Traseele pe care vor intra noile minibuze

Traseele pe care vor intra noile minibuze

Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
22 comentarii

Cele 20 de minibuze cumpărate de Primăria Galaţi pentru SC Transurb SA vor intra pe trasee începând de duminică, 1 decembrie 2019, anunţă Primăria municipiului Galaţi. Gălăţenii vor putea călători cu ele pe traseele 13 (Piaţa Centrală – Bazinul Nou/Agrogal), 15 (Piaţa Centrală – Gara CFR), 16 (Piaţa Centrală – Trecere Bac), 25 (Shopping City – Cartier Fileşti), dar şi pe nou înfiinţatul traseu 37 (strada Constantin Levaditti – Ţiglina I).

Printr-un comunicat de presă transmis, administraţia locală anunţă că, de duminică, 1 decembrie, zi în care vor intra pe trasee noile minibuze, vor exista modificări în programul de transport public local. Modificările, despre care aţi mai putut citi în ziarul „Viaţa liberă” sunt necesare pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor transmise de către călători şi de către SC Transurb SA.
Cea mai importantă noutate este înfiinţarea traseului 37 (strada Constantin Levaditti – Ţiglina I), asigurat cu două minibuze, cu o frecvenţă de 30 minute. Ruta asigurată va fi: strada C. Levaditti (aferent bloc Nufăr 5) – strada C. Levaditti – strada Prelungirea Brăilei – strada Brăilei – Ţiglina I/ Ţiglina II şi retur. Prima cursă va fi la ora 05,00, iar ultima cursă la ora 22,00 (plecări de la ambele capete de traseu).
Pe traseele 11 (Micro 13b – Piaţa Centrală) şi 28 (Micro 19 – Bariera Traian) se alocă suplimentar două autobuze.
Traseul 13 (Piaţa Centrală – Bazinul Nou/Agrogal) va fi deservit de două minibuze, faţă de un singur autobuz care asigură traseul în prezent. Cursele care vor asigura Agrogal vor avea următoarele ore de plecare de la Piaţa Centrală: 06,30, 07,30, 14,00, 15,30 şi 17,00.
Şi traseul 15 (Piaţa Centrală – Gara CFR) va fi asigurat tot cu două minibuze, faţă de un singur autobuz cât există în prezent.
Traseul 16 (Piaţa Centrală – Trecere Bac) va avea din nou capătul la Trecere Bac şi va fi asigurat de două minibuze, faţă de un singur autobuz.
Traseul 19 (Complex Siret – Grădina Publică) va beneficia de modificarea timpului unei curse de la 60 de minute la 72 de minute, cu o alocare de 36 de minute atât pe tur cât şi pe retur.
Traseul 20 (Complex Siret – Gara CFR) va fi modificat prin devierea acestuia de la Potcoava de Aur la Piaţa Centrală (… strada Traian – strada Basarabiei – strada Mihai Bravu…) atât pe tur cât şi pe retur. De asemenea, va fi modificat timpul unei curse de la 60 de minute la 72 de minute, cu o alocare de 36 de minute pe semicursă.
Şi pe traseul 22 (Micro 40 – Gara CFR), timpul pentru semicursa dintre Micro 40 şi Gara CFR va fi de 50 de minute, iar timpul pentru semicursa dintre Gara CFR şi Micro 40 va fi de 40 de minute.
La traseul 25 (Shopping City – Cartier Fileşti) va fi prelungit programul de transport până la ora 21 (ultima plecare).
Ruta va fi asigurată cu două minibuze, faţă de un singur autobuz care asigură traseul în prezent.
Traseul 27 (Cartier Dimitrie Cantemir – Bariera Traian) va fi scurtat prin mutarea capătului din Bariera Traian în staţia Centru, cu întoarcere pe strada Gării – strada Nicolae Bălcescu.
Traseul 29 (Micro 19 – Gara CFR) va avea parte de modificarea timpului unei curse de la 80 de minute la 90 de minute, cu o alocare de 45 de minute atât pe tur, cât şi pe retur.
Traseul 35 (Piaţa Centrală – limita municipiului Galaţi/Metro) – va fi, de asemenea, asigurat cu două minibuze şi un autobuz, faţă de două autobuze care asigură traseul în prezent.

Citit 14414 ori Ultima modificare Vineri, 29 Noiembrie 2019 00:30

22 comentarii

  • postat de Ene Dumitru Marți, 03 Decembrie 2019 20:50 86.167.135.*** Link la comentariu
    1
    0

    E bine ce s-a facut, dar am sa fiu scurt si la subiect. De ce cand plec din Tiglina ...de exemplu, cu autobuzul de ce nu am traseu direct in Micro 39? Trebuie neaparat sa trec prin Micro 13? Plus de asta cel mai nasol moment e sa stai la capat in Micro 13, ca trebuie sa ste soferul inca vreo 10-15 minute acolo ca asa trebuie.... As dori sa vad un raspuns.

    Raportează
  • postat de saracul si autobuzul Marți, 03 Decembrie 2019 10:54 78.96.59.*** Link la comentariu
    0
    1

    Si uite asa transurb ne-a bagat in ceata. Nicaieri nu s-a afisat noul orar de circulatie al traseelor modificate iar noi trebuie sa asteptam aiurea prin statii. Nu-si bate nimeni capul ca o mare parte dintre noi mai au si servici ori sunt obligati sa mai calatoreasca si cu trenul, fapt pentru care trebuie sa stie cand vine autobuzul in statie...... Aceeasi nepasare si durere in cot cu care primaria si a ei firma transurb isi bate joc de locuitorii acestui oras.

    Raportează
  • postat de Costel Luni, 02 Decembrie 2019 22:19 5.13.228.*** Link la comentariu
    0
    1

    Raabis-Ștefan Bădiță, sa-ti dau la *** cu observatiile tale!

    Raportează
  • postat de Kalyon Vineri, 29 Noiembrie 2019 15:32 188.24.199.*** Link la comentariu
    0
    4

    Lasati traseile asa cum sant , nu mai frecati lumea dupa prostia unuia sau a altuia, chiar nu aveti ce face cu creierul vostru de debitati prostii?

    Raportează
  • postat de Teea Vineri, 29 Noiembrie 2019 11:51 188.24.253.*** Link la comentariu
    0
    6

    Și cu abonamentele deja cumpărate pentru traseul 27, ce facem? Mă refer la distanța dintre stația din centru până în stația din Bariera Traian. Dacă urcăm în alt traseu din centru până la Parcul CFR putem avea ghinionul de a fi amendați. Zic asta pentru că mulți dintre cei de la Transurb au capete pătrate, unii controlori făcând exces de zel când nu e cazul (nu-i observă pe toți cerșetorii care se tolănesc pe scaunele din autobuz, dar fac ditamai circul dacă dau de un călător care are abonament pe 27 și circulă cu 105, pentru că autobuzul 27 de la o anumită oră a dispărut ca măgarul în ceață). De ce nu am fost atenționați de scurtarea traseului 27 când am plătit integral abonamentul? Întreb pentru un prieten ? .............. (punctele reprezintă cuvinte care nu pot fi scrise)

    Raportează
  • postat de Pic Vineri, 29 Noiembrie 2019 03:08 188.24.199.*** Link la comentariu
    1
    3

    Din cauza unuia si a altuia care nu are ce face cu gandirea lui , a inceput sa frece traseile in oras , ca asa crede el ca e de cuviinta,; Omule chiar alta treaba nu ai , de ani de zile te chinui sa sucesti traseile in oras si vad ca ai reusit , dar totul o sa ramana la mana calatorului care vor face mereu sesizari catre primarie de a ramane cum a fost inainte , dar un proverb spune ;Cand omul nu are ce face isi masoara fundul cu ata.

    Raportează
  • postat de Olivia Joi, 28 Noiembrie 2019 19:39 213.233.85.*** Link la comentariu
    1
    7

    Modificarea traseului autobuzului 20 este o decizie nepotrivită deoarece, elevii,studenții sau adultii nu vor mai putea beneficia de abonamentele pe care le au în posesie!

    Raportează
  • postat de platitor de bilet Joi, 28 Noiembrie 2019 17:46 188.24.238.*** Link la comentariu
    0
    12

    Ar trebui ca traseul 20 (retur de la Gara CFR) sa ramana tot pe str. N. Balcescu. Sunt si elevi/studenti/salariati care circula pe acest traseu, nu toata lumea merge la Piata Centrala. Timpul de parcurs ar trebui redus pentru ca si asa se asteapta mult in statii.

    Raportează
  • postat de Raabis-Ștefan Bădiță Joi, 28 Noiembrie 2019 15:58 109.166.134.*** Link la comentariu
    2
    11

    Bursucule, pune mana pe carte și vezi semantica. Întoarcerea pe gării înseamnă că 27 va merge numai pana la Ase..... Apoi se întoarce. Deci e o greșeală colosala.

    Greu e cu tine nu cu ceilalți.

    Raportează
  • postat de St(r)(i)atul Paralel Joi, 28 Noiembrie 2019 15:28 89.136.2.*** Link la comentariu
    2
    4

    @x
    Cand nu exista un traseu lung stabilit si care este solicitat de populatie atunci mafia transurbului vrea ca populatia sa dea mai multi bani sa schimbe autobuze.
    Parca ar fi galatiul mare cat New York-ul dar daca te pui traversezi orasul pe jos in 1 ora si 30 de minute .
    Orasul e mai mic si decat multe comune din occident si ca sa nu pui traseele care trebuie pana in marginile lui atat timp cat oamenii au nevoie de ele inseamna idiotenie, nepasare si coruptie.
    Ce era ca sa puna macar de proba trasee peste tot si eventual sa rareasca frecventa autobuzelor ? Dar mare e gradina ta doamne si multi pesedisti care ii sar gardul.

    Raportează
  • postat de Bursucul zburăreț Joi, 28 Noiembrie 2019 14:21 193.231.148.*** Link la comentariu
    8
    2

    Traseul 27 nu se scurtează, ci își schimbă capătul de traseu. Adică în loc de 2 capete (DC și barieră), ai unul singur la stația Centru, care e acum pe retur (https://transurbgalati.ro/statii-traseu-27/). Textul articolului e foarte clar, dar la de clar e și anafabetismul funcțional al turmei.

    Raportează
  • postat de Raabis-Ștefan Bădiță Joi, 28 Noiembrie 2019 13:16 109.166.134.*** Link la comentariu
    19
    8

    Câteva observații.

    Traseul 37 trebuie făcut circular, din Țiglina 2 sa vireze către Liceul Sf. Maria - Str. Doja - Școala 10 - Levaditti.

    Traseul 30 poate fi asigurat cu minibuze.

    Traseul 31 poate circula Cantemir - Barbosi via Auchan.

    Traseul 20 e bine modificat.

    Traseul 9 trebuie scos din Francezi și pus exact ca 20 prin Piața Mare.

    Traseul 17 trebuie scos.

    Traseul 28 trebuie suplimentat și pus sa circule Metro - Cantemir cu anumite modificări în parcurs.

    Traseul 14 trebuie reintrodus.

    Traseul 27 trebuie făcut Metro - Cantemir și suplimentat. Pe lângă asta, poate circula și mai deviat, astfel încât traseul 105 sa fie eliminat.

    Trebuie introdus transportul nocturn cât mai repede.

    Traseul 15 poate fi făcut circular.

    Traseele 11, 18, 22, 26 trebuiesc unité in traseul circular 69.

    Traseele estivale către Plaja Dunărea trebuiesc completate cu cele către Garboavele, Brates și Lacul Vânători.

    Transurb trebuie transformat în operator regional ca în Rm. Vâlcea, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Slatina, București, Arad, Oradea, Timișoara, Brăila, pentru a lua inclusiv traseele din comunele limitrofe.

    Raportează
  • postat de Student Joi, 28 Noiembrie 2019 10:46 81.196.199.*** Link la comentariu
    0
    15

    De pe Otelarilor cu ce mai ajung la Universitate si la facultate in bariera Traian?? Iau doua abonamente? Si asa vine rar 27!!

    Raportează
  • postat de x Joi, 28 Noiembrie 2019 09:06 86.123.138.*** Link la comentariu
    0
    14

    Pe traseul 17 de luni de zile lipsesc autobuze din grafic! Un traseu foarte lung Metro-Cantemir si cu frecventa foarte redusa. Lumea pleaca de la metro din ""bucati"" ca sa ajunga in m19, adik pleaca cu alte autobuze pana la alte statii comune ca sa ia tramvaiul, alt autobuz care nu au aceeasi ruta cu autobuzul 17..

    Raportează
  • postat de T Ologu Joi, 28 Noiembrie 2019 09:03 86.124.203.*** Link la comentariu
    10
    14

    Bagat transportul public in faliment , activat privatul si urmarit sa-si faca bine reaba , fara mokangeala la pensionari si elevi si sa vezi transport civilizat . Dar cine sa voteze teleormanii ?

    Raportează
  • postat de Student Joi, 28 Noiembrie 2019 08:19 86.124.200.*** Link la comentariu
    1
    15

    Din Otelarilor in Bariera Traian, la facultate cu ce mai ajung?? Imi iau doua abonamente?? Lasati traseul 27 ! Si asa vine rar!

    Raportează
  • postat de Calatorul Joi, 28 Noiembrie 2019 07:57 78.96.59.*** Link la comentariu
    4
    14

    Pe traseele 19 si 20 trebuiau bagate niste autobuze in plus, nu marirea timpului de parcurs. E abureala curata. Se baga autobuzele noi pe niste trasee aiurea , fara rost. Cei care fac planificarile traseelor nu merg niciodata cu autobuzele. Daca vara murim de cald asteptand autobuzele in statii , acum inlemnim de frig. Si, cum era de asteptat, acum masinile vin pline ochi si nu ai unde pune piciorul, obligandu-te sa astepti alta masina, la .....sfantul asteapta. Rusine primarie si Transurb.

    Raportează
  • postat de George Joi, 28 Noiembrie 2019 07:40 89.136.76.*** Link la comentariu
    3
    4

    37 o sa intre de la 1 decembrie pe traseu?

    Raportează
  • postat de Lupu Ștefan Joi, 28 Noiembrie 2019 07:30 86.124.201.*** Link la comentariu
    0
    20

    Bătaie de joc cu traseul 27, și așa ajungi greu în barieră de pe sectorul Țiglina 1-str.Gări.Înca odată se vede cât de slabă este conducerea Transurb.

    Raportează
  • postat de intru in club vad numai fum Joi, 28 Noiembrie 2019 07:30 89.122.188.*** Link la comentariu
    5
    14

    minti luminate, in loc sa relaxeze bariera traian, ei scot alte trasee. sper sa intrati in faliment. galati, orasul din pix

    Raportează
  • postat de Mihai Joi, 28 Noiembrie 2019 05:59 82.137.8.*** Link la comentariu
    0
    20

    Copiii care merg la liceele din Str Domnească (Arte,LIA,Radu Negru ) și cei care au servici până în Barieră Traian cum se vor descurca,dacă traseul din Cartierul Cantemir se scurtează??

    Raportează
  • postat de Calator Joi, 28 Noiembrie 2019 03:33 188.24.199.*** Link la comentariu
    1
    17

    Daca la traseul 27 il scurtezi ,practic il vei folosi ca un titirez ,unde i-si va face capatul acest traseu adica sa stea soferul macar 5-6 min. sau va fii non -stop conducand incontinu cele 9 ore de munca? undei logica acestui traseu, si din centru ce masini va prelua calatorii de pe tr27 ? O sa apara blocari in trafic ,ambuteiaje si asa cum se lucreaza si orasul e tot un santier si masini mici incontinuu in trafic.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.