Circulaţie dată peste cap - Încep modernizări pe străzile Oţelarilor şi Frunzei

Circulaţie dată peste cap - Încep modernizări pe străzile Oţelarilor şi Frunzei
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Lucrările de pe strada Frunzei impun închiderea totală a circulaţiei între strada Brăilei şi pe strada Prelungirea Brăilei * Pe Oţelarilor se va circula pe ambele sensuri doar pe partea stângă a străzii * Adio tramvai pentru 19 luni ! *

Viceprimarul PSD Nicuşor Ciumacenco a anunţat că de săptămâna viitoare încep primele lucrări din investiţia „Modernizarea bulevardul Oţelarilor, strada Stadionului, strada Frunzei, strada Gheorghe Asachi”, în valoare totală de 47 de milioane de lei. Obiectivul îl constituie modernizarea liniilor de tramvai (pe 3.070 de metri), a străzilor şi a reţelelor de apă, canalizare, gaze şi electrice cu durata de serviciu expirată.

Prima etapă va începe la 1 martie şi va continua până la 31 august 2012 şi va cuprinde lucrări pe străzile Oţelarilor şi Frunzei. „Lucrările ce se execută pe strada Frunzei impun închiderea totală a circulaţiei între strada Brăilei şi strada Prelungirea Brăilei. Riveranii vor avea acces pe străzile adiacente. Pe strada Oţelarilor se vor începe lucrările cu calea de rulare centrală şi partea carosabilă dreaptă, în sensul de mers spre bucla de întoarcere a tramvaiului, de pe bulevardul Galaţi. Circulaţia se va desfăşura, pe ambele sensuri, pe partea stângă (cea cu Altex, Billa, etc.) Pe toată perioada de derulare a contractului, care este de 19 luni, circulaţia tramvaielor va fi închisă pe traseul afectat de lucrări. Contractul este executat de compania gălăţeană Tancrad, care trebuie să finalizeze lucrările pe cele patru artere până pe data de 6 august 2013”, ne-a declarat Nicuşor Ciumacenco.

Citit 3564 ori Ultima modificare Joi, 23 Februarie 2012 15:43

24 comentarii

  • postat de Mihai
    Vineri, 04 Mai 2012 06:55
    Portiunea cuprinsa intre capat Micro 19 si Mc Donald's a mai fost carpita in perioada 1997-1999, imi amintesc cand mergeam la plaja Dunarea. Imi amintesc cum s-au facut in dreptul McDonalds si capat linie bucle de incalecare a sensului si tot un gunoi de lucrare a fost. V-ati batut joc de ce ne-a lasat Ceausescu. de ce ati ingropat linia pe Portului si Cosbuc? sa o scoateti mai tarziu cu ocazia unor "lucrari de reabilitare " , intre timp lunmea uita. Ne lasati voi fara infrastructura ce dureaza de 115 ani.
    0
    0
    Raportează
  • postat de un nene
    Duminică, 26 Februarie 2012 12:37
    lol "florin" din c spui inteleg ca dl. hanta a dormit 3 ani d zile :)
    0
    0
    Raportează
  • postat de Florin
    Sâmbătă, 25 Februarie 2012 13:46
    Au dormit 3 ani de zile si acum in ultimele 6 luni pana la alegeri dau drumul la proiecte.....ne cred oare prosti ? Ce treaba are ciumacenco in toata povestea aceasta ? A intocmit el proiectele, stie el sa scrie o cerere de finantare ? Ma indoiesc.....trebuiesc studii pentru asa ceva....nu stomatologie ce a terminat el....Munca este a domnului Costel Hanta si a echipei dansului de la Directia de programe si proiecte europene.
    0
    0
    Raportează
  • postat de gekadox
    Sâmbătă, 25 Februarie 2012 09:48
    Doar atat vreau sa postez, o lista cu mari metropole din europa care au tramvaie:
    .
    VIENA---BRUXELLES---PRAGA---HELSINKI---PARIS---LYON---BERLIN---HAMBURG
    MADRID---BARCELONA---ATENA---BUDAPESTA---DUBLIN---TORINO---MILANO
    ROMA---LISABONA---AMSTERDAM---ISTANBUL---MANCHESTER---STUTTGART
    ROTTERDAM.....de unde si sunt aduse ultimele tramvaie si de unde vor mai fi aduse anul acesta!! SI lista este mult mai lunga!
    ...
    Intr-adevar, aceste orase au si o infrastructura, care nu obliga tramvaiele sa mearga cu 5 km pe ora, cum este la noi pe anumite portiuni, si tramvaie ultramoderne, dar poate daca se lucreaza la infrastructura in Galati, speram sa avem si tramvaie moderne!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefan badita
    Sâmbătă, 25 Februarie 2012 09:23
    Mai bine mai tarziu, decat niciodata.... Campanie, precampanie sau necampanie, important este ca se apuca de strazi, si oricine ar veni la primarie dupa alegeri, va trebui sa termine lucrarile. BINE CA FACE CEVA CIUMACENCO CU TRAMVAIELE ASTEA, SA FIM SI NOI IN RANDUL EUROPENILOR!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Tudor
    Sâmbătă, 25 Februarie 2012 00:37
    E campanie domnilor, ei stiu foarte bine ce anume trebuie facut, dar le amana pt ultimul an, ca sa scoata ochii. E o chestie absolut normala ce fac (reparatul strazilor), dar asta nu spala pacatele a 12 ani de mandat in care a facut din acest oras unul din cele mai urate din tara. Poate sa faca orice, eu acesti comunisti nu vreau sa-i mai vad.
    Ciumacenco viziune? Numai tampenii a facut. Iar intr-o emisune in direct a fost intrebat daca nu-i e rusine cu orasul asta, cu infrastructura pe care o are, iar el a zis ca nu. A zis ca el nu poate repara, ce a stricat altii inaintea lui. Pai cine a fost inainte lui? Doar nu Basescu. Ma mir ca nu a dat vina tot pe altii, cand ei au fost acolo in fruntea orasului, iar inaintea lui Durbaca, alt mafiot.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Legroeg
    Sâmbătă, 25 Februarie 2012 00:05
    Frumos comentariu, domnule "yoman", din câte îmi dau seama gramatica dvs precară e direct proporţională cu buna creştere, eu zic că ar fi cazul să păstrăm discuţiile la un nivel decent, eventual dacă acest lucru vă depăşeşte, măcar încercaţi să comentaţi pe subiectul articolului, nu pe comment-urile celorlaţi, care probabil au citit şi articolul, pentru că în general cetăţenii sunt interesaţi de lucrurile care SE FAC ÎN GALAŢI, nu de cele care se promit că se fac.
    Dacă frustrarea dumneavoastră e cu privire la faptul că Ciumacenco a făcut lucrul acesta, atunci aveţi o problemă, pentru că aşa cum a făcut Ciumacenco, ar fi putut să facă mulţi alţii, dar oare ce i-a împiedicat?
    E urât din partea dvs ca şi în lucrurile bune care se fac pentru oraşul nostru să încercaţi să găsiţi "pete negre", poate nu v-aţi gândit că "pata" reală ar putea fi chiar în curtea dumneavoastră, sau poate chiar prin aceste răutăţi încercaţi să mutaţi problema acolo unde nu este.
    O seara bună!
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefan badita
    Vineri, 24 Februarie 2012 23:59
    Pentru yoman: Da ma, bine ca sunt eu cotei, la Ciumacenco, asa cum afirmi! Tu fiind coteiul lui Necula , Durbaca sau a nu stiu carui fost turnator! Si ca sa stii asa, eu chiar nu am pupat in cur pe nimeni. Si nu am fost de acord cand s-a votat scoaterea tramvaielor de pe Traian, Cosbuc, Bucovinei, Ana Ipatescu si Portului. Si daca te uiti cand au fost scoase, o sa spui ca am zis aceasta fraza impotriva lui Ciumacenco. EU SUNT PENTRU GALATI! IAR CAND UN OM, INDIFERENT DE PARTID FACE CEVA BUN, ATUNCI IL RESPECT. AM ZIS CA VOI STA ALATURI DE EL, asta pentru ca de cate ori i-am propus sa se refaca liniile de tramvai, uite ca s-au refacut, pe bucati, dupa puterile orasului, dar este un inceput! Basarabiei, Otelarilor, etc.... in viitor Galatiul va avea cele mai moderne tramvaie, dupa schimbarea infrastructurii. Cat despre numele meu in clar, nu imi e rusine ca ma cheama Stefan Badita, nu ma ascund in spatele pseudonimelor, nu sunt postac sau anonim de forum! LA URMA URMEI, ASTA INSEAMNA RESPECT, CURAJ, IMPARTIALITATE! Pai daca scotea Ciumacenco toate tramvaiele, iti dai seama ca nu mai statea "ALATURI DE EL"...... si ma chinuiam pentru tramvaie......

    Pentru IC: Nu ne putem juca cu liniile de tramvai sau tevi de gaze, etc. Prefer un timp mai indelungat, dar o lucrare buna, ca pe Basarabiei. Panourile cu sinele de tramvai.... Acum sinele se monteaza pe traverse si langa sine vin straturi de cauciuc, pentru reducerea vitezei... Crezi ca e ceva mai bun, turnarea lor? Astept un raspuns sa discutam pe aceasta tema.

    Pentru toti cei anti-tramvaie: va recomand sa mergeti in Franta, unde veti vedea sate cu cate 10.000 de locuitori, care au tramvai pe lungime de 2 km..... Dece oare au bagat? Ca sunt ei prea bogati si n-au ce face cu banii? Au invatat din greseala lor in anii 70, francezii au renuntat la 90% din tramvaie, in favoare troleelor si autobuzelor, iar cand au vazut ca troleele se blocheaza in trafic si autobuzele polueaza, au refacut tramvaiele! EU PENTRU GALATI VREAU 80% DIN TRANSPORT BAZAT PE TRAMVAIE SI TROLEE! Un transport ecologic!

    Pentru cetatean17: anumiti vatmani, pot fi distribuiti pe Troleibuze si pe Autobuze, daca au D-ul, pentru ca in ziua de azi, daca nu ma insel, tramvaiul se conduce cu categoria B + atestat transport persoane + scoala de tramvai. Nu am mai vazut categoria TV......
    0
    0
    Raportează
  • postat de yoman
    Vineri, 24 Februarie 2012 23:38
    coteiul de stefan bandita,dupa ce l-a pupat in fund pe "dom" primar a scris si numele in clar sa vada si "dom" primar cine-i pupincuristu nr 1 al lui si poate candva v-a tine cont....... Priviti cum scrie el mandru la urma"......" SUCCES IN TOT CEEA CE FACETI SI CE VA PROPUNETI. VOI STA MEREU ALATURI DE CINEVA CA DUMNEAVOASTRA ,CU VIZIUNE SI IUBIRE PT ORAS SI CETATENI" . Mare ti-e gradina doamne.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de cetatean17
    Vineri, 24 Februarie 2012 23:10
    Ce intrebari fara rost.Cum adica ce rost au tramvaiale?Angajatii transurbului nu toti poti fi distribuiti sa fie sofer pe troleu sau autobuz.Nu se gandeste acea persoana cand pune intrebarea asta ca ar ramane multi angajati someri daca s-ar renunta la tramvaie.Multe orase au tramvaie,capitala are tramvaie si vine cineva cu intrebarea ca ce rost mai au tramvaiele....In privinta acestui subiect felicitari viceprimarului Ciumacenco ca se pune in practica acest subiect.
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefan badita
    Vineri, 24 Februarie 2012 22:57
    eu voi propune, sa se circule pe un singur fir, nu se pot pune autobuze pe traseele 7, 39, 5 si 3, pentru ca nu dispunem de atatea autobuze in oras. mai este o idee, pe care am vazuto la Madrid si merge pusa in practica: toate tramvaiele sa mearga pana la Stadionul Otelul si de acolo 2-3 autobuze cu SERVICIU SPECIAL intre Micro 19 - Ultimul Leu - Casa Rosie - Liceul Auto - Hotel Grandly - Ultimul Leu - Micro 19 .
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefan badita
    Vineri, 24 Februarie 2012 22:54
    Multumesc special domnului Nicusor Ciumacenco, pe care l-am batut la cap de multe ori, sa se inceapa lucrarile mai repede la linia de tramvai! Pentru toti contestatarii tramvaiului va spun ca un tramvai de 30 de metri lungime, sau de 50, poate merge incarcat cu mai mult de 300 de persoane..... Decat sa ne inghesuim in trolee care se blocheaza la randul lor in trafic, mai bine merg linistit cu tramvaiul, care are calea lui de rulare. Pentru toti contestatarii lui Ciumacenco: uitati oamenilor ca se face ceva! Si rand pe rand, toata reteaua de tramvaie a orasului va fi complet schimbata apoi ne vom mandri si noi cu tramvaie moderne! SUCCES IN TOT CEEA CE FACETI SI CEEA CE VA PROPUNETI! VOI STA MEREU ALATURI DE CINEVA CA DVS, CU VIZIUNE SI IUBIRE PENTRU ORAS SI CETATENI!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Patrik Fecheta
    Vineri, 24 Februarie 2012 17:59
    Ce rost au tramvaiele? Ce intrebare e asta?! Tra,vaiul reprezint un mijloc de transport atat ecologic cat si economic. Daca la noi in urbe, pana la modernizarea strazii Basarabiei, nu am avut parte de infrastructura de tramvaie reabilitata si tramvaiele circulau cu viteza foarte mica, asta nu inseamna ca tramvaiul e un mijloc de transport lent sau inutil. Sunt convins ca tramvaiul deranjeaza pe multi pentru ca nu se poate da din calea masinilor. Totusi, voi credeti ca toti europenii care pastreaza si investesc in acest mijloc de transport sunt incuiati la cap?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Europe
    0
    0
    Raportează
  • postat de un nene
    Vineri, 24 Februarie 2012 12:43
    foarte bine,era si timpul sa se modernizeze strazile acelea ,mai ales frunzei,trebuia sa ocolesti o gramada ca ajungi la spital de la atlantic. felicitari celor care sau gandit la aceste modernizari. iar pt. " caciula" ar trebui sa ti faci tu firma si sa participi la licitatie :)); din c am vazut in braila au lucrat chiar bine, acum c va fi si p strazile noastre vom vedea ,dupa aceea poti spune c calitate a fost.
    0
    0
    Raportează
  • postat de caciula bercata
    Vineri, 24 Februarie 2012 11:47
    ce tot atata da-ti cu acele camere web? ce dorel de la tancrad (mahire cornelui)nu dati dovada de caracter infect !!!!cum puteti sa vb de o firma care este plina de oameni cu mult simt de raspundere si profesionalism (uitati-va la braila)care este alcatuita din nucleul fostuli ICMRS CARE A CONSTRUIT COMBINATUL SI MULTE ALTELE nu trebuie sa denigram gratuit sa facem acele afirmatii nefondate.
    0
    0
    Raportează
  • postat de gigi
    Vineri, 24 Februarie 2012 10:53
    Cit din valoarea lucrarii reprezinta sponsorizare la USL la campania locala de alegeri primari?Cit timp va fi in garantie aceasta lucrare dupa terminarea ei?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Sica
    Vineri, 24 Februarie 2012 10:16
    Daca se anunta ca se lucreaza 6 luni, incepeau postacii sa zica: "Ca de ce dureaza atat? Ca nu e timp fizic pentru o astfel de lucrare, ca sigur o sa fie o treaba romaneasca!" Ma rog, eu sunt foarte multumit ca se face, si sa nu uitam totusi ca strazile sunt foarte mari!
    0
    0
    Raportează
  • postat de maxbh
    Vineri, 24 Februarie 2012 10:11
    Felicitari!!! tot ce pot spune ca am auzit despre modernizarea strazilor intr-o emisiune dar am crezut ca e o alta "minciuna electorala",dar se pare ca acest om cea ce spune,chiar face. FELICITARI !!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de maxbh
    Vineri, 24 Februarie 2012 10:09
    Felicitari!!! tot ce pot spune ca am auzit despre modernizarea strazilor intr-o emisiune dar am crezut ca e o alta "minciuna electorala",dar se pare ca acest om cea ce spune,chiar face. FELICITARI !!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de flo
    Vineri, 24 Februarie 2012 09:58
    Poate reusiti sa ne informati si pe noi, ce va fi in locul traseului 7, respectiv 39! Pe unde vor circula, orarul etc!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Michire Corneliu
    Vineri, 24 Februarie 2012 09:36
    Ce rost mai au tramvaiele?Puneti troleibuze daca vreti transport ecologic....termenul de finalizare este imens de mare...oricum cei care stau in zona vor putea da feed-back despre cum lucreaza alde Dorel de la Tancrad, vom sta cu bunghiul pe ei si vom face si poze daca vor lucra,, romaneste"...
    0
    0
    Raportează
  • postat de IC
    Vineri, 24 Februarie 2012 06:37
    Mult prea indepartat termenul de finalizare , dar fiind o firma din cercul politic al administratiei galatene se admite.....O firma serioasa ,ar realiza aceasta lucrare in 6 luni ,evident dupa o pregatire de alte 6 luni ,prefabricarea panourilor cu sinele de tramvai, camine canalizare si apa , borduri ,aprovizionarea cu materiale in depozitul de langa lucrare si abia dupa aceia atacarea lucrarilor pe tronsoane care sa permita circulatia in zonele cu lucrari ne atacate sau terminate.( nu desfacut tot si inchisa circulatia 18 luni).Apropo ,ce ar fi sa fie instalate cateva webcam in zona lucrarilor sa poate fi urmarite in permanenta si de catre orice cetatean.
    Poate de data asta solutia aleasa pentru modernizarea liniilor de tramvai va permite si utilizarea traseului acestora si ca banzi de circulatie pentru autovehicole , ca sa nu zic vorba ai cu inutilitatea tramvaiului si infima contributie a acestui mijloc la transportul de calatori. Cu cateva sute de abonati din combinat (cat o mai dura si acesta)si cu pensionarii care se mai duc sa faca cumparaturi in piata centrala ,asta pentru ca au facilitati din banii contribuabililor ,nu cred ca mai merita investit in linii de tramvai .
    0
    0
    Raportează
  • postat de Patrik Fecheta
    Vineri, 24 Februarie 2012 01:47
    Daca s-ar lucra 24/7, atunci s-ar putea sa facem si noi macar cu jumatate din viteza chinezilor, dar la noi se lucreaza 8 ore pe zi, din care 1 e pauza de masa.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Tudor
    Vineri, 24 Februarie 2012 00:37
    19 luni? Dar ce, fac autostrada? Chinezii au refacut strazi intregi dupa tsunami in cateva saptamani....
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.