Evaluaţi acest articol
(33 voturi)
3 comentarii

Podul hobanat al Drumului de Centură începe să prindă formă. Până acum s-au realizat sute de foraje, s-au folosit sute de tone de fier şi s-au turnat mii de metri cubi de beton.
"Au fost finalizate cele două structuri din beton unde se va realiza racordul cu terasamentul. Pentru realizarea fundației celor două structuri de sprijin ale podului s-au forat aproape 40 de piloţi, la o adâncime de 26 de metri. Constructorul a finalizat şi pila intermediară a podului. Vorbim despre elemente care fac parte din structura de rezistență. De asemenea, fundaţia pilonului central este şi ea finalizată. Următoarea etapă înseamnă ridicarea pilonului central la o înălţime de 62 de metri de la nivelul solului", a declarat, pe pagina de socializare, Costel Fotea, președintele Consiliului Județean (CJ) Galați.
Investiția CJ, în valoare de circa 30 de milioane de euro, pentru modernizarea și lărgirea "centurii mici" a Galațiului este finanțată cu fonduri europene nerambursabile, în cadrul Programului Operațional Regional (POR) 2014 - 2020.

Citit 13007 ori Ultima modificare Miercuri, 23 Decembrie 2020 18:30

3 comentarii

  • postat de Terente...din Galati Luni, 28 Decembrie 2020 09:06 86.34.180.*** Link la comentariu
    10
    9

    Investitie facuta doar pt a capusa banii. Nu va avea nici un efect in descongestionarea traficului.
    Deunazi am trecut cu o persoana straina prin acest loc care a si a remarcat imediat inutilitatea podului.
    O lucrare fara sens, exact ca sensul giratoriu de la cimitir Catusa, lucrare recent terminata, dar care in loc sa fie descongestionata de zecile de obiective din jur care stranguleaza traficul, a fost doar facut o toaletare ridicol de inepta si probabil foarte scumpa. Intrarile in sens sunt deviate de la axele lor firesti, revenirea pe artera fiind facute dupa mici ocoliri, vizibilitate si fluiditatea in circulatie fiind inexistenta. Spalatoriile, benzinaria, intrarea/iesirea din service, toate la un loc vin sa completeze o lucrare alandala facuta fara cap.
    Mai sus, alt sens giratoriu ,la Nalba, exact la fel, care practic nu are "sens"!

    Raportează
  • postat de ing Joi, 24 Decembrie 2020 20:30 89.137.230.*** Link la comentariu
    10
    21

    Sa vedem de fapt cat de eficient va fi acest pod si daca intr-adevar s-a descongestionat traficul sau a meritat asemenea investitie. Asta trebuie analizat cand e gata.

    Raportează
  • postat de O construcție deosebită, cu oameni deosebiți Joi, 24 Decembrie 2020 12:27 213.233.88.*** Link la comentariu
    21
    27

    Cum era odată....,,stima noastră și mândria......." felicitări tuturor celor implicați de la opincă la tălpică, în construcția unui pod așa de complex,, operă de artă tehnică, tehnologică și chiar artistică, în final. Bravo, bravo, bravo ¡¡!

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro