Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
23 comentarii

Serviciul Public Ecosal a finalizat prima trecere de pietoni supraînălţată din oraş, aceasta fiind localizată pe Bulevardul Marii Uniri, în dreptul parcului Viva. Aceasta este prima trecere de pietoni de acest gen, urmând să fie realizate alte şase astfel de treceri.
Măsura a fost luată de către Comisia pentru siguranţa circulaţiei din cadrul Primăriei, în urma analizei rapoartelor Poliţiei Rutiere, pentru a spori securitatea trecerii pietonilor, în contextul în care vechile limitatoare erau traversate sau ocolite foarte uşor de către maşinile de teren.
„Propriu-zis, trecerea de pietoni este supraînălţată cu aproximativ 10 centimetri şi va fi marcată cu leduri”, ne-a spus directorul Serviciului Public Ecosal, Ionuţ Pucheanu.
Treceri de pietoni supraînălţate vor mai fi realizate, printre altele, pe Bulevardul Marii Uniri (în zona restaurantului Pescarul), la Bănci, la Stirex, pe Coşbuc (în dreptul Cimitirului "Eternitatea") şi în zona căminelor studenţeşti.
Potrivit informaţiilor din cadrul Primăriei, pe Bulevardul Marii Uniri, respectiv pe Faleza Superioară, după ce vor fi realizate ambele treceri supraînălţate, celelalte treceri vor fi desfiinţate.
Acest tip de „zebră” costă aproximativ 45.000 de lei.

Citit 5448 ori Ultima modificare Sâmbătă, 31 Mai 2014 23:56

23 comentarii

  • postat de liliana Vineri, 27 Iunie 2014 12:41 213.177.4.*** Link la comentariu
    0
    0

    Aceasta trecere de pietoni este enorm de scumpa. Daca cei fac parte din Comisia pentru siguranta circulatiei s-ar fi plimbat putin prin tara ar fi descoperit ca in frumosul oras Piatra Neamt toate dar absolut toate trecerile de pietoni sunt marcate corespunyator si suprainaltate din asfalt , fiind observate de catre soferi de la distanta.

    Raportează
  • postat de Relu Luni, 09 Iunie 2014 02:27 5.13.217.*** Link la comentariu
    0
    1

    Am trecut pe acolo si am constatat ca pamintul care a fost pus de incarcatorul frontal tocmai a fost luat de apa de la ultima ploaie.
    Asta din cauza ca apa s-a ridicat pe trecerea denivelata, a depasit bordura noua si a luat tot pamintul. Apa de la ploaie se scurge de pe strada pe spatiul verde, cara tot pamintul, dezradacineaza copacii si apoi se scurge pe panta falezei.
    Se intimpla acest lucru din cauza ca prin asfaltari succesive, starada este aproape la acelasi nivel cu bordura.
    In zona trotuarul a inceput sa se scufunde si pina in toamna se duce in Dunare. Nimeni din primarie nu vede, in schimb pun tot felul de afise pe faleza fara sa spuna ce reprezinta.
    O pacaleala de 1 Aprilie, o gogoasa in vederea viitoarelor alegeri prezidentiale?

    Raportează
  • postat de Naspa Luni, 02 Iunie 2014 13:34 188.25.83.*** Link la comentariu
    0
    4

    Nu stiu daca ati trecut pe acolo zilele trecute cand a plouat dar se face o mare balta acolo pentru ca aceasta inaltare functioneaza ca un dig pentru apa cate se scurge din francezi ...

    Raportează
  • postat de Traversatu Duminică, 01 Iunie 2014 19:55 5.13.208.*** Link la comentariu
    2
    8

    Un mare fas. Daca nu ar fi semnul de trecere pietoni nici nu ti-ai da seama de denivelare. Oricum, denivelarea este mai mica decat gropile de la sensul giratoriu de la Penny Market, 100 de m mai sus!!!! :)))))))

    Raportează
  • postat de Cica s-a mai lipit firma de casa de-un codru de parale... Duminică, 01 Iunie 2014 19:06 5.13.152.*** Link la comentariu
    0
    10

    Care Serviciul Public Ecosal, bre? Noi avem niste poze cu autocamioane si utilaje TANCRAD! Vreti sa le vedeti?

    Raportează
  • postat de Semafoare inteligente pentru pietoni Duminică, 01 Iunie 2014 17:23 109.102.62.*** Link la comentariu
    4
    8

    In Tecuci este o astfel de trecere si mie se pare o prostie. Cateva semafoare inteligente pt. pietoni ar rezolva problema in oras.

    Raportează
  • postat de Anonim Duminică, 01 Iunie 2014 15:10 5.13.208.*** Link la comentariu
    2
    15

    Sustin opinia lui jag. Semaforul cu buton ptr pietoni este cea mai eficienta solutie ptr trecerile de pietoni aglomerate.

    Raportează
  • postat de zola Duminică, 01 Iunie 2014 14:57 5.13.166.*** Link la comentariu
    11
    8

    O treaba facuta de mantuiala de neprofesionisti !!!
    Cea mai mare tampenie. Nu am vazut asa ceva in nici un oras din tara asta !
    Comisia de siguranta a circulatiei, trebuie desfiintata. Niste incompetenti cu totii !

    Raportează
  • postat de Haos Duminică, 01 Iunie 2014 14:45 79.116.109.*** Link la comentariu
    0
    17

    Cat haos a creat politia impreua cu cei de la ecosal nesemnaliznd si neanuntand ca strada este inchisa , te lasau sa te duci de la palatul justitiei pana jos pe Bulevardul Marii Uniri ca sa iti dai seama ca strada este inchisa pt lucrari si nu te poti duce spre port, nervi, injurturi si stationare lunga in trafic si toate aceste pt o amarta de placarda pe care sa scrie ca strada era inchisa pt lucrari , inafara de aplicarea amenzilor politia devine inutila.

    Raportează
  • postat de stanca stan Duminică, 01 Iunie 2014 07:59 89.137.137.*** Link la comentariu
    7
    14

    AICI sunt banii dumneavoastra !

    Raportează
  • postat de Radu de Galati Duminică, 01 Iunie 2014 06:19 58.109.67.*** Link la comentariu
    13
    17

    Bani cheltuiti aiurea, nervi pe soveri, masini stricate si pentru ce ? Oare multi au murit trecand strada pe acolo ? Daca se gandeau cu adevarat la pietoni atunci trebuia sa se uite 10 min pe google si sa caute cateva treceri de pietoni in America, Canada, Anglia si apoi sa se apuce de treaba. In tarile mentionate vezi intentia pietonului de-a traversa de la 100 de m departare. Semnele de avertizare ca urmeaza o trecere de pietoni pe faleza sau mai in tot orasul lipsesc cu desavarsire iar semnul de trecere de pietoni este tot ca pe vremea bolsevicilor.
    Ia ingustati strada si la trecere de pietoni sa fie doar 2 benzi ca pe banda 1 si asa nu se circula din cauza masinilor parcate care mai si mascheaza pietonii. At trebui cel putin un 25 m inainte de trecere construita o inaltare a soselii ca sa nu se mai poata circula sau parca masini pe banda 1 pentru ca pietonii sa poata fi cazuti iluminarea trecerii trebuie facuta pe ambele sensuri de la surse diferite. Cu aceeasi bani se putea face treaba de 100 de ori mai buna si pietonul ar fi avut o mai mare siguranta si nici soferii nu si-ar mai fi stricat masinile comducand prin vai si dealuri.
    Faptul ca cei de la Ecosal nu au minte e bine stiut insa nici cei de la Viata libera ? unde s-or fi dus oamenii cu minte ?
    ca nici la Bucuresti nu sunt

    Raportează
  • postat de dan Duminică, 01 Iunie 2014 03:08 5.13.214.*** Link la comentariu
    13
    29

    haha cine crede ca au fost facute pentru siguranta noastra se inseala , au fost facute pt ca primarul sa mai isi traga niste bani smechereste , cum sa coste atat de mult niste treceri ...

    Raportează
  • postat de Nu-i rea ideea...și mai trebuie în zonele aglomerate. Duminică, 01 Iunie 2014 00:12 92.86.68.*** Link la comentariu
    5
    13

    Bună ideea, dar mai trebuie tot pe Faleza Superioară în zona fostului Complex Francezi și pentru a ajunge la bac în dreptul magazinului Suzuki, o intersecție destul de aglomerată mai ales Sâmbătă și Duminică.

    Raportează
  • postat de sofer Sâmbătă, 31 Mai 2014 22:07 5.13.217.*** Link la comentariu
    0
    18

    Suprainaltarea carosabilului este buna la statiile de tramvai fara refugiu. In Viena este asa ceva.

    Raportează
  • postat de coco Sâmbătă, 31 Mai 2014 21:35 5.13.204.*** Link la comentariu
    9
    24

    Prea scump si ineficient !!! Mai bine faceau o groapa !

    Raportează
  • postat de Scump dom„le,... scump! Sâmbătă, 31 Mai 2014 16:57 5.13.234.*** Link la comentariu
    5
    21

    Ideea e buna comparativ cu ce era inainte, dar exagerat de scumpa! Si eu cred ca totusi mai bun ar fi fost un sens girtaoriu, si poate si mai ieftin!

    Raportează
  • postat de Bogdan Sâmbătă, 31 Mai 2014 10:08 178.138.32.*** Link la comentariu
    6
    29

    prin tari precum Italua, Germania, Franta am vazut foarte multe astfel de trecerei suprainaltate.

    Culmea, in centrul orasului Tecuci este de cateva luni o astfel de trecere. Deci nu am fost noi primii

    Raportează
  • postat de mmmmmmmmmmmmmmmm Sâmbătă, 31 Mai 2014 09:55 5.13.164.*** Link la comentariu
    9
    20

    de obicei romanii au copiat tot ceva scump cu multa munca prost si invechit

    Raportează
  • postat de zet Sâmbătă, 31 Mai 2014 09:29 95.77.107.*** Link la comentariu
    19
    20

    in sfarsit a mai inceput cineva sa gandeasca sistmul e f. bun si foarte folosit in alte tari minizeaza riscul de accidente grave si nu afecteaza suspensiile

    Raportează
  • postat de Galatean Sâmbătă, 31 Mai 2014 09:09 86.124.202.*** Link la comentariu
    6
    28

    Sustin semaforul cu buton!
    Dar de ce la Pescarul? Ca sa mergem la restaurant? "Zid-ul mic" e mai jos, si acolo este necesara trecerea de pietoni deoarece pe acolo trece mai multa lume!

    Raportează
  • postat de vezi IP-ul Sâmbătă, 31 Mai 2014 08:55 89.136.5.*** Link la comentariu
    6
    45

    45000 lei pentru o galma si cateva led-uri ?? Bani cheltuiti aiurea, eficienta fiind zero. Sa-mi explice si mie cineva la modul concret cum este mai in siguranta pietonul daca traverseaza pe o trecere mai inalta cu 10 cm? Sau care e mecanismul prin care un sofer, care inainte n-ar fi acordat prioritate pietonilor angajati in traversare, acum cu inaltarea trecerii, e constrans sa-o acorde?
    Fiind o zona relativ aglomerata si tinand cont ca pentru cei ce vin dinspre Cosbuc si vor s-o ia la stanga pe faleza e un cosmar, se impunea o sistematizare a zonei; dar cum un sens giratoriu (care chiar c-ar fi temperat elanul unor vitezomani si astfel ar fi marit siguranta pietonilor) n-ar fi costat 45000 lei iar semafoarele sunt detestate si nebagate in seama de cei din Primarie (dl. Cosca stie de ce, dupa episodul de pe Eroilor/Balcescu), s-a preferat o tampenie.... si mai au de gand si sa persevereze cu astfel de treceri!

    Raportează
  • postat de BATMAN Sâmbătă, 31 Mai 2014 08:50 84.117.42.*** Link la comentariu
    2
    53

    Distanta dintre cele 2 borduri nu este mai mare de 15 m iar latimea portiunii inaltate de asfalt nu e mai mare de 3 m. Rezulta ca pentru o suprafata de 45 m patrati se cheltuiesc 45.000 lei. Alooooo, stiam ca "procentul" e de 10-15%, nu de 90%. Pai o ridicatura de asfalt e mai scumpa decat 45 de metri patrati de autostrada cu tot ce inseamna costuri de teren, structura si asfaltare? Rusinica!

    Raportează
  • postat de jag Sâmbătă, 31 Mai 2014 07:57 5.13.224.*** Link la comentariu
    14
    50

    Puneti cuie, sarma ghimpata, ziduri de beton de o parte si de alta a trecerii, 10 politisti locali, in treei schimburi, si alte inventii moldovene, cand simplu ar fi fost sa se puna un semafor cu BUTON pentru ca daca un pieton dorea sa treaca, pac botonul, sa vedem ce sofer ar trece pe rosu, punc. Tot ce e mai comlicat, e mai romanesc.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.