PRIMĂRIA lui Ionuţ Pucheanu va avea MAI MULȚI director generali

PRIMĂRIA lui Ionuţ Pucheanu va avea MAI MULȚI director generali
Evaluaţi acest articol
(12 voturi)

În această săptămână, primarul Ionuţ Pucheanu va încerca să obţină avizele necesare de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici pentru noua organigramă a Primăriei Galaţi, pe care vrea să o supună aprobării aleşilor locali pe 28 iulie. Edilul a reiterat ideea că nu va aduce oameni din afara Primăriei, dar a dezvăluit că va rupe „direcţiile mamut” înfiinţate de fostul primar, Marius Stan, în unele mai mici. Şi astfel vom avea mai mulţi directori generali în administraţia locală.

Fiecare primar cu organigrama lui

„E plină Primăria de directori încât nu mai ştii cu cine stai de vorbă la un moment dat. Departamentele au o comunicare execrabilă între ele, sunt nefuncţionale. Facem treabă cu un aparat care este gripat, învăţat să lucreze într-un ritm care nouă nu ne place. Acest aparat va suferi modificări esenţiale şi vor face ceea ce trebuie să facă pentru oraş”, declara, în urmă cu patru ani, fostul primar Marius Stan, când a propus spre aprobarea aleşilor noua organigramă a Primăriei.

Cele opt direcţii din subordinea fostului primar Dumitru Nicolae (Direcţia Tehnică, Direcţia Economică, Direcţia Impozite, Taxe, Venituri Locale, Direcţia Sisteme Informatice şi Comunicaţii, Direcţia Administraţie Publică Locală, Direcţia Programe şi Proiecte Europene, Direcţia Fond Locativ şi Instituţia Arhitect Şef) au fost restructurate. Şi s-au născut, astfel, doar direcţii generale: Dezvoltare, Buget Finanţe, Infrastructură şi Lucrări Publice şi Servicii Publice, la care s-a adăugat Instituţia Arhitectului Şef.

Măsurile noului edil

„Se vor sparge acele direcţii generale mamut, în care toată lumea se călca pe bombeuri, nimeni nu ştia încotro să apuce, era aşa, un adevărat carusel până reuşeai să obţii toate semnăturile aferente pentru a putea ajunge ca un document să iasă din Primărie. Lucrurile, din punctul meu de vedere, vor fi mult mai logice, şi mult mai uşor de implementat. Fiecare director care va ajunge pe postul de a conduce o anumită direcţie, va avea doar un anumit obiect de activitate. N-am să înţeleg niciodată de ce trebuia să fie Patrimoniul şi Fondul Locativ sub Investiţii şi, să mă ierte Dumnezeu, de fiecare dată când aveai treabă pe la Fondul Locativ îţi ieşeau peri albi până îţi luai toate avizele posibile şi imposibile, de ce serviciul de mediu era sub servicii sociale, de ce situaţiile de urgenţă erau tot sub servicii sociale, adică a fost o organigramă, iertaţi-mă, făcută…”, a declarat primarul Ionuţ Pucheanu.

Noua structură organizatorică va avea opt sau nouă direcţii, fiecare cu un director general.

Cine vor fi şefii

„Aşa cum am mai spus şi cu alte ocazii, nu va fi vorba de a aduce oameni din afara Primăriei, cred cu tărie că Primăria are oameni valoroşi, dar care încă nu au fost puşi în valoare în momentul de faţă, cred că eşalonul doi din Primărie merită o şansă pentru a fi promovaţi. Au acumulat multă experienţă, sper că au văzut unde au greşit cei de dinaintea lor şi sper că sub o atentă coordonare a noii echipe care a venit în Primărie, lucrurile să meargă cu mult mai bine decât au mers până acum”, a reiterat edilul. Cât de eficientă se va dovedi noua structură organizatorică, rămâne de văzut.

Ionuţ Pucheanu a mai anunţat şi că vor urma schimbări la conducerea anumitor instituţii aflate în subordinea municipalităţii, precum Poliţia Locală şi SC Gospodărire Urbană.

Citit 6443 ori Ultima modificare Marți, 19 Iulie 2016 17:06

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.