Cai-putere pe bani publici
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Cai-putere pe bani publici
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Cele mai multe Dacii le au Ecosal şi Poliţia Locală, alături de spitale, teatre şi centre sociale * Cele mai scumpe maşini aparţin Apaterm *   

Plecând de la sugestia unui cititor al Vieţii Libere, am încercat să aflăm pentru dumneavoastră ce fel de maşini sunt folosite în administraţia publică locală, ce marcă sunt ele – pentru a vedea dacă avem sau nu patrioţi la volan – şi mai ales cât au costat.

Patrioţii din sănătate, cultură, social şi servicii publice
Din cele şase maşini de serviciu pe care le deţine Primăria Galaţi, trei sunt Dacii (alături de două Daweoo şi Skoda cu care se deplasează primarul). Dacă vine vorba despre mărcile de maşină, aflaţi însă că cei mai mulţi „patrioţi” se găsesc în general, în unităţile şcolare, cele sanitare, cele de cultură şi cele sociale. Şcolile, spitalele (Maternitatea, Spitalul de Copii şi Municipalul), teatrele şi căminele de bătrâni (Unitatea Medico-Socială din Pechea, Centrul Multifuncţional, Serviciul de Asistenţă Medicală, Centrul de locuinţe şi Sprijin pentru Tineri) au în parcul auto, în general, doar maşini de producţie autohtonă.

Ecosal bate recordul însă cu 23 de Dacii (din 27 maşini - adică încă două autospeciale Opel Astra, un Seat Altea şi un microbuz VW), după care vine Poliţia Locală cu nu mai puţin de 12 Dacii din cele 15 maşini de serviciu (restul sunt VW, Daewoo şi Renault). Serviciul Geotopo are ambele maşini româneşti.
Tot la patriote se pot înscrie şi Apaterm (din cele 19 maşini de serviciu, 11 sunt autohtone - două Aro şi nouă  Dacia şi opt străine), Apă Canal (19 Dacii din 27 de autovehicule de serviciu) şi Gospodărire Urbană (cinci Dacii din totalul de şapte maşini). În restul  societăţilor de interes local, numărul Daciilor este la capitolul "nesemnificativ": Administraţia Pieţelor are doar două Dacii din opt maşini, iar Zona Liberă are o singură Dacia din cinci maşini de serviciu.

Aşa multe maşini, aşa de puţini şoferi!
Surprinzător sau nu, numărul de maşini din administraţia publică locală nu corespunde şi cu numărul şoferilor. De pildă, Ecosal are 27 de autovehicule, dar are doar şapte şoferi. La fel, Centrul Multifuncţional al Primăriei (cu două puncte de lucru – Domnească şi Basarabiei) are cinci autovehicule, dar numai trei şoferi. Apaterm are, de pildă, 19 maşini, dar numai 16 şoferi, iar Apă Canal are cea mai mare diferenţă: 50 de autovehicule la doar 27 de şoferi!

Sunt însă şi unităţi care se respectă şi care au atâţia şoferi câte maşini sunt. De exemplu, Administraţia Pieţelor are opt maşini şi tot atâţia şoferi, Poliţia Locală – 15 maşini şi 15 şoferi, Maternitatea are patru maşini, dar două sunt la casare, aşa că are doi şoferi, la fel, Spitalul de Copii, iar Spitalul "Elisabeta Doamna" are trei maşini şi tot atâţia şoferi.

Cele mai scumpe vehicule şi conducătorii lor
De departe cea mai scumpă maşină cumpărată de o societate de interes local aparţine SC Apaterm. Vorbim despre un VW (41.856 de euro), cumpărat în 2008, prin leasing. Urmează o maşină de la Zona Liberă Galaţi - 28.690 de euro pentru o Skoda Superb cumpărată în 2002, prin cerere de ofertă. Pe locul al treilea în topul celor mai scumpe maşini de serviciu cumpărate se află Poliţia Locală, cu o dubă Renault Trafic de „numai” 27.829 de euro.

Aproape se află şi Ecosal, cu un microbuz VW Caravelle (27.522 de euro), primit în 2010 de la Primărie şi cu care se efectuează, în general, deplasările aleşilor locali. Urmează, Poliţia Locală din nou (un VW cumpărat în 2006, cu 24.030 euro), SC Piaţa Agroalimentară (un Mercedes Benz Sprinter care a costat 22.814 euro, cumpărat în 2005, prin leasig), Primăria (Skoda Oktavia 1,8 folosită de primar – 13.580 de euro, cumpărată în 2001), Apă Canal, cu Dacia Logan (10.806 euro), din care societatea are zece, cumpărate pe SEAP şi pe ultimul loc se află din nou Ecosal cu Seat Alteea (10.020 euro), din 2006, cumpărat în 2009.

Modalităţi de cumpărare
De regulă, maşinile achiziţionate de societăţile de interes local au fost cumpărate în urma unei licitaţii publice, însă sunt şi alte modalităţi. De pildă, Programul Rabla pe care nu s-au ferit să îl folosească Poliţia Locală, care şi-a cumpărat, în 2011, două Dacii şi un Renault, dar şi SC Administraţia Pieţelor, care şi-a cumpărat tot două Dacii. Alte modalităţi de cumpărare a maşinilor: cerere de ofertă (Centrul Multifuncţional, Spitalul de Copii, Apaterm şi Zona Liberă), repartiţie sau compensare (Transurb), concesiune (Gospdărire Urbană), donaţie (Poliţie Locală, Seminarul Teologic Sf. Andrei), sau transfer de la o unitate la alta. Sunt însă şi multe unităţi – în special societăţile locale – care au apelat la procedura de achiziţie prin leasing - Apaterm, CJ sau Piaţa care aşa şi-a cumpărat toate cele opt maşini de serviciu.


Consiliul Judeţului – în teren cu maşină de teren
Din cele 18 maşini de serviciu ale Consiliului Judeţean Galaţi, numai două sunt Dacii. Restul celor 16 autovehicule de serviciu ale CJ sunt străine: şapte Daewoo, câte un Ford şi un Fiat, trei Skoda, două microbuze (unul Iveco şi un WV) şi să nu uităm „perlele coroanei” cele două maşini de teren – un VW Touareg din 2007 şi un Land Rover din 2001.

Acestea din urmă sunt şi cele mai scumpe – VW a costat CJ-ul 36.915 euro (maşină cumpărată prin licitaţie), iar Land Roverul (cumpărat pe vremea când CJ era condus de Dan Lilion Gogoncea) a costat 32.619 euro. De departe cea mai scumpă maşină de serviciu din CJ este o autoutilitară Fiat Doblo pentru care CJ a dat în 2007 suma de 44.084 euro.

Direcţia Copilului, cea mai „patriotă”
Din cele 25 de maşini de serviciu ale DJPDC, nouă sunt Dacii, dar mai are şi un VW (donaţie din 2005), două microbuze Mercedes şi unul Volkswagen (donaţie de la Ministerul Muncii), două Peugeot, trei Seat, patru Daewoo şi alte utilitare.    
Şi Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Populaţiei (condusă până mai ieri de noul prefect) susţine producţia internă auto - are o singură maşină şi aceea este Dacia Logan. Serviciul Public Judeţean de Administrare a Domeniului Public şi Privat are patru Dacii şi patru Daewoo, Fiat şi Iveco, iar din cele trei maşini de serviciu ale Bibliotecii V.A. Urechia, două sunt Dacii (Logan, Break) şi una, Nubira. Direcţia Agricolă are doar o Dacie şi alte două  VW.


Cine are cele mai multe autovehicule?

Din cele şapte societăţi publice de interes local, Transurb are – cum era şi de aşteptat – cele mai multe mijloace de transport. Din cele 135 de autovehicule, 13 sunt troleibuze, iar restul de 122 sunt autobuze. Ultimele autovehicule cumpărate de Transurb au fost achiziţionate în urmă cu doi ani (30 de Daf-uri pentru care s-a plătit 2,6 milioane lei). Cele mai multe autovehicule au fost cumpărate pentru Transurb în 2008 – 40 (zece troleibuze şi 30 de autobuze), iar cele mai puţine, în 1994 – unul singur. Ecosal are 27 de autovehicule, din care 17 achiziţionate şi zece primite în administrare de la Primăria Galaţi. Cea mai veche este o Dacie din 2002, iar cele mai noi sunt două Dacii Pick –up, utilitare (2010).

Prefectura preferă străinii

Prefectura are şase maşini de serviciu, din care numai două sunt Dacii Logan, primite în 2006 din partea MAI. Instituţia mai are două maşini Daewoo (o Nubira şi un Cielo, cumpărate în 2001 şi, respectiv 2003) şi un Opel Vectra din '97, primit de la Direcţia Generală a Finanţelor Publice, care l-a confiscat de la un datornic la stat. Piesa de rezistenţă: un VW Touareg, din 2006, primit de la MAI.

Citit 3071 ori Ultima modificare Luni, 14 Mai 2012 09:38

23 comentarii

  • postat de gabi90
    Miercuri, 16 Mai 2012 16:54
    Oricum banii niciodata nu se cheltuie acolo unde e nevoie, ci acolo unde sunt mofturi de satisfacut. Nu aveau masini personale si au trebuit sa isi cumpere?
    0
    0
    Raportează
  • postat de nina
    Marți, 15 Mai 2012 09:43
    sunt de acord cu cei ce spun ca nu v-ati informat foarte bine asupra celor scrise

    ati imbogatit unele institutii cu masini si nu ati precizat exact ce fel de masini sunt: autoturisme, autoutilitare, camioane etc
    0
    0
    Raportează
  • postat de Domitian
    Marți, 15 Mai 2012 00:02
    Jos cu dusmanii poporului!
    Asa tovarasi sa infieram aceasta atitudini provocatoare si antiproletare.
    Mandito draga , este cel mai prost articol "ever "
    0
    0
    Raportează
  • postat de marius
    Luni, 14 Mai 2012 22:20
    Votati Constantin Telegan si n-o sa se mai intample asa ceva !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marina
    Luni, 14 Mai 2012 20:52
    dupa cum se poate intelege din acest articol autoturismele sunt cumparate de pe vremea psd -ului, pnl-ului si ca de nu puteau circula cu masini autohtone, dacii ,... ganditi-va totusi chiar daca ies o parte din bani (profit) din tara dar se mentin locurile de munca ale romanilor angajati acolo.....apropo Ciumacenco cu ce masina circula? ca sigur nu are dacie....
    apropo de legea din Franta cred ca la noi ar trrebui sa mai circule si cu autobuzul ca sa vada si ei cand stam cate o jumatate de ora (traseul 9, 104) de innebunim in statie de arsita si de sete.... si trec maxi taxiurile lor (ale consilierilor, ale ofiterilor de politie....) si apropos cu ce bani le au cumparat ca din salariu este imposibil?......galateni ne am saturat de coruptie,...jos psd-isti si pnl-isti hoti..............................acum ca au preluat puterea vor fura si mai mult decat au facut-o pana acum........
    0
    0
    Raportează
  • postat de stefania
    Luni, 14 Mai 2012 18:35
    daca s-ar sti exact cum sta treaba cu aceste vehicule, ar mai conta, dar se scriu tot felul de articole doar din auzite, nimic concret se pare. Daca tot s-a deschis acest subiect de ce nu i-au luat in vizor si pe ceilalti?
    0
    0
    Raportează
  • postat de irinel
    Luni, 14 Mai 2012 18:23
    la cate achizitii au fost facute din banii publici nu ma mai mira nimic. Dar totusi mai bine s-ar scrie adevarul si nu ceea ce doresc unii candidati. Am impresia ca cu acest articol cineva vrea sa iasa cu basma curata.
    0
    0
    Raportează
  • postat de tania
    Luni, 14 Mai 2012 18:20
    e normal in anumite sectoare sa existe masini pentru deplasari, dar vad ca in unele cazul se arunca cu tot felul de vorbe. Ca sunt masini scumpe cum scrie despre CJ, dar de ce nu s-a scris si despre toate companiile care si-au achizitionat masini din banii publici sa se vada exact cum sta treaba. Tot se incearca sa se puna presiune pe Chebac, ca doar ne aflam in campanie electorala si se incearca, fara succes, sa-l puna intr-o lumina proasta. Dar dupa cum scrie si in articol masinile scumpe care apartin CJ sunt cumparate mai de mult, de cand era Dan Lilion Gogoncea la CJ.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ivan
    Luni, 14 Mai 2012 18:01
    Din pacate intregul articol ne duce catre o pista falsa. Adica trebuie sa fim patrioti si sa cumparam autoturisme facute in Romania, dar a carui profitul merge in alta tara. Criticati indirect ceva manageri care au achizitionat, nu stiu cand, autoturisme straine. Ia uitati-va la flota unei firme private si vedeti care sunt criteriile pe baza carora se achizitioneaza autoturisme si o sa vedeti ca tara de provenienta nu e foarte importanta! Nici macar pretul nu e un criteriul de achiztie principal pentru ca acesta se leaga de perioada de exploatare. Deci logic ar fi ca inainte sa-i dam cu patriotismul trebuie sa vedem care "cel mai eficient" autoturism si sa-l alegem, chiar daca nu e produs in tara noastra. Eu imi doresc ca un manager local sa fie chibzuit cu banii publici iar achizitiile sa fie facute in functie de eficienta si in baza legii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de dan
    Luni, 14 Mai 2012 17:45
    Cineva intreba de don Cubasa. Pai godinacul asta sta la dos o vreme si maine poimaine o sa il vedem pus iarasi de partid in cine stie ce post de mare sef, evident nu pe competente, ca asta le are zero ci pe obedienta fata de partid si stapanii sai. Totul se bazeaza pe o mare inselatorie si pe premisa ca romanii au mintea scurta si mai si uita. Am mai spus-o pe aici, in alte tari golanul asta era pus dupa gratii pentru multi ani.
    0
    0
    Raportează
  • postat de traian
    Luni, 14 Mai 2012 16:33
    normal ca cele mai scumpe masini apartin celor de la APATERM daca sunt numai angajati PSD care nici macar nu se duc pe la munca si primesc o caruta de bani.. o caruta de bani la care noi oamenii de rand cei care ne ducem zilnic la munca cate 8 ore minim visam :) RUSINE PSD! RUSINE D.NICOLAE! RUSINE CIUMACENCO PENTRU CA AI FOST MANA LUI DREAPTA!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Vali
    Luni, 14 Mai 2012 15:24
    Astia toti sunt minciunele pe langa ce are Episcopia Dunarii de Jos. Daca vreti sa va simtiti ca-n vest intrati in garajul lor si deja lumea o sa vi se para mai aproape de rai ;))
    0
    0
    Raportează
  • postat de mariana
    Luni, 14 Mai 2012 15:02
    pentru povestitorii de la viata libera: înainte sa daţi o strie, e bine sa va documentaţi din surse sigure. Total eronat articolul
    0
    0
    Raportează
  • postat de cristinica
    Luni, 14 Mai 2012 13:43
    si viitorul nostru pe copii neinvatati!uitati ce fac prietenii lui Ciumacenco si Marius Stan
    Cu doi miniştri la Educaţie acuzaţi de plagiat, numai buni de eliminat din examene pentru totdeauna, Victor Ponta se joacă de-a lupul la oi, ieşind pe posturi şi strigând ca din gură electorală de şarpe că vrea bacalaureat cinstit, cu camere de luat vederi în toate judeţele.

    Întocmai cum a fost anul trecut ticluit de ministrul Funeriu . "Ministrul a fost înjurat anul trecut nu numai de generaţia care, nemaiputând să fenteze bacul, şi-a arătat adevărata valoare, ci şi de vajnicii reprezentanţi ai PSD-ului, care le-au plâns de milă celor picaţi, pe care au vrut apoi să-i bage în facultăţi fără diplomă de maturitate, dând astfel de pământ şi cu legile ţării, dar şi cu cele ale bunului simţ. Noroc că le-a venit mintea românului cea de pe urmă şi acum fac paradă de corectitudine.

    Totuşi, îmbucurător este faptul că opinia publică este cea care i-a obligat să aleagă ca armă electorală menţinerea camerelor şi nu eliminarea lor. E semn că, măcar în al doisprezecelea ceas, ne-am dat seama că ar fi cazul să ne schimbăm pe ici pe acolo, în punctele esenţiale. Iar faptul că s-a început cu examenul e maturitate e ca şi cum am tăia răul cât mai aproape de rădăcină. Trebuie însă mers pe fir, până la capăt.

    E nevoie de reformă adevărată în învăţământ, care presupune pe lângă revizuirea materiei şi organizarea mai multor tipuri de bacalaureat. Şi, pentru a nu-i mai învăţa pe elevii noştri să-şi fure singuri căciula, ar trebui să învăţăm să sacrificăm interesele de partid, în favoarea calităţii oamenilor puşi în fruntea instituţiilor de învăţământ. De la simplu director de şcoală, până la ministru trebuie să fie oameni capabili şi morali. Pentru că aceştia sunt exemple şi pentru elevi, dar şi pentru restul profesorilor care intră la clase.

    Sunt oameni în Galaţi, care au vegheat ca bacalaureatul să se desfăşoare, în trecut, corect . De câţiva ani buni, ne-am aflat în coada clasamentului la promovabilitate, nu pentru că eram mai proşti decât alţii. Anul trecut s-a văzut că nivelul e cam peste tot acelaşi, iar procentele de promovare de 98 la sută din alte judeţe erau furajate de ilegalităţi crase, pe care toată lumea le ştia, dar se evita să se facă ceva.

    Chiar şi cu supraveghere strictă, să nu uităm că şi la Galaţi s-a încercat de mai multe ori fraudarea examenelor. Sunt situaţii în care, deocamdată, nu s-au găsit dovezi, dar şi altele în care profesori chiar cu experienţă şi cu rezultate de excepţie la clasă au fost trimişi în judecată pentru luare de mită şi trafic de influenţă.

    Pentru anul acesta mesajul e clar: tezele de bacalaureat din 2009, 2010 şi 2011 sunt toate „cazate” la DNA, iar procurorii încă scormonesc după dovezi de fraudă. Nici profesorii şi nici elevii n-ar trebui să se gândească măcar la căi neortodoxe. La simularea probei de matematică, au fost grupuri şcolare care au obţinut promovabilitate spre zero. Dar a existat şi un elev de la „Radu Negru” care a luat 10 curat. Deci chiar şi la liceele industriale vor putea promova cei care, măcar acum cu o lună jumătate înainte de startul examenelor, vor pune burta pe carte."
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Luni, 14 Mai 2012 13:38
    ATI VAZUT MASINA PERSONALA A DIRECTORULUI DE LA POLITIA LOCALA?I A DAT PRIMARUL SALARIILE IN AVANS, NU BEA , NU MANANCA, NU PLATESTE FACTURI...CA DE UNDE DIN LEAFA SA DE FUNCTIONAR PUBLIC?!
    PSD ei imputiti!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Nu se poate
    Luni, 14 Mai 2012 13:00
    Da...interesant ca s-au omis unele institutii, banuiesc intr-un alt articol viitor ni se va da si informatia asta. Dar cum se face oare ca un fiat doblo este mai scump decat un vw tuareg? Cine a papat parandaratul? Trebuie sa manance si gura lor ceva nu?
    0
    0
    Raportează
  • postat de domnul -domn
    Luni, 14 Mai 2012 11:23
    trebue ca fiecare ,angajat la stat sa posede scaune fixe si mobile ,sa mearga treada \\\\\\\ BRAVO
    0
    0
    Raportează
  • postat de VICTOR PONTA
    Luni, 14 Mai 2012 09:32
    bre domn Cubasa, mai respira! ti se recunoaste stilul pe toate siteurile! si mai invata si dumneata mersul pe jos si mai ales limba romana! in rest, un pic de odihna chiar ti-ar prii!
    0
    0
    Raportează
  • postat de citim , citim , dar mai si corectam !!!!!
    Luni, 14 Mai 2012 09:26
    NU ARE IMPORTANTA MINCIUNA PE CARE O SPUI .
    IMPORTANTA-I BUCATA DE ZIAR IN CARE O AMBALEZI.
    IN REST : REA CREDINTA , DEZINFORMARE , NESTIINTA.
    EXEMPLU :
    - Apaterm. Din text 19 autoturisme si cel mai scump , un VW. In realitate: - 2 autoturisme Dacii si un Daewoo din 2000 ; - restul autoutilitare , autoateliere specializate pentru interventii in pt-uri si retele, autocarosate si autobasculante , toate date spre folosinta de Primaria Galati si necumparate ; VW ul nu este autoturism ci microbuz (parca ar fi bancul rusesc cu Volga si bicicleta ), care deserveste intreaga intreprindere si NU, numai conducerea si este cumparat prin licitatie CORECTA, platit in leasing, cu respectarea legii.
    - Apa - Canal. Mai uitati-va o data, ca am ferma convingere, ca a-ti adunat la autoturisme si autovidanjele ce va cara mizeria prin oras, si autocisternele cu apa date tot de Primaria Municipiului.
    ASA CA SA FIE!!!!! SI SA IMPRESIONEZE EVENTUAL PUBLICUL NEAVIZAT , IAR DVS DON'SOARA SA VA STABILIZEZE SCAUNELUL TREMURATOR, DE LIPSA UNOR ARTICOLE SERIOASE SI COMPETENTE , DIN ULTIMA VREME.
    Nu spun sa nu aratati lipsa de profesionalism si furtul acolo unde ele exista , dar sa va construiti o CARIERA PE INJURAT APATERM SI APA-CANAL parca-i prea mult . NE-AM SATURAT SI NOI. Sunt intreprinderi care acopera tot orasul , chiar si judetul , nu doar niste biete directii descentralizate, ce mama masii!! SA LI SE DEA BICICLETE ............ SI DACA N-OR STI TOTI SA MEARGA CU ELE ? CLAR , INCOMPETENTI . II DAM AFARA. ANGAJAM ZIARISTII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    P. S. - @ marius : Tiiiinere domn, Franta de care z'sesi , produce in materie de masini orice , nu numai autoturisme ieftine, de mic litraj , caraghioase dupa infatisare, carora noi cu mindrie le spunem Dacii si le folosim doar la carat funduri umane. Produce si autoutilitare si microbuze si minicarosate - basculante etc . Ei !!! se pare ca intreprinderile fie si cele locale de astea au nevoie, desi "fatucile lui Cristoiu" le incurca cu autoturismele , precum merele cu perele, ridichile cu pastarnacul , articolul cu salariul si nu in ultimul rind , ------- si cu Prefectura, ca si Prefectul trebuie sa invete mersul cetatenesc (ni se va da in mod sigur, de exemplu un prefect din Guineia - Ecuatoriala).
    ASTA-I VIATA ; ASTIA-S OAMENII , PACAT CA DECREDIBILIZEAZA UN ZIAR VECHI CA UN VIN BUN.
    0
    0
    Raportează
  • postat de purice
    Luni, 14 Mai 2012 08:11
    interesant ar fi sa aflam masinele proprietate personala a celor angajati la stat
    ca exemplu avem parcarea de la somaj
    macar una masina nu este romaneasca
    oare ce salarii au ???
    0
    0
    Raportează
  • postat de marius
    Luni, 14 Mai 2012 06:47
    In Franta exista o lege care interzice tuturor institutiilor si autoritatilor publice de stat sa achizitioneze alte masini in afara de cele autohtone (produse in Franta). Bugetarii nostri se imbolnavesc daca s-ar plimba cu Logan, sau Duster?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ion Cetateanu
    Luni, 14 Mai 2012 06:25
    Cum APATERM are cele mai scumpe autoturisme ? Acestea ,alaturi de salariile sefilor si sefuletilor , salariile celor care nici nu stiau unde era APATERM dar le primeau pe card , sunt unele din cauzele falimentului si a pretului exagerat de mare al distributiei agentului termic. Oare de ce le trebuie 19 autoturisme? Dar la Ecosal la ce le trebuie 27 ,cara maturatorii cu Dacia sau cu microbuzul VW Caravelle ? Cum ati scris , cu microbuzul se deplaseaza alesii locali ? Nu-i imputa nimeni domnului Ionescu acele costuri? Peste tot sunt mult prea multe iar cu exceptia autoturismului care deserveste primarul ,prefectul si presedintele CJ ,toate celelate nu ar trebui sa aiba soferi ,sefuletii daca pretind ca stiu conduce institutii musai trebuie sa stie conduce un autoturism .Bag seama ca APA Canal se apropie cu pasi mari si repezi de situatia APATERM . La ce le trebuie atatea autoturisme? Cara apa sau materilele de interventii cu Dacia Logan ?Or fi cumparate din banii pe apa de ploaie ? Daca taxau corect (vorba vine ,ca aceasta taxare este total incorecta) la cantitatea de apa de ploaie din ultimile 12 luni ,nu cumparau nici volanele.Dar la piete la ce le trbuie autoturisme ,mai mule chiar decat amaratele de piete din oras ?Trai nineaca pe banii galatenilor ,jecmaniti de toti si din toate pozitiile , sub obladuirea si cu girul alesilor locali. Baietii asti pe care-i votam noi, numesc si CA-urile si directorii ,fara sa-i intereseze nimic altceva decat sa fie oamenii partidului si ca respectivii numiti sa cotizeze la greu.Competenta ,performanta economica este pentru altii ,prostii oricum platesc...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Adi
    Luni, 14 Mai 2012 01:21
    Nimic despre ITM, ISJ, ARPM, Finante, Garda de Mediu ... ori poate dansii se plimba cu mijloacele de tramsport in comun.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.