletului, mizeria si nepasarea au ramas aceleasi. Acum autobuzele vor veni mai rar. Singura concluzie pe care o putem trage este aceea ca sfidarea galatenilor nu are limite.

    Raportează
  • postat de un votant oarecare Vineri, 07 Decembrie 2018 08:23 109.97.51.*** Link la comentariu
    1
    22

    Domnule primar si consilieri,a-ti terminat termoficarea orasului , terminati transportul in comun,iluminatul public e vai mama lui, zona libera la fel ,observ ca nu prea mai aveti ce sa pastoriti domnilor, spuneti-ne si noua ,mai contam ceva in orasul asta si noi? Mai avem vreun drept in afara de acela de a plati taxe de tot felul? va mai propun ceva domnilor dati o hotarare locala prin care interziceti circulatia autoturismelor particulare ale amaratilor de cetateni (care au avut tupeul sa-si cumpere) ca sa aveti loc domniile voastre .Cam asa ne tratati domnilor ,va aduceti aminte de noi din patru in patru ani . Felicitari nu este vina dumneavoastra.

    Raportează
  • postat de Vasea Vineri, 07 Decembrie 2018 07:42 109.103.134.*** Link la comentariu
    1
    24

    Nea primare, du-te bre si vezi cum e organizat transportul in comun in Viena. Si dupa ce inveti de la cei buni, poate faci ceva si pentru orasul asta ca ne-am saturat de experimente, si scuze venite din partea celor care nu s-au urcat in viata lor in autobuze sau tramvaie decat la taieri de panglici!

    Raportează
  • postat de Varela Vineri, 07 Decembrie 2018 07:10 188.24.219.*** Link la comentariu
    2
    24

    Si uite asa se demoleaza transurbul , ca nu sint calatori ca de ce merge autobuzul prin cartiere , omul trebuie sa mearga mult pe jos pina la statie daca nu trimitem privatii din nou prin cartiere si iar se aglomereaza orasul cu masini si fum , ca nu sintem in stare sa modernizam , ca asa e in zona Moldovei, fieful PSD,

    Raportează
  • postat de Don Quijote Vineri, 07 Decembrie 2018 06:57 188.24.219.*** Link la comentariu
    3
    15

    Daca acel privat din umbra isi freaca mainele de bucurile ca s-a deschis prima portita lui se adevereste prin votul asa zis al alesilor , desi primarul nu o poate zice franc in fata , respectivul a castigat , nu poti spune ca pe traseul 11 18 105 sa maresti timpi de asteptare stiind deja ca e o mare de oameni , cu scoli cu tot elevi si copii mici care sint dusi de parinti la gradinita dimineata , la Cluj , acolo se construieste , se aduce autobuze noi se modernizeaz ,asa sint Ardelenii , aici se demoleaza ce mai e ca nu se poate mai mult. Sa stins si Ecosalul incet deoarece mizeria din cartiere naclaieste de frunze , hirtii si resturi menajere ,Calorgalul , urmeaza Transurbul , si revenirea privatilor pe traseie banuiesc , stiimd ca veti scapa de batai de cap si cheltuieli inventate, , Atentie , veti pierde multe voturi , indiferent de cata fasole si carnati veti da la pomeni electorale ,

    Raportează
  • postat de Soso Vineri, 07 Decembrie 2018 06:50 89.136.7.*** Link la comentariu
    1
    16

    Traseul 14 este foarte necesar petru toti cei ce locuiesc pe Drumul Viilor ,dar si celor care lucreaza pe toata zoana aceea.poate nu aduce profitul dorit dar sunt foarte multi care au nevoie de acest traseu.sa le fie rusine.nu adopta nimic in folosul comunitatii ,doar in interesul lor.asa au facut de cand au venit la conducerea orasului si a țării

    Raportează
  • postat de Paula Vineri, 07 Decembrie 2018 06:48 5.13.177.*** Link la comentariu
    1
    20

    Ticketing vrea primarul, adica sa schimbam 2 -3 autobuze pana ajungem la destinatie. Adica n-o sa asteptam un singur autobuz doldora de calatori , ci vreo 2 -3 . Nu era de ajuns ca stam acum 20-30 minute in statie( nu toata lumea locuieste pe Brailei, aproape de 102-105) vom sta 2-3 ore pe drumuri.

    Raportează
  • postat de Fane Spoliatoru Vineri, 07 Decembrie 2018 06:29 89.137.224.*** Link la comentariu
    10
    16

    De ce ati desfiintat sistemul mpdern de microbuze care veneau in statie din 2 in 2 minute si nu costa nimic primaria, ba aceasta mai primea si o gramada de bani prin plata impozitelor si a licentelor ? Treaba curat romaneasca: omori gaina care face oua de aur si apoi te plangi ca esti sarac!

    Raportează
  • postat de Cetatean Vineri, 07 Decembrie 2018 05:00 84.117.41.*** Link la comentariu
    5
    15

    Acesta este rezultatul acordarii pomenilor alectorale
    abonamente gratuite pt elevi, studenti si pensionari.
    acordarea acestor abonamente, fara niciun fel de logica
    fara adeverintele de venit ale parintilor sau apartinatorilor legali
    sunt foarte multi parinti sau apartinatori legali care au salarii peste medie
    Acordarea de abonamente gratuite pensionarilor fara niciun fel de adeverinte
    de la ANAF (doar cuponul de pensie)
    Peste 70 % din pensionari sunt inca in activitate, au pensie dar si salariu
    Intelegem sa se acorde aceste abonamente, dar nu asa
    strict pensionarilor necajiti care nu depasesc 600 lei pensie

    Raportează
  • postat de Creiere afumate Vineri, 07 Decembrie 2018 01:52 86.122.130.*** Link la comentariu
    2
    20

    Dacă tot se pricepe la transporturi primarul nostru, de ce nu se duce Director la Transurb, iar în locul lui să vină ca Primar dl Onuț Atanasiu? Și așa a făcut numeroase greșeli Pucheanu de când e la cârma urbei!
    Adevărul e că la Transurb a fost întotdeauna un management defectuos pentru că s-a băgat politicul peste tot.
    Dacă autobuzele transportă mai mult aer, dle Pucheanu, de ce să nu se facă transportul în acele intervale cu autobuze de capacitate mai mica (ex. în loc de cele de 50 locuri să fie altele cu 25 locuri)? În felul ăsta nu reduci frecvența de așteptare în stații și faci și consum de carburanți și păstrezi și posturile de șoferi la Transurb. Dar pentru asta trebuie să analizezi bine situația, să știi cum și când s-o aplici. Numai că creierele ALDE-PSD nu rezistă la astfel de calcule și se prăjesc repede!

    Raportează
  • postat de maurice Vineri, 07 Decembrie 2018 00:18 86.125.62.*** Link la comentariu
    6
    72

    Cat vrei sa mai mearga un autobuz cu peste 1.000.000 de km? Sunt rarite pentru ca a devenit costisitor sa le repari intruna. Dupa ce si-au tras bani in buzunare din licitatiile manarite, restul nu mai conteaza. Prostimea are de ales, ori asteapta autobuzul pana se plictiseste, ori ia masina din "parcare" si cu toata aglomeratia tot ajunge mai repede la munca.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Vineri, 07 Decembrie 2018 00:15 95.76.36.*** Link la comentariu
    35
    54

    vad ca se fac eforturi imense pentru a reveni CANCERUL NUMIT PRIVATI! FIE MICROBUZE FIE AUTOBUZE! TOT CE E PRIVAT SI FACE CONCURENTA TRANSURBULUI = CANCER! PENTRU CA VOR FACE EVAZIUNE FISCALA CA SI PANA ACUM!

    Nu salut nici declaratiile primarului si nici ceea ce-a facut transurb acum! transporta aer autobuzele numai noaptea.... dupa orele 19-20.... nu si ziua.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.