Serviciul Public Ecosal vrea să pună la punct un sistem de telefonie care să preia toate sesizările cetăţenilor, indiferent de ora la care aceştia decid să apeleze. „Vrem să reînfiinţăm Telverde. În acest moment există, dar mai mult în teorie, nu ştiu cât funcţionează. Noi avem program numai până la ora 15.00, iar după ce angajaţii pleacă acasă suntem cam descoperiţi. Din acest motiv, vrem să punem la dispoziţia cetăţenilor un sistem robot, care să preia sesizările. Să fie ceva în genul: pentru ecarisaj, apăsaţi tasta 1, pentru salubrizare, apăsaţi tasta 2, etc”, ne-a declarat directorul Ecosal, Ionuţ Pucheanu.
Sesizări la orice oră: Ecosal vrea să pună la punct telefonul verde Scris de Nicoleta Onofrei


Nicoleta Onofrei
Articole recente - Nicoleta Onofrei
”Viaţa liberă” - un fel de a fi de care îmi e dor Ce primării gălățene NU au contracte de SALUBRIZARE După o lună de zile: În Micro 17, GUNOIUL este neclintit Aliaţi de campanie: CANDIDAT LA PRIMĂRIA GALAȚI, Nicuşor Ciumacenco vrea rezolvarea problemelor cu ajutorul universitarilor CINEMATOGRAFUL de la Shopping City, tot la nivel de discuţii, dar mai avansate
Mai multe din această categorie: